دکتر زنان آنلاین پزشک متخصص زنان و زایمان آنلاین مدافون- 118 پزشکی

با انتخاب «رزرو نوبت مطب» یک صفحه برای شما باز خواهد شد که اطلاعات ویزیت پزشک در آن قرار دارد. به این ترتیب روزهای که برای تعیین وقت ویزیت در مطب باز هستند، نمایش داده شده و می‌توانید با انتخاب روز مورد نظر خود، ساعت‌های باز برای تعیین وقت را نیز انتخاب کنید. پس از انتخاب ساعت و روز، به صفحه دیگری منتقل می‌شوید که لازم است برای استفاده از خدمات، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. یک رمز اختصاصی برای گوشی تلفن همراه شما پیامک خواهد شد که پس از وارد کردن آن در محل لازم، به صفحه بعدی ثبت اطلاعات شخصی وارد خواهید شد. در اینجا باید نام و نام‌خانوادگی بیمار ثبت شده و در صورتی که کد تخفیف درمانکده داشته باشید، از آن برای کسر از مبلغ ویزیت استفاده کنید. در کنار رعایت بهداشت، عمده علت بوی بد واژن، عفونت‌ها و ترشحات عفونی است که معمولا به وسیله خود شخص، به درستی قابل تشخیص نیستند.

حال این سوال پیش می آید که یک متخصص خوب را چگونه انتخاب کنیم یا بهترین دکتر زنان در تهران چه کسی است؟ما در این مقاله قصد داریم به معرفی ۱۰ تا از بهترین دکتر های زنان در تهران بپردازیم تا شما نیز با آنها آشنا شوید. پس اگر به دنبال یک متخصص خوب در زمینه زنان هستید ، خواندن ادامه مقاله را هرگز از دست ندهید. همچنین اگر شما ساکن شهرهای دیگری مجله خبری پزشکی هستید، می توانید به مقاله بهترین دکتر زنان در ایران مراجعه کنید و مطابق با محل سکونت خود بهترین دکتر را انتخاب کنید. اگر سوال در زمینه های قاعدگی ، یائسگی ، لاپاروسکوپی ، مراقبت های قبل و بعد از دوران بارداری ، کلیه بیماری های زنان ، روشهای درمانی و جراحی های زنان دارید، می توانید از متخصصین این حوزه به صورت آنلاین مشاوره بگیرید.

گاهی اوقات پس از دیدن و اندازه گرفتن نوزاد با سونوگرافی ، دکتر زنان و زایمان شما ، شاید تاریخ زایمان شما را چند روز تغییر دهد . ایشان در سال ۱۳۹۰ از دوره پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده و با توجه به علاقه به رشته زنان در سال‌های ۹۳ تا ۹۷در دوره تخصص زنان دانشگاه علوم پزشکی ایران مشغول به تحصیل شدند. ایشان در سال 1383 از دوره پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده و در فاصله سال های 1385 تا 1389 در دوره تخصصی زنان در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل بودند. به صفحه مشاوره آنلاین زنان و زایمان بروید و زمان مشاوره دلخواهتان را (تصویری، صوتی و متنی) آنلاین رزرو کنید. یائسگی معمولا در سنین بالای 50 سال رخ می‌دهد، اما ممکن است بر اساس شرایط روحی مختلف، شوک‌های روانی و… زودتر رخ دهد. یائسگی مشکلاتی را برای زنان به همراه دارد که گاهی اوقات نیاز به مشاوره و همراهی پزشک زنان خواهد داشت.

دکتر فاطمه امیدی فر

7- من یک فامیل هم خون مبتلا به یک بیماری نقص قلبی دارم که با آن متولد شده است . اگر هر کدام از شما دو نفر ، سابقه خانوادگی یک بیماری ویژه را دارید ، شما و همسرتان بهتر است از لحاظ وجود این بیماری خاص ، قبل از باردار شدن بررسی شوید . آگاهی قبل از این اطلاعات ، به مسئول مراقبت بهداشتی شما کمک خواهد کرد تا احتمال وقوع نقایص هنگام تولد یا اختلالات ژنتیکی را در نوزاد شما ارزیابی کند . عاقلانه آن است که به مادر گفته شود این مورد پارگی کیسه آب به احتمال فراوان ربطی به ختم حاملگی قبلی ندارد ( تا احساس گناه احتمالی بر طرف شود ) . جدیت مشکل را باید صادقانه برای والدین طرح کرد و برنامه درمانی همانند بالا مطرح شود ( هرچه کیسه آب زودتر پاره شوند احتمال هیپوپلازی ریوی و ناهنجاری اسکلتی بیشتر است ) . سـواب واژن را جهـت رنــگ آمـیزی فـوری گـرم ارسـال کـنیـد و خـون را جـهـت شـمـارش گـلبـول سـفیـد و c-reactive protein ارسال کنید ( افزایش در عفونت ) .

عوامل خطر ساز زنانه می توانند منجر به ناباروری ، تغییرات سیکل قاعدگی ، سقط ، تولد پیش از موعد همان زایمان زودرس ، نقایص تولد ، وزن کم هنگام تولد ، و اختلالات رشد بشوند . انجام دادن کلیه واکسیناسیون ها بر اساس زمان بندی مشخص ، به شما کمک خواهد کرد تا با اطمینان خاطر اقدام به باردار شدن کنید . کزاز و دیفتری هر ده سال یا شما در یک گروه سنی خاص قرار داشته باشید ، که از اثرات محافظتی واکسن سود ببرید ، واکسن های هپاتیت A ، هپاتیت B ،آنفولانزا ، پنوموکوک زده می شوند. پزشک شما ، همچنین می خواهد بداند آیا شما برای حاملگی و باردار شدن ، مشکلاتی دارید یا آیا شما تا کنون سابقه سقط داشته اید . مراقبت بهداشت ، می خواهد در مورد عادات سلامتی و محیط شما ، نظیر رژیم غذایی و میزان و نوع فعالیت بداند .

زنان با دیدن علائمی چون درد حین برقراری رابطه جنسی، خون‎ریزی غیرعادی و جوش یا جای زخم و خارش ناحیه واژن با متخصص و جراح زنان و زایمان مشورت کرده و تحت درمان قرار گیرند. سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت دهی با جستجوی پزشک مورد نظر خود، نوبت خود را از دکتر فوق تخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران دریافت نمایید. فراموش نکنید که یک پزشک زنان حداقل 15 سال در این زمینه کسب دانش و تجربه کرده است. او از آخرین یافته ها و روشهای درمانی حیطه زنان و زایمان اطلاع دارد و از عوارض احتمالی آنها باخبر است. حتی اگر از داروهای گیاهی و طبیعی استفاده می کنید نیز، سوال از دکتر زنان لازم است. اینکه دکتر زنان و زایمان، در کدام حوزه مربوط به رشته‌اش همچون مراقبت‌های بارداری، بیماری‌های جنسی، بیماری‌های دوران بلوغ، مشکلات هورمونی، یائسگی، سلامت جنسی، زایمان …..

  • دکتر زنان و زایمان و نازایی در دو حیطه‌ی بیماری‌های زنان و مراقبت‌های زایمان فعالیت می‌کنند.
  • این اهمیت بخشیدن به موقعیت مکانی محل فعالیت تنها مختص به پروسه درمان توسط دکتر زنان و زایمان نیست چرا که مشکلات راه ممکن است فرد را از مراجعه مکرر دلسرد کند و خدمات درمانی به خوبی تکمیل نشود.
  • در گذشته دانش کافی برای تشخیص بیماری‌های زنان وجود نداشت؛ اما در حال حاضر، با رشد این شاخه از علم پزشکی، پزشکان متخصص زنان زایمان و نازایی با افزایش آگاهی مردم و به خصوص زنان، در شناخت و درمان به موقع بیماری‌ها و عواملی که بر سلامت آن ها تاثیرگذار است، کمک می‌کنند.

ماما در جهت بهبود سلامت روحی و عاطفی زنان قدم برمی‌دارد اما دکتر زنان به صورت خاص مسائل پزشکی را پیش می‌برد. متخصص و جراح زنان و زایمان هم از راه‌های مختلف به درمان این بیماری‌ها اقدام می‌کند. برای مثال آنتی‌بیوتیک، واکسن HPV، واکسن هپاتیت و تجویز ضد هپاتیت تجویز می‌کنند. در صورتی که این تغییرات تحت کنترل نباشد، باید از مشاوره‌های متخصص و جراح بیماری‌های زنان و زایمان استفاده کرد.

اگر پزشک سال‌های متمادی عمر خود را صرف طبابت کرده باشد، قطعا موارد زیادی را مشابه هم یافته است و با توجه به نشانه‌ها قادر به تشخیص سریع‌تر و درمان موثرتر خواهد بود. ماما بعد از ورود به خانه ابتدا در مورد نحوه پیشرفت زایمان و شکل دردهای شما سوال کرده و شما را به طور دقیق معاینه می کند. سپس تا انجام کامل زایمان در کنار شما می ماند و در این مدت علاوه بر اینکه شما را تشویق می کند تا در راحت ترین وضعیت های ممکن قرار بگیرید. مواردی مانند فشار خون، دیابت، تپش قلب و … مادر مورد بررسی قرار می گیرد. نام دیگر آن فیبرکتومی می‌باشد که به جراحی برداشتن توده‌های غیر سرطانی که در اندام تناسلی زنان می‌باشد، گفته می‌شود.

جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی

این روش برای تشخیص زودرس مشکلات مورد ظن ، نظیر جایگزینی غیر طبیعی جفت ، کمک کننده است . بسیاری از مردم این سه ماهه را به عنوان ماه های چهارم ، پنجم و ششم حاملگی در نظر می گیرند . معاینات بالینی، تست‏ های آزمایشگاهی و روش‏ های پاراکلینیکی اساس تشخیص بیماری‏ های ژنیکولوژی هستند.