اشتباه در رابطه جنسی زنان و مردان؛ عامل اختلاف زوج‌ها که به‌راحتی برطرف می‌شود

در ، باید به نیاز‌های احساسی زن توجه کامل شود.

بسیاری از مردان نیز معتقد‌‌ند همه چیز را درباره رابطه ، و بدن ،ن می‌دانند و همین مسأله باعث می‌شود تا اشتباهاتی در رابطه با همسر خود داشته باشند.

اگر فکر می‌کنید که ،ن با یک بار ارگاسم کامل راضی می‌شوند اشتباه می‌کنید! بعضی از ،ن چندین بار ارگاسم شدن را در رابطه ترجیح می‌دهند، اما شاید این بار ارضا شدن بدون دخول از شما بخواهند.

در ادامه در مجله دکتردکتر در مورد روش‌های جلوگیری و جبران اشتباهات رابطه ، ،ن و مردان مفصل صحبت خواهیم کرد.

اشتباه رفتاری ،ن و مردان در رابطه ،

اگر زوجین بتوانند خیلی راحت در خصوص خواسته‌های ، خود با یکدیگر صحبت کنند در زندگی ،شویی به مشکل بر نمی‌خورند. اما در بسیاری از مواقع این کار عملی نمی‌شود.

،دگی از بیان خواسته‌های ،

به ،وان مثال از دوران کودکی به گونه‌ای با ما برخورد شده است که اصلاً نباید به رابطه ، فکر کنید و رابطه ، را زشت و پلید نمایش داده‌اند. یا اینگونه القا کرده‌اند که رابطه ، صرفاً برای بعد ازدواج است و خودارضایی گناهی نابخشودنی است. با توجه به این مسائل طبیعی است که فرد به طور ناخودآگاه نیاز‌های ،‌اش را سرکوب کند تا دچار گناه نشود و از این طریق از خودش مراقبت کند.

اشتباه در رابطه ، یکی از درگیری‌های ذهنی زوج‌ها شده است که زندگی آن ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همه ما می‌د،م که نیاز ، یکی از اساسی‌ترین نیاز‌های هر فرد است و هر نوع رابطه‌ عاشقانه‌ای بعد از مدتی نیازمند برقراری رابطه ، خواهد بود. از دیگر سو رابطه ، در حفظ و شادابی روابط ،شویی بسیار مهم است، پس باید بد،د چه کار‌هایی را انجام ندهید تا رابطه بهتری داشته باشید. اگر مشکلی دارید، بهتر است که به‌همراه همسر یا شریک ، خود به یک دکتر روانشناس متخصص در زمینه ،‌تراپی مراجعه کنید.

در ادامه برخی از اشتباهات رایج ،ن در رابطه ، را بررسی می‌کنیم:

پیش قدم نشدن زن در رابطه ،

طبق تحقیقات ۶۷% ،ن هنگام برقراری رابطه ، وانمود می‌کنند که به ارگاسم رسیده‌اند. این ی،ی نبود صمیمیت و رابطه حامی در زندگی ،شویی که اصلاً خوب نیست و جزو موارد اشتباه در رابطه ، است.

از همسرتان بخواهید در مورد خواسته‌های ، خود با شما صحبت کند، بسیاری از ،ن از این‌که مردان به حرف‌هایشان خوب گوش نمی‌دهند شکایت دارند. نادیده گرفتن این نیاز‌ها و گوش ن، به حرف‌های همسرتان می‌تواند منجر به رابطه ، بد و در نهایت مسائل ارتباطی عمیق‌تر در زندگی شما شود. از این گذشته همسرتان دیگر حاضر نخواهد بود درباره نیاز‌های خود صراحتاً حرف بزند و این بار ،ت شما است که بابت حرف نزدن شکایت کنید و این چرخه معیوب همچنان ادامه خواهد داشت.

زم، که فرد ازدواج می‌کند با توجه به خواسته‌های ،‌اش به شدت مشکل دارد و نمی‌تواند در مورد خواسته‌های ،‌اش با همسر خود صحبت کند. چرا که اینگونه به یاد دارد صحبت در مورد روابط ، به شدت زشت و ناپسند است.

منفعل بودن در ،    اشتباه در رابطه ، 

اشتباه در رابطه ، ،ن و مردان

اشتباه مردان در رابطه ،

همسرتان را ببوسید، قلقلک دهید، شعر‌های عاشقانه بخو،د، بغل کنید، بازی‌ها و شوخی‌های ، انجام دهید تا همسرتان مدهوش انجام ، با شما شود.

عدم پیش‌نوازی

برای داشتن یک رابطه ، لذت بخش، قبل و بعد از رابطه حمام بروید. مسواک بزنید، عطر و ادکلن مورد علاقه همسرتان را بزنید، لباس‌های تمیز و گاهی لباس‌های تحریک‌آمیز بپوشید. متأسفانه در برخی از موارد زوجین فکر می‌کنند حمام فقط برای بعد رابطه است و همین بهداشت ضعیف به ،وان یک اشتباه در رابطه ، آن‌ها را از یکدیگر دورتر می‌کند.

در روابط ، خود تجدید نظر کنید

یکی از بدترین چیز‌هایی که ممکن است مردی از همسرش انتظار داشته باشد این است که خیال‌پردازی‌هایی که فقط در فیلم‌های ،و می‌تواند ببیند را برای او انجام دهد. این فیلم‌ها واقعی نیستند. او یک شیء نیست، با همسرتان مثل یک ابزار رفتار نکنید.   

یک بار کافی نیست

یکی از کار‌هایی که ، را لذت بخش می‌کند تحرک هر دو طرف است. رابطه ، وقتی لذت بخش است که هر دو طرف برای آن تلاش کنند شما نباید انتظار داشته باشید که طرف مقابل همه کار‌ها را انجام دهد و شما را به لذت برساند.

امر و نهی در هنگام رابطه ،

یک رابطه ، خوب چیزی بیشتر از نزدیکی است. بخش عمده هیجان و اشتیاق رابطه قبل از نزدیکی اتفاق می‌افتد. پیش نوازی قبل از ، به خصوص برای خانم‌ها بسیار مهم است، پیش نوازی باید به قدری جذاب باشد که با فکر ، به آن تحریک شوید.

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش اطلاعات عمومی شماست و به منزله تجویز پزشکی نیست.

نگاه‌های عاشقانه و عاطفی، تکان‌دادن سر هنگام صحبت‌های طرف مقابل، نشستن در سکوت کنار یکدیگر و دست یکدیگر را گرفتن و … از رفتار‌های غیر‌کلامی است که متأسفانه بیشتر در دوران ابتدای آشنایی دیده می‌شود و پس از آن در ازدحام فعالیت‌های روزمره، به فراموشی سپرده شده است. به عبارت دیگر می‌توان گفت بعد از مدتی دیگر زوج‌ها هیچ نگاه عاشقانه و تماس چشمی با یکدیگر ندارند.

عشق بازی با همسر را فراموش نکنید. مردان به‌طور معمول بین ۳ تا ۷ دقیقه برای ارگاسم شدن زمان نیاز دارند و این در حالیست که خانم‌ها مدت زمان بیشتری برای ارگاسم احتیاج دارند.

فراموش نکنید که روابط و زندگی ،شویی هر، منحصر به فرد است؛ بنابراین نباید بگذارید زندگی دیگران بر روی شما تأثیر بگذارد و باعث مقایسه ، شود. زم، که همسر خود را با دیگران مقایسه کردید، به خود یادآور شوید که شما خودتان با انتخاب او اجازه وارد شدن به زندگی‌تان را داده‌اید، پس هیچ گونه دلیل برای مقایسه ، وجود ندارد.

بسیاری از مردان معتقد‌ند که ،ن حتماً باید با دخول به ارگاسم برسند. در حالی که تنها عملکرد کلیتوریس لذت‌بخشی است. پس هیچ‌وقت نباید تحریک کلیتوریس نادیده گرفته شود.

مستقیم سراغ ، نروید

وقتی مردی متوجه شود که از طرف همسر خود با دیگران مقایسه می‌شود می‌تواند تأثیر منفی در رفتار او بگذارد. چرا که مرد همیشه دوست دارد تکیه‌گاه باشد و نوعی خود را پشتیبان زن می‌داند. زم، که زن، همسر خود را با دیگر مردان مقایسه می‌کند، دقیقاً برع، این حس را به او القا می‌کند. مرد با این فکر پیش می‌رود که به اندازه کافی مورد رضایت نیست، پس از تلاشش می‌کاهد. چون گمان می‌کند هر کاری که انجام دهد در نظر همسرش ناچیز است و مورد رضایت نخواهد بود.

انتقاد ،

شاید این مورد درباره پسران نوجوان درست باشد اما در مورد مردان بالغ اینطور نیست. فشار‌های روزمره خانوادگی، دغدغه‌های کاری و مشکلات شخصی دیگر، می‌تواند میل ، مردان را تحت تأثیر قرار دهد. ممکن است شنیدن این موضوع برای مردم تعجب‌آور باشد اما بسیاری از مردان به‌خاطر شرایط‌های مختلف، از رابطه ، فراری هستند.

نیاز‌های ، خود را بیان کنید

هرقدر به روحیات غیرکلامی یکدیگر آشنا شوید همانقدر سوتفاهم‌ها در زندگی مش، کمتر خواهد شد، مثلاً با شناخت روحیات غیر کلامی همسر، زن از سکوت همسرش دچار هراس و ترس نخواهد شد و اینگونه طرفین به درک متقابل از یکدیگر خواهند رسید.

عدم رسیدگی به بهداشت  اشتباه در رابطه ، 

برای همین بهتر است قبل از دخول، نوازش‌های عاشقانه خود را نثار همسرتان کنید تا یک رابطه ، لذت بخش را تجربه کنید.

عدم ارتباط کلامی

همانطور که گفته شد ارتباط کلامی با همسر و درمیان گذاشتن خواسته‌ها با او بسیار مهم است. اما همان میزان که ارتباط کلامی مهم است ارتباط غیر‌کلامی نیز در رابطه ،شویی اهمیت دارد. حتی گاهی ارتباط غیرکلامی مهم‌تر از ارتباط کلامی است.

جمله “پیش قدم نشو” در ذهن بسیاری از ،ن وجود دارد که مانع از درخواست رابطه ، از همسرشان می‌شود. علاقه خود را نشان دهید. شریک زندگی شما احتمالاً خوشحال و بابت آن قدرد، خواهد کرد. با پیش قدم شدن، سطح جدیدی از رضایت را در پذیرش مسئولیت تجربه ، رضایت بخش در خود پیدا می‌کنید. درخواست رابطه از طرف زن می‌تواند جذابیت آن را دو چندان نماید.

نگر، بیش از حد نسبت به ظاهر
اشتراک گذاری


منبع: https://drdr.ir/mag/%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D9%87-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%AF/

،ن به دلیل تابو‌های فرهنگی که در جامعه وجود دارد نگر،‌های زیادی درباره رفتار‌های ، خود دارند. آن‌ها دوست ندارند در رابطه قوی ظاهر شوند چرا که می‌ترسند بر،ب انحرافات ، به آن‌ها‌ زده شود برای همین هرگز در ، پیش قدم نمی‌شوند.

اگر شما هم جزء آن دسته از خانم‌هایی هستید که سعی دارید با این رفتار همسر خود را تحریک کنید تا بهتر شوند باید به شما هشدار دهیم که طبق تحقیقات انجام شده این کار نه تنها هیچ تأثیر مثبتی ندارد، بلکه می‌تواند آثار منفی از خود بر جای بگذارد.

منظور از ارگاسم نمایشی در خانم‌ها نشان دادن یک سری رفتار‌های صوتی، کلامی و عملی است که نشان دهنده رسیدن به ارگاسم است ولی در اصل این احساسات وجود ندارند. به عبارتی زن رفتار‌هایی مثل حرکات بدن، صدا‌ها و انبساط و انقباض‌های ساختگی بدن و بقیه نشانه‌های ارگاسم را به دروغ تقلید کرده و از خود بروز می‌دهد در حالی که چنین اتفاقی نیفتاده است.

مقایسه همسر

در انتها از شما می‌خواهیم که اگر در این زمینه تجربه یا نظری دارید، با ما و دیگر خوانندگان مجله دکتردکتر به اشتراک بگذارید.

،وان ، خواسته‌های ، و نخواستنی‌ها، تنها راه دستیابی به یک رابطه ، رضایت بخش است. یک زن باید مسئولیت برخورد ، خود را بر عهده بگیرد. اگر زنی درمورد نیازهای ، خود صحبت نکند، هیچ مردی نمی‌تواند او را به ارگاسم برساند. حتی بهترین معشوق هم بدون اینکه به او اطلاع داده شود، نمی‌تواند به چیزی که زن نیاز دارد آگاهی پیدا کرده و آن را عملی کند.

تنوع طلبی کنید

مطالب گفته شده می‌توانند یک تحول عظیم در روابط شما ایجاد کنند. داشتن یک رابطه سالم و شاد کار آس، است که می‌تواند یک زندگی ‌ایده‌آل برای شما و همسرتان بسازد. برطرف ، اشتباه ، در رابطه وظیفه هر دو طرف است و باید برای رفع مشکلات تلاش کنند.

قبل از صحبت ، با همسرتان درباره مشکلات ، و نارضایتی خود از زندگی ،شویی، اول به مکالمه‌ای که چگونه قرار است پیش برود فکر کنید. این کار می‌تواند تصوری در مورد واکنش همسرتان به گفتگو به شما ارائه دهد. در مورد اولویت‌های ، و تمایلات ، او سؤال کنید و در عین حال اولویت‌های خود را نیز با او در میان بگذارید. وارد شدن به گفتگو با لحن همدلانه می‌تواند حالت ت،عی همسرتان را کم کند و در این صورت می‌تو،د آزادانه خواسته‌های خود را بیان کنید.

بسیاری اینگونه فکر می‌کنند که لذت بردن یا نبردن در رابطه ، فقط به مرد بستگی دارد. در حالی‌که در بسیاری از موارد ،ن نیز از بیان خواسته‌ها و نیاز‌های خود در اتاق خواب یا به طور کلی امتناع می‌کنند یا آن‌ها را مطرح می‌کنند و پاسخی نمی‌گیرند.

اشتباه مردان در رابطه ،

اشتباه ،ن در رابطه ،

ارگاسم در ،ن و مردان به شکل‌های متفاوتی اتفاق می‌افتد. اما برخی از ،ن مدت زمان بیشتری نسبت به مردان نیاز دارند تا به ارگاسم برسند. گاهی ممکن است در رابطه اصلاً زن به ارضای ، نرسد و فقظ تظاهر به ارضا شدن بکند.

پیش نوازی شامل بغل ،، بوسیدن، لمس ، عاشقانه و رابطه ده، است. متأسفانه برخی از افراد اصلاً نمی‌دانند پیش نوازی چیست چه برسد که بخواهند از آن برای بهبود روابط خود استفاده کنند. پیش نوازی شور و هیجانات را بالا می‌برد و اگر به درستی انجام شود، در نعوظ مردان و روان شدن واژن ،ن کمک بسیاری می‌کند.

اشتباه در رابطه ،

عدم ارتباط کلامی و غیر‌کلامی

شما برای دلبری از همسرتان به چیزی بیشتر از این جمله نیاز دارید. این نوع جمله‌ها حس اجبار را به طرف مقابل القا می‌کنند پس بهتر است کمی متفاوت‌تر خواسته خود را مطرح کنید.

هنرپیشه فیلم ، نباشید!

ا،ر مردان احساس می‌کنند همیشه شروع‌کننده بودن آن‌ها باعث ایجاد عدم تعادل در مقیاس اشتیاق در رابطه ، می‌شود. از طرفی نیز آموزش ، و رابطه ، به صورت صحیح در کشور ما در اختیار زوجین قرار نمی‌گیرد.

در این مطلب به طور کامل به بررسی اشتباهات در ابطه ، ،ن و مردان پرداختیم. اگر شما هم فکر می‌کنید در رابطه‌تان دچار این مسائل هستید، می‌تو،د برای دریافت ،ت آنلاین از بهترین پزشکان متخصص ،ن از سایت دکتردکتر اقدام نمایید.

یکی از ترفند‌هایی که افراد معمولاً در روابط خود به کار می‌برند مقایسه همسر خود با دیگران است. این کار در بسیاری از مواقع می‌تواند مضر و آسیب زننده باشد. بنابراین می‌توان آن را بزرگترین اشتباه در رابطه ، دانست.

در ادامه به برخی از اشتباهات و تفکرات نادرست مردان در خصوص رابطه ، می‌پردازیم:  ن

تحریک ن، کلیتوریس

اگر می‌خواهید چیزی را تغییر دهید، حتماً آن را به شیوه‌ای مثبت بیان کنید. این راهکار می‌تواند مفید باشد، چرا که برای هر ،ی، شنیدن چیزی که از آن‌ها می‌خواهید انجام دهند در برابر چیزی که نمی‌خواهید انجام دهند، آسان‌تر است.

بیان ن، خواسته‌های ،

عشق و محبت مانند کاشتن گلی است که نیاز به مراقبت دارد. پتانسیل عاطفی ایجاد شده میان زن و شوهر، مدام نیاز به شارژ شدن دارد و از هر دو طرف باید مورد رسیدگی قرار بگیرد. عشق پدیده زنده‌ای است که برای رشد، نیاز به مراقبت دارد و نمی‌توان آن را در دل ،ی ایجاد کرد و بعد آن را نادیده گرفت.

هیچ، امر و نهی در رابطه را دوست ندارد. این که مدام به همسرتان بگویید که باید الان فلان کار را انجام بدهی یا نباید الان این کار را می‌کردی و … باعث می‌شود تا رابطه‌ی ، از حالت احساسی خارج شود و حالت اجبار و امر و نهی به خود بگیرد.

بازگویی نقایص ،

اینکه به ظاهر خود اهمیت دهید و همیشه آراسته باشید بسیار خوب و قابل تحسین است. اما اگر این حساسیت از حد بگذرد رابطه ، را به یک فعالیت مک،کی تبدیل خواهد کرد و شما از رابطه لذت نخواهید برد.

به چربی احتمالی شکم یا آرایش صورت خود فکر نکنید؛ بر لذت عمل تمرکز کنید. مردان علاقه بیشتری دارند که ،ن در رابطه ، خود را ر‌ها کنند. به جای اینکه نگران شکل دور کمر و چربی خود باشید، نگران سطح انرژی، اشتیاق و علاقه خود به همسرتان و رابطه ، باشید.

مردان فقط به دنبال رابطه ، هستند

تحقیقات جدید نشان داده که اشتباهاتی که مردان و ،ن در اتاق خواب مرتکب می‌شوند علاوه بر اینکه جذابیت و لذت رابطه ، را کاهش می‌دهد، به طور غیر مستقیم بر زندگی مش، آن‌ها نیز تأثیر می‌گذارد.

اشتباه ،ن در رابطه ،

تظاهر به ارگاسم و ارضای ،

عدم تفاهم ، با همسر از یک سو و برخی از اشتباهات ،ن و مردان از دیگر سو منجر به کاهش رضایت ،، هم برای خود و هم شریک ،‌شان می‌شود.

طبیعی است که پس از مدتی، زن و شوهر دلشان تغییر و تنوع بخواهد. بنابراین اگر پیشنهادی از سمت همسرتان برای تنوع در رابطه دریافت کردید از آن استقبال کنید، یا خودتان پیشنهاد یک تغییر و تنوع را در رابطه بدهید تا اشتیاق همسرتان به ، بیشتر شود.

یکی از مهم‌ترین عواملی که باید درباره آن صحبت کنید، ،دگی به هنگام بیان خواسته ، است که از زمان‌های گذشته تأثیرات منفی روی شما گذاشته است.

اولویت‌های ، هر فرد متفاوت است. بیان انتقاد ، از همسر هیچ اشکالی ندارد. صحبت با همسرتان در مورد زندگی ،شویی تحول عظیمی در رابطه شما با همسرتان به وجود خواهد آورد. چرا که می‌تواند رضایت شما را در مورد خودتان یا همسرتان افزایش دهد. توجه کنید که خیلی ساده خواسته خود را بیان کنید و با ذهنی باز پذیرای پاسخ همسرتان باشید.

شیوه مطرح ، مشکلات ،

جمله “عزیزم می‌خوای ، داشته باشیم” نباید شروع‌کننده رابطه ، شما باشد.

هرگز از خودتان بدگویی نکنید، این کار باعث خواهد شد در ناخودآگاه همسرتان تأثیر گذاشته و به تدریج از برقراری رابطه ، با شما نا‌امید شود. از توانایی‌های خود و همسرتان صحبت کنید تا همسرتان بیشتر تحریک شود و رابطه ، لذت بخشی داشته باشید.

عدم پیش نوازی در رابطه ،