بهترین کتابهای ایرانی که باید خواند 10+3 تا از آثار مشهور ادبی ایران که ارزش خواندن دارند

بهترین کتابهای ایرانی که باید خواند 10+3 تا از آثار مشهور ادبی ایران که ارزش خواندن دارند

کتاب 1984 جورج اورول یکی از مشهورترین داستان های سیاسی در جهان است. این کتاب که در سال 1949 نوشته شد ، در ژانر علمی تخیلی قرار می گیرد ، اما سعی می کند رژیم های کمونیستی و تمامیت خواه را در قالب تاریخ به تصویر بکشد. اما چرا؟ صرف نظر از اختراعات و دستاوردهای بشری، کتاب بزرگ‌ترین معجزه زندگی بشر از دیرباز تا کنون بوده است. برای آشنایی با اینشاهکارهای ادبی ایرانو آشنایی باکتابهای ایرانی که ارزش خواندن دارد تا انتهای این متن همراه من باشید. نکته‌ی مهم درباره‌ی خلاصه کتاب های چکیدا اینه که تمام کتاب‌ها با لحن محاوره‌ای روایت میشن؛ درست همون لحنی که ما برای مکالمه‌ی روزمره ازش استفاده می‌کنیم.

چگونه نیویورک تایمز کتاب های پرفروش را معرفی می‌کند؟

ایران پیپر یک سایت ایرانی دانلود کتاب خارجی است که بیش از 5 میلیون کتاب شامل خرید کتاب های آمازون و گوگل پلی را با قیمت پایینتر از این فروشگاه های کتاب به فروش می رساند. علاوه بر این، در این سایت بیش از یک میلیون و ششصد هزار کتاب رایگان الکترونیک خارجی از منابع مختلف جمع آوری شده است. همگی این کتاب ها تنها با یک ثبت نام ساده و بدون هیچ محدودیتی قابل دریافت است. برای دانلود رایگان این کتاب ها، در صفحه اصلی سایت ایران پیپر بر روی تب “جستجوی کتاب” کلیک کنید.

جان هویر آپدایک در تمام آثارش، به‌خصوص چهارگانه‌ی خرگوش، به مضمون رنج‌کشیدن و تنها ماندن شخصیت اصلی‌اش در برابر ارزش‌های کذایی زندگی عامه می‌پردازد. شش فرزند که شاهد چشم انداز سقوط عجیب و غریب والدین خود در منجلاب زندگی و مشکلات روحی‌ـ‌روانی هستند. وقتی درمی‌یابید چقدر این رمان به دوران کودکی خودتان شبیه است، همدردی حتی بیشتر قابل توجه می‌شود. او رفتار و اخلاق مردم طبقه‌ی متوسط حومه‌ی آمریکا را با طنزی کنایه‌آمیز توصیف کرده که باعث می‌شود تصویر سیاه و تیره‌اش، نرم‌تر به‌نظر برسد.

این شناسایی اثر ویلیام گادیس

کتاب “چهار اثر از فلورانس شول شین” توسط هنرمند ، نویسنده و مشاور آمریکایی “فلورانس اسکاول شین” نوشته شده و توسط نویسنده و مترجم نام ایرانی “فرشاد قدیری” ترجمه شده است. همانطور که از نامش پیداست ، این کتاب مجموعه ای از چهار نوشته اسکوول است. این اثر متولد 1953 است و اثر نویسنده ، طراح و کارگردان فرانسوی ژان تولی است. این رمان مشهورترین اثر ژان تولی است که در سال 2007 منتشر شده و به بیش از بیست زبان ترجمه شده است. این کتاب در سال 2017 در ایران ترجمه و منتشر شده است.

  • سال گذشته، ناشر عربی کتاب حاضر قراری حضوری برای من و سعد در نمایشگاه بغداد گذاشت، برای رأس ساعت شش عصر روز چهارشنبه در غرفه انتشارات سطور.
  • شب دختربچه‌ای از جنگل بیرون می‌آید و به حیاط او می‌آید، دختر بچه می‌گوید از یک سیاره دیگر نزدیک دب اکبر آمده است و باید ۵ معجزه ببیند تا به سیاره‌اش برگدد.
  • در این کتاب قرار است با ترفندهایی آشنا شویم که معمولا علیه ما استفاده می‌شوند و باعث تصمیم‌گیری اشتباه ما می‌شوند.
  • انتشارات ققنوس در بهمن‌ماه ۱۳۵۶ کار خود را در حیطه کتاب آغاز کرد.
  • کتابی که در دست شماست برگردان فارسی چاپ چهارم (آگوست ۲۰۱۱) این اثر به شمار می‌رود.

این لیست با معرفی دیگر سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی توسط خوانندگان این مطلب، بطور پیوسته بروز خواهد شد. یکی از بهترین راه ها برای دانلود رایگان کتاب انگلیسی استفاده از سایت های دانلود رایگان کتاب است که در این مقاله 10 تا از بهترین سایت های دانلود کتاب به شما معرفی شده است . دکتر سوزان نولن هوکسما استاد روانشناسی دانشگاه ییل بود.

به جرات می‌شود گفت تاکنون کسی کتابی به این تفصیل و شمول درباره عربستان ننوشته است. اگر شما به موضوعات مربوط به کامپیوتر و موبایل علاقه دارید، این سایت بهترین گزینه دانلود رایگان کتاب خارجی است. این سایت همچنین ایبوک هایی را در زمینه انواع زبان‌های برنامه‌نویسی (C, C++, C#, JS, HTML, JAVA, دانلود از فراکتاب Python)، مهندسی الکترونیک، شبکه، مایکروسافت، لینوکس، پایگاه داده، ریاضیات و … فراهم کرده است. بیشتر مخاطبان و کاربران این وبگاه، دانشجویان رشته‌های علوم کامپیوتر و الکترونیک هستند. علاوه بر ایبوک، این سایت شامل ویدئوهای آموزشی و درسی برای یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی و دیگر مهارت‌های مرتبط می‌باشد.

مردی که کودکان را دوست داشت اثر کریستینا اشتد

همان صدایی که انبه‌های آبدار و سنگین کودکی‌ام در سقوطشان نزدیک وان حمام داشتند. همه این‌ها مرا به کودکی‌ام می‌برد، به این کشور بدون پدر. از فرهنگ استیک اواخر دهه هشتاد به سمت سالاد رفتیم، در حالی که امیدوار بودیم من و او را آشتی دهد. در پایان، شما فقط درباره شخصیت می‌نویسید؟ من فقط درباره خودم می‌نویسم. شما حس می‌کنید به شما گوش نمی‌دهیم؟ آدم‌ها می‌خوانند تا خودشان را جست وجو کنند و نه کشف فرد دیگری.