بهترین دکتر متخصص گوش و حلق و بینی دکترتو- 118 پزشکی

یک جراح بینی خوب باید علاوه بر داشتن دانش و مهارت کافی، باید از تجربه زیادی برخوردار بوده و نیز اخلاق پزشکی را در حد کمال داشته باشد تا بتواند یک جراحی موفق بینی انجام دهد. با استفاده از خدمت نوبت دهی بیمارستان می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی، نوبت خود را رزرو کنید. خدمات جامع پذیرش۲۴ در حوزه سلامت در تلاش است تا تجربه درمان خوبی را برای تمام بیماران رقم بزند.

نظر به موفقیت‌های علمی در دوران تحصیلات پزشکی و کسب عالی‌ترین نمرات ممکن در امتحانات پایان دوره پزشکی به عنوان دانشجوی ممتاز شناخته شد. در صورتی که افراد برای انجام جراحی های زیبایی صورت به بهترین متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کند و مراقبت های قبل و بعد از آن را رعایت کند دچار هیچ عارضه ای نخواهد شد. متخصص گوش و حلق و بینی رشته ای از پزشکی می باشد که در آن مشکلات گوش و بینی و گلو ، سر و گردن مورد بررسی قرار گرفته و درمان می شود. جراحی بینی، جراحی پلاستیک و جراحی پلاستیک زیبایی را هم متخصصان ENT انجام می دهند.

این در حالیست که سایر متخصصین از متخصص زنان گرفته تا فوق تخصص غدد، متخصص روماتولوژی و… به منظور درمان کلیه بیماریها در کنار شما هستند. متخصص گوش، حلق و بینی به کسی گفته می‌شود که بعد از اتمام دوره پزشکی عمومی، تخصص خود را در این زمینه گرفته باشد. این متخصص در زمینه بیماری‌های نواحی گوش، بینی، حلق، حنجره، دهان و به صورت کلی سر و گردن تخصص دارد. این بیماری‌ها می‌تواند شامل عفونت گلو، سینوزیت، غده‌های سر و گردن و … همچنین دکتر گوش، حلق و بینی دوره‌های لازم در زمینه جراحی سر و گردن را سپری می‌کند و دانش کافی به منظور عمل بینی را به دست می‌آورد.

علائم عفونت مزمن گوش شامل گوش درد معمولاً خفیف، ترشح چرک از گوش، از دست دادن شنوایی هستند. این علاوم مداوم یا متناوب هستند و ممکن است که در یک گوش یا هر دو گوش رخ دهند. به منظور درمان مننژیت و یا فلج صورت می توان به دکتر مغز و اعصاب نیز مراجعه کرد.

دکتر شاهین صحرایی

به این منظور لازم است که جراح با ساختار و آناتومی بینی و مشکلات مربوط به آن آشنایی کافی داشته و مهارت پزشکی بالایی داشته باشد. علاوه بر آن لازم است که برش‌های جراحی به گونه‌ای ایجاد شود که بعد از اتمام جراحی فرد با حداقل میزان کبودی و تورم مواجه شود و دوره بهبود نسبتا راحتی را پشت سر گذارد؛ در نتیجه جراح مربوطه باید مهارت جراحی بالایی داشته باشد. جراحی گوش یا اتوپلاستی هم به منظور درمان بیماری های گوش و هم با هدف زیبایی انجام می شود.

  • به صفحه رزرو آزمایش در منزل درمانکده بروید و آزمایش مد نظر خود را آنلاین رزرو کنید.
  • متخصصان گوش و حلق و بینی با تلفیق دانش پزشکی و مهارت های جراحی برای درمان بیماران خود، میتوانند طیف وسیعی از بیماری‌ها را تشخیص داده و نسبت به درمان آن اقدام کنند.
  • این متخصص در زمینه بیماری‌های نواحی گوش، بینی، حلق، حنجره، دهان و به صورت کلی سر و گردن تخصص دارد.
  • حتی در این زمینه ها، از جراحان مغز و اعصاب، متخصص غدد درون ریز، آنکولوژیست ها، جراحان دهان و بسیاری از متخصصین دیگر استفاده می شود.
  • لارینگولوژی – درمان بیماری‌ها و اختلالات حلق و گلو، مانند گره تارهای صوتی، مشکلات صدا (شامل خشونت صدا) و سرطان.

در زمینه جراحی های درمانی از قبیل جراحی های لوزه، حلق و حنجره و جراحی های آندوسکوبیک، بینی و سینوس و جراحی های سر و گردن نیز فعالیت دارند. به صفحه مشاوره آنلاین گوش، حلق و بینی بروید و زمان مشاوره دلخواهتان را (تصویری، صوتی و متنی) آنلاین رزرو کنید. مطالعات گوش، حلق و بینی درطول 50 سال گذشته گسترش یافته و اکنون بر سر و گردن تمرکز دارد. برای مشاهده شرایط بیمه دکترهای گوش، حلق و بینی به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در قسمت بیمه های طرف قرارداد، لیست بیمه‌های مورد قبول هر یک از دکترهای گوش، حلق و بینی را ببینید.

برای تشخیص بیماری، پزشک از معاینه حفره بینی (رینوسکوپی)، اندوسکوپی بینی و روش های تصویربرداری مختلف استفاده می‌کند. واژه‌ی اتولارینگولوژی (گوش و حلق‌شناسی)، با وجود طولانی بودن، مخفف اتورینولارینگولوژی (گوش، حلق و بینی شناسی) است. بیماریهای گوش و حلق و بینی به این دلیل که با چند حس اصلی بدن در ارتباطند، دارای اهمیت ویژهای هستند. این روش، ترمیم افتادگی پلک با از بین بردن پوست، ماهیچه یا چربی اضافی است که در صورت درمان نشدن میتواند بینایی شخص را مختل کند. این روش نوعی جراحی زیبایی است و بیمار پس از انجام آن، به ندرت به بستری شدن در بیمارستان نیاز دارد.

انواع روش جراحی بینی

متخصصان گوش، حلق و بینی می توانند ناهنجاری های مادرزادی مانند شکاف کام یا شرایطی را که در نتیجه تصادفات، جراحی قبلی یا سرطان پوست ایجاد می شود، ترمیم کنند. متخصصان گوش، حلق و بینی باید با طیف گسترده ای از روش های درمانی آشنا باشند، تا درصورت نیاز بتوانند امراض و بیماری های مرتبط با تخصص خود را درمان کنند. سپس به مدت حداقل ۵ سال آموزش‌های تخصصی میگذرانند و در نهایت، مجله خبری پزشکی باید یک آزمون را بگذرانند تا با مدرک متخصص گوش و حلق و بینی فارغ التحصیل شوند. چه شنوایی از دست داده باشید چه دلیل زیرلایه ای داشته باشد، یا اختلال گفتاری، نگرانی های بالانس، یا مشکلات بلع، متخصص گوش،حلق و بینی به شما در این زمینه و تشخیص آن کمک می کند. بهتر است به یک متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید تا در صورت وجود مشکل، بررسی و درمان لازم صورت گیرد.

بهترین دکترهای گوش، حلق و بینی در ایران