اسکیپ روم، بازی چند هزار ساله! اتاق فرار دژاوو طالع نحس اتاق فرار-آل اسکیپ اطلس مارکتینگ | allescape

اسکیپ روم، بازی چند هزار ساله! اتاق فرار دژاوو طالع نحس اتاق فرار-آل اسکیپ اطلس مارکتینگ | allescape

مدت زمان در نظر گرفته شده برای حل معما در سناریوهای این بازی ۶٠ دقیقه می‌باشد. تعداد نفرات مورد نیاز برای ورود به بازی‌های انیگما بین ۴ تا ۶ یا ۴ تا ۷ نفر می‌باشد. پس از شروع بازی شما و افراد تیم باید به تنهایی و بدون هیچگونه راهنما معماهای سخت و پیچیده را حل کنید تا در نهایت بتوانید از محیط پر از استرس و رعب و وحشت نجات پیدا کنید.

  • اتاق فرارهای آنلاین مجموعه اسکیپ روم شامل معماهای جذاب، قفل‌های مختلف و چالش‌های هیجان‌انگیزی می‌شوند که ذهن گروه شما را درگیر خواهد کرد.
  • سناریوهای هیجانی و ژانر وحشت در اسکیپ هوم، آدرنالین خون شما را در بالاترین میزان خود قرار می‌دهد تا تجربه‌ای جذاب از حضور در این فضا داشته باشید.
  • همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.
  • اتاق فرار اسکیپ روم کیشاتاق معما یکی از تفریحات کیش است که شما می توانید با همراهان خود این تجربه مهیج را انجام بدهید.

در بازی‌های اتاق فرار شما به تنهایی یا همراه دوستان و تیم خود وارد یک اتاق با معما و داستانی مشخص می‌شوید و طی مدت زمانی مشخص، باید معمای بازی را حل کنید و در نهایت از اتاق، فرار کنید. البته این بازی‌ها اکثرا از طریق هوش و خلاقیت حل می‌شوند و نیازی به زور و توان فیزیکی ندارند. در این مطلب از بلاگ لست سکند قصد داریم تا بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران را به شما معرفی کنیم. بهترین اتاق‌ فرارهای جهان ماجراجویی‌هایی ۶۰ دقیقه‌ای هستند که دنیایی هیجان‌انگیز، ترسناک، تعاملی، زیرزمینی یا ویلا‌های باستانی را به شما نشان می‌دهند. سیر داستان این بازی که در ادامه مختصری از آن را برای شما بازگو می‌کنیم، در دهه 40 پیش می‌رود.

دسته اخبار

اتاق فرار مثل تمام دیگر تفریحات موجود در جهان یک هدف جامع دارد، سرگرم کردن و ساختن لحظات لذت بخش. پس هدف اصلی از اینکه به اتاق فرار میرویم این است که زمانی را به خوشی بگذرانیم. زیرا اولا ترس برای هر فرد یک مسئله شخصی‌ و سلیقه‌ایست و ممکن است خنده دار ترین برای دوست و همراهانتان، شما را تا سر حد مرگ بترساند.

آل

اتاق فرار (دعانویس) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله فردیس کرج واقع شده است. تو سبک اسلشری هم انیگما ی بازی داره به اسم اتاق فرار روانی که بازم ترس در کنار معما هست. اونجا هم تمام سعی خودمون رو کردیم تا معماهای جذابی رو جلو پای شما اسکیپ روم ترسناک تهران بذاریم.

طراحی اتاق فرار

وقتی برای هر فرد نقشی در نظر گرفته شده یعنی اون شخص تجربه و دانش و نظرات منحصر به فردی داره! به طور خلاصه می توان گفت در این اسکیپ روم به معنای واقعی جنایت را می توانید احساس کنید. این اتفاق باعث شروع کابوس پدر خانواده که فردی خشک مذهب بوده می شود تا جایی که احساس نفرت و خشم باعث به وجود آمدن جنون در وی می شود.