سامانه نوبت دهی دکتر سید حمید موسوی فوق تخصص گوارش،کبدواندوسکوپی-کولونوسکوپی-فلوشیپ-اندوسونوگرافی صفحه اصلی- 118 پزشکی

هوم ویزیت یک استارت آپ فعال در زمینه خدماتی پزشکی و مراقبتی در منزل است که به صورت یک پلتفرم تخصصی کار می کند که بیماران را به پزشکان ،پرستاران و فیزیوتراپ ها وصل می کند. هوم ویزیت یک استارت آپ فعال در زمینه خدمات پزشکی و مراقبتی در منزل است که به صورت پلتفرمی کار می کند که بیماران را به پزشکان ،پرستاران و فیزیوتراپ ها وصل می کند.هوم ویزیت با همراهی تیمی مجرب و کاربلد، پزشک و فیزیوتراپ و یا متخصص مناسب با وضعیت بیمار را به منزل شما اعزام میکند. اگر نسبت به غذاهایی که میخورید و یا داروهایی که مصرف می کنید واکنش غیرعادی بدن را دارید حتما و سریع به یک متخصص داخلی مراجعه کنید.بیشتر از 25% مردم دنیا دچار آلرژی های مختلف هستند.آلرژی میتواند علائمی مثل آبریزش بینی،سرفه در برابر گرده های گیاهان، خارش، عطسه و همچنین آبریزی از بینی باشد.همچنین میتوانید برای ویزیت از خدمات ویزیت پزشک در منزل هوم ویزیت استفاده کنید. بنابراین زمانی که شما دقبقاً نمی دانید بیماری یا دردتان مربوط به کدام قسمت است، باید ابتدا به پزشک داخلی مراجعه کنید. او بعد از معاینه و بررسی نتایج آزمایشات شما را به متخصص خوب مربوطه معرفی می کند.

برای دسترسی به شماره تلفن دکتر داخلی کافی است وارد سایت دکتریاب شوید و پس از انتخاب رشته داخلی و سپس شهر تهران می توانید به لیست دکتر داخلی خوب تهران دسترسی داشته باشید و حتی از سایت نوبت دهی آنلاین دکتریاب، به صورت اینترنتی از پزشکان، نوبت دریافت کنید. موقعیت کاری پزشکان عمومی و متخصصین داخلی نیز با یکدیگر متفاوت می باشد، بهترین دکتر داخلی در ایران می تواند در بیمارستان ها و درمانگاه ها ارائه خدمات دهند و بیماری های داخلی بسیاری را تشخیص و مورد بررسی و هم چنین درمان بیماری ها را انجام دهند. اما طیف درمان بیماری های پزشکان عمومی در برابر متخصصین داخلی کمتر می باشد. ایشان دوره پزشکی عمومی خود را با موفقیت به اتمام رساندند و سپس برای ارتقا سطح علمی خود به ادامه تحصیل پرداختند. دکتر سبزقبایی بورد تخصصی داخلی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران اخذ نمودند.

فوق تخصص کلیه بزرگسالان ( نفرولوژی بزرگسالان…

ایمونولوژیست هایی که در زمینه علوم دامپزشکی مشغول به کار هستند، روش های بهتری را برای مراقبت های حیوانی در نظر دارند. فشار خون بالا معمولاً نشانه‌ای ندارد، اما برای کاهش ریسک حمله‌ قلبی، سکته قلبی حاد، نارسایی کلیه، و دیگر عارضه‌های شدید درمان آن بسیار مهم است. در اولین ملاقات باید داروهای مصرفی را نیز با خود به همراه داشته باشید تا دکتر متخصص از تجویز داروهای تکراری خودداری کند. همچنین اگر مصرف یک دارو منجر به عوارض منفی برای شما شده است باید به پزشک اطلاع دهید.

برای بیماران

یکی از جامع‌ترین رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی رشته داخلی است؛ که به دانش‌آموخته آن، پزشک متخصص داخلی می‌گویند. این پزشک پس از تشخیص منشا درد و ناراحتی بیمار شروع به درمان و ارائه راهکار های مناسب برای ایجاد یک سبک زندگی جدید می نماید و در صورت لزوم بیمار را به متخصص مربوطه ارجاع می دهد. در این صفحه شما می توانید لیست بهترین پزشکان متخصص داخلی در مشهد را مشاهده نمایید. متخصص داخلی در بیمارستان ها و درمانگاه ها فعالیت می کنند که می توانند طیف وسیعی از بیماری های داخلی را تشخیص و تحت درمان خود قرار دهند.

برای برونشیت حاد، معمولا مراقبت های ساده شامل نوشیدن مایعات، استراحت، مصرف آسپرین و تیلنول به منظور کاهش تب و استفاده از یک مرطوب کننده توصیه می شود.همچنین متخصص داخلی برای برطرف کردن برونشیت مزمن، داروهای استنشاقی برای باز شدن راه های هوایی و پاک کردن مخاط ها تجویز می کند. برونشیت مزمن هم معمولا به خاطر سیگار کشیدن بیش از اندازه ایجاد می شود.یک مجله خبری پزشکی متخصص داخلی با توجه به نوع و مدت زمان رخ دادن برونشیت، شروع به درمان آن می کند. پس به سیستم درمانی و پزشک خود اعتماد کنید و مراجعه به فوق تخصص ها را به ارجاع آنها بسپارید. با توجه به طیف گسترده بیماری هایی که در این زمینه وجود دارد، تخصص داخلی خود در مرحله فوق تخصصی زیرمجموعه های متنوعی دارد که به طور اختصاصی تر به ارگان مرتبط به خود می‌پردازد.

  • از اینکه این مرکز درمانی را جهت دریافت خدمات درمانی- تشخیصی خود انتخاب کرده اید، کمال تشکر را داریم.
  • عفونت های حاد تنفسی به دو دسته عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی (بینی، گوش، سینوس ها و گلو) و عفونت های دستگاه تنفسی تحتانی (تراشه، ریه، برونش ها) که بخاطر وجود یک ویروس شکل می گیرند، شامل می شود.
  • متخصصین داخلی به طور معمول پزشکان خانوادگی هستند و بیماران مدت زمان زیادی با آنها سرو کار دارند.
  • این موضوع به ما کمک می کند تا اطلاعات عومی بیشتری در این زمینه داشته باشیم.یا حتی اگر قصد داریم پا در این رشته بگذاریم،آگاهی لازم را در این زمینه داشته باشیم.از شما می خواهم که با بیان نظراتتان ما را در بهبود مطالب وب سایت یاری کرده و به ما انگیزه بدهید.
  • برای برونشیت حاد، معمولا مراقبت های ساده شامل نوشیدن مایعات، استراحت، مصرف آسپرین و تیلنول به منظور کاهش تب و استفاده از یک مرطوب کننده توصیه می شود.همچنین متخصص داخلی برای برطرف کردن برونشیت مزمن، داروهای استنشاقی برای باز شدن راه های هوایی و پاک کردن مخاط ها تجویز می کند.

با توجه به سطح بیماری دیابت درمان آن ممکن است با تزریق انسولین به صورت روزانه یا با مصرف دارو انجام شود.موارد دیگری مانند کم کردن اضافه وزن ، ورزش و تغییرات برنامه غذایی برای درمان دیابت تاثیر مستقیم می گذارد. آرتروز یک بیماری مفصلی است که بر روی غضروف و بافت بین استخوان ها تاثیر مستقیم می گذارد. به گونه ای که غضروف سالم مفصل را می پوشاند و موجب می شود که استخوان ها بر روی هم نلغزند. در برخی افرادی با این مشکل مواجه هستند، مشاهده شده که برخی از غضروف ها شکسته شوند.

تفاوت پزشک داخلی و عمومی در چیست؟

جهاز البصمة, جهاز بصمة حضور وانصراف.