بهترین متخصص داخلی- 118 پزشکی

متخصص داخلی دکتری است که برای همه چیز از چکاپ سالانه گرفته تا آسیب‌های جزئی و بیماری‌های ناگهانی به او مراجعه خواهید کرد. البته برای صدمات یا بیماری‌های شدید و خطرناک، ممکن است شما را به متخصص یا فوق تخصص رشته دیگری ارجاع دهد. هماتولوژیست متخصص خون شناسیشناس است که در تشخیص و درمان بیماری های خونی مهارت دارد و به بررسی ساختمان و عمل سلول های خونی در مغز استخوان و پلاکت ها و پروتئین های سیستم انعقاد خون می پردازد.

دکتر مهدی یامینی

دکترتو ساده‌ترین راه نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین پزشکان ایران است. پزشکان به کمک دکترتو می‌توانند امکان نوبت دهی اینترنتی و مشاوره تلفنی خود را فعال کنند. به این ترتیب بیمار برای نوبت گیری از دکتر نیاز به روش‌های سنتی مثل تلفن زدن یا مراجعه حضوری ندارد. برای گرفتن نوبت ویزیت حضوری یا تلفنی از بهترین پزشکان ایران کافی است بهسایت نوبت دهی اینترنتیدکترتو یا اپلیکیشن دکترتو مراجعه کنید و ازلیست پزشکان متخصص و فوق تخصصدکترتو در زمان مورد نظر خود نوبت ویزیت بگیرید. دکتر داخلی در تشخیص، درمان و پیشگیری بیماری‌های بزرگسالان نقش مهمی ایفا می‌کند. می‌توان گفت اگر نمی‌دانید باید به چه دکتری مراجعه کنید، به احتمال زیاد نیاز است با دکتر متخصص داخلی صحبت کنید.

معرفی بیماری های دکتر داخلی

آنها معمولاً در مطب یا کلینیک مشغول به کار هستند، اما برخی ممکن است در بیمارستان‌ها در بخش‌هایی مانند بخش مراقبت‌های ویژه مشغول به کار شوند. در صورت گذراندن دوره آموزشی فوق تخصص در یکی از رشته‌های ذکر شده، مهارت آنها در یک زمینه افزایش می‌یابد و می‌توانند در بخش‌های تخصصی از بیمارستان به صورت مستقل حضور پیدا کنند. رشته داخلی یک رشته گسترده است، بنابراین کار یک متخصص داخلی متفاوت و متغیر است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ارتش، سردبیر و عضو هیئت تحریریه فصل نامه پزشکی و … فشار خون بالا علائم مشخص ندارد و به اسم بیماری خاموش هم شناخته می شود.این بیماری میتواند باعث آسیب قلب و عروق شود.به همین علت بزرگسالان بهتر است که منظم چکاپ شوند. تنها راه تشخیص فشار خون بالا ویزیت ویزیت پزشک هست و به خصوص متخصص داخلی، در صورت تشخیص فشارخون بالا، متخصص داخلی داروهای فشارخون برای بیمار تجویز می کند. سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت دهی با جستجوی پزشک مورد نظر خود، نوبت خود را از دکتر فوق تخصص داخلی در مشهد دریافت نمایید. جدیدترین آدرس، تلفن مطب، ساعت کاری، سوابق کاری و علمی، رزومه و تحصیلات پزشکان مشهد را در سایت پذیرش۲۴ مشاهده نمایید. جهت کاربری بهتر و بهره مندی کامل از خدمات، اپلیکیشن پزشک مشاوره پذیرش۲۴ را دانلود کنید.

در صورت بروز موارد اورژانسی مانند حمله آسمی، خونریزی گوارشی، نارسایی حاد کلیه و… روماتولوژیست متخصص بیماری های داخلی است که در زمینه بیماری های روماتیسمی تخصص دارد. تخصص غیر مداخله ای – همان آزمایشات یک متخصص قلب غیر تهاجمی را انجام خواهند داد، همچنین می توانند عملیات جزئی مانند کاتتریزاسیون قلبی (یک روش که شریان ها را مسدود می کند) را انجام دهد. اگر انسداد در رگ تشخیص داده شود بیمار به یک متخصص قلب و عروق مراجعه خواهد کرد. تغییرات متابولیسمی که باعث ایجاد شرایط مختلف می شود ، بیماری های گوارشی،بیماری های عفونی و غیره توسط دکتر داخلی قابل درمان هستند.

  • فقدان انرژی یک نشانه رایج است که می تواند نتیجه عواملی مختلفی همچون کم خونی یا آنمی، اختلالات خواب، افسردگی، کم کاری تیروئید، بیماری های قلبی، تیروئید و … باشد.
  • در چنین شرایطی برای پزشک حدود یک تا سه سال آموزش اضافه تر قرار داده می شود.اگر بیمار بخواهد برای درمان بیماری خاص به دکتری که در آن زمینه فعالیت دارد مراجعه کند ، انتخاب فرد یک متخصص باید باشد.
  • اصولا متخصصان داخلی در صورت لزوم و پیشرفت فرآیند بیماری با سایر متخصصان مانند ریه، قلب و عروق، اعصاب و روان، انکولوژی و غیره مشورت می‌کنند.

در کنار خستگی ممکن است بیماری های دیگری مانند دیابت و نارسایی احتقانی قلب ظاهر شود. متخصص داخلی معمولا برای مشخص شدن علت خستگی ممکن است معاینه فیزیکی، سابقه پزشکی و آزمایش خون را برای فرد انجام دهد. مجله خبری پزشکی دکتر سید امیر طاهری متخصص بیماری های داخلی، فوق تخصص گوارش، کبد و مجرای صفراوی می باشد. ايشان تحصيلات عالي خود را در رشته پزشكي دانشكدة پزشكي دانشگاه كرمان آغاز كرد و به سال 1368 فارغ‌التحصيل شد.

به مدت ۵ سال سابقه ریاست بخش داخلی بیمارستان ابن سینا واقع در همدان را دارد. طب ادوایزر درصدد است تا با ایجاد بستری مناسب و انجام هماهنگی های لازم امکان آشنایی و تبادل نظر مناسب را برای متقاضیان خدمات پزشکی فراهم نماید. دکتر باید با بیماران خود رفتار بسیار متشخصانه و محترمانه ای داشته باشد و بتواند هر یک سوالاتشان را به درستی و با دقت پاسخ دهد.

متخصصان داخلی از بیماران بستری‌شده و آمبولانسی مراقبت می‌کنند و در مطب و کلینیک به ویزیت بیماران می پردازند و می‌توانند نقشی محوری در آموزش و پژوهش ایفا کنند. باید بدانید که متخصصان داخلی می توانند در رشته های؛ گوارش، نفرولوژی، روماتولوژی، قلب و عروق، خون و سرطان، متابولیسم بیماری های ریه، گوارش، آلرژی و ایمن شناسی فوق تخصص بگیرند، در صورتی که پزشکان عمومی تحت آموزش چنین تخصص هایی قرار نگرفته اند. بهترین دکتر داخلی در ایران به منظور درمان بهتر و سریع تر برخی از بیماری ها، می تواند به یاری پزشک متخصص و یا فوق تخصص بپردازد و به عنوان مشاور در کنار پزشک متخصص قرار گیرد، اما پزشک عمومی چنین توانایی را دارا نمی باشد.