سیستم گرمایشی و تابشی-اخگرتابش

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خریدی هوشمند و بهینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید. استفاده از این سیستم‌ های گرمایشی در محیط‌ های کوچک می‌تواند عملکرد بهینه‌ای را به شما ارائه دهد و نتایج مطلوبی داشته باشد. با این ‌حال در محیط‌های بزرگ‌تر نیز شما می‌توانید از آنها استفاده کرده و از مزایایی که به شما ارائه می‌دهند نهایت بهره را ببرید. هیتر تابشی سرامیکی نمونه ای از این سیستم گرمایشی می باشد که بر روی دیوار نصب می شود.

  • این شرکت با تولید گرمایش تابشی لوله‌ای نیاز گرمایشی فضاهای بزرگی مثل گلخانه‌ها، رستوران‌ها، سوله‌های صنعتی، سالن‌های ورزشی، ویلاها و فضاهای باز را تأمین می‌کند.
  • با فرض روشن بودن سیستم گرمایش از ۱۵ آبان تا ۱۵ اسفند ه سال میزان مصرف یک فصل به قرار زیر خواهد بود.
  • اکثر سامانه های گرمایش تابشی از پروپان، گاز طبیعی و گازوییل به عنوان سوخت استفاده می کنند.
  • در آخر هم که انتخاب یک گرمایش گلخانه از هدر رفتن انرژی گرما جلوگیری به عمل می‌آورد.
  • بنابراین توجه داشته باشید که سیستم گرمایش تابشی محیط های صنعتی و کارگاهی بسیار مناسب است.

همچنین می‌توان از گرمایش تابشی فضای باز در ساختمان‌های تجاری نیز بهره برد. این سیستم‌های گرمایشی برای ارتفاع ۴ تا ۷ متر در فضاهای مثل کارخانجات صنعتی قابل نصب هستند. برای افرادی که در مجاورت این نوع سیستم گرمایشی قرار دارند دما و حرارت (گرما) آن متمرکز می باشد و زاویه پوشش بهتری نسبت به 4 خم دارد. یکی دیگر از انواع بخاری تابشی که از محصولات محدود تابشی به شمار می‌آید، بخاری تابشی نفتی است.

اما در روش تابشی حرارت جذب محیط نمی‌شود و اتلاف گرما در حد بسیار ناچیز خواهد بود. این استدلال وجود دارد؛ که شما یکبار هوای بیرون را گرم می‌کنید، آن با جابجایی هوا دور خواهد شد. حتی در شرایط بدون باد، اثرات شناوری [سبک شدن بر اثر گرما]هوای گرم را جابجا خواهد کرد.

گرمایش در فضای باز

بخاری های تابشی گازی تیوبی نیز وجود دارند که از یک شعله‌ی گازی برای تولید گرمای تابشی استفاده می‌کنند. در کشور ما سوخت گاز طبیعی در دسترس است و هزینه‌ی کمی دارد به همین دلیل استفاده از گرمایش تابشی در طولانی مدت مقرون به صرفه است. همچنین هزینه‌های اولیه تجهیز و راه اندازی آن نسبت به سایرین کمتر است و توجیه اقتصادی دارد. حرارت تولید شده با سوختن گاز شهری به امواج مادون قرمزی تبدیل می‌شود که توسط لوله‌ها به محیط تابانده می‌شوند. در بالای لوله‌ها صفحات ذوزنقه شکل قرار دارد که امواج تابیده شده به سمت بالا را به سوی پایین و محل مورد نیاز منعکس می‌کنند.

انواع رایج گرمایش فضای باز

چرا که سطح بخاری، انرژی گرمایی را به صورت تابشی انتقال می‌دهد و شعله‌ی باز با اشیاء در تماس نیست. کوچک‌ترین نوع بخاری‌های تابشی گازی یک هیتر تابشی کوچک متصل به یک بطری گاز به عنوان منبع سوخت است. این بخاری تابشی گازی کوچک و قابل حمل را می‌توان به سادگی جابه‌جا کرد. اما بخاری‌های تابشی گازی ثابتی وجود دارند که دارای قدرت گرمایشی بسیار زیادی هستند.

سیستم گرمایشی و تابشی-اخگرتابش همان‌طور که نور خورشید به زمین می‌تابد و اشیاء و افراد قرار گرفته در مسیر تابش خود را گرم می‌کند، بخاری‌های تابشی نیز باعث گرم شدن هر آنچه که در مسیر تابش سایت اخگرتابش آن‌ها باشد، می‌شوند. انواع سیستم های گرمایش تابشی با توجه به نوع سوخت آن‌ها تقسیم بندی می‌شوند. می توان اینگونه عنوان کرد که استفاده از سیستم های گرمایشی گرماتاب تا 55 %در هزینه گاز و تا 90 %در هزینه برق شما نسبت به دیگر مکانیزم های گرمایشی صرفه جویی ایجاد می کند. و ذکر این نکته الزامی است که برترین راهکار در گرمایش فضاهای باز و بزرگ بوده و همچنین هزینه تعمیر و نگهداری دیگر سیستم های گرمایشی قابل مقایسه با سیستم های گرمایش تابشی گرماتاب نیست. داشتن یک خانه گرم در روزهای سرد زمستان آرزوی هر فردی می باشد از این جهت بسیاری از افراد به دنبال به کارنمودن انواع مختلف و گوناگون سیستم‌های گرمایشی در خانه خود می باشند.

Lebensmittel mit natürlichem umami geschmack als e621 alternative.