راهنمای خرید لپ تاپ اداری و خانگی با بودجه‌ های مختلف سخت افزار مگ-اصیل بخرید

اگرچه، قرار نیست همه امکانات این محصول صرفا برای دانشجویان و دانش آموزان مناسب باشد. اگر می‌خواهید ترکیبی از عملکرد بازی و عمر باتری بالا را در اختیار بگیرید، این لپ تاپ می‌تواند گزینه‌ای عالی برای خرید باشد. بهترین لپ تاپ برای دانشجویان همواره محصولی است که ترکیبی از امکانات را برای شما فراهم کند و ایسوس آن را رعایت کرده است.

راهنمای خرید لپ تاپ اداری و خانگی با بودجه‌ های مختلف سخت افزار مگ-اصیل بخرید

این یعنی این محصول 1 ترابایت حافظه HDD و 256 گیگابایت حافظه SSD دارد تا هم فضای زیادی برای ذخیره اطلاعات داشته باشد هم به لطف SSD بتواند کارهای مختلف را با سرعت بیشتری انجام دهد. رزولوشن FHD این پنل باعث شده که کیفیت آن نسبت به مدل‌های قبل‌تر موجود در لیست بالاتر باشد و گزینه بهتری برای مشاهده محتوا و وب گردی و کارهای این چنینی به حساب بیاید. پس مهم است که لپ تاپی خرید کنید که با نیازهای شما و نوع استفاده شما بیشترین هم‌خوانی را داشته باشد. این لپ تاپ برای کارهای معمولی و کاربری عمومی و حتی مالتی مدیا گزینه ای ایده آل محسوب می شود و از اقلام همراه آن می توانیم به کابل برق و شارژر اشاره کنیم. دسته ای از آنها خیلی خیلی ارزان هستید برای مثال کمتر از 8 میلیون تومان قیمت دارند و دسته دیگر قیمت بیشتری برای مثال در حد 10 الی15 میلیون تومان دارند یا به طور کلی زیر 15 میلیون تومان هستند.

لپ تاپ 14 اینچی هواوی مدل Matebook D14 – A بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان

قابلیت حمل بالایی دارد و از پس اکثر کارهای روزمره‌ی کاربران بر می‌آید. شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید. از نظر دارندگان آیفون چندین معیار مهم وجود دارد که عمر باتری مهم ترین معیار است. ایمنی قلم را به واسطه همین شیار در کوله پشتی می‌توانید تامین کنید. از نکات منفی هم باید به نبود وب کم اشاره کنیم که با خرید یک وب کم اکسترنال می‌تواند حل و asilbekharid.com فصل شود.

در واقع این لپ تاپ های ارزان برای استفاده های عمومی و کارهای روزمره و عادی مناسبند و نباید از آن ها انتظار کارهای تخصصی و سنگین و یا اجرای نرم افزارهای قدرتمند و اجرای گیمینگ های کامپیوتری را داشت. بیشتر لپ تاپ های تا رنج قیمت 6 میلیون تومان دارای 2 ویژگی مشترک شامل امکانات فنی ضعیف و با کیفیت پایین و سال تولید قدیمی می باشند. لپ تاپ اپل MacBook Pro 13 -MNEH3 که از سی پی یو Apple M2، بهره می برد، و با خیال راحت می‌توانید رندرها و پردازش‌های گرافیکی خود را بر روی آن در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

پیشرفت‌های لپ‌تاپ، مانند افزایش قدرت پردازش، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و با وضوح بالاتر، هارد دیسک‌های سریع‌تر یا افزودن یک درایو نوری، باتری شما را سریع‌تر خالی می‌کند. سایر ویژگی های بهترین لپ تاپ به عنوان مثال، یک هارد SSD به جای هارد دیسک مکانیکی، می تواند بهره وری انرژی را بهبود بخشد. هارد دیسک های سنتی و مکانیکی هنوز در برخی از بهترین لپ تاپ ها یافت می‌شوند، زیرا نسبتاً ارزان هستند و ظرفیت‌های زیادی را برای پول شما ارائه می‌دهند. با این حال، همانطور که در بالا ذکر شد، آنها به طور قابل توجهی به وزن و ضخامت بهترین لپ تاپ اضافه کرده و گرما و نویز ایجاد می کنند.

پردازنده‌های پرچم‌دار، رم زیاد، حافظه‌های SSD، پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند و کیبوردهای رنگارنگ بخشی از مواردی است که با سرمایه‌گذاری روی لپ‌تاپ گیمینگ رده‌بالا به‌دست می‌آورید. با خرید لپ‌تاپ گیمینگ رده‌بالا در حقیقت دستگاهی می‌خرید که می‌تواند هر نوع محاسبه‌ای را به‌راحتی انجام دهد. به‌علاوه از همه مهم‌تر، ظاهر لپ‌تاپ‌های گیمینگ در این بازه قیمتی تغییر می‌کند و با طراحی‌های خاص و فضایی به‌همراه کیبورد با نور‌ پس‌زمینه‌ی رنگارنگ مواجه می‌شوید. حتی گیمرها نیز می‌توانند با کمک این پردازنده بازی‌های معمولی، سبک و کم‌حجم را تجربه کرده و از آن لذت ببرند. صفحه‌نمایش 14 اینچی این لپ تاپ ایسوس دارای رزولوشن 1920 در 1080 FHD است که شما را در دریایی از تصاویر زنده غرق می‌کند. این برند جدیدترین لپ تاپ ایسوس را با نام TUF Gaming F17 FX706HE معرفی کرده که یک لپ تاپ مخصوص بازی است.

دیدگاه در “بهترین لپ تاپ های مناسب برنامه نویسی + قیمت”

دانشجویان اکثر در حوزه گیم نیز فعالیت می‌کنند و به همین دلیل، می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. صرف هزینه بالا برای یک لپ تاپ گیمینگ، با احتساب چنین کاربردهای فراوانی، یقینا ارزش خرید بالایی به همراه خواهد داشت. بنابراین از لژیون ۵ می‌توانیم به‌عنوان یکی از نمونه‌های بهترین لپ تاپ دانشجویی لنوو یاد کنیم. صفحه نمایش این لپ تاپ ۱۳.۳ اینچی است و کیفیت بسیار بالایی را در اختیار شما خواهد گذاشت. از بهترین امکانات آن می‌توانیم به پشتیبانی بهتر از برنامه‌های آیفون و آیپد اشاره کنیم که امکان انجام کارهای زیادی را در دانشگاه فراهم می‌کند. یکی از نمونه‌های بهترین لپ تاپ برای دانشجویان را می‌توانید با ابزارهای جانبی بهتر هم دریافت کنید.

  • همچنین در نظر داشته باشید که سه مورد صفحه نمایش، پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی را نمی‌توان ارتقا داد، ولی رم، هارد دیسک و SSD معمولا قابل ارتقا هستند.
  • اگر به دنبال بهترین لپ تاپ های تدوین و ادیت ویدئو در سال 2021 هستید، حتما مقاله آن را از دست ندهید.
  • برخورداری از توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 144 هرتز باعث شده اجرای بازی های سنگین به سهولت انجام شود.
  • لپ‌تاپ‌هایی که دارای برچسب «VR Ready» هستند، الزامات سیستم را برای افزودن یک هدست واقعیت مجازی و از دست دادن خود در تجربه‌های 360 درجه برآورده می‌کنند.
  • لپ تاپ 15.6 اینچی VivoBook R565EP-BQ322 یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده و توانسته رضایت طرفداران خود را جلب کند.
  • همچنین لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل Modern 15 – A5M دارای 512 گیگابایت حافظه‌ی پرسرعت از نوع SSD می باشد.

نوع باتری این دستگاه به صورت سه سلولی بوده و از نوع لیتیوم – یون است و تا بالاتر از 3 ساعت شارژدهی باتری دارد. این محصول می تواند تصاویر را با کیفیت فورکی نمایش دهند و دارای پردازنده نسل دهم اینترنت است. حافظه موقت آن ظرفیت بالایی دارد و همچنین می تواند تا ۲ ترابایت نیز افزایش حافظه داشته باشد. بر خلاف اکثر محصولات جدید، لپ تاپ مزبور، دارای یک وبکم است و از یک نمایشگر 144 هرتزی نیز استفاده می‌کند.

لپتاپ مایکروسافت Surface 4 از دید خیلی‌ها بهترین مارک لپ تاپ در ایران است. درحالی‌که مک بوک ایر اپل که پیشتر در این لیست بهترین لپ تاپ های دنیا به آن پرداختیم، همه را شگفت‌زده کرده است، مایکروسافت هم به عنوان رقیب کم نیاورده و در عرصه رقابت خوب ظاهر شده است. از نظر مشخصات این لپ‌تاپ جزو بهترین‌ها در دنیا لپتاپ ها است و می‌تواند بهترین لپ تاپ گیمینگ بازار نیز باشد. این مدل همچنین یکی از معدود لپ‌تاپ‌های گیمینگ است که با گرافیک RTX 3080 عرضه شده و می‌تواند تجربه فراموش نشدنی از گیمینگ در اختیار شما بگذارد.

Experience the power of this link building network and watch as your website soars to new heights in the digital landscape. Advantages of local domestic helper.