لیست بهترین دکتر متخصص و فوق تخصص گوش، حلق و بینی در تهران- 118 پزشکی

لیست زیر منتخبی از امراض شایعی است که در حیطه وظایف درمانی متخصصان گوش، حلق و بینی قرار میگیرد. زمینه دوم در افرادی است که تنها به منظور زیبایی به فوق تخصص جراح پلاستیک مراجعه کرده و تمایل دارند که در سر و صورت یا بدن خود تغییراتی ایجاد کنند. این تغییرات می‌تواند شامل عمل زیبایی بینی (رینوپلاستی)، جراحی افتادگی پلک، لیفت صورت و گردن، عمل زیبایی بازو و ران، کاهش چربی شکم و پهلو، جراحی زیبایی ناحیه تناسلی و … برای انتخاب بهترین متخصص گوش ،حلق و بینی می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جست و جو نمایید. جراح گوش و حلق و بینی فردی است که بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی ، وارد رشته تخصصی گوش و حلق و بینی می شود و تمرکز کلی این تخصص در زمینه دستگاه تنفسی است.

حوزه‌های کاری متخصص‌های گوش و حلق و بینی پزشک خوب

در زیبایی بینی و صورت حتی یک میلی متر اشتباه منجر به نارضایتی است و عمل بسیار حساس است. امروزه در عصر مدرن آلرژی و حساسیت به علت آلودگیهای مکرر هوا، بیماری مهمی شده است. خارش بینی و حلق و حنجره گرفتگی بینی و عطسه مکرر و آبریزش بینی مهمترین عوارض مجله خبری پزشکی و علایم آلرژی در سر و صورت و بینی و حلق می باشد. بزرگی ادنویید و لوزه در اثر آلودگی هوا و سرماخوردگی مکرر و عفونت و آلرژی ایجاد میشود که باعث تغییر شکل فک و صورت و بینی میشود لذا درمان ادنویید و لوزه و آثار آن روی گوش اهمیت فراوانی دارد.

دکتر سوران ایوبیان

دکتر سید جواد محمدی متخصص گوش ، حلق و بینی دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد. وی دارای بیش از 20 سال سابقه استخدام رسمی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می باشد. کودکان – برخی بیماری‌های گوش، حلق و بینی مادرزادی هستند و باید در سنین پایین درمان شوند. درمان‌ها طیف وسیعی دارند و شامل کاشت حلزون و دیگر دستگاه‌های شنوایی قابل کاشت، جراحی سر و گردن و درمان بیماری‌های نادر از جمله آرترزی کوآن (انسداد پشت مسیر بینی توسط استخوان یا بافت) هستند.

همچنین پس از اتمام دوره تخصص ENT، با رتبه یک وارد دوره فلوشیپ فوق تخصصی گوش، حلق و بینی شد. دکتر مجید کاظمی یکی از پرسابقه ترین جراحان زیبایی بینی در ایران هستند که فعالیت بین المللی دارد و بیماران از کشورهای همسایه را هم ویزیت و عمل میکنند. به علت اینکه جراحی بینی در ایران نسبت به جهان ارزانتر است، بیماران زیادی از کشورهای استرالیا کانادا نیوزیلاند و … به دکتر مجید کاظمی که یک جراح گوش و حلق و بینی پرسابقه هستند جهت عمل بینی مراجعه می کنند.

جدای از تمرکز این رشته بر سیستم تنفسی، متخصص گوش و حلق و بینی به بیماری‌های حنجره، سینوس‌ها و ساختار صورت و گردن نیز تسلط دارد. متخصص گوش و حلق و بینی هم‌چنین دوره‌هایی در حوزه‌ی علوم ارتباطی شامل درمان گفتاری و شنیداری، طی کرده است. وظایف متخصص گوش و حلق و بینی به نوع بیماری و تخصص اضافی آن‌ها بستگی دارد. مشکلاتی مثل کم شنوایی، پارگی و آسیب های پرده گوش، ضربه به گوش، گرفتگی کانال گوش، عفونت های حاد و مزمن، التهاب های گوش، تومورهای گوش، اختلالات تعادلی و سرگیجه های مرتبط با لابیرنتیت، بیماری منیر و …

بعد از اخذ مدرک فعالیت خود را در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی بینی و صورت آغاز نمود. برای انتخاب بهترین متخصص گوش ، حلق و بینی پیشنهاد می کنیم ، خواندن ادامه مقاله ما را هرگز از دست ندهید. چرا که هدف ما از ارائه مقاله معرفی ده تا از بهترین دکترهای گوش ، حلق و بینی می باشد تا شانس ما نیز با آنها آشنا شوید. یک متخصص خوب شخصی است که درمان‌هایی بر اساس نیاز بیمار به او پیشنهاد بدهد.

  • مشکلاتی مثل کم شنوایی، پارگی و آسیب های پرده گوش، ضربه به گوش، گرفتگی کانال گوش، عفونت های حاد و مزمن، التهاب های گوش، تومورهای گوش، اختلالات تعادلی و سرگیجه های مرتبط با لابیرنتیت، بیماری منیر و …
  • عفونت گوش میانی یا التهاب مزمن گوش زمانی رخ می‌دهد که راه شیپور استاش مسدود شود.
  • این شکاف، یک شکاف در قسمت دهان است که در آن لب، کام یا هر دو به طور کامل در طول رشد جنین رشد نمی کنند و باز میمانند.
  • بخش تخصصی گوش و حلق و بینی درمانگاه خیریه حضرت ولی عصر(عج) شهرری با حضور پزشکان مجرب و متخصص در این زمینه آماده ارائه خدمات به مراجعین محترم می باشد.
  • با اینکه خروپف شدید در کودکان نشانه‌ای از یک مشکل و بیماری جدی نیست، اما بهتر است با پزشک اطفال خود در مورد آن مشورت کنید تا ببینید مراجعه به متخصص گوش، حلق و بینی را توصیه میکند یا خیر.

این متخصصین تومورهای نادر قاعده‌ی جمجمه از جمله تومورهای غده‌ی هیپوفیز را نیز جراحی می‌کنند. با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکترهای گوش، حلق و بینی می‌توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید. و انتخاب شهر مورد نظر خود می توانید؛ دکترهای متخصص و فوق تخصص گوش حلق بینی فعال را مشاهده کرده و با مراجعه به پروفایل دکتر مورد نظر خود، نوبت‌های آزاد را مشاهده کرده و به صورت آنلاین نوبت بگیرید.