حضور دکتردکتر در بیست و دومین کنگره بین‌المللی قلب و عروق اسفند 1401

 

تاریخ و محل برگزاری کنگره قلب و عروق بیست و دوم

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش اطلاعات عمومی شماست و به منزله تجویز پزشکی نیست.

بیست و دومین کنگره بین‌المللی قلب و عروق ایران از تاریخ 10 تا 12 اسفندماه 1401 در محل مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

 

حضور دکتردکتر در کنگره قلب و عروق

بر،ب‌ها:

 

اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کنگره

دکتردکتر در طبقه MZ غرفه شماره D9 میزبان بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.

با دکتردکتر از پزشکان و مراکز درم، منتخب سراسر کشور ،ت دکتر، مشاوره تلفنی و خدمات آزمایشگاهی دریافت کنید. سامانه ،ت‌دهی و خدمات پزشکی دکتردکتر با بیش از ۱۵.۰۰۰ مطب، کلینیک و آزمایشگاه فعال، پاسخگوی سریع و آنلاین نیازهای سلامتی شما است.

انجمن قلب و عروق در این کنگره چهارروزه، میزبان اساتید و پزشکان برجسته داخلی و خارجی خواهد بود و جدیدترین نتایج تحقیقات علمی، آ،ین دستورالعمل‌ها و تازه‌ترین تکنیک‌ها در حوزه‌های مختلف قلب و عروق را ارائه خواهد کرد. در کنگره بیست و دوم امکان برقراری وب سمپوزیوم آنلاین و انجام روندهای درم، مشکلات قلب و عروق به صورت LiveCase فراهم شده است. همچنین معرفی جدیدترین داروها، تج،ات و فناوری‌های پزشکی در دستور کار کنگره است.

انجمن آترو ،روز ایران، با همت جمعی از متخصصین قلب و عروق و با حمایت علمی و م،وی مرحوم دکتر سید حمید میرخ، در سال 1382 تأسیس شد. این انجمن همواره در تلاش است تا در مسیر گسترش و ارتقای دانش قلب و عروق در تمامی سطوح کشور گام بردارد.

بیست و دومین کنگره بین‌المللی قلب و عروق ایران

برای ،ب اطلاعات بیشتر درباره کنگره امسال و ثبت نام به وبسایت کنگره قلب و عروق مراجعه کنید.

شرکت دکتردکتر به ،وان یکی از بازیگران صنعت سلامت الکترونیک کشور، علاوه بر ارائه خدمات آنلاین پزشکی و سلامت، با رونمایی از امکانات جدید سامانه ،ت‌دهی و مدیریت آنلاین مطب، حضور خود را در کنگره امسال اعلام می‌کند. شرکت سازگار نوین سلامت ایر،ان، با نام تجاری دکتردکتر با هدف حمایت از فعالیت‌های هم‌راستا با حوزه سلامت، در غرفه اختصاصی میزبان پزشکان و مراجعین محترم خواهد بود.

انجمن آترو ،روز ایران، بیست و دومین کنگره بین‌المللی تازه‌های قلب و عروق را در اسفند 1401 برگزار می‌کند. هدف اصلی کنگره، بروزرس، اطلاعات علمی متخصصین قلب و عروق و رشته‌های وابسته به آن است.

اشتراک گذاری


منبع: https://drdr.ir/mag/%D8%A8%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D8%AF%D9%88%D9%85%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D9%86%DA%AF%D8%B1%D9%87-%D9%82%D9%84%D8%A8-%D9%88-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D9%82/

Urgencias de desatascos roda de bará 24 horas. Experience the power of this link building network and watch as your website soars to new heights in the digital landscape. Link.