آقای روان‌شناس کلینیک روان‌شناسی، روانکاوی و مشاوره آنلاین- 118 پزشکی

یا از روانشناسان جنایی برای کمک‌به پلیس، نیروهایی‌که در تعقیب مجرمانند، در دادگاهها و زندان‌ها استفاده‌می‌شود. یا از روانسنجی و روان‌سنجانی که این رشته را مطالعه‌کرده‌اند، برای گرفتن آمار و تحقیقات استفاده‌می‌شود. بعد از اتمام دوره‌ی لیسانس روانشناسی، برای ادامه‌ی تحصیلات، فردی‌که می‌خواهد به‌مدرک دکترای روانشناسی برسد، باید دوره‌ی فوق‌لیسانس روانشناسی را نیز در یکی از رشته‌های گفته‌شده بگذراند. زندگی همه ما، پر از چالش‌های کوچک و بزرگ است که باید با آن‌ها مقابله کرد. از دست دادن عزیزان، شکست‌های شغلی و تحصیلی، طلاق یا بیماری‌های سخت می‌توانند ما را دچار سردرگمی کنند، زندگی روانی ما را تحت تاثیر قرار دهند و اصطلاحاً تعادل روانی ما را برهم بزنند. در هر صورت برای مقابله با آن‌ها به کمک و حمایت اطرافیان نیاز داریم و استفاده از متخصص راه هوشمندانه‌تری به نظر می‌رسد.

پیشنهاد کاربران

طول مدت درمان معمولاً یک ساعت و یک‌بار در هفته است که با ساختاری کاملاً اصولی و بین فردی پیش می‌رود. شیوه‌های درمانی نیز می‌تواند متشکل از انواع راه‌های ارتباطی مانند حضوری و یا غیر حضوری و به صورت تماس آنلاین از طریق اینترنت باشد. روان‌درمانی گاهی “درمان به شیوه گفتگو” نامیده می‌شود، زیرا در آن به جای دارودرمانی از صحبت کردن استفاده می‌شود. برخی از جلسات درمان کوتاه‌مدت و زیر 10 جلسه هستند و از سوی دیگر برخی طولانی‌مدت‌اند، به طوری که ماه‌ها و سال‌ها ادامه ‌دارند. با منطق همراه باشید تا با معرفی روان‌شناس و ویژگی‌های روانشناس خوب در شهر تهران و ایران، شما را آشنا کرده تا در انتخاب روان‌شناس مناسب، دچار سردرگمی نشوید.

دکتر محمد سلطانی زاده

همه ما در مقاطعی از زندگی خود استرس، اضطراب، نوسانات خلقی و انواع دیگر ناراحتی‌های ذهنی را تجربه می‌کنیم. ممکن است این تجربیات به دلیل چالش‌های شغلی، قبول نشدن در امتحانی مهم، مشکلات اقتصادی، رابطه عاطفی، از دست دادن شخص عزیزی و سوگواری برای تمام این‌ها… باشد. بیشتر اوقات، بعد از گذشت مدتی ناراحتی‌هایمان به پایان می‌رسند و به زندگی روال گذشته خود باز می‌گردد اما مواقعی وجود دارند که نمی‌توانیم به تنهایی از این چالش‌ها عبور کنیم و به کمک یک متخصص نیاز داریم.

درنتیجه، هر کدام از این رشته‌ها در شاخه‌ی روانشناسی، کارکرد و عملکرد متفاوتی دارند. برای پیشگیری از بروز این پیامدها که گاهی به مشکلات بزرگ زندگی فرد تبدیل می‌شوند، می‌توانید از دانش روانشناسی کمک بگیرید. حتما شما هم افرادی را می‌شناسید که با چند کلمه صحبت مشکلات و موانع را به سادگی از سر راه خود بر می‌دارند. اعتماد به نفس، عزت نفس، تصمیم‌گیری صحیح، حل مساله و … از جمله مهارت‌های مهم زندگی در برای رسیده به موفقیت هستند که پژوهش‌های روانشناسی زیادی در مورد آن‌ها صورت گرفته است. روانشناس راهکارهای صحیح و کاربردی را برای تصمیم‌گیری عاقلانه به شما ارائه می‌دهد و شما را از عواقب انتخاب‌ها و تصمیم‌های اشتباه آگاه می‌کند. تمام علائم افسردگی را در خود مشاهده می‌کنید و این علائم باعث خمودگی شما شده و در تمام جنبه‌های زندگی شما تأثیر منفی گذاشته است.

با توجه به شرایط و مشکلاتی که دارید، نمی‌دانید که باید به روانشناس مراجعه کنید یا روانپزشک؟ در ادمه توضیحات را بخوانید. گام اول پیدا کردن یک روانشناس خوب در نزدیکی محل سکونتتان است تا رابطه‌ای باز، ارتباطی مؤثر و موفق را با او آغاز کنید . پس از این کار برای به حداکثر رساندن سلامتی روان و کمک به زندگی بهتر کافیست با روانشناس خود همکاری کنید. همه، مشکلات زندگی شما را تجربه نکرده‌اند تا اصطلاحا «همدرد» شما باشند اما یک روانشناس آموخته است که چگونه با شما همدلی کند. ممکن است شرایطی که شما در آن قرار دارید برای هر کسی قابل درک نباشد، اما روانشناس با توجه به تجربه‌ای که دارد، می‌تواند شرایط شما را راحت‌تر بپذیرد. ممکن است دوستی با این ویژگی داشته باشید اما پیشنهاد می‌کنیم عجله نکنید و با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

  • روانشناس یک متخصص بخش‌ های سلامت است که متخصص درمان مشکلات بهداشت روانی و رفتار انسانی است.
  • سایت جراح باما در سال 1397 فعالیت خود را با هدف ارائه خدمات نوین در زمینه جراحی و عمل زیبایی آغاز نموده است.
  • در نتیجه کسی که مدرک دکترای روانشناسی دارد، و اقدام به کار کردن در رشته‌ی روانشناسی به عنوان دکتر می‌کند، حداقل ۹ تا ۱۰ سال و حداکثر ۱۵ سال و یا بیشتر در دانشگاه درس خوانده است.
  • در مواقع ضروری بهترین دکتر روانشناس در ایران به منظور تجویز دارو بیمار خویش را به بهترین دکتر اعصاب و روان در تهرانو یا محل سکونت شخص ارجاع می دهد.

گاهی این مشکلات به یک اختلال یا مساله جدی تبدیل می‌شوند که همه یا بخشی از زندگی ما را مختل می‌کند. اما راه حل برطرف کردن این مشکلات را چگونه باید یافت؟ قطعا این مسائل جدی‌تر از آن است که با جستجو در اینترنت یا مشورت با دوستان و اطرافیان قابل حل باشد. این در حالی است که مشاوران با وجود آشنایی نسبی با اختلالات روانی، مجوز کار و درمان این اختلالات را ندارند. به‌علاوه، مشاوران اغلب حوزه‌های تخصصی متفاوتی را برای خود انتخاب می‌کنند و روی آن تمرکز می‌کنند، برای مثال خانواده، تحصیلی، شغلی، و غیره. از اینرو، مشاوران دارای گوش شنوا و آغوش گرم برای مراجعانی دارند که به توصیه‌هایی برای مدیریت بهتر عواطف و روند زندگی خود نیاز دارند. به وب سایت امین زندی روانشناس بالینی، روان درمانگر و مدرس کارگاه های روانشناختی خوش آمدید، شما میتوانید در سایت منطق از مقالات مفید روانشناسی، تست های روانشناسی و خدمات آنلاین در حوزه مشاوره و رواندرمانی بهره مند شوید.

تاکنون خانواده‌های بسیاری به دلیل اعتیاد یکی از اعضای خانواده دچار مشکل و عذاب شد‌ه‌اند و همین ضرورت مراجعه به بهترین مجله خبری پزشکی تهران را در چنین شرایطی نشان می‌دهد. مشاوره با روانشناس برای فرد معتاد و هم‌چنین اطرافیان او بسیار باارزش است و می‌تواند آن‌ها را به یک مسیر صحیح هدایت کند. انواع مختلفی از فوبیا وجود دارد همانند کلاستروفوبیا، سوشال فوبیا، فوبیای پرواز، ارتفاع و غیره باشد. فوبیا در واقع یک ترس عمیق از یک مکان یا اتفاق است که در بسیاری از موارد منجر به حملات اضطرابی شدید می‌شود و مشکلات بسیاری برای فرد ایجاد می‌کند. اگر احساس می‌کنید که دچار فوبیا هستین حتما در تهران به یک روانشناس مراجعه کنید. وسواسی که زندگی عادی فرد را مختل کرده باشد و باعث ایجاد مشکلاتی برای او یا اطرفیانش شده باشد نیازمند درمان توسط روانشناس است.

در حالی که روانشناس کسی است که بطور تخصصی در رشته روانشناسی تحصیل کرده؛ اما برخلاف روانپزشکان پزشک نیست و صلاحیت تجویز دارو و نوشتن نسخه و انجام اقدامات پزشکی را ندارد. روانکاوها روان درمانگرانی هستند که از نظریه‌های فروید و سایر نظریه پردازان علم روانکاوی پیروی می‌کنند و معمولا با مسائل هیجانی سروکار دارند و دارو تجویز نمی‌کنند. روانپزشک در واقع پزشکی است که با افراد مبتلا به بیماری های روانی سروکار دارد. روانپزشک‌ها پزشک محسوب می‌شوند، به همین دلیل می‌توانند دارو تجویز کنند.

تغییر دادن چنین باورهایی، می‌تواند نوع دید افراد به دنیا و رویدادهای پیرامون و شرایط احساسی فرد را تغییر دهد. رویکرد شناختی به افکار کنونی و الگوی ارتباطی افراد به جای گذشته آن‌ها می‌پردازد. درمانگر افکار اشتباه و باورهای غلط مراجع را، با تشویق او به نگاه کردن به مسایل از دیدهای متفاوت‌تری، به چالش می‌کشد. شناخت درمانگر به درمان مشکلاتی چون PTSD و یا به عبارتی اختلال استرس پس از سانحه، کمک می‌کند.

همان طور که می دانید بهترین روانشناسان در شهر تهران هستند و روزانه خیلی از افراد را ویزیت می کنند و به آن ها مشاوره می دهند و برای رفع مشکلات آن ها تلاش می کنند تا هر چه سریع تر رفع شود. برای گرفتن نوبت از دکتر ابراهیمی می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید، آن ها اطلاعات لازم را در اختیار شما می گذارند. بهترین متخصصان آنلاین روانشناسی در پذیرش۲۴ آماده ویزیت حضوری و پاسخگویی به سوالات پزشکی شما هستند.