صفحه اصلی گروه دندان پزشکی سبز- 118 پزشکی

این رشته محبوب و پردرآمد مانند رشته پزشکی و رشته داروسازی جزو رشته‌های دکترای عمومی محسوب می‌شود. با وجود اینکه دندانپزشک عمومی دارای درآمد مناسبی می باشد، اما هر چه تخصص و مهارت بالاتری وجود داشته باشد و همچنین با توجه به محل کار، حقوق و درآمد تغییر می کنند. به طور مثال اگر یک دندانپزشک در بیمارستان دولتی مشغول به کار باشد، مطابق با خدمات کشوری حقوق دریافت می کند. اما در کلینیک های تخصصی علاوه بر دریافت حقوق ثابت، حق الزحمه ای به ازای هر بیمار نیز دریافت می شود. همچنین دندانپزشکانی که تخصص هایی مانند ارتودنسی، ایمپلنت و یا جراحی فک و صورت را کسب می کنند، درآمد بالاتری نسبت به سایر دندانپزشکان خواهند داشت. مجله خبری پزشکی کودکان و نوجوانان بخشی از تخصص دندانپزشکی است که به درمان کودکان در دوره ی دندانهای شیری و دوره دندان های بینابینی می پردازد.کودکان صرفا ابعاد کوچکتر بزرگسالان نیستند.

  • متخصصان اندو به صورت تخصصی به درمان ریشه و عصب کشی می پردازند و دندان ها را همچنان به قوت در داخل دهان حفظ می کنند.
  • جزئیات و زمان بندی آزمون دانشنامه/ گواهینامه رشته های تخصصی دندانپزشکی سال ۱۴۰۱ اعلام شد.
  • زمانی‌که داوطلبان معایب و مزایای رشته تحصیلی مورد علاقه خود را می‌دانند با آمادگی بیشتری دروس تحصیلی آن رشته را مطالعه می‌کنند.
  • برخی ذاتا دندان‌های سالم و زیبایی دارند و به دلیل مراقبت‌های مداومی که از دندان‌های خود انجام داده‌اند، دندان‌های آنها هیچ مشکلی ندارد.

حتما در آینده با افزایش رقابت بیت کلینیک ها این “اتفاق طبیعی” به زعم شما جای خودش رو به حداکثر احترام به وقت و اعصاب مردم خواهد داد. تهران- جهادگران دندانپزشک در ملارد به مدت دو روز خدمت صادقانه ارائه کردند. در این مطلب قصد داریم تا درباره یکی از روش‌های داشتن لبخند زیبا و با اعتماد به نفس که همان روش کامپوزیت دندان است با شما صحبت کنیم؛ لطفا در ادامه با ما همراه باشید. قرچک- سیزدهمین مرحله از اردوهای جهادی پزشکی و دندانپزشکی مناطق روستایی قرچک در این شهرستان برگزار شد.

متخصص پروتز های دندانی ، ایمپلنت و زیبایی

رشته دندانپزشکی یکی از کاربردی ترین رشته های درمانی در زندگی بشر است که شاغلین آن می‌تواند تمام مشکلات و مسائل مربوط به دهان، دندان، لثه و حتی استخوان فک‌ها را شناسایی کرده و درمان کنند. و از آنجا که سلامت دهان و دندان پلی به سوی سلامت کلی و عمومی بدن است، اهمیت کار دندانپزشکان در هر تخصصی قابل انکار نیست. رشته دندانپزشکی جزو رشته‌های محبوب در سراسر جهان است که درآمد بسیار بالایی نیز دارد. دانشجویانی که پس از فارغ‌التحصیلی به فکر مهاجرت هستند باید به زبان کشور مقصد تسلط داشته باشند.

تاریخچهٔ دندان‌پزشکی در جهان[ویرایش]

این موضوع موجب می‌شود که سلامت دهان و دندان به طور منظم ارزیابی شود و مشکلات جدی ایجاد نشود. اما مهم‌ترین سوال داوطلبان در این بخش در مورد وظایف یک دندانپزشک است. دندانپزشک علاوه بر رسیدگی به سلامت دهان و دندان چه کارهایی انجام می‌دهد؟ یک دندانپزشک وظیفه بررسی سلامت دندان و لثه را بر عهده دارد. یکی دیگر از کارهایی که دندانپزشکان باید آن را برای فرد بیمار انجام دهند، جرم گیری است. این بدین معنی است که داوطلبان پس از فارغ‌التحصیلی باید یک مدت زمان 2 ساله را به مناطق محروم اعزام شوند و به افراد نیازمند خدمت‌رسانی کنند.

دکتر غلامرضا محمدی ، جراح – دندانپزشک

دندانپزشکان هر تخصصی که داشته باشند قبل از انجام و شروع درمان های خود نیاز به عکس رادیولوژی دارند. متخصصین رادیولوژی معمولا در مراکز تصویر برداری از بدن مشغول به کار هستند. ارتودنسی که همان سیم و براکت هایی است که روی دندان ها به منظور رفع ایرادات و مشکلات فک و دندان ها انجام می شود نیاز به تخصص دارد.

مطلوب فني تيار خفيف لمنصب بخبرة علي الاقل سنة.