اختلالات و مشکلات جنسی مردان؛ راه چاره را می‌دانید؟

پزشکان با بررسی وضعیت جسم، افراد دست به بررسی مشکلات ،‌شان می‌زنند. برای تشخیص:

  • از آزمایش خون برای بررسی سطح تستوسترون، قند خون (برای دیابت) و کلسترول استفاده می‌شود.
  • فشار خون افراد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
  • آزمایش‌های رِکتال برای بررسی وضعیت پروستات هم انجام می‌شوند.
  • معاینه بیضه‌ها و ، تناسلی هم بخشی از بررسی تشخیص است.

اگر مشکلاتی در ، و برقراری رابطه ، به طور مداوم دارید و این اختلالات باعث می‌شوند که زندگی ،‌تان به مخاطره بیافتد و فاقد لذت شود، بهتر است که به متخصصان مراجعه کنید. برای درمان اختلالات و مشکلات ، مردان باید به اورولوژیست‌ها، ،‌تراپیست‌ها یا متخصصان غدد درون‌ریز مراجعه کنید.

امکان پیشگیری از بروز مشکلات ، مردان وجود دارد؟

نعوظ به حالتی گفته می‌شود که با تحریک ، مرد اتفاق می‌افتد و در آن، ، ،‌ سفت و برافراشته می‌شود. اگر فردی در رسیدن به این حالت و حفظ آن ناتوان باشد به اختلالات نعوظ دچار است. در بیشتر موارد مشکلات نعوظ در پی اختلالی دیگر در بدن رخ می‌دهند.

منظور از زودانزالی حالتی است که در آن، فرد به ارگاسم می‌رسد و در طول رابطه ،، زودتر از زمان دلخواه شریک ،‌اش انزال پیدا می‌کند. این مشکل بسیار شایع است و حدود ۳۰ تا ۴۰درصد از مردان دچارش هستند.

دلایل بروز اختلالات ، متنوع است. بسیاری از بیماری‌ها یا مصرف داروهای متنوعی می‌تواند روی توانایی ، افراد اثر بگذارد. پای عوامل روحی و رو، پیچیده و گوناگونی هم در این زمینه به میان است. آگاهی با مسائل مربوط به ،، مشکلات ، و بیماری‌های مقاربتی مردان می‌تواند راه‌گشای درمان سریع بسیاری از مسائل این حوزه باشد.

تشخیص اختلالات و مشکلات ، مردان چگونه است؟

بی‌میلی به برقراری رابطه ، هم از اختلالات و مشکلات ، مردان است. حتی ،ن هم در دوره‌هایی از زندگی دچار این مشکل می‌شوند و در شمار مشکلات ، ،ن هم وجود دارد. دلایل پیچیده و پرشماری روی شکل‌گیری این اختلال اثرگذار هستند.

از مشکلات ، مردان باید به مقوله اعتیاد ، هم اشاره کنیم که خود را به شکل تمایل به ، به طور افراطی نشان می‌دهد. مردان معتاد به رابطه ، مدام به این موضوع فکر می‌کنند، به انجام امور ، علاقه‌مند هستند یا رفتارهایی کنترل‌نشده در این زمینه از خود نشان می‌دهند.

صحبت‌، با شریک ، و گفت‌وگو درباره نیازها و مشکلات هم راهی برای بالابردن کیفیت این رابطه است. هرچقدر که ارتباط صمیمانه‌تر و بی‌پرده‌تری با شریک ، خود داشته باشید، به ارتقای رابطه هم کمک می‌کنید.

استرس‌های زندگی کاری و شخصی یا تغییرات بدن می‌توانند روی میل ، افراد اثر بگذارند. کم‌شدن علاقه به ، به طور دوره‌ای مشکلی ندارد اما گاهی این موضوع حالت دائمی پیدا می‌کند و نیاز به بررسی وضعیت برای پیدا، ریشه آن پیش می‌آید.

اعتیاد به رابطه ،

برای جلوگیری از بروز مشکلات ، مردانه باید به رژیم غذایی‌تان اهمیت بدهید. دور غذاهای ناسالم را خط بکشید. به ورزش‌، بی‌توجه نباشید و تمرینات ایروبیک را در برنامه‌های روزانه یا هفتگی‌تان قرار بدهید.

عوامل رو، مانند اضطراب و استرس هم در شکل‌گیری چنین اختلالاتی بی‌تأثیر نیستند. مصرف برخی از داروها، عمل جراحی اندام‌هایی مانند پروستات، مثانه و ابتلا به بیماری‌های مختلفی از جمله سرطان هم از عواملی هستند که می‌توانند اختلالات نعوظ را به همراه بیاورند. این مسأله از اختلالات و مشکلات ، مردان است که رواج زیادی دارد.

زودانزالی

این مشکل در ،ن هم به وجود می‌آید و به طور کلی بسیار آزاردهنده است. باید دقت کنید که آنورگاسمی با اختلال نعوظ یا بی‌میلی ، متفاوت است. دلایل متعددی مانند جراحی اندام‌های مختلف، افزایش سن و مصرف برخی از داروها در شکل‌گیری چنین اختلالی اثر دارند.

منبع:

برای درمان مشکلات ، آقایان باید ریشه مشکل شناسایی شود. درمان‌های مقدور و در دسترس به شرح زیر هستند:

  • استفاده از داروها؛ بعضی از داروها می‌توانند جریان خون در ، تناسلی را زیاد کنند. قرص‌های سیلدنافیل (Sildenafil)، واردنافیل ( vardenafil) و تادالافیل ( tadalafil) از گزینه‌های اثرگذار و مؤثر در این زمینه هستند.
  • هورمون‌درم،؛ با افزایش هورمون تستوسترون در قالب داروهای خوراکی، تزریقی و بر،ب‌ها هم امکان درمان اختلالات و مشکلات ، مردان وجود دارد.
  • روان‌درم،؛ احساسات نامطلوب درباره ، مانند حس گناه یا مشکلاتی مانند افسردگی و اضطراب با مراجعه به متخصصان حوزه روان حل می‌شوند.
  • ابزارهای کمکی؛ از محصولاتی مانند وکیوم‌ها یا ایمپلنت ، تناسلی هم به رفع مشکلات ، مانند اختلال نعوظ کمک می‌شود.

اعتیاد ، می‌تواند روابط افراد را مخدوش کند و روی ابعاد مختلف زندگی فرد معتاد به آن اثر نامطلوب بگذارد. صرف زمان زیاد برای رسیدگی به امور ، که حالت کنترل‌نشده‌ای در فرد پیدا می‌کند به پیگیری تخصصی نزد روانشناسان و درمانگران ، نیازمند است. این مشکل در صورت حل‌نشدن می‌تواند چالش‌ها و مسائلی مانند ابتلا به انواع بیماری مقاربتی ، مردان را در پی داشته باشد.

اختلالات ارگاسم

اختلالات ، مردان

چه زم، باید به پزشک مراجعه کنید؟

اختلالات ، در مردان می‌تواند نتیجه مشکلات رو، و روحی یا جسم، باشد. اجازه بدهید که نگاهی به هریک از این عوامل داشته باشیم. آموزش ، و رابطه ، و شناخت مسائل مربوط به این موضوع می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

عوامل جسم،

  • کمبود سطح تستوسترون
  • داروهای ض،سردگی یا کنترل فشار خون
  • اختلالات عروقی مانند تصلب شرایین (سخت‌شدن رگ‌ها) و فشار خون بالا
  • سکته یا ت،یب‌شدن اعصاب ناشی از دیابت یا جراحی
  • سیگارکشیدن
  • مصرف الکل یا مواد مخدر

عوامل رو، و روحی

  • نگر، بابت عملکرد ، و قضاوت‌شدن از سوی شریک ،
  • مشکلات ،شویی و اختلافات موجود در رابطه
  • افسردگی و احساس گناه
  • تأثیرات تجربه‌های ، نامطلوب گذشته
  • استرس‌ها و اضطراب‌های کاری و شخصی

چه ،، دچار اختلالات ، مردان می‌شوند؟

مشکل ، به هر مشکل رو، یا جسم، می‌گویند که مانع از رسیدن شما و شریک ،‌تان به لذت در ، می‌شود. اختلالات ، در طیف وسیعی از مردان در سنین مختلف و به‌ویژه افرادی در سنین بالای ۴۰ سال وجود دارند. درمان‌های مختلفی برای مشکلات گوناگون موجود است.

آنورگاسمی (An،ia) یا اختلال ارگاسم هم یکی از اختلالات و مشکلات ، مردان است که در آن، با وجود تحریک‌شدن مرد در رابطه ، به ارگاسم نمی‌رسد.

بعضی از مردان هم برای رسیدن به انزال باید مدت زمان زیادی تحریک شوند. رسیدن به نقطه اوج و انزال ی،ی ،وج منی از ، تناسلی‌شان زمان زیادی می‌برد. این مشکل در برخی از مردان شدیدتر هم هست و اصلاً به نقطه ،وج منی ی،ی انزال نمی‌رسند.

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش اطلاعات عمومی شماست و به منزله تجویز پزشکی نیست.

از آزمایش‌های دیگری هم برای تشخیص مشکلات جریان خون در ، تناسلی استفاده می‌شود. پزشکان درباره سوابق بیماری و وضعیت جسم، افراد هم از آنها سؤال می‌کنند. یادتان باشد که امکان دارد، پرسش‌هایی نسبتاً خصوصی هم در جلسه تشخیص مطرح شود. نباید ناراحت یا خجالت‌زده شوید. به پرسش‌های پزشکان صادقانه پاسخ بدهید.

درمان مشکلات ، مردان چگونه است؟

مشکلات ، مردان

عوامل بروز اختلالات و مشکلات ، مردان چیست؟

با کشف علت است که امکان درمان نزد متخصصان اورولوژی و پزشکان دیگر مقدور می‌شود. در این مقاله، از انواع مشکلات ، آقایان بیشتر می‌خو،د. به پرسش‌هایتان پاسخ داده خواهد شد؛ با ما همراه باشید.

مشکل ، مردان چیست؟

مصرف سیگار، مواد مخدر و الکل هم روی کاهش سطح توانایی ، اثرات منفی دارند. قرارگرفتن در وضعیتی آرام و کنترل استرس‌های روزانه و اضطراب‌های زندگی هم روی کیفیت ، و رابطه ، اثرگذار هستند.

از هر ۱۰ مرد، یک نفر دچار اختلالات نعوظ است. دلایل مختلفی در شکل‌گیری این مشکل نقش دارند؛ برای مثال، بیماری‌های عروقی می‌توانند موجبات اختلال نعوظ را فراهم کنند. بیماری‌هایی مانند دیابت هم می‌توانند در آسیب‌زدن به اعصابی نقش داشته باشند که پیام‌هایی را به ، ، می‌فرستند.

اگر درباره مشکلات ، مردان سؤالی دارید، حتماً از ما بپرسید تا به شما پاسخ بدهیم. با ما همراه باشید.

یکی از نشانه‌های رایج این مشکل، طول‌کشیدن رسیدن به انزال در حدود ۳۰ دقیقه یا بیشتر است. این اختلال می‌تواند باعث خستگی فرد و شریک ، او شود. گاهی هم درد در رابطه ، احساس می‌شود.

کمبود میل ،

دلایل مختلفی باعث زودانزالی می‌شوند؛ از جمله این دلایل باید به مشکلات جسم،، رو، و عاطفی و برهم خوردن تعادل مواد شیمیایی در بدن اشاره کنیم. ،، که دچار این اختلال هستند، پیش از دخول یا در ابتدای آن، انزال پیدا می‌کنند. زودانزالی روی رابطه ، دوسویه با شریک ، اثر منفی زیادی می‌گذارد.

دیرانزالی یا بی‌انزالی

اختلالات و مشکلات ، مردان در تمام رده‌های سنی پیش می‌آید. البته رواج آنها در مردان مسن بیشتر است. دلایل مختلفی در شکل‌گیری اختلالات ، نقش دارند.

در صورت بروز هرگونه مشکل هم باید با متخصصان مربوط به این حوزه مراجعه کنید. یکی از بهترین روش‌ها برای دریافت ،ت ملاقات، استفاده از سیستم ،ت دهی اینترتی سایت دکتردکتر است.

my.clevelandclinic.org

اختلالات و مشکلات ، مردان

اختلالات نعوظ

انواع اختلالات ، مردان شامل موارد زیر می‌شود:

  • اختلالات نعوظ
  • زودانزالی (رسیدن به ارگاسم ظرف مدت کوتاهی از ،)
  • انزال کُند یا بی‌انزالی
  • کمبود میل ،
  • اعتیاد به رابطه ،
  • اختلالات ارگاسم
اشتراک گذاری


منبع: https://drdr.ir/mag/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86/

امکان بروز اختلالات و مشکلات ، مردان در تمام طیف‌های سنی وجود دارد. با این حال، همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، مردان در سنین بالاتر و بالای ۴۰ سال، بیشتر در معرض خطر قرار دارند.