فوق تخصص گوش متخصص گوش و حلق و بینی دکتر مهدی سلیمان پور- 118 پزشکی

دکتر محمد رضا سماواتی فرد فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی در سال 85 از دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس می باشد. وی دوره تخصصی (رزیدنتی) خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران سال 87 شروع کرد و در سال ۹۰ به عنوان رزیدنت برتر دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزیده شد. ایشان همیشه سعی کرده است حضور فعال در دوره های متعدد جراحی زیبایی بینی و صورت داشته باشد و تاکنون بیش از 4 هزار عمل جراحی بینی با موفقیت انجام داده است.

متخصص گوش و حلق و بینی جراحی پلاستیک و ساختاری را نیز به کمک میکروسکوپ‌های قدرتمند انجام می‌دهد. جراحان پلیپ را حذف، شکاف سقف دهان را اصلاح تومورها یا سلول‌های سرطانی را درمان می‌کنند و شکل ظاهری بینی را تغییر می‌دهد. می‌توانید در این صفحه از میان بهترین متخصصان گوش، حلق و بینی تهران، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک متخصص گوش، حلق و بینی خوب، مشکل خود را درمان کنید. متخصص گوش و حلق و بینی پزشکی است که به تشخیص ، درمان و جراحی بیماری های در رابطه با اختلالات گوش ، حلق و بینی و هم چنین سر و گردن می پردازد. در ادامه مقاله به بررسی مشکلات این نواحی و نحوه درمان آن توضیح می دهیم.

کلیه حقوق علمی، مادی و معنوی این وب سایت متعلق به دکتر امین نوروزی می باشد . ما بر آنیم با ارائه خدمات موثر، مطلوب و ایمن همواره به عنوان یک بیمارستان خصوصی طراز اول کشور در راستای ارتقای سلامت جامعه شناخته شویم. اما بینی گوشتی به بینی گفته می شود که دارای پوست ضخیم و اسکلت ضعیف باشد، این نوع بینی همچنین دارای غدد چربی فراوانی در اطراف سوراخ های بینی می باشد که با فشار دادن دو انگشت چربی خارج می شود. 7- ایمونولوژی و آلرژی در سرو گردن که زیر شاخه ای است که صرفاً به مسایل آلرژیک می پردازد.

عفونت گوش میانی یا التهاب مزمن گوش زمانی رخ می‌دهد که راه شیپور استاش مسدود شود. (شیپور استاش گذرگاهی از پشت بینی به فضای پشت پرده گوش است. ) در واقع اوتیت میانی مزمن هنگامی بروز می‌کند که شیپور استاش به دلایل مختلف مانند آلرژ‌ی، عفونت‌های متعدد، ضربه به گوش یا تورم آدنوئید‌ها به طور مکرر مسدود می‌شود. در این شرایط باکتری‌های پشت بینی (نازوفارنکس) مجله خبری پزشکی از شیپور استاش عبور کرده و باعث عفونت در فضای پشت پرده گوش (گوش میانی) می‌شوند. در این شرایط ممکن است که عفونت به استخوان ماستوئید پشت گوش سرایت کند (ماستوئیدیت) یا فشار ناشی از تجمع مایع ممکن است پرده گوش را پاره کند یا به استخوان‌های گوش میانی آسیب برساند. زیرا شیپور استاش کودکان کوتاه‌تر، باریک‌تر و افقی‌تر از بزرگسالان است.

  • به‌علاوه، متخصص گوش و حلق و بینی خوب بیماری‌ها و اختلالات گلو، تیروئید و حنجره شامل اختلال در خوردن، بلعیدن و صحبت کردن را نیز بررسی می‌کند.
  • برای مشاهده نمونه کارهای دکتر علی باقری حق می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.
  • افراد در هر سنی ممکن است در انتقال (بلع) غذا، مایعات و بزاق از دهان به معده دچار مشکل شوند.
  • جراحی بینی یا رینوپلاستی که شامل جراحی سینوزیت و جراحی های زیبایی بینی می شود.
  • مطالعات گوش، حلق و بینی درطول 50 سال گذشته گسترش یافته و اکنون بر سر و گردن تمرکز دارد.

این روش‌ها از نظر مقیاس و پیچیدگی، از جراحی میکروواسکولار تا جراحی که کل ناحیه ی گردن را در بر می‌گیرد، متفاوت است. فهرست روش های درمانی زیر، نمای کلی از دامنه وسیع و گسترده ی کاری متخصصان گوش، حلق و بینی را ارائه می دهد. متخصصان گوش و حلق و بینی با تلفیق دانش پزشکی و مهارت های جراحی برای درمان بیماران خود، میتوانند طیف وسیعی از بیماری‌ها را تشخیص داده و نسبت به درمان آن اقدام کنند. پزشک گوش، حلق و بینی در تشخیص تمام امراضی که به این قسمت های بدن مربوط میشود، تخصص دارد.

لازم به ذکر است، می‌توانید میانگین زمان انتظار در مطب جهت ویزیت را در صفحه پزشک مورد نظر خود مشاهده کنید که این مقدار، کمتر از زمان انتظار در حالت عادی و بدون دریافت نوبت اینترنتی است. کسانی که برای جراحی گوش مراجعه می کنند، متخصص گوش پس از معاینه و بررسی ایرادات موجود در گوش ، یک برش کوچک در پشت گوش جایی که چین های گوش وجود دارد ایجاد می کند و پس از اعمال تغییرات گوش را در ناحیه مورد نظر بخیه زده و پانسمان می کند. بهتر است بدانید که جراحی زیبایی بینی بر روی دو نوع بینی گوشتی و بینی استخوانی انجام می شود این تقسیم بندی را جراحان بینی بر اساس ویژگی هایی که بینی دارد انجام داده اند.

بهترین متخصص گوش، حلق و بینی + لیست ۱۰ تایی

در صورتی که برای جراحی زیبایی گوش یا جراحی زیبایی بینی به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه می کنید بهتر است برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای او را در مطب مشاهده کنید. بهترین متخصص گوش و حلق ،بینی اطلاعات لازم در خصوص اقدامات قبل از جراحی بینی ، گوش ، سر و گردن و مراقبت های بعد از جراحی بینی ، گوش و غیره را در اختیار بیمار بگذارد. افرادی که متخصص گوش و حلق و بینی می شوند، درباره بیماری های گوش و بینی ، تومورهای سر و گردن ، جراحی های زیبایی صورت اطلاعات مفیدی دارند. یک متخصص گوش و حلق و بینی در زمینه‌ی گوش، دهان، گلو و بینی آموزش دیده است.

دکتر فرشید محبوبی راد