تفاوت‌ میل جنسی زنان و مردان؛ از جسم تا روان

درعین‌حال، ،ن نیز بعد از رابطه نیاز به تداوم ابراز عشق و توجه دارند. مردان باید با توجه به این موضوع، پس از رابطه، با وجود این‌که خسته هستند و نیاز به ریکاوری و استراحت دارند، دست کم برای مدت کوتاهی همسر خود را در آغوش گرفته، به او آرامش بدهند و از او تشکر کنند.

پیچیده‌تر بودن محرک‌های ، ،ن

شاید برای همه، این داستان آشنا باشد که مرد، پس از ارگاسم پشتش را کرده و خوابیده!

،ن برای این‌که به برانگیختگی برسند نیاز به چندین ساعت آمادگی روحی دارند. سپس نیاز به چندین دقیقه پیش‌نوازی دارند که هرچه بیشتر باشد بهتر است. دوران تثبیت به مراتب طول،‌تری نسبت به مردان سپری می‌کنند و دست کم ده دقیقه زمان نیاز دارند تا بتوانند ارگاسم را تجربه کنند. ارگاسم‌های معمولاً طول،‌تر و شدیدتری را تجربه می‌کنند و پس از رابطه نیز معمولاً تا چند دقیقه قادر به کنترل تنفس، ضربان قلب و حرکات خود نیستند.

مردان به راحتی تحریک می‌شوند، دوران تثبیت کوتاه‌تری را طی می‌کنند (متوسط سه الی پنج دقیقه) و سپس به ارگاسم رسیده و بعد از آن دچار گسست می‌شوند. به همین سادگی، در عرض مدت زمان نهایتاً ده دقیقه، همه چهار مرحله طی می‌شوند، انزال به‌صورت کامل صورت می‌گیرد و تمام.

دقیقاً به همین دلیل است که برخی فکر می‌کنند مردان میل ، بیشتری نسبت به ،ن دارند. شاید نه، این‌طورها هم نباشد… مردان برای این‌که نسبت به یک نفر در خود حس کشش داشته باشند، فاکتورهای زیادی را در نظر نمی‌گیرند. به راحتی علاقه و تمایل خود را نشان می‌دهند بدون این‌که نگران چیزی باشند. اتفاقاً در مورد مردان، بالا بودن میل ، یک امتیاز مثبت هم تلقی می‌شود پس به لحاظ اجتماعی اصلاً ،ومی ندارد که آن را پنهان کنند.

میزان تمایل ،ن برای رابطه ،، ممکن است در طول دوران رابطه متفاوت باشد. این در حالی است که مردان، در تمام دوران رابطه معمولاً مشتاق ، با پارتنر خود هستند. خواه اوایل رابطه باشد، خواه اواسط آن و خواه چندین سال پس از باهم بودن.

مشکل اصلی در مورد ،ن این است که عمده مشکلات ، ،ن، مشکلات روحی و رو، هستند تا فیزیکی. اغلب زن، که نمی‌توانند ارگاسم را تجربه کنند، دلایل زیر را دارند:

  • به اندازه کافی تحریک نمی‌شوند
  • ارتباط ، باکیفیتی ندارند
  • در مورد بدن‌شان اعتماد‌به‌نفس کافی ندارند
  • پیشینه خوبی از ابطه ، ندارند
  • ارتباط عاطفی ضعیفی با همسران خود دارند
  • خستگی، فشارهای رو، یا مشغله کاری دارند
  • از واژینیسموس یا نزدیکی دردناک رنج می‌برند
  • یا به دلیل اختلالات هورمونی، کاهش استروژن و یائ، نمی‌توانند ارگاسم شوند.

یک زن برای این‌که میل بالایی برای رابطه ، داشته باشد، باید عشق دریافت کند. درواقع برای ،ن (حداقل برای ا،ر ،ن) شرط اول ، عشق است. به همین دلیل است که برای این‌که ،ن بتوانند ارگاسم را تجربه کنند، معاشقه، صحبت ، و پیش‌نوازی بسیار مهم است.

مهم‌ترین دلیل تاثیرگذاری داروها روی مشکلات ، مردان این است که این مشکلات، اغلب به لحاظ فیزیولوژیکی به سادگی قابل درمان‌اند.

تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که تفاوت میل ، ،ن و مردان در چیست؟ شاید خیلی‌ها بر این عقیده باشند که میل ، در مردان بسیار بیشتر است و مردان، بیشتر از ،ن به ، فکر می‌کنند؛ اما آیا این موضوع حقیقت دارد؟ اگر بله، دلیل آن چیست؟ چه‌چیزی باعث می‌شود تا یک ،ت، تمایل بیشتری برای انجام کاری داشته باشد، که به لحاظ غریزی با هدف تداوم نسل در ما قرار داده شده است.

تفاوت میل ، ،ن و مردان و ارگاسم

به عقیده دکتر ادوارد لاومن (Edward Loveman)، پروفسور جامعه‌شناسی دانشگاه شیکاگو، میل ، در خانم‌ها شدیداً متأثر از محیط و موقعیت است.

طی مسیرهای مختلف برای رسیدن به رضایت ،

اما در مورد ،ن مسأله باز هم پیچیده‌تر است. میل ، در ،ن، به سطح هر سه هورمون ، بالا بستگی دارد، هرچند که چون نسبت وجود تستوسترون در مردان نسبت به ،ن یک به پنجاه است، آن را هورمون مردانه نامیده‌اند. این موضوع در حالی است که ،ن معمولاً تعادل هورمونی پایینی هم دارند و عوامل مختلفی روی هورمون‌های ،ن تاثیرگذارند.

هیچ‌کدام از این موارد بد نیستند، فقط متفاوت از هم‌اند. به همین دلیل است که لازم است تفاوت‌های میل ، ،ن و مردان را شناخته، سعی کنید رگ خواب همسرتان را به دست بیاورید.

فکر ، بیشتر مردان به رابطه ،

مردان، میل ، را صرفاً تمایل به رابطه فیزیکی و ، می‌دانند درحالی‌که ،ن، از میل ، به‌،وان یک کشش عاطفی و عشق یاد می‌کنند. اما در کنار این تعریف‌ها، میل ، در دو جنس زن و مرد، تفاوت‌های فاحشی باهم دارد که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

این در حالی است که در مورد ،ن، ارگاسم فرایندی کاملاً پیچیده و زمان‌بر است. ،ن برای این‌که بتوانند ارگاسم را تجربه کنند، علاوه بر رابطه ، باکیفیت، پیش‌نیازهایی هم دارند.

برای درک پیچیده‌تر بودن محرک‌های ، ،ن، کافی است به تعداد بالای نقاط حساس یا تحریک‌پذیر بدن ،ن نگاه کنید:

  • گردن
  • لب‌ها
  • بالای ناحیه شرمگاهی
  • ،مت داخلی ران‌ها
  • گوش‌ها
  • ،مت‌های داخلی بازوها
  • انگشتان پا و دست
  • کف پاها
  • مچ پاها
  • لب‌های ناحیه تناسلی
  • موها و پوست سر
  • ،مت بین مقعد و واژن
  • دیواره واژن
  • ،
  • کمر
  • سینه‌ها و نوک سینه‌ها
  • و کلیتوریس و نقطه جی

مردان خیلی ساده‌تر از ،ن برانگیخته می‌شوند. محرک‌های ، برای ،ن و مردان انواع مختلفی دارند که محرک‌های ظاهری تنها بخشی از آن هستند. مردان برای این‌که برانگیخته شوند، شاید به همین محرک‌های ، بسنده کنند اما برای ،ن، برانگیختگی نیاز به عوامل زیادی دارد و مدت زمان بیشتری هم طول می‌کشد.

برای این‌که یک زن برانگیخته شده و برای ارگاسم آماده شود، علاوه بر این‌که نیاز است با حرف‌ها و رفتارتان در او تاثیر بگذارید، لازم است کلیه این نقاط حساس در بدن او را نیز شناخته، بتو،د هر یک را بیدار کنید. شاید مردان صرفاً با نوازش ، ران‌شان یا لاله گوش برانگیخته شده و آمادگی ، پیدا کنند، اما در مورد ،ن، لازم است برای برانگیختگی فاکتورهای بسیاری وارد عمل شوند.

تفاوت میل ، ،ن و مردان و هورمون‌های ،

بیایید با یک مثال این مسأله را بازتر کنیم؛ همیشه خانم‌هایی که به اصول اخلاقی، مذهبی و فرهنگی پایبندتر هستند، نسبت به مسائل ، محافظه‌کارتر رفتار می‌کنند. درواقع، خانم‌ها تأثیرپذیری بیشتری از این عوامل دارند و ممکن است به راحتی امیال ، خود را به‌خاطر آن‌ها سرکوب کنند.

این حقیقت، می‌تواند کمک زیادی به زوج‌هایی بکند که نتوانسته‌اند قلق همسران‌شان را به دست بیاورند. مردان برای این‌که برانگیخته شده و وارد رابطه ، شوند، نیاز به دیدن زیبایی‌های شما دارند. درواقع کافی است لبخندی به آن‌ها بزنید، به خودتان برسید و در خانه بگردید بدون این‌که حتی حرفی بزنید.

یک نکته بسیار مهم در مورد برانگیختگی ،ن و مردان این است: مردان با چشم برانگیخته می‌شوند، ،ن با گوش!

میل ،، چه در مردان و چه در ،ن، نوعی کشش و تمایل نیرومند به جنس مخالف است که درنهایت، با انجام برخی کارها به رابطه ، یا ، منتهی می‌شود. شاید مهم‌ترین تفاوت میل ، ،ن و مردان، همین تعریفی باشد که از میل ، ارائه می‌دهند.

تفاوت میل ، ،ن و مردان در اشتیاق آن‌ها

این تازه زم، است که مشکلات روحی و جسمی وجود نداشته باشند. درواقع، شما زم، می‌تو،د از تحریک نقاط حساس بدن یا نقطه ضعف شنوایی ،ن استفاده کنید که اعصابش خورد نباشد، مشکل هورمونی نداشته باشد، رابطه ، برای او دردناک نباشد، ترس از بارداری مانع تحریک وی نشود و صدها اما و اگر دیگر…

تحت‌تأثیر بودن ،ن از عوامل اجتماعی و فرهنگی بیشتر از مردان

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که معمولاً زوجین با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، زمان‌های متفاوت رسیدن زن و مرد به اوج لذت ، یا ارگاسم است. مردان معمولاً زودتر دچار انزال می‌شوند که این اتفاق، به‌ویژه اگر مرد دچار زودانزالی هم باشد، باعث می‌شود زن فرصت ارگاسم پیدا نکند.

مردان با آغوش باز استفاده از دارو برای درمان مشکلات ، خود را پذیرفته‌اند و اتفاقاً پاسخ خوبی هم از دارودرم، گرفته‌اند. بسیاری از مشکلات ، مردان با‌استفاده از دارو قابل حل است. مشکلاتی از قبیل:

  • پایین بودن میل ،
  • اختلال نعوظ
  • زودانزالی و دیرانزالی

،ن معمولاً حتی اگر میل بالایی هم برای برقراری رابطه ، داشته باشند، فاکتورهای زیادی را برای ابراز آن در نظر می‌گیرند. از شرم ،نه برای بیان چنین تمایلاتی گرفته، تا غرور اشتباهی که مانع مطرح ، خواسته می‌شود و محدودیت‌های مذهبی و اجتماعی و غیره…

برای این‌که مشکلات فیزیکی یا روحی خود را که باعث اختلال ارگاسم (آنورگاسمی) در شما شده‌اند درمان کنید، لازم است به یک متخصص ،ن و زایمان مراجعه کنید.

تاثیر عوامل هورمونی در میل ، ،ن و مردان

زمان حدودی رسیدن به ارگاسم در ،ن، بالای ده دقیقه است، آن هم تازه اگر بتوانند ارگاسم را تجربه کنند.

تفاوت‌های ،ن و مردان، بعد از ارگاسم

این موضوع، می‌تواند ریشه در عواملی داشته باشد که بر میل ، ،ن و مردان تاثیر می‌گذارند. مهم‌ترین عامل که می‌تواند میل ، ،ن و مردان را تحت‌تأثیر قرار دهد، هورمون‌ها هستند.

اما آیا واقعاً مردان، بیشتر از ،ن به رابطه ، فکر می‌کنند؟

مطالعات نشان می‌دهند که پسران جوان، حدود 19 بار در روز به رابطه ، فکر می‌کنند درحالی‌که دختران جوان، تنها 10 بار این موضوع را به یاد می‌آورند. این در حالی است که با گذشت زمان، میل ، در مردان به تدریج پایین‌تر آمده و برع، در ،ن اوج می‌گیرد و در حدود چهل سالگی، تقریباً هردو به یک میزان به موضوع رابطه ، می‌اندیشند یا دست‌کم، اختلاف‌شان به اندازه دو برابر نیست.

خوشحال می‌شویم اگر تجربه‌ای درمورد تفاوت‌های میل ، ،ن و مردان دارید، با ما و دیگر خوانندگان مجله دکتردکتر به اشتراک بگذارید.

از دیگر تفاوت‌های ، مردان و زمان، تفاوت در نحوه ارگاسم آن‌ها است. ارگاسم در مورد مردان، موضوعی کاملاً عادی و روتین است. مردان به راحتی می‌توانند پس از نعوظ و برقراری رابطه ،، ارگاسم یا انزال را تجربه کنند. در اغلب موارد، حتی کیفیت رابطه نیز تاثیر چند، بر این موضوع ندارد و انزال اتفاق می‌افتد.

اما درمورد ،ن چطور؟

یافته‌ها حاکی از آنند که بله! مردان نسبت به ،ن، بسیار بیشتر به رابطه ، و حتی غذا خوردن فکر می‌کنند و تمایل هم بیشتری برای بیان ، آن و گزارش ، این تمایلات دارند. البته، این موضوع به جغرافیا، عوامل اجتماعی و سن مردان و ،ن نیز بستگی دارد.

مرد، که دچار زودانزالی هستند، به راحتی می‌توانند با مراجعه به متخصص اورولوژی مشکل زودانزالی خود را با برخی تمرینات، داروها، مکمل‌های غذایی و ابزارهای تأخیری درمان کنند.

شناخت تفاوت‌های ، ،ن و مردان، رابطه ، موفق‌تر

تفاوت میل ، ،ن و مردان و محرک‌های ،

مردان ممکن است خیلی آنی تصمیم به رابطه ، بگیرند، برانگیخته شوند، ، کنند و به ارگاسم برسند. ضمن این‌که متوسط زمان انزال در مردان حدود چار دقیقه است. این در حالی است که ،ن برای این‌که بتوانند ارگاسم را تجربه کنند:

  • نیاز به رابطه عاطفی قوی با همسر خود دارند
  • از نظر هورمونی باید در شرایط نرمال باشند
  • نباید دغدغه فکری یا استرس رو، داشته باشند
  • از لحاظ فیزیکی برای ارگاسم پیچیده‌تر هستند
  • و زمان بیشتری برای ارگاسم نیاز دارند.

تفاوت میل ، ،ن و مردان

تفاوت نوع میل ، ،ن و مردان

نوع میل ، در ،ن و مردان باهم تفاوت‌های بسیاری دارد. درصورتی که بتو،د این تفاوت‌ها را شناسایی کرده و درک کنید، بدون شک رابطه ، بهتر و موفق‌تری با همسرتان خواهید داشت. منشا و علت این تفاوت‌ها، عوامل متعددی می‌توانند باشند که احساسات ذاتی ،ن و صدالبته عوامل اجتماعی و فرهنگی جزئی از آن هستند.

به مرور زمان، با سرکوب ، برخی تخلیات، خواسته‌ها و نیازها، احتمال فروکش ، میل ، افزایش پیدا می‌کند.

در مردان، کافی است هورمون مردانه تستوسترون بالا باشد، تا میل ، بالا بوده و مرد، قابلیت برقراری رابطه ، و تجربه ارگاسم را داشته باشد. هرچند برخی عوامل ممکن است سبب افت این هورمون شوند، اما عموماً مردان عدم تعادل هورمونی به آن‌شکل ندارند یا به ندرت در آن‌ها اتفاق می‌افتد.

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش اطلاعات عمومی شماست و به منزله تجویز پزشکی نیست.

اما آیا در مورد مردان نیز این‌طور است؟ معمولاً خیر… مردان فارغ از این‌که تا چه حد به اصول دینی یا اجتماعی پایبند باشند، یا چقدر تحصیلات داشته باشند، یا هر عامل خارجی دیگری، سفت‌وسخت پای خواسته‌های ، خود می‌ایستند و اصولاً آن را در تناقض با این معیارها نمی‌بینند.

اگرچه این اتفاق، برای ا،ر ،ن خوشایند نیست، اما باید توجه داشت که این سستی و خواب‌آلودگی پس از انزال در مردان، کاملاً طبیعی است و به نوعی دست خودشان نیست. دانستن این واقعیت، به ،ن کمک می‌کند تا درک بهتری از وضعیت همسر خود پس از ارگاسم داشته باشند.

اشتراک گذاری


منبع: https://drdr.ir/mag/%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D9%85%DB%8C%D9%84-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86/

اما در مورد ،ن این چهار مرحله، هفت‌خان رستمی است برای خودش!

همه افراد، چه زن و چه مرد، استحقاق این را دارند که بیشترین لذت را از رابطه ، خود ببرند. برای این‌که بتو،د بیشترین لذت را از رابطه ، خود ببرید باید در کنار شناخت خودتان، همسرتان را نیز شناخته و تفاوت‌های ، او با خودتان را درک کنید. اگر به هر دلیلی نمی‌تو،د آن‌طور که باید از رابطه خود لذت ببرید، می‌تو،د برای ،ت‌دهی اینترنتی از بهترین متخصصان سلامت روان و ،‌تراپیست از سایت دکتردکتر اقدام نمایید.

از برانگیختگی تا رسیدن به رضایت ، یا اوج لذت ، در ،ن و مردان، چند مرحله طی می‌شود. مدل مسترز و جانسون (Masters and Johnson) می‌گوید تعداد این مراحل چهار مرحله است:

  • تحریک یا برانگیختگی
  • تثبیت
  • ارگاسم
  • و گسست

تفاوت میل ، ،ن و مردان در ارگاسم

درواقع شاید بهترین توصیف این باشد که رابطه ، برای ،ن از ذهن آن‌ها شروع می‌شود. زن‌ها وقتی موتور ،‌شان روشن می‌شود که عشق دریافت می‌کنند و عاشقانه طرف مقابل را دوست دارند. اما درمورد مردان، قضیه کمی فرق دارد؛ مردان عموماً اغلب اوقات آماده برقراری رابطه ، هستند، زیاد به آن فکر می‌کنند و کافی است چشم‌شان کار کند تا موتور ،‌شان به کار بیافتد.

نوساناتی که در بیشتر موارد، باعث می‌شود ،ن اشتیاق خود نسبت به رابطه ، را از دست بدهند. این موضوع در مورد مردان صدق نمی‌کند و مردان، معمولاً در شرایط عادی از 18 سالگی الی 60 سالگی میل ، بالا و اشتیاق بیشتری برای برقراری رابطه ، دارند.

تفاوت عوامل برانگیختگی ، ،ن با مردان

از طرفی، این موضوع را نیز باید اضافه کرد که مردان، معمولاً برانگیختگی‌های ، خودبه‌خودی بیشتری هم دارند و بیشتر و متنوع‌تر از ،ن خیال‌پردازی می‌کنند.

اشتیاق بیشتر مردان به رابطه ،

این مطلب از دکتردکتر را به بررسی تفاوت‌های میل ، ،ن و مردان اختصاص داده‌ایم و امیدواریم بتواند برای مردان و خصوصاً زن، که به دنبال لذت بیشتر از رابطه ، یا افزایش میل ، خود هستند کمک‌کننده باشد. هرچند که در کنار این مطلب، توصیه می‌کنیم از مشورت یک دکتر ،ن در تهران نیز استفاده کنید.

میل ، در مردان و ،ن چیست؟

در مورد ،ن، این فرمول کار نمی‌کند. اگر دوست دارید همسرتان را برانگیخته کنید، طوری‌که بتو،د در کنار هم به اوج لذت ، برسید، لازم است با او صحبت کنید. اگر قرار است شب با همسرتان رابطه داشته باشید، کافی است صبح که از خواب بیدار می‌شوید کمی مهربان‌تر و عاشق‌تر باشید. تا از سر کار برگردید همه‌چیز آماده است. اگر از محل کارتان یک زنگ هم زده یا یک پیامک هم ارسال کرده باشید که معجزه می‌کند.

تفاوت ارگاسم ،ن با مردان

این نکته، که سطح هورمون‌های استروژن و پروژسترون در ،ن طی دوره‌های مختلف زندگی به‌شدت در حال نوسان است، تاثیر زیادی روی اشتیاق ،ن برای رابطه ، دارد. عادت ماهانه، تخمک‌گذاری، بارداری، زایمان، یائ، و مواردی از این دست، باعث شده‌اند که ،ن در طول عمل خود، به‌ویژه از جو، یا یائ،، با نوسانات شدید هورمونی مواجه باشند.

اگر زن و مرد بتوانند در کنار هم به ارگاسم برسند، تجربه فوق‌العاده خوشایندی است. اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود. پس از ارگاسم نیز زن و مرد تفاوت‌هایی باهم دارند که شناخت این تفاوت‌ها و درک آن‌ها، تاثیر زیادی در بهبود روابط ، و عاطفی طرفین خواهد داشت.

عواملی که می‌توانند موجب عدم تعادل هورمون‌های ،نه شوند عبارتند از:

  • افزایش یا کاهش وزن غیر قابل توضیح
  • خستگی
  • حساسیت به سرما یا گرما
  • حرکات مکرر روده یا تکرر ادرار
  • ضربان قلب نامنظم
  • افزایش گرسنگی یا تشنگی
  • حساسیت سینه
  • افسردگی
  • نفخ
  • کاهش میل ،
  • ناباروری
  • کم‌کاری تیروئید
  • ،های نامنظم
  • موهای زائد روی صورت (به نام هیرسوتیسم)
  • آکنه بیش از حد
  • ریزش مو، نازک شدن موها
  • خشکی واژن
  • آتروفی واژن
  • عرق شبانه
  • درد هنگام مقاربت

تفاوت زن و مرد در زمان رسیدن به اوج لذت

قبل از پرداختن به مبحث تفاوت میل ، ،ن و مردان، بهتر است با ماهیت این میل در دو جنس آشنا شویم.

بر اساس آ،ین یافته‌های روانشناسان که در وب‌سایت هلث‌نیوز (healthnews) منتشر شده، سه موضوع خواب، غذا و رابطه ،، به‌،وان سه مورد از ابتدایی‌ترین نیازهای بشری، موضوعاتی هستند که افراد، چه مرد و چه زن بیشتر از دیگر موضوعات به آن‌ها فکر می‌کنند.

تابوها، به‌ویژه در کشورهایی مثل ایران، تأثیر زیادی روی میل ، و اوج لذت ، افراد، به‌ویژه ،ن دارند. بسیاری از ،ن، صرفاً به این دلیل که احساس می‌کنند کار اخلاقی و درستی نیست، حتی از خیال‌پردازی در مورد ، هم دوری می‌کنند. این موضوع در رابطه با داشتن تجربه‌های ، متفاوت و همین‌طور ابراز تخلیات ، و فانتزی‌های ، هم صدق می‌کند.

به همه این موارد، انواع بیماری‌ها و ناراحتی‌های ،(مثل کیست‌ها و غیره…)، ترس از بارداری، عوارض زایمان، عوارض ،ی و امثال آن را هم اضافه کنید. پس نه تنها تشخیص قطعی دلیل عدم ارگاسم در ،ن دشوار است، که درمان آن نیز صرفاً با تجویز یک‌سری دارو کار ساده‌ای نیست.

با وجود این‌که به‌نظر می‌رسد ارگاسم در ،ن شدیدتر و لذت‌بخش‌تر از مردان است، اما رسیدن به آن به این سادگی‌ها نیست. 10 الی 15 درصد از ،ن هیچ‌وقت ارگاسم را تجربه نمی‌کنند و این نشان می‌دهد که فرایند رسیدن به اوج لذت ، در ،ن تا چه حد سخت و پیچیده است.

واکنش کمتر ،ن به داروهای افزایش تقویت میل ،

،ن معمولاً فرایند پیچیده‌تری برا رسیدن به ارگاسم طی می‌کنند و نیاز به زمان بیشتری هم دارند. به همین دلیل نیز بهترین رابطه ،، رابطه‌ای است که مرد بتواند در کنار تمام تحریکات و فعالیت‌های ،، انزال خود را به تعویق بیاندازد تا همسرش نیز به اوج لذت ، دست پیدا کند.

این در حالی است که مردان، بسیار سرسخت‌تر و صریح‌تر هستند و معمولاً خیلی راحت به آن‌چه که دوست دارند فکر می‌کنند، تخلیات و فانتزی‌های خاص خودشان را دارند و آزادانه و راحت مطرح می‌کنند و درعین‌حال، دست بازتری برای تجربه چیزی دارند که می‌خواهند.

هورمون‌ها، روی میل ، ،ن و مردان تأثیر مستقیم دارند. درواقع، این هورمون‌های ، زیر هستند که شکل‌دهنده میل ، در ما به جنس مخالفند:

Desatascos 24 horas castellfollit de la roca. Say hello to a world where creativity knows no bounds, and every idea has the potential to become a reality. Link.