فروشگاه اینترنتی شرکت آرشید قیمت اینورتر خورشیدی | nnqenergy

اینورتر یا مبدل برق ، دستگاهی است که ولتاژ برق باتری که از نوع DC است را به ولتاژ برق شهر ۲۲۰ ولت که از نوع AC است تبدیل می‌کند. به طور کل می توان گفت که اینورترهای خورشیدی در صنعت به عنوان یک مبدل برق به کار می روند. توجه کنید که برای راه اندازی الکتروموتورها و پمپ ها باید حتما از اینورترهای با شکل موج سینوسی کامل استفاده کنیم. متناسب با کاربری های متفاوت و نیازهای صنعتی ، مبدل های خورشیدی در انواع مختلف تولید و عرضه می شوند. برندهای مختلف اتواع اینورتر های خورشیدی سینوسی، شبه سینوسی،اینورتر شارژر، اینورتر رکمونت،اینورتر آنگرید و… به دلیل وجود المان‌های داخلی بیشتر و همچنین سیستم کنترلی پیچیده‌تر، قیمت و وزن این نوع اینورترها بسیار بیشتر از اینورترهای شبه سینوسی در رنج توانی یکسان می‌باشند.

بخش حفاظت این اینورترها کار را برای استفاده کاربران راحت کرده است. برند های معتبری از جمله اینورتر کارسپا ، کوتک ، پیرکس ، ویلیون ، سانکس ، آمیستار ، ساکو و برند ایرانی جنسیس … در خورشید لاله زار موجود است. تمامی نکات بالا به ما کمک می کند که یک انتخاب دقیق و بدون نقص داشته باشیم. لطفا در هنگام خرید اینورتر خورشیدی نوع کاربری خود را به واحد فروش اعلام نمایید تا اینورتر مناسب با نوع کاربری شما را پیشنهاد دهند.

عامل دیگری که بر قیمت تاثیر می‌گذارد مدل های مختلف این محصول می باشد. از آنجایی که اینورتر خورشیدی انواع مختلفی دارد قطعاً هر مدلی که کاربردش بیشتر باشد از نظر قیمت متفاوت است. اینورترهای خورشیدی انواع مختلفی دارند، اساس کار اینورتر خورشیدی تبدیل برق مستقیم به برق متناوب است. اینورترها بسته به میزان توانی که می توانند تحمل کنند، در قیمت های مختلف و انواع گوناگونی وجود دارند. شما با مشخص کردن مصرفتان می توانید اینورتر مناسب خود را انتخاب کرده و از صرف هزینه های بیشتر و یا چند باره جلوگیری کنید.

مقایسه قیمت اینورتر خورشیدی در انواع برند های موجود

پکیج برق خورشیدی 10 وات دارای پنل 10 وات 4 عدد لامپ و کابل یو اس پی با خروجی سوکت شارژ انواع موبایل داخل کارتون پکیج می باشد .. لیست قیمت تجهیزات برق خورشیدی و نیروگاه خورشیدی متصل به شبکه به شرح زیر خرید اینورتر پنل خورشیدی است. شما می توانید قیمت هر کدام از تجهیزات اصلی نیروگاه خورشیدی را از لیست زیر مشاهده نمایید. در صورت خرید تعداد از تجهیزات زیر درصد تخفیف همکاری لحاظ خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجهیزات برق خورشیدی موجود در لیست زیر می توانید باکارشناسان ما در سولارنیرودر تماس باشید. قیمت اینورتر خورشیدی براساس وات تولیدی ، ولتاژ ورودی باتری ها ، نوع شکل موج خروجی آن تعیین می شود.

  • تمام افراد قادر به خرید و استفاده این محصول هستند و شما با استفاده از این محصول قطعاً می توانید رضایت خاطر را در درون خود احساس کنید.
  • ممکن است این محصولات را در جنس های باکیفیتی تولید کنند پس به جنس محصول توجه ویژه‌ای داشته باشید‌.
  • در ابتدا مختصری در مورد معایب و مزایای پمپ های DC خواهیم داشت سپس به بررسی کامل پمپ های AC تک فاز و سه فاز و همپنین نحوه راه اندازی آنها خواهیم پرداخت.
  • اینورتر های خورشیدی کاربرد گسترده ای در مراسمات و مسافرت ها یا هر مکانی که به برق شهر دسترسی ندارید، دارد.
  • هر کدام از این موارد در عمر سیستم و میزان هزینه ی لازم تاثیر می گذارد.

اولین موردی که شما باید در خرید اینورتر خورشیدی به آن توجه کنید ابعاد و وزن محصول می باشد چون اگر شما قصد دارید این محصول را جابجا کنید باید اینورتر خورشیدی که وزن بسیار سبک و ابعاد کوچکی دارد را خریداری کنید تا حمل و نقل آن بسیار آسان باشد. انتخاب اينورتر از بین انواع گوناگون آن در بازار تجهیزات خورشیدی يكی از موضوعات مهم در سيستم برق خورشيدی است. اينورترهای سينوسی خالص بهترين نوع اينورتر برای سيستمهای جدا ازشبكه هستند ولی بدليل قيمت بالا می توان در بسياری از كاربردها از اينورترهای شبه سينوسی استفاده كرد . در مقاله زیر با اینورتر خورشیدی و انواع آن آشنا می شوید و می توانید با اطمینان به تیم اینورتر گروپ، خرید خود را با بهترین کیفیت و قیمت انجام دهید . کمپانی growatt یک شرکت فعال در زمینه انرژی است که عمده فعالیت خود را صرف طراحی و ساخت اینورتر سیستم های فوتوولتاییک کرده است.

اینورتر خورشیدی چه اندازه ای باشد، بهتر است؟

همچنین می توان از اینورتر خورشیدی به عنوان مبدل برق ماشین نیز استفاده کرد. به عنوان مثال در شرایطی که به برق شهری دسترسی نباشد می شود با استفاده از باتری ها و اینورتر ماشین ، برق AC را به مدت معینی تامین نمود. اینورتر خورشیدی چیست ، یک نوع مبدل می باشد که برق تولیدی صفحات و پنل های خورشیدی را به برق شهری یا همان برق AC تبدیل می کند. تیم فنی و مهندسی تک اینورتر یکی از معتبر ترین شرکت های فعال در زمینه سیستم های برق خورشیدی می باشد و دارای نمایندگی برند های معتبر و مطرح در این زمینه است. این نوع از اینورترها در سیستم‌هایی استفاده می‌شود که به برق شبکه متصل هستند و به طور معمول، انرژی خورشیدی برای کاهش هزینه‌‍‌ی استفاده از برق مصرفی از شبکه استفاده می‌گردد.

فروشگاه اینترنتی شرکت آرشید قیمت اینورتر خورشیدی | nnqenergy