تقویت و افزایش میل جنسی مردان

webmd.com

یادتان باشد که ورزش‌، می تواند سلامت بدن را برای عملکرد بهتر در زمینه‌های مختلف بالا ببرد. تقویت و افزایش میل ، مردان هم به خودشان در رسیدن به لذت ، کمک زیادی می‌کند و هم باعث می‌شود که شریک ،‌شان راضی‌تر شود.

استرس روی عملکرد بدن اثرات ناخوشایندی می‌گذارد و در کاهش میل ، هم بی‌اثر نیست. زم، که دچار فشار آن هستید، ضربان قلبتان از حالت طبیعی خارج می‌شود و گردش خون هم در مسیری متعادل انجام نمی‌شود.

برای درمان زودانزالی و داشتن رابطه ، موفق باید به استفاده از تکنیک‌هایی مانند توقف-شروع هم دقت کنید. بعضی از افراد در همان ۱ دقیقه نخست رابطه دچار انزال می‌شوند.

هورمون ملاتونین (melatonin) به ما برای خوابیدن کمک می‌کند. این تنها مزیتش نیست و فواید پرشمار دیگری هم دارد. کمبود سطح این هورمون در بدن روی میل ، مردان اثر منفی می‌گذارد.

از سوزن‌ها برای برگرداندن انرژی و تعادل به بدن بیماران استفاده می‌شود. در بسیاری از موارد، نتایج درمان با طب سوزنی بسیار زودهنگام خودش را نشان می‌دهد. البته برای انجام چنین اموری باید به متخصص، مراجعه کنید که از راه علمی به دستاوردهای درم، رسیده‌اند.

داروهای گیاهی تقویت و افزایش میل ، آقایان

بعضی از مشکلات ، مانند اختلالات نعوظ یا زودانزالی ریشه در عواملی دارد که نیاز به درمان تخصصی دارند. اگر احساس می‌کنید که دچار مشکلات جدی هستید، حتماً به پزشک اورولوژ یا مشاوره سلامت ، مراجعه کنید.

بدن به طور طبیعی ملاتونین ترشح می‌کند اما مصرف مواد خوراکی مانند پسته هم در این زمینه بی‌تأثیر نیست. بسیاری از افراد برای بالابردن سطح این ماده در بدن به دنبال مکمل‌های شیمیایی موجود در بازار می‌روند. اگر چنین قصدی دارید، حتماً باید با متخصصان مشورت کنید.

4. کاهش سطح استرس

verywellmind.com

کیفیت رابطه ، موضوع مهمی است اما مشکلات متنوعی در این زمینه وجود دارند که مانع از رسیدن مردان و شرکای ،‌شان به برقراری رابطه‌ای مطلوب می‌شوند. زم، که مردی دچار کاهش میل ، می‌شود، از ، و برقراری رابطه به‌اندازه کافی لذت نمی‌برد و متقابلاً چنین مشکلی را برای طرف مقابل خود به‌وجود می‌آورد و البته متاسفانه در چنین زمان‌هایی مشکل خود را به زبان نمی‌آورد. خوشبختانه، راه‌های گوناگونی برای تقویت و افزایش میل ، مردان وجود دارد که بهترین آن، مراجعه به دکتر آقایان است.

تقویت میل ، مردان

روش های تقویت و افزایش میل ، آقایان را بشناسید

از قرص‌های مختلفی که برای تقویت میل ، آقایان توصیه می‌شود، موارد زیر هم در بازار موجود هستند:

  • تادالافیل (Tadalafil) یا سیالیس
  • واردنافیل (Vardenafil) یا لویترا
  • آوانافیل (Avanafil) یا استندرا

قرص های افزایش میل ، آقایان

افزایش میل ، با طب سنتی مردان ممکن است؟

برای تقویت و افزایش میل ، مردان باید به رژیم غذایی و مواد خوراکی مصرفی نگاه دقیقی داشته باشید. بعضی از خوراکی‌ها را حذف کنید و به ورود بعضی دیگر به رژیم غذایی‌تان خوشامد بگویید. بایدها و نبایدهای خوردن را که بشناسید، به بهبود میل ، خود کمک شای، خواهید کرد:

بایدها در رژیم غذایی

  •  مصرف کربوهیدرات‌های پیچیده باعث می‌شود که بدن انرژی بیشتری پیدا کند. این مواد در غلات کامل، نخود و لوبیا هم وجود دارند و سوخت بدن را تأمین می‌کنند.
  • مصرف سیب، گلابی و مرکبات و انواع سبزیجات هم با کاهش فشار خون به سلامت قلب و افزایش میل ، کمک می‌کند.
  • اسیدهای چرب امگا۳ می‌توانند جریان خون را بیشتر و میل ، را تقویت کنند. ماهی سلمون، سفید، دانه کتان و تخم‌مرغ‌های غنی‌شده حاوی این اسیدها هستند.

نبایدها در رژیم غذایی

  • سویا سطح استروژن را در بدن مردان بالا می‌برد و میل ،‌شان را کم می‌کند.
  • روغن‌های گیاهی می‌توانند سطح تستوسترون بدن را در مردان کاهش بدهند.
  • نمک زیاد باعث افزایش فشار خون می‌شود و روی میل ، اثر منفی می‌گذارد.
  • غذاهایی با چربی‌های اشباع مانند انواع سرخ‌،ی‌ها باعث کاهش گردش خون و انسداد رگ‌ها می‌شوند.
  • مواد غذایی مانند آرد سفید و شکر که برای پردازش به ترشح انسولین در بدن نیاز دارند هم سطح تستوسترون را کم می‌کنند.

تغذیه برای افزایش میل ،

3. بالابردن سطح ملاتونین بدن

منابع:

از روش‌های مختلف علمی و تغییر سبک زندگی استفاده کنید. در صورت وجود مشکلات جدی و پرسش‌های متنوع هم به متخصصان این حوزه مراجعه کنید.

forhims.com

برای بهبود میل ،، مردان انتخاب‌های مختلفی پیش روی خود دارند. برای مثال:

  • ورزش‌های افزایش و تقویت میل ،
  • مصرف مواد خوراکی من،
  • بالابردن سطح ملاتونین بدن
  • کاهش سطح استرس
  • تغییر سبک زندگی
  • استفاده از تکنیک توقف-شروع
  • توجه به شریک ،
  • دریافت کمک‌های تخصصی
  • کم‌، وزن بدن
  • مراجعه به درمانگر ،
  • مصرف قرص‌های ویژه

1. ورزش‌های افزایش و تقویت میل ،

برای تأمین ویتامین D باید از موادی مانند ماهی تن، تخم‌مرغ و قارچ استفاده کنید. استفاده از مکمل‌های ویتامین D هم می‌تواند راهی برای کاهش کمبودها در این زمینه باشد. برای مصرف باید نظر پزشک را جویا شوید.

قرص های تقویت و افزایش میل ، برای مردان

،yoptionclinic.com

، تراپی برای درمان کاهش میل ،

9. کم‌، وزن بدن

برای تقویت میل ، می‌تو،د در حدود ۷۵ تا ۱۱۰ دقیقه در هفته ورزش کنید. دقایق ورزش‌ را در طول هفته پخش کنید و در یک یا دو روز به بدنتان فشار وارد نکنید. دویدن و شنا، از ورزش‌های مفید برای افزایش قوای ، مردان هستند.

پیش از هرچیز، این نکته را بد،د که میل ، افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است و عوامل رنگارنگی می‌توانند روی شکل‌گیری و سطح این میل اثر بگذارند و این فراتر از آموزش ، و رابطه ، است. از دلایل مختلفی که باعث کم‌شدن میل ، در مردان می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشکلات رو، مانند استرس و اضطراب
  • بیماری‌هایی مانند دیابت، فشار خون بالا
  • کاهش سطح تستوسترون
  • کمبود سطح دوپامین در بدن که پیام‌رس، عصبی است و نقش‌های مختلفی از جمله انتقال پیام لذت در بدن را به‌ عهده دارد.

چهار نوع ورزش برای تقویت میل ، من،‌اند:

  • استقامتی یا هوازی؛ پیاده‌روی سریع، شنا و دوچرخه‌سواری
  • قدرتی؛ استفاده از وزنه‌ها، انواع شنای سوئدی و تمرینات با بند و طناب
  • تعادلی؛ ورزش‌های تعادلی مانند حفظ تعادل روی یک پا، تمرینات تای‌چی و راه‌رفتن روی بند یا خط مستقیم

2. خوراکی‌های تقویت کننده میل ،

یادتان باشد که عملکرد ، ، مردانه یا اصطلاحاً پنیس (،) با فشار خون ارتباط مستقیمی دارد. دانشمندان متوجه شده‌اند که مشکلات و اختلالات نعوظ و فشار خون بالا با هم مرتبط هستند. هرچقدر که قلبتان را سالم‌تر نگه دارید، عملکردهای دیگر بدن مانند فعالیت ، هم بهبود بیشتری پیدا می‌کند. چیزی که برای سلامت قلبتان مفید است، عملکرد ،‌تان را هم تقویت و خوشایندتر می‌کند.

عادت‌های بد ابعاد مختلف زندگی‌تان را تیره و مخدوش می‌کنند؛ برای مثال، سیگارکشیدن با تنگ‌شدن رگ‌های خونی همراه است. این موضوع می‌تواند مقدمات ناتو، ، را فراهم کند.

6. استفاده از تکنیک توقف-شروع

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش اطلاعات عمومی شماست و به منزله تجویز پزشکی نیست.


منبع: https://drdr.ir/mag/%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%85%DB%8C%D9%84-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86/

نتیجه همه این‌ها چیزی نیست جز عملکرد نامطلوب ،. با وجود استرس، هم در رسیدن به ارگاسم (اوج لذت ،) دچار مشکل می‌شوید و هم اختلالات نعوظ را تجربه می‌کنید.

روانشناسان و درمانگران با استفاده از روش‌های مختلفی مانند درمان شناختی سعی می‌کنند که روی مشکلات افراد تمرکز کنند و باعث شوند که ال،ای فکری و رفتاری‌شان تغییر کند. در نتیجه، بهبود وضعیت رو، اثرات مثبتی روی میل ، و ارتقای کیفی روابط ، می‌گذارد.

11. مصرف قرص و ویتامین

داروهای گیاهی مختلفی برای رفع کاهش میل ، مردان توصیه می‌شوند. درمان‌های گیاهی معمولاً پایه‌های علمی قوی ندارند. با این حال، شنیدن درباره‌شان خالی از لطف نیست:

  • ،نگ از داروهای گیاهی است که برای تقویت میل ، توصیه می‌شود.
  • زعفران به کاهش استرس و ایجاد شادی کمک می‌کند و می‌تواند میل ، را افزایش بدهد.
  • گیاه بوته‌ای خارخسک هم خواصی در تقویت و افزایش میل ، مردان دارد.

اگر مصرف ویتامین D در رژیم غذایی را بالا ببرید، احتمال اینکه دچار اختلالاتی مانند نعوظ شوید هم کم می‌شود. این ویتامین باعث افزایش جریان خون و کاهش استرس ا،یداتیو ( oxidative stress)‌ می‌شود. منظور از استرس ا،یداتیو هم ناتو، بدن و به هم خوردن تعادلش در خنثی‌سازی و مهار عوامل م،ب و آسیب‌زا است.

medicalnewstoday.com

بعضی از کمبودهای جسم، از نظر مواد معدنی و ویتامین‌ها یا بیماری‌ها موجب می‌شوند که عملکرد ، تحت‌الشعاع قرار بگیرد. با مراجعه به متخصصان، راه درمان این مشکلات و در نتیجه امکان تقویت و افزایش میل ، مردان ممکن می‌شود.

روش های گیاهی برای افزایش میل ،

تقویت و افزایش میل ، مردان ممکن و شدنی است

در غرب، برای تقویت قوای ، مردان از قرص‌هایی مانند ویاگرا استفاده می‌شود. این در حالی است که طب سنتی در چین ایده‌های دیگری برای درمان ناتو، ، و کاهش این میل دارد.

برای همین است که اگر مشکلی در برقراری رابطه احساس می‌کنید، باید نیم‌نگاهی به ورزش‌های قلبی‌ و عروقی داشته باشید. منظور از این ورزش‌ها که با ،وان کاردیو هم شناخته می‌شوند، همان مواردی است که ضربان قلب و سرعت تنفس را بالا می‌برند.

،‌تراپی هم می‌تواند راهی برای تقویت و افزایش میل ، مردان باشد. گاهی مشکلاتی نظیر استرس، افسردگی و اختلالات رو، هستند که مانع از رسیدن میل ، به سطحی متعادل می‌شوند.

وزن بالا می‌تواند مقدمات کاهش میل ، را فراهم کند و حتی باعث ناباروری شود. افزایش چربی‌های بدن روی کاهش سطح تستوسترون اثر می‌گذارد. زم، که اندامتان از تن، خارج می‌شود هم به‌دلایل جسم، و هم از نظر رو، میلی به برقراری رابطه ، نخواهید داشت. پس بهتر است که به داشتن وزنی متعادل توجه کنید.

10. مراجعه به درمانگر ،

با وجود استرس، پای عادت‌های بد هم به زندگی‌تان باز می‌شود؛ برای مثال، سیگار می‌کشید یا الکل مصرف می‌کنید. این عادت‌ها عملکرد ،‌تان را با مشکل مواجه می‌کنند. همان‌طور که گفته شد، ورزش‌، در تقویت و افزایش میل ، اثرگذار است و باعث کاهش سطح استرس هم می‌شود.

5. تغییر سبک زندگی و افزایش میل ،

رابطه ، خیاب، یک‌طرفه نیست. هرچقدر که توجه بیشتری به طرف مقابل داشته باشید، میل ،‌تان هم بیشتر می‌شود. عشق‌بازی پیش از شروع رابطه هم راهی برای افزایش میل و برانگیختگی بیشتر است. لمس و بوسیدن و اقداماتی نظیر این‌ها می‌توانند میل ، را تقویت و کیفیت رابطه را بیشتر کنند.

8. دریافت مشاوره تخصصی

اگر دچار مشکلات ، هستید، نگران نباشید. باید بد،د که با پیگیری وضعیت و کشف علل ریشه‌ای مشکلات می‌تو،د به حالت طبیعی و متعادل برسید.

با این حال ما در این مقاله از مجله دکتردکتر سعی بر آن داریم تا به تمام راه‌های ممکن برای حل این مشکل را مورد بررسی قرار دهیم و آگاهی لازم در این زمینه را در اختیار شما بگذاریم؛ با ما همراه باشید.

تقویت و افزایش میل ، مردان؛ بی‌رغبتی آقایان برای چیست؟

علت کاهش میل ، در مردان چیست؟ جواب این سوال تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. اگر شما هم دچار این مشکل هستید، باید بد،د که تنها نیستید. بسیاری از مردان با این کمبود دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

برای دریافت ،ت از بهترین پزشکان هم می‌تو،د از سیستم سایت ،ت دهی دکتردکتر کمک بگیرید. شما هم درگیر مشکلات ، هستید و میل ،‌تان کم شده است؟ اگر پرسشی در این زمینه دارید، می‌تو،د آن را با ما هم درمیان بگذارید.

اگر می‌خواهید بدن و روانتان را آماده رابطه‌ای خوشایند کنید و عملکرد ،‌تان را ارتقا بدهید به تغییر سبک زندگی نگاه ویژه‌ای داشته باشید. سیگار نکشیدن، تمرینات مدیتیشن و تلاش برای دوری از استرس‌ها می‌توانند روی تقویت و افزایش میل ، مردان اثرگذار باشند.

در طب سنتی به استفاده از روش‌هایی مانند طب سوزنی توصیه می‌شود و البته پیش از آن، کشف علت ریشه‌ای ناتو، و تکنیک‌هایی برای آرامش روان فرد هم اهمیت زیادی دارند.

healthline.com

از نشستن به مدت طول، در طی روز خودداری کنید. بدن را فعال و پویا نگه دارید. اگر اهل ورزش‌، نیستید، سعی کنید که خود را به تدریج به ورود به دنیای ورزش و تحرک عادت بدهید. ورزش‌ به شما کمک می‌کند که اندام بهتری هم داشته باشید و از نظر ظاهری، اعتمادبه‌نفس خوبی برای ورود به روابط ، پیدا کنید.

انواع مختلفی از قرص‌ها برای تقویت و افزایش میل ، مردان در بازار موجود است. اگر خواهان استفاده از چنین قرص‌هایی هستید، حتماً باید با متخصص درباره مصرف مشورت کنید.

زم، که پزشکان متخصص طب سنتی به وضعیت جسم، بیمار و اوضاع روحی‌اش نگاه می‌کنند، تلفیقی از دو نوع درمان را پیش می‌برند:

  • طب سوزنی
  • داروهای گیاهی

طب سوزنی

حتماً شما هم با تبلیغات مختلفی مواجه شده‌اید که ادعای رفع مشکلات ، مردان را دارند. برای تقویت و افزایش میل ، مردان می‌تو،د از برخی قرص‌ها و ویتامین‌های معتبر هم استفاده کنید.

مصرف ویتامین D

در این روش باید تحریک ، ، را دقیقاً در زمان قبل از رسیدن به ارگاسم متوقف کنید. با این شیوه، مانع از آن می‌شوید که انزال خیلی زود و سریع اتفاق بیافتد. با تمرین این تکنیک در طول زمان، توانایی‌تان بیشتر می‌شود و از رابطه لذت زیادتری می‌برید.

7. توجه به شریک ،

نخستین‌بار، شرکت داروسازی و تحقیقاتی فایزر (Pfizer) قرص‌های ویاگرا را در دهه ۹۰ میلادی روانه بازار کرد. این قرص در دهه‌های قبل از ۹۰، برای درمان مشکلاتی مانند فشار خون بالا تجویز می‌شد. کم‌کم محققان متوجه اثرگذاری آن در بهبود اختلالات نعوظ شدند.

退訂退款說明. Verfügbar. اهده.