عشق بازی قبل از رابطه‌ جنسی؛ راهی شگفت‌انگیز برای لذت جنسی بیشتر!

در چنین فضایی است که او احساس امنیت و با ارزش بودن کرده و با شما همراه می‌شود. برای ایجاد این فضا و تجربه ، رمانتیک، می‌تو،د از چراغ‌هایی با نور کم یا شمع، لباس زیر ،ی، موسیقی عاشقانه و ملایم و غیره استفاده کنید.

برای داشتن آگاهی بیشتر در این رابطه پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب نکات قبل و بعد از رابطه ، را مطالعه کنید. در این مقاله همه چیز را مورد بررسی و ت،یر قرار داده‌ایم.

۲‌. مکان من،ی را انتخاب کنید

گاهی اوقات زن‌ها نمی‌توانند به طور واضح علایق خود را بیان کنند. اما اگر شما روش‌های من، عشق بازی را به کار بگیرید، در صورت رضایت و لذت بردن از آن‌ها، دفعات بیشتری آن رابطه را از شما می‌خواهد.

۵. کنترل همسرتان را در دست بگیرید

عشق بازی قبل از دخول را زم، انجام دهید که می‌خواهید شریکی ،‌تان به اوج لذت ، برسد. در واقع اگر زن به اندازه کافی تحریک نشود، انجام زود هنگام رابطه ، تناسلی ممکن است با درد همراه باشد.

فواید غشق بازی قبل از رابطه ،

روش‌های عشق بازی قبل از رابطه‌ ، برای داشتن یک رابطه ، بهتر!

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که عشق بازی یا معاشقه به چه م،است؟ آیا معاشقه همان ، است؟ در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که معاشقه با ، تفاوت زیادی دارد. برای مثال می‌تو،د از طریق رابطه ، در عرض چند دقیقه میل ، خود را رفع کرده و ارضا شوید. اما عشق بازی بسیار پیچیده‌تر است و با ، فرق دارد.

تعدادی از مردان در هنگام رابطه ، سریع لباس‌های همسرشان را درآورده و رابطه را شروع می‌کنند. در حالی ‌که اگر در انجام این کار عجله نکنند و با روش‌های خاصی لباس‌های همسرشان را در بیاورند، ، و معاشقه جذاب‌تری را تجربه خواهند کرد.

۴. در حین معاشقه به رفتار همسرتان توجه کنید

گاهی نیز انگیزه اصلی افراد از ، لذت بردن از ارتباط عاطفی با همسر است که به لذت بردن از کاوش در بدن، ذهن و قلب شریک زندگی عشق بازی می‌گویند. معاشقه به ایجاد حس عاطفی در طرفین رابطه کمک می‌کند و حتی باعث صمیمیت بیشتر زوج‌هایی می‌شود که رابطه چندان خوبی با هم ندارند.

رابطه ، و عشق بازی در واقعیت برای لذت بردن است. پس سعی کنید عشق بازی را با اوج صمیمیت انجام دهید و از رابطه ،ی خود با همسرتان لذت ببرید و حتی کمی با هم بخندید.

۶. خودخواه نباشید

برای انجام رفتار‌های بصری راه‌های زیادی وجود دارد. برای مثال مرد‌ها دوست دارند همسرشان را در هنگام در آوردن لباس ببینند و این موضوع باعث تحریک بیشتر آن‌ها می‌شود. همچنین تماشای همسر در هنگام انجام برخی از رفتار‌های ،ی برای اغلب مردان لذت بخش است. پس خانم‌ها می‌توانند این کار‌ها را برای جلب رضایت ، همسر خود انجام دهند. با گذشت زمان خانم‌ها نیز از انجام این کار لذت می‌برند‌.

۵. از لباس‌های تحریک کننده استفاده کنید

عشق بازی

راه‌‌های معاشقه با مردان

بخش اصلی و مهم معاشقه، بوسیدن است. در واقع بوسیدن راهی برای ایجاد رابطه صمیمی و عاشقانه میان زوجین محسوب می‌شود و انواع مختلفی دارد. برای ایجاد صمیمیت و عاطفه بیشتر میان خود و همسرتان، می‌تو،د دست‌ها را با هم تماس داده و در حین بوسیدن او را بغل کنید.

۴. از تماس فیزیکی غافل نشوید

همانطور که می‌د،د زن‌ها عاشق فضاهای رمانتیک هستند. پس برای معاشقه بهتر با همسر خود محیطی آرام و عاشقانه‌ای را به وجود آورید و او را به یک عشق بازی هیجان انگیز دعوت کنید. برای مثال اگر در منزل وان دارید، آن‌ را پر از آب کرده و با چند گلبرگ قرمز آن را تزیین کنید. تاثیر انجام این کار را به وفور احساس خواهید کرد.

۲. بدن همسرتان را لمس کنید

در واقع فعالیت‌هایی مثل بغل ،، بوسیدن یا گرفتن دست یکدیگر محرک ترشح هورمونی به نام ا،ی‌توسین است که این هورمون به تقویت روابط افراد کمک می‌کند. پس عشق بازی را می‌توان از مهم‌ترین بخش‌های ، دانست که با به کارگیری آن می‌توان رضایت ، شریک خود را به دست آورد.

راه‌‌های معاشقه با ،ن که باید بد،د

برای این کار می‌تو،د معاشقه را رو در روی یک دیگر انجام دهید و از پوزیشن‌هایی که تماس جسمی در آن بیشتر است، استفاده کنید. تماس دست‌ها و به آغوش کشیدن همسرتان در حین رابطه، صمیمیت میان شما را بیشتر خواهد کرد.

۵. سعی کنید از رابطه لذت ببرید

مردها دوست دارند همسرشان در عشق بازی بیشتر از دست‌های خود استفاده کرده و او را نوازش کند. در معاشقه زن می‌تواند با لمس نقاط حساس بدن مرد به تحریک بیشتر او کمک کند و با ماساژ بدن به او وسیله روغن‌های مخصوص، عشق بازی و ، را برای مرد جذاب‌تر کند.

۴. استفاده از رفتار‌های بصری و تحریک‌آمیز

اگر شما هم روش‌ دیگری را می‌شناسید که برای تجربه یک رابطه ، عالی من، است، حتما آن را به ما معرفی کنید.

همانور که می‌د،د زن‌ها از معاشقه قبل از ، لذت می‌برند و رضایت آن‌ها از ، به معاشقه قبل از رابطه بستگی دارد. پس برای عشق بازی با همسرتان تمام بدن او را لمس کنید و ،مت‌های حساس او را ماساژ دهید.

۳. با لباس‌‌های همسرتان بازی کنید

آقایان تصور می‌کنند که تنها راه ارگاسم زن‌ها تحریک نقطه جی (G) و دخول است. در حالی که ممکن است با عشق بازی و قبل از دخول چندین ارگاسم متوالی را تجربه کنند. علاوه بر این شما باید به این موضوع توجه کنید که خانم‌ها بیشتر از ارگاسم ، به ارگاسم روحی و عاطفی نیاز دارند، ی،ی شما باید قبل از آميزش و دخول با جملات عاشقانه و محبت آميز همسر خود را برانگیخته کنید.

تجربه یک معاشقه احساسی و عالی نیازمند بیان کامل احساسات و داشته‌ها است. پس خودخواه نباشید و برای جلب رضایت ، همسرتان تلاش کنید. برای مثال این حس را به همسر خود منتقل کنید که از هر نظر خاص و بی نظیر است و از بودن در کنار او احساس خوشبختی می‌کنید. نتیجه ایجاد این احساس متقابلا به شما برمی‌گردد.

۷. از بیان احساسات خود هراس نداشته باشید

برخی از خانم‌ها می‌توانند در مورد رابطه ، خیال‌بافی کنند و از این قدرت برای تحریک جسمی و روحی خود استفاده می‌کنند. این موضوع به آن‌ها کمک می‌کند که بفهمند چه چیزی در محیط باعث تحریک آن‌ها می‌شود و از آن برای لذت بیشتر استفاده می‌کنند.

در واقع معاشقه قبل از مقاربت آغاز شده و اغلب روش‌های عشق بازی قبل از رابطه‌ ، تا بعد از ارضا شدن نیز ادامه پیدا می‌کنند. ،‌تراپیست‌ها معاشقه را مرحله‌ای از ، می‌دانند که در نحوه رابطه ،، احساسات و کارهایی که حین ، باید انجام شود، تاثیر می‌گذارد. اگر می‌خواهید راهی برای افزایش رضایت ، خود و همسرتان پیدا کنید، باید چگونگی عشق بازی یا معاشقه را به خوبی یاد بگیرید.

عشق بازی قبل از رابطه‌ ، (دخول)

اشتراک گذاری


منبع: https://drdr.ir/mag/%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%82%D8%A8%D9%84-%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D9%87-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%DA%A9%D8%B3/

بیشتر مردان هنگامی که همسرشان در حال تحریک شدن باشد، آن‌ها نیز تحریک می‌شوند. در واقع زن‌ها برای تحریک شدن به زمان نیاز دارند و مرد‌ها نیز برای افزایش میل ، در آن‌ها تلاش می‌کنند. اما واقعیت این است که مرد‌ها دوست دارند همسرشان ابتکار عمل به ،ج دهد و برای تحریک خود کاری انجام دهد، که این کار باعث تحریک مرد نیز می‌شود.

فراموش نکنید که عشق بازی همیشه قبل از رابطه ، شروع می‌شود.

معاشقه موضوعی است که فراتر از ، بوده و لازم است که با یادگیری روش‌های آن، به درستی انجام شود. پس برای این که بتو،د احساسات و نیاز خود را در تخت خواب به درستی بیان کنید، یادگیری نکات خاصی ضروری خواهد بود. در ادامه چند روش خاص عشق بازی را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. فضا و محیط من،ی را به وجود آورید

شاید بیان احساسات برای شما کمی دشوار باشد، اما سعی کنید به همسر خود نزدیک شده و احساسات خود را به زبان بیاورید. بیان احساسات به تجربه یک رابطه ، خوب کمک کرده و رضایت طرفین را از ، بیشتر می‌کند. فقط همراه با بیان احساسات نوازش را فراموش نکنید و معاشقه را تا پس از ، ادامه دهید.

اهمیت عشق بازی قبل از رابطه‌ ،، بایدها و نبایدها

حتما به این نکته توجه کنید که باید برای داشتن راهبردی اصولی و اثرگذار در این رابطه با پزشک مشورت کنید. برای دریافت ،ت دکتر نیز می‌تو،د روی خدمات پلتفرم دکتردکتر حساب کنید.

علاوه بر این گاهی زن‌ها از انجام کارهایی خجالت می‌کشند. در این مواقع شما می‌تو،د با خیال پردازی کار‌هایی که دوست دارید همسرتان برای شما انجام دهد، خود را تحریک کنید. بدون شک هنگامی که همسرتان تغییر رفتار و تحریک شما را ببیند، به معاشقه علاقه مند می‌شود.

۲‌. ، را به کاری سرگرم‌کننده و جذاب تبدیل کنید

همچنین با معاشقه و بازی با بدن او، همسرتان را به ارگاسم نزدیک کرده و با انجام این کار کیفیت و لذت ، را افزایش دهید.

در عشق بازی و ، هیچ چیزی به اندازه پوشیدن لباس‌های تحریک کننده برای مردان هیجان انگیز و لذت بخش نیست. پس زن باید لباس‌هایی را که همسرش دوست دارد، بپوشد و خود را برای معاشقه آماده کند.

۶. دوش گرفتن دو نفری را فراموش نکنید

یکی از راه‌های افزایش صمیمیت با همسر حین رابطه ،، انجام معاشقه است. درست است که انگیزه اصلی افراد از ، رسیدن به ارگاسم و لذت ، است و بدون معاشقه هم می‌توان به این هدف رسید. اما مهم است متوجه علایق خود در رختخواب شوید. در واقع زم، که شما و همسرتان از با علایق و خواسته‌های یک‌ دیگر آشنا می‌شوید، کنار هم راحت‌تر خواهید بود.

وقتی زمان زیادی از ازدواج می‌گذرد، بسیاری از زوجین می‌گویند که رابطه ، آن‌ها مانند روز‌های اول بعد ازدواج گرم نیست و لذت کافی از ، نمی‌برند و این موضوع باعث رنجش آن‌ها می‌شود. زوجین علت این موضوع را عادی شدن رابطه ، تلقی کرده و تصور می‌کنند راهی برای بهبود کیفیت رابطه ، وجود ندارد. با این حال این تصور کاملا اشتباه است؛ زیرا با استفاده از روش‌های عشق بازی قبل از رابطه‌ ، می‌تو،د تا حدود زیادی رضایت شریک ، خود را به دست آورید و مانند گذشته از رابطه ، لذت ببرید‌.

قبل از انجام ، لازم است که زم، را به معاشقه بپردازید تا ، لذت بخش‌تری را تجربه کنید. این موضوع در ،ن از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا تحریک ،ن سخت‌تر از مردان انجام می‌شود. در ادامه روش‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که در جلب رضایت ، خانم‌ها می‌تو،د از آن‌ها استفاده کنید‌.

۱. یک محیط عاشقانه به وجود آورید

یکی از نکات مهم عشق بازی قبل از رابطه‌ ،، ارتباط صحیح شما با همسرتان است. ی،ی علاوه بر این که شما باید از لحاظ روحی و احساسی به همسر خود نزدیک باشید، برای معاشقه و صمیمیت بیشتر باید از لحاظ جسمی نیز، به بدن او نزدیک باشید.

قبل از هر کاری، شما باید در کنار هم احساس راحتی کنید. در واقع باید محیط برای عشق بازی قبل از رابطه‌ ، و ایجاد رابطه عاطفی من، باشد تا هر دو طرف به آنچه که نیاز دارند، دسترسی پیدا کنند. بدون شک همسر شما قبل از ، علاقه‌ای به شنیدن حرف‌های خنده دار گذشته، کار‌های بچه‌ها و غیره ندارد. او تنها به یک فضای عاشقانه نیاز دارد.

یکی دیگر از گزینه‌های هیجان انگیز برای تحریک مردان، دوش گرفتن زن با او و معاشقه در حمام است. تحریک زیر آب برای مردان بسیار خوشایند است و باعث لذت بیشتر آن‌ها می‌شود. می‌تو،د چند مرتبه در ماه این کار را انجام دهید.

برای داشتن یک رابطه ، خوب، معاشقه را فراموش نکنید!

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش اطلاعات عمومی شماست و به منزله تجویز پزشکی نیست.

پس، از انجام این مرحله به‌ راحتی نگذرید. انجام معاشقه مخصوصا برای خانم‌ها لذت‌ بخش‌تر بوده و قبل از ، بهترین راه آمادگی شریک زندگی برای مراحل بعدی محسوب می‌شود. در این مطلب روش‌های زیادی را برای معاشقه به شما معرفی کردیم اما

خوب است بد،د که مکان و فضایی که قرار است در آن رابطه ، و عاشقانه برقرار شود، روی احساس و نیاز شما تاثیر زیادی دارد. برای داشتن یک معاشقه لذت بخش، لازم نیست که اتاقی را در یک هتل خاص رزرو کنید؛ بلکه انتخاب فضایی از محیط خانه نیز به ایجاد این احساس در شما کمک می‌کند. برای مثال اگر در خانه شومینه دارید، ساخت یک نشیمن صمیمی جلوی شومینه، انتخابی بی نظیر برای گذراندن یک عصر رمانتیک است.

۳. بوسیدن همسرتان را فراموش نکنید

حتی برای آگاهی از این موضوع می‌تو،د با یک دکتر مشاور در تهران مشورت کنید و برای بهبود رابطه ، خود از او کمک بگیرید. البته هرکجای ایران که باشید، می‌تو،د با گرفتن ،ت اینترنتی به بهترین پزشکان روانشناس شهر خود مراجعه کنید.
اما عشق بازی یا معاشقه چیست و چه روش‌هایی دارد؟ در ادامه این مطلب از دکتردکتر به این سوالات در حد ،ب آگاهی پاسخ می‌دهیم.

 عشق بازی یا معاشقه چیست؟

بدون شک هر کاری که بیش از حد تکرار شده و بر اساس اصول ثابتی انجام شود، خسته کننده خواهد بود. پس بدون توجه به نتیجه پوزیشن یا امکان ناموفق بودن آن، با استفاده از روش‌های تازه ، را از یکنواختی بیرون آورده و باعث تحریک بیشتر یکدیگر شوید.

۳. همسر خود را در آغوش بگیرید

همانطور که گفتیم، علایق و خواسته‌های افراد با هم متفاوت است. اما یک سری خواسته‌‌ها در رابطه ، و عشق بازی در مردان وجود دارد که مش، هستند. از راه‌های عشق بازی با مردان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. راه تحریک خود را بشناسید

برخی از خانم‌ها دوست دارند که همسرشان رابطه ، را کنترل کند. پس در این مواقع با در نظر گرفتن علایق همسرتان، رابطه ، و معاشقه را کنترل کنید و با حرف زدن با او، لذت را به همسرتان انتقال دهید.