دکتر معصومه سعیدی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی در تهران- 118 پزشکی

بر اساس گزارش مؤسسه ملی ناشنوایی و سایر بیماری‌های ارتباطی، NIDCD، سالانه حدود ۴۵۵۰۰ موارد جدید ابتلا به واسطه مشاوره آنلاین با متخصص گوش و حلق و بینی تشخیص داده می‌شوند. اگر چه علت این بیماری ناشناخته است، اما بروز این اختلال باعث تجمع مایع در لابیرنت می‌شود. این امر تعادل طبیعی فرد را بر هم می‌زند و در حرکت سیگنال‌های شنوایی به مغز اختلال ایجاد می‌کند.

جراح و متخصص گوش و حلق و بینی ، جراحی زیبایی…

دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر به پزشکان، شما می‌توانید با انتخاب دکمه‌های زیر اقدام به دانلود اپ دکتر ساینا کنید. در این بخش، نوبت‌های آزاد مشخص است و با تعیین روز و ساعت، می‌توانید نوبت مورد نظرتان را رزرو کنید. جراح خوب باید تمام مراحل جراحی را به بیمار توضیح داده و در انجام کارهای پس از عمل کوتاهی نکند. همچنین با تشخیص درست، بیمار را به‌موقع درمان کرده و هزینه‌های اضافی و گزاف بر دوش بیمار نیندازد. جراح، بیوپسی یا نمونه برداری را برای شناسایی ضایعات و تومورهای مشکوک انجام می دهد.

به همین دلیل دکتر آنلاین گوش و حلق و بینی باید دانش کافی در این زمینه داشته باشد. دکتر انوش قهرمانی متولد سال ١٣۴٨ از مشهد ، با اخذ رتبه ٢۴ کنکور سراسری وارد دانشکده پزشکی شد و در سال ١٣٧۴ دوره دکترای پزشکی عمومی خود در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به پایان رساند. به طور کلی متخصصین گوش و حلق و بینی در زمینه بیماری‌ها و درمان اختلالات گوش، بیماری‌های مربوط به سینوس‌ها، بینی و مشکلات سر و گردن تخصص دارد. یک دکتر گوش و حلق و بینی با توجه به سوابق و اظهارات بیمار با انجام آزمایشات و ابزار‌های کمکی پزشکی می‌تواند تمام بیماری‌های مربوط به سر و گردن، سینوس‌ها و بینی و گلو و…

  • تا به امروز ، علت اصلی ابتلا به بیماری منییر که تحت عنوان هیدروپس آندولنف نیز شناخته می شود ، نامشخص می باشد ؛ اما ، طبق اطلاعات به دست آمده این بیماری ، در اثر بروز اختلال در گوش داخلی ( اختلال در فشار مایع گوش داخلی ) ایجاد می شود.
  • بیمارانی که با اختلال در سیستم گوش و شنوایی، تعادلی، بینی و تنفسی، سر و گردن مواجه هستند، به بهترین دکتر متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه می‌کنند.
  • دکتر نوید نوری زاده متولد 1358 در مشهد ، در سال 1376 وارد دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد و در سال 1383 موفق به پایان رساندن این دوره شد.
  • وی پس از اتمام دوره‌ی دکتری حرفه‌ای پزشکی عمومی، تخصص گوش، حلق و بینی را از دانشگاه تهران اخذ کرد.

این بیماری‌ها می‌تواند منجر به مشکل در بلع یا تنفس و تورم غیرطبیعی و حتی سرگیجه شوند. تا قبل از قرن نوزده پزشکان نمی‌دانستند، گوش، بینی و گلو توسط یک سیستم لوله‌ای بهم وصل هستند. زمانی‌که با ابزارهای دقیق این مسئله مشخص شد، تخصص جدید در پزشکی به نام تخصص گوش و حلق و بینی ایجاد شد.

بیماران

اوتولوژی – تشخیص و درمان عفونت، بیماری و آسیب گوش‌ برای بهبود شنوایی و تعادل. این تخصص شامل جراحی کاشت حلزون است که در آن یک دستگاه الکترونیکی پیچیده‌ی کوچک که عصب شنوایی را تحریک می‌کند، در گوش درونی (حلزون گوش) مجله خبری پزشکی کاشته می‌شود. با استفاده از خدمات نوبت دهی پزشکی پذیرش۲۴ قادر خواهید بود در کمترین زمان و بدون دغدغه ای جز بیماری، اولین نوبت خالی پزشک مورد نظر خود را ثبت نمایید و در زمان مقرر به مطب پزشک مراجعه نمایید.