دکتر زنان آنلاین پزشک متخصص زنان و زایمان آنلاین مدافون- 118 پزشکی

پیش از این در درمانکده با تفاوت مامایی و متخصص زنان و زایمان آشنا شدید. پزشکی زنان از جمله رشته‌‌های تخصصی بالینی است که در جهت پیشگیری به ویژه غربالگری، تشخیص و درمان بیماری‌های زنان فعالیت می‌کند و به پزشکانی که در این رشته تحصیل کرده‌ اند، متخصص زنان و زایمان گفته می‌شود. با تعیین نوبت ویزیت دکتر زنان و زایمان، تصمیم گیری بابت زایمان طبیعی یا سزارین برای مادر باردار انجام خواهد شد.

فلوشیپ نازایی ، اندوکرینولوژی و باروری

در گذشته دانش کافی برای تشخیص بیماری‌های زنان وجود نداشت؛ اما در حال حاضر، با رشد این شاخه از علم پزشکی، پزشکان متخصص زنان زایمان و نازایی با افزایش آگاهی مردم و به خصوص زنان، در شناخت و درمان به موقع بیماری‌ها و عواملی که بر سلامت آن ها تاثیرگذار است، کمک می‌کنند. همچنین به مراقبت، درمان طبی و جراحی مناسب در حین بارداری، زایمان طبیعی و عارضه دار یا در موارد مورد نیاز می‌پردازند. برای دریافت مشاوره با دکتر آنلاین زنان و زایمان نیز فرایند مشابهی را پیش رو دارید و کافی است که به جای انتخاب رزرو نوبت مطب، یکی از گزینه‌های مشاوره تصویری یا مشاوره تلفنی را انتخاب کنید.

پزشک هم بعد از معاینات اولیه، سونوگرافی، ماموگرافی و حتی بافت‌برداری را تجویز می‌کند. این دردها به خاطر تخمک‌گذاری، کیست‌های تخمدان، آندومتریوز، بیماری‌های التهابی لگن و دردهای فانتوم رخ می‌دهد؛ بنابراین باید با دیدن علائم گوناگونی که برای این بیماری‌ها تعیین شده است به متخصص و جراح زنان و زایمان مراجعه کرد. بیماری‌های زنان و زایمان که متخصصان و جراحان زنان و زایمان به درمان و کنترل آن می‌پردازند، موارد زیر است. عفونت دستگاه تناسلی، عفونت واژن، زگیل دستگاه تناسلی و کیست‌های تخمدان و رحم است. در ضمن بیمار‌های پستان، سرطان تخمدان و رحم و همچنین سرطان پستان از دیگر بیماری‌های زنان هستند.

تمامی بیماری‌های مرتبط با زنان و همچنین مسائل مربوط به بارداری، قبل از حاملگی و دوره‌ی بعد از زایمان (نفاس) و عمل سزارین در حوزه ی فعالیت های دکتر متخصص زنان و زایمان و فوق تخصص زنان است. با مراجعه به صفحه پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی، می‌توانید لیست تمام پزشکان زنان، زایمان و نازایی ایران را مشاهده کنید. در بسیاری مواقع، در خلال جستجو برای یافتن پزشک متخصص خوب، افراد با پزشک‌هایی از سایر شهرها یا شهرهای بزرگ و دارای امکانات بیشتر درمانی، مواجه می‌شوند. این اهمیت بخشیدن به موقعیت مکانی محل فعالیت تنها مختص به پروسه درمان توسط دکتر زنان و زایمان نیست چرا که مشکلات راه ممکن است فرد را از مراجعه مکرر دلسرد کند و خدمات درمانی به خوبی تکمیل نشود.

متخصص زنان و زایمان خوب باید راز دار بوده و شرایطی را فراهم کند که بیمار بدون هر گونه نگرانی مشکلات خود را عنوان کند. یک پزشک موفق درصد بالایی از درمان های موفق را دارا است و به طور کامل علت بروز عارضه را می شناسد و بیمار را نسبت به بروز خطرات احتمالی آگاه می کند. به عنوان مثال بر روی مراقبت های پزشکی بر ارگان های تولید مثل تمرکز مجله خبری پزشکی کرده و بارداری های پر خطر، ناباروری و … را کنترل و درمان می کنند. بنابراین چنانچه قصد بارداری دارید، اما نمی توانید بهتر است به پزشک زنان و زایمانی که به طور اختصاصی در این زمینه فعالیت می کند مراجعه نمایید. حتما بعد از ازدواج، به طور منظم به دکتر زنان و زایمان مراجعه کنید؛ تمام سیکل‌های قاعدگی خود را تحت نظر داشته باشید.

پزشکان

با بررسی نمونه آزمایش اسپرم از نظر کمی و کیفی می توان به اختلال عمل پروستات یا کیسه منی پی برده و بر اساس علت آن تصمیم به درمان گرفت . عـدم باروری یک زوج پـس از یک سال بدون استفاده از وسایل جلوگیری حاملگی باید مورد بررسی قرار گیرد . یک نمونه خونی برای MSAFP معمولاً در یک ویزیت پره ناتال در شروع تریمستر دوم گرفته می شود . اگر نتایج MSAFP اختلالات بالقوه را نشان دهد ، یک آزمون ژنتیکی ، آمنیوسنتز ، می تواند برای هفته بیستم بارداری ، انجام شود . راه دیگر برای انجام یک اولتراسوند استفاده از یک ترانس دیوسر واژینال است .

هیسترکتومی شایع‌ترین عمل جراحی است که متخصصان زنان و زایمان انجام می‌دهند. دكتر مژگان كريمي جراح و متخصص زنان و زايمان و نازايي داراي بورد تخصصي از دانشگاه تهران با نمره عالي در حال حاضر با كوله باري از تجربيات حرفه اي در حال انجام خدمات به هموطنان عزيزم ميباشم و خدارا شاكرم. این امر نیز به علت تغییرات هورمونی که باعث افزایش خون وریدهای بینی شما می شوند ، اتفاق می افتد . اگر شما خونریزی از بینی به صورت مکرر دارید ، به دکتر زنان و زایمان خود بگویید .

اگر عمل مقاربت بدون استفاده از روش های جلوگیری از بارداری صورت گیرد در حدود 80 % موارد در سال اول به حاملگی منجر می شود و از 20 % بقیه نیز حدود 10% در سال دوم ، حاملگی را تجربه خواهند کرد . با این روش ، شما باید قبل از قرار گرفتن از تخت معاینه ، چندین لیوان بزرگ آب بنوشید و تا زمانی که سونوگرافی کاملاً انجام نشده است ، از رفتن به دستشویی خودداری نمایید ، زیرا یک مثانه پر ، کمک می کند تصویر بهتری از رحم گرفته شود . این دوره معمولاً به عنوان زمان آرامش حاملگی شما در نظر گرفته می شود .

  • این در حالی است که با روش‌هایی مانند تجویزی‌های هورمونی و ضد التهاب، هیسترکتومی و ابلیشن آندومتر به درمان این بیماری روی می‌آورند.
  • همچنین در صورتی که پزشکان برنامه کاری خود را تکمیل کرده باشند، می‌توانید در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید.
  • اگر در جستجوی دکتر زنان در روزهای جمعه و تعطیل در تهران هستید می‌توانید از مشاوره تلفنی دکتر زنان استفاده کنید که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌توانید مدارک خود را برای پزشک ارسال نموده و به‌صورت تلفنی از پزشک مشاوره دریافت کنید.
  • با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه پزشک مورد نظر خود را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید.
  • برای گرفتن نوبت از دکتر زنان و زایمان و نازایی در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای زنان و زایمان و نازایی شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید.