آزمون آیین نامه رانندگی رایگان قبولی ۱۰۰٪

در بین این تست ها مهمترین سوالها را قرار دادیم به صورت کامل حتما تمام تست ها را امتحان کنید. پس باید روی هر سوال فکر کنید، جواب مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از پایان هر آزمون سراغ پاسخ نامه بروید. سوالهایی که اشتباه پاسخ دادید را پیدا کنید و نکته سوال را یادداشت کنید و به سراغ آزمون بعدی بروید.

سایت گواهینامه ماشین

این بخش از سوالات نیازی ندارد که چیزی را مطالعه کنید و تنها باید تجربه داشته باشید و در بخش عملی به خوبی بعضی موارد را یاد گرفته باشید. که در آزمون تستی آیین نامه این صفحه هم از این نوع سوالات پر تکرار قرار گرفته است. 10 تا از ازمون های ایین نامه رانندگی به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته شده است . و ده آزمون دیگر بعد از عضویت ویژه به صورت خودکار برای شما فعال خواهد شد. برای قبولی آیین نامه رانندگی باید از بین 30 سوال به 26 سوال جواب صحیح بدهید. در زیر چند نمونه از سوالات آیین نامه 1401 که ( بعد از دانلود با وضوح بالا ) دریافت خواهید کرد را مشاهده می کنید .

سوالات آیین نامه مقدماتی با جواب

توجه داشته باشید که استرس آزمون کمی از راندمان شما را پایین می آورد. اگر به بانک سوالها این آزمون دسترسی داشته باشید معمولا تستهای آزمون بعدی را در اختیار خواهید داشت. خیلی عالیه .من امروز این سایت رو دیدم .خیلی دنبال نمونه سوال بودم ،که امروز پیداش کردم .واقعا عالیه .خدا خیرتون بده .ان شالله که هممون قبول بشیم . بنابراین حتما پیشنهاد می کنیم حداقل از یک هفته قبل شروع کنید به شرکت در هرکدام از آزمون ها و حتما در هر آزمون چندین بار شرکت کنید تا همین طور که قبلا هم گفتیم با تکرار مجدد، سوالات در ذهن شما کاملا ماندگار شود و زمان آزمون فراموش نکنید. چراکه تکرار و خواندن مجدد سوالات می تواند یادگیری شما را عمیق تر کند و باعث بشود که دیگر این سوالات به همراه پاسخ صحیح شان را فراموش نکنید.

تابلوهای راهنمایی و رانندگی

سلام اره بخون منم فقط همینارو خوندم و ۳۰ از ۳۰ شدم عالیه تستهاشون دمشون گرم. که به صورت تکی هست 100 درصد نقص های دارد که به کمک شما در نظرات به مرور رفع و کاملتر خواهد شد. اگر پیشنهادی برای بهتر شدن این آزمون ها دارید ممنون می شیم در نظرات مطرح کنید.

برای قبولی در این دو آزمون‌ نیاز است که منابع مطالعه شود، نمونه سوالات را در اختیار داشته باشید. برای داشتن سوالات جدید باید جستجوی زیادی انجام داد، هزینه زیادی صرف کرد و زمان زیادی هدر داد. در نظر داشته باشید کارشناسان آزمون باید بسیار جدی و کمی تندخوباشند. با آرامش کامل در آزمون حاضر شوید و مطمئن باشید تسلط شما بر نمونه سوال های آیین نامه قبولیتان را تضمین می‌کند.

رانندگی در شب

بدون شک شما از اهمیت تمرین و تکرار سوالات پیش از آزمون آگاهی دارید اما در واقعیت چگونه این سوالات را مطالعه می‌کنید. در صورتی که فضایی برای پرداخت آنلاین وجود داشته باشد، این فضا باید تایید شده و امن باشد. تکومینتمامی حقوق این وبسایت متعلق به سوال آیین نامه سایت نمونه سوالات آیین نامه می باشد . دوم اینکه برای آزمون فقط و فقط سوالات سایت رو بخونید و مسلط بشید کافی هست. این باعث می‌شود که در آزمون جواب صحیح را بین گزینه‌های بسیار شبیه نتوانند تشخیص بدهند. راننده‎‌ای که مفهموم تابلوها، سرعت مطمئنه در آب و هوای خاص، مسیرهای مختلف یا شب روز، روش صحیح سبقت، مفهموم چراغ، مقررات و … را نشناسد خود و سایر رانندگان را به خطر خواهد انداخت.

مجید کوهی طراح سایت و دانش آموخته مهندسی تکنولوژی جوشکاری است. من حتی مربی ام رو بنا به دلایلی عوض کردم و این کار به راحتی انجام شد. از این به بعد شما ضمن رعایت حداقل یک هفته فاصله بین آزمون ها، مجاز به شرکت در آزمون ها هستید. برای مثال در نظر بگیرید که در یک چهارراه دو وسیله‌ی نقلیه قصد عبور همزمان دارند.

شرکت در تست آزمون نهایی آیین نامه رانندگی

سوالات برای قبولی شما در آزمون تئوری و براساس سرفصل های سازمان راه و ترابری سوئد تهیه شده اند. بارها توسط مربیان و افسران با تجربه بررسی و اصلاح و تدوین شده و در نهایت بسته‌ای ارائه شده که با مطالعه اصولی آن قبلوی شما تضمین است. در سوالات اغلب دو گزینه نزدیک به هم داده می‌شود و شما را به شک می‌اندازد. به همین دلیل لازم است پیش از آزمون از شیوه طراحی سوالات اطلاع حاصل کنید. پس از آنکه احساس کردید برای شرکت در آزمون آماده هستید به بخش آزمون آنلاین گواهینامه اصلی بروید و خود را محک بزنید. مواردی مشاهده شده که در آزمونی که به صورت آنلاین برگزار شده است برخی هنرجویان که عملکرد ضعیفی داشته‌اند به شدت دچار استرس می‌شوند و تمام آن چیزی که بلد بودند ر نیز فراموش می‌کنند.

  • اینجاست که در اختیار داشتن سوالات ایین نامه اصلی پایه سوم بسیار مهم است.
  • آزمون آنلاین راهنمای و رانندگی با هزینه های بسیار کم شما را برای آزمون آماده خواهد کرد.
  • بعد از این که به کتاب مسلط شده و مفاهیم آن را درک می کنید، نیاز است تست بزنید و با سوالات آشنایی پیدا کنید برای این کار ضروری است بپردازید به دانلود آزمون های آیین نامه اصلی را با جواب یا به صورت آنلاین در سایت ما سوالات را دنبال کنید.
  • یه روز براش وقت گذاشتم کامل خوندم و دفعه اول بدون غلط قبول شدم.
  • البته بررسی جداگانه بخش تستهای فنی دلیل خاصی دارد و آن هم عدم ارائه این تستها در آزمون آیین نامه مقدماتی است.
آزمون آیین نامه رانندگی رایگان قبولی ۱۰۰٪ دوره آموزش درون شهری نیز با موفقیت طی شده و پس از آزمون عملی فرد آماده دریافت گواهینامه میشود. کلیت مسیر دریافت گواهینامه به همین صورت می باشد که در ادامه به بررسی دقیق تر هر یک از این بخشها خواهیم پرداخت. همه این موارد کمک می‌کند تا شما ساده‌تر مطالب آموزشی مورد نیازتان را پیدا کنید و سوالات معتبر آیین نامه را در اختیار داشته باشید.

آزمون آیین نامه شماره 24