لیست بهترین دکتر متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان در تهران- 118 پزشکی

یک فرد 19 ساله با سابقه یک بار حاملگی ، در هفته 25 در حاملگی دوم خویش مراجعه کرده است .او در حال تماشای تلویزیون بوده است که نشت آب از شلوار خویش را متوجه شد . او در زمان معمول خویش به بستر رفت و دوباره هنگام خواب با نشت بیشتر مایع از خواب بیدار شد . از این عوامل می توان به آسیب های بیضوی قبلی ، بیضه های نزول نکرده ، سابقه عفونت اوریونی ، عفونت بیضه ، بیماری های مقاربتی ، قرار گرفتن در معرض اشعه ، مواد شیمیایی و سمی ، سابقه اعمال جراحی در ناحیه تناسلی ، مصرف داروهای مضر و دفعات مقاربت ناکافی اشاره کرد .

پزشکی زنان یا بیماری‌های زنان و زایمان یا گایناکولوژی (Gynaecology یا Gynecology) یکی از رشته‌های تخصصی پزشکی است. البته در کشورهای اروپایی و امریکایی تخصص دیگری به نام Obstetrician هم وجود دارد که وظیفه‌اش مراقبت از خانم‌ها در حین بارداری و کمک به آنها در به دنیا آوردن فرزند است. درمان مجله خبری پزشکی هر کدام از بیماری‏ ها با صلاح دید پزشک صورت می‌گیرد که می‏ تواند دارویی (مانند اختلالات قاعدگی PCO و …) و یا نیازمند عمل جراحی (مانند انواعی از کیست‏ های تخمدانی یا میوم‏ های رحمی…) باشد. خونریزی نامنظم، تخلیه واژنی، درد کمر و لگن، ورم پا، خستگی و کاهش وزن نیز از دیگر علائم آن است.

  • تصور کنید به آسانی و با رضایت کامل ، کشتی حاملگی و تولد را می رانید تا اینکه بی صر و صدا و با شک تردید برانید ، و نگرانی و غم و غصه دور تا دورتان را گرفته باشد .
  • به همین خاطر انتخاب یک دکتر مناسب در این حوزه دارای اهمیت ویژه ای است.
  • برای این منظور تست های تشخیصی مختلفی وجود دارد که بهترین آنها قرار دادن ترشحات مخاطی گردن رحم خانم را در معرض دو نمونه اسپرم شوهر و نمونه اسپرم شخص دیگر قرار می دهند ، اگر اسپرم شوهر قادر به نفوذ به داخل ترشحات را نداشته ولی اسپرم شخص دیگری نفوذ کند ، نتیجه می گیریم که اشکال در فاکتور مردانه شوهر است .
  • اگر دچار علائمی مانند تکرر ادرار، تهوع و استفراغ، درد در هنگام آمیزش جنسی، نامنظم شدن پریود ها و یا سنگین شدن دوره قاعدگی، ضعف و سرگیجه و التهاب و تورم شکم شده اید حتما برای چک و بررسی کیست تخمدان به یک دکتر زنان مراجعه کنید.
  • دکتر زنان زایمان در تهران خیلی زیاد داریم؛ اما ملاک انتخاب‌مان باید چه باشد؟ به مطب شیک متخصص زنان توجه کنیم یا که ببینیم فوق تخصص او در چه زمینه‌ای است؟ همیشه همه‌چیز برای باردار شدن مطابق روال نیست و گاهی باید بهترین متخصص زنان و زایمان در تهران، به شما کمک کند تا باردار شوید.

به این ترتیب بیمار برای نوبت گیری از دکتر نیاز به روش‌های سنتی مثل تلفن زدن یا مراجعه حضوری ندارد. برای گرفتن نوبت ویزیت حضوری یا تلفنی از بهترین پزشکان ایران کافی است بهسایت نوبت دهی اینترنتیدکترتو یا اپلیکیشن دکترتو مراجعه کنید و ازلیست پزشکان متخصص و فوق تخصصدکترتو در زمان مورد نظر خود نوبت ویزیت بگیرید. دکترتو، لیستی از بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان و نازایی را از سراسر ایران را برای شما فراهم آورده تا با انتخاب یک متخصص زنان خوب به شما یاری برساند. ملاک دکترتو برای انتخاب دکتر متخصص زنان و زایمان و نازایی خوب؛ رای و نظر مراجعه‌کنندگان هر پزشک است. با مراجعه به لیستی از بهترین دکتر زنان در دکتر تو و کلیک بر پروفایل هر پزشک، نظرات و امتیاز کاربران را مشاهده کرده و نوبت دکتر زنان مورد نظر خود را ثبت کنید. در این صفحه شما می توانید لیست بهترین پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران را مشاهده نمایید.

با درمانکده

خارش واژن، تغییر در ترشحات واژنی و تغییر رنگ آن، دردهای مقاربتی و خونریزی از علائم رایج عفونت واژن است. زنان با مراجعه به متخصص و جراح زنان و زایمان، علت رخ دادن این عفونت را مطلع می‌شوند. پزشک با کرم یا شیاف ضد قارچ، قرص مترونیدازول و یا ژل کلیندامایسین عفونت قارچی یا باکتریایی را رفع می‌کنند. زنان با دیدن علائمی مثل لکه بینی، دردهای شدید هنگام رابطه جنسی و حساسیت به لمس در ناحیه شکم می‌بایست به پزشک زنان و زایمان خود مراجعه کنند. متخصص و جراح زنان و زایمان نیز با سونوگرافی و ام‌آرآی از این بیماری مطمئن می‌شوند. این در حالی است که با روش‌هایی مانند تجویزی‌های هورمونی و ضد التهاب، هیسترکتومی و ابلیشن آندومتر به درمان این بیماری روی می‌آورند.

دکتر زنان و زایمان شاید در مراقبت پره ناتال خود سونوگرام را قرار ندهند . دکتردکتر لیست کاملی از متخصصین زنان، زایمان و نازایی سراسر کشور را به شما معرفی می‌کند. کافی است ابتدا شهر خود را انتخاب کنید، لیست پزشکان را ببینید و با توجه به امتیاز و نظرات سایر بیماران درباره دکتر، نوبت خود را رزرو کنید. بعد از تعیین شهر، وارد پروفایل پزشکان شده و اطلاعات آن‌ها را مشاهده کنید. امتیاز هر پزشک و نظرات مراجعه‌کنندگان را بخوانید و بهترین پزشک زنان را انتخاب کنید. خوشبختانه در حال حاضر درمان‌های متعددی برای نازایی تعریف شده و با دریافت وقت ویزیت با بهترین دکتر ناباروری در تهران و دیگر شهرهای کشور، می‌توان مراحل درمان ناباروری و رسیدن به بارداری سالم را طی کرد.

رشته پزشکی زنان چیست و متخصص زنان چه کار می کند ؟

دکتر زنان،پس از گذراندن دوره تخصصی به دنبال افزایش علم و توان خود در یک مقطع فوق تخصصی هستند تا بتوانند به عنوان پروفسور زنان و زایمان فعالیت کنند. فعالیت این متخصصین با توجه به نوع فلوشیپ آن‌ها در زمینه‌‌های انکولوژی زنان، اختلالات کف لگن در زنان، نازایی و ناباروری، پریناتولوژی، لاپاراسکوپی و … متفاوت می‌شود. دکتر متخصص زنان و زایمان پس از طی تحصیلات پزشکی عمومی به مدت ۴ سال وارد برنامه دستیاری رشته زنان زایمان (تخصص زنان زایمان) می‌شود.

مثلاً اگر روز 26 قاعدگی نمونه ای از بافت پوششی رحمی برداشته شود و پاتولوژیست آن را روز 24 قاعدگی گزارش کند از این گزارش چنین استنباط می شود که بافت پوششی رحمی دو روز از دوره قاعدگی عقب تر است . همانطوری که می دانید بافت پوششی داخل رحم محل لانه گزینی تخم می باشد . در طول دوره قاعدگی رحم دچار تغییرات تزایدی سلولی و ترشحی می شود .لذا یک هماهنگی بین تغییرات بافت پوششی رحم و دوره قاعدگی وجود دارد . به طور کلی موقعی که آزمایش پس از مقاربت منفی می شود باید مشخص شود که علت اختلال در ترشحات گردن رحم بوده و یا اختلال در اسپرم می باشد . یک سری روش های دیگر نیز برای شناخت تخمک گذاری وجود دارد که از آنها به روش های احتمالی یا فرضی یاد می شود .

Simple, privacy focused and free ad network for websites in need of new visitors. Advantages of local domestic helper.