بهترین دکتر متخصص گوش و حلق و بینی دکترتو- 118 پزشکی

نظر به موفقیت‌های علمی در دوران تحصیلات پزشکی و کسب عالی‌ترین نمرات ممکن در امتحانات پایان دوره پزشکی به عنوان دانشجوی ممتاز شناخته شد. در صورتی که افراد برای انجام جراحی های زیبایی صورت به بهترین متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کند و مراقبت های قبل و بعد از آن را رعایت کند دچار هیچ عارضه ای نخواهد شد. متخصص گوش و حلق و بینی رشته ای از پزشکی می باشد که در آن مشکلات گوش و بینی و گلو ، سر و گردن مورد بررسی قرار گرفته و درمان می شود. جراحی بینی، جراحی پلاستیک و جراحی پلاستیک زیبایی را هم متخصصان ENT انجام می دهند.

با توجه به نوع بیماری، شست و شوی گوش، درمان دارویی و در مواردی جراحی لازم است. لارینگولوژی – درمان بیماری‌ها و اختلالات حلق و گلو، مانند گره تارهای صوتی، مشکلات صدا (شامل خشونت صدا) و سرطان. برخی متخصصان مطالعاتی اضافی برای تخصص یافتن در یکی از این هفت حوزه انجام می‌دهند و خدماتشان را به این تخصص محدود می‌کنند. انحراف بینی زمانی اتفاق می‌افتد که دیواره نازک بین مجاری بینی به یک سمت جابجا شود.

همچنین درمان پولیپ های بینی و ضایعات حنجره و تومورهای سرو گردن بر عهده متخصص گوش و حلق و بینی است. این متخصصان به طور خاص در درمان پزشکی یا جراحی گوش، عفونت گوش، اختلالات تعادلی، وزوز گوش، اختلالات مربوط به اعصاب مغزی و دردهای عصبی تبحر دارند. دکتر گوش و حلق و بینی همچنین می‌تواند به درمان اختلالات مادرزادی گوش داخلی و بیرونی بپردازد.

دکتر سارا رودگری

علائم عفونت مزمن گوش شامل گوش درد معمولاً خفیف، ترشح چرک از گوش، از دست دادن شنوایی هستند. این علاوم مداوم یا متناوب هستند و ممکن است که در یک گوش یا هر دو گوش رخ دهند. به منظور درمان مننژیت و یا فلج صورت می توان به دکتر مغز و اعصاب نیز مراجعه کرد.

جراحی انحراف بینی (Deviated septum)

بحث تومورهای سر و گردن و تومورهای حنجره و حلق و نازوفارنکس و سرطانهای سر و گردن بحث بسیار مهمی است و یک قسمت مهمی از جراحی های یک جراح گوش و حلق و بینی را تشکیل میدهد. جراحی اندوسکوپیک سینوس در زمینه درمان سینوزیت مزمن و پولیپ بینی یک انفلاب ایجاد کرده است. بعد از انجام جراحی سینوس با اندوسکوپ در سال 1978 توسط مسر کلینگر که نابغه جراحی گوش و حلق و بینی بود به مرور در زمینه اندوسکوپی انقلابی ایجاد شد. امروزه با دستگاه ناویگاسیون انقلابی در زمینه پولیپوز بینی ایجاد شده است. برای درمان وزوز گوش بهتر است به بهترین متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید تا پس از درمان بهترین راه درمانی را برای شما انتخاب کند و شما بهبود یابید. سپس به کشور برگشت و تحصیل خود را در رشته گوش ، حلق و بینی در دانشگاه شهید بهشتی تهران ادامه داد.

دکتر علی محمدخانی

متخصصان گوش، حلق و بینی می توانند ناهنجاری های مادرزادی مانند شکاف کام یا شرایطی را که در نتیجه تصادفات، جراحی قبلی یا سرطان پوست ایجاد می شود، ترمیم کنند. متخصصان گوش، حلق و بینی باید با طیف گسترده ای از روش های درمانی آشنا باشند، تا درصورت نیاز بتوانند امراض و بیماری های مرتبط با تخصص خود را درمان کنند. سپس به مدت حداقل ۵ سال آموزش‌های تخصصی میگذرانند و در نهایت، مجله خبری پزشکی باید یک آزمون را بگذرانند تا با مدرک متخصص گوش و حلق و بینی فارغ التحصیل شوند. چه شنوایی از دست داده باشید چه دلیل زیرلایه ای داشته باشد، یا اختلال گفتاری، نگرانی های بالانس، یا مشکلات بلع، متخصص گوش،حلق و بینی به شما در این زمینه و تشخیص آن کمک می کند. بهتر است به یک متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید تا در صورت وجود مشکل، بررسی و درمان لازم صورت گیرد.

  • در مجموع سه مشکل برای بینی‌ها ممکن است وجود داشته باشد که با جراحی بینی می‌توان این مشکلات را برطرف کرد.
  • بیماران ممکن است از یک احساس ناراحتی ساده تا درد شدید گوش‌ها و همین‌طور مشکلات شنوایی، انسداد یا وز وز گوش را تجربه کنند.
  • متخصص گوش و حلق و بینی هم‌چنین بر مشکلات سینوسی و پلیپ بینی که منجر به خرناس کشیدن در خواب، آلرژی و اختلالات چشایی می‌شود تمرکز دارد.
  • درمان انسداد بینی شامل تجویز دارو به منظور کاهش تورم و انجام عمل جراحی توسط دکتر جراح بینی آنلاین است.

افضل صنايعي جبس بورد بالمحلة الكبري.