جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی بیمارستان کسری- 118 پزشکی

گاهی اوقات خانه بیشترین آرامش را برای یک زن باردار به همراه دارد، بنابراین اگر خانمی در سلامت کامل باشد و بارداری بدون مشکلی را گذرانده باشد، زایمان در منزل به نظر متخصص زنان هیچ ایرادی ندارد. اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهند زایمان در خانه را امتحان کنند باید موارد زیر را در نظر داشته باشید. گواهینامه پزشک را که در مطب وجود دارد را بررسی و به دنبال بورد تخصصی زنان و زایمان باشید. به مطب چند پزشک رفته و از بیمارانی که برای چندمین بار است که به مطب این پزشک مراجعه می کند در مورد رفتار، روش های درمانی و مراقبت های قبل و بعد از جراحی و … پرس و جو کنید. زمانی که به پزشک زنان مراجعه می‌کنید باید وضعیت جسمی و سوابق پزشکی خود را به طور کامل شرح دهید. خجالت را کنار بگذارید و هر سئوالی که دارید، از او بپرسید، از روش‌های پیشگیری از بارداری گرفته تا علائم بیماری‌های مقاربتی، می‌توانید همه این موضوعات را با پزشک خود در میان بگذارید.

دکتر ملک منصور اقصی

با بررسی نمونه آزمایش اسپرم از نظر کمی و کیفی می توان به اختلال عمل پروستات یا کیسه منی پی برده و بر اساس علت آن تصمیم به درمان گرفت . عـدم باروری یک زوج پـس از یک سال بدون استفاده از وسایل جلوگیری حاملگی باید مورد بررسی قرار گیرد . یک نمونه خونی برای MSAFP معمولاً در یک ویزیت پره ناتال در شروع تریمستر دوم گرفته می شود . اگر نتایج MSAFP اختلالات بالقوه را نشان دهد ، یک آزمون ژنتیکی ، آمنیوسنتز ، می تواند برای هفته بیستم بارداری ، انجام شود . راه دیگر برای انجام یک اولتراسوند استفاده از یک ترانس دیوسر واژینال است .

  • علاوه بر این ماما به یک چراغ مطالعه با قابلیت حرکت در جهات مختلف نیاز دارد، تا برای دید بهتر و مناسبتر در ناحیه مهبل از آن استفاده کند.
  • برخی مواقع انتظار برای بارداری میان زوج‌ها طولانی شده و به دلیل عدم مراجعه به پزشک، از علل مختلف آن که می‌تواند همین مشکلات رحم و تخمدان پلی کیستیک باشد، اطلاع درستی ندارند.
  • در حال حاضر دکتر تو در شهرهای مختلف فعال است و نوبت گیری اینترنتی بسیاری ازبهترین پزشکان تهران،بهترین پزشکان شیراز،بهترین پزشکان بوشهروبهترین پزشکان بندر عباساز این طریق فعال شده است.
  • جوش، خارش و درد در کنار ترشحات غیرعادی نشانه‌های بیماری‌های مقاربتی است.
  • متخصص زنان و زایمان یکی از پزشک‌هایی است که همه خانم‌ها در طول عمر خود باید به او مراجعه کنند.
تمامی بیماری‌های مرتبط با زنان و همچنین مسائل مربوط به بارداری، قبل از حاملگی و دوره‌ی بعد از زایمان (نفاس) و عمل سزارین در حوزه ی فعالیت های دکتر متخصص زنان و زایمان و فوق تخصص زنان است. با مراجعه به صفحه پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی، می‌توانید لیست تمام پزشکان زنان، زایمان و نازایی ایران را مشاهده کنید. در بسیاری مواقع، مجله خبری پزشکی در خلال جستجو برای یافتن پزشک متخصص خوب، افراد با پزشک‌هایی از سایر شهرها یا شهرهای بزرگ و دارای امکانات بیشتر درمانی، مواجه می‌شوند. این اهمیت بخشیدن به موقعیت مکانی محل فعالیت تنها مختص به پروسه درمان توسط دکتر زنان و زایمان نیست چرا که مشکلات راه ممکن است فرد را از مراجعه مکرر دلسرد کند و خدمات درمانی به خوبی تکمیل نشود.

متخصصین زنان با عنوان کامل دکتر زنان، زایمان و نازایی شناخته می‌شوند. دکتر زنان، زایمان و نازایی مسئولیت تشخیص، مراقبت و درمان قاعدگی‌های نامنظم و دردناک، کیست‌های تخمدان و رحم، آندومتریوز، افتادگی رحم، افتادگی مثانه، عفونت‌های واژن، بیماری‌های تناسلی، اختلالات هورمونی، یائسگی و… ممکنه که شما به علت مشغله کاری فرصت نوبت گیری حضوری و تلفنی را نداشته باشید. با کمک سامانه نوبت دهی پزشکان دکتریاب شما می توانید به صورت 24 ساعته از پزشکان متخصص زنان و زایمان نوبت بگیرید و یا مشاوره تلفنی داشته باشید.

در گذشته دانش کافی برای تشخیص بیماری‌های زنان وجود نداشت؛ اما در حال حاضر، با رشد این شاخه از علم پزشکی، پزشکان متخصص زنان زایمان و نازایی با افزایش آگاهی مردم و به خصوص زنان، در شناخت و درمان به موقع بیماری‌ها و عواملی که بر سلامت آن ها تاثیرگذار است، کمک می‌کنند. همچنین به مراقبت، درمان طبی و جراحی مناسب در حین بارداری، زایمان طبیعی و عارضه دار یا در موارد مورد نیاز می‌پردازند. برای دریافت مشاوره با دکتر آنلاین زنان و زایمان نیز فرایند مشابهی را پیش رو دارید و کافی است که به جای انتخاب رزرو نوبت مطب، یکی از گزینه‌های مشاوره تصویری یا مشاوره تلفنی را انتخاب کنید.

پیش از این در درمانکده با تفاوت مامایی و متخصص زنان و زایمان آشنا شدید. پزشکی زنان از جمله رشته‌‌های تخصصی بالینی است که در جهت پیشگیری به ویژه غربالگری، تشخیص و درمان بیماری‌های زنان فعالیت می‌کند و به پزشکانی که در این رشته تحصیل کرده‌ اند، متخصص زنان و زایمان گفته می‌شود. با تعیین نوبت ویزیت دکتر زنان و زایمان، تصمیم گیری بابت زایمان طبیعی یا سزارین برای مادر باردار انجام خواهد شد.

اختلالات پریود در هر دورانی از زندگی زنانگی افراد می‌تواند با مشکلات جسمی (درد پریود و ناراحتی‌های ناشی از عدم آغاز عادت ماهیانه) و روحی مختلفی همراه شود. با داشتن معاینات و ویزیت پزشک زنان به صورت منظم، چرخه پریود تحت کنترل و تنظیم قرار گرفته و از وارد شدن به دوره‌های نامنظم، جلوگیری خواهد شد. در واقع تنبلی تخمدان یکی از عارضه‌هایی است که موجب ناباروری می‌شود. تنبلی تخمدان که در واقع همان تخمدان پلی کیستیک است، باید حتما به وسیله پزشک تشخیص داده شده و برای درمان آن، اقدامات لازم صورت بگیرد.

متخصص زنان و زایمان مرد در تهران