متخصص داخلی دکتر متخصص داخلی دکتر داخلی- 118 پزشکی

با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه پزشک مورد نظر خود را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید. همچنین در صورتی که پزشکان برنامه کاری خود را تکمیل کرده باشند، می‌توانید در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید. البته همان گونه که قبلا بیان کردیم، متخصص داخلی باید تا جایی که می تواند درمان را پیش ببرد اما هر زمان که وجود یک متخصص را لازم دانست باید بیمار را به وی معرفی نموده و خود راهنمای درمان باشد. ایشان عضو اصلی هیئت تحریریه مجله بین المللیTherapy، عضو هیئت علمی مجله Public Health، تالیف کتاب و ترجمه ده کتاب و هم چنین 150 مقاله را در نشریات فارسی و 320 مقاله را در نشریات بین المللی ارائه دادند و در کارنامه نمونه کاری خود به اثبات رساندند. هزینه ویزیت دکترهای داخلی با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل هر یک از دکترهای داخلی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید.

بهترین دکتر داخلی در شیراز【سال1401】❤️ + لیست 10 تایی

در صورت ایجاد آلرژی به خاطر وجود آسم ، راه‌های هوایی تنگ تر شده و هوای کمتری به ریه ها می رسد. در چنین مواقعی فرد در هنگام تنفس با مشکلاتی مانند خس خس سینه ، تنگی قفسه سینه مواجه می شود. آرتروز یک نوع بیماری مفصلی است که معمولاً در بافت بین استخوان ها و غضروف ایجاد می شود.

بهترین جراح پلاستیک در تبریز【سال1401】❤️+ لیست 10 تایی

چه کسی به عنوان دکتر داخلی شناخته می شود؟ دکتر داخلی بر روی مراقبت های لازم بزرگسالان تمرکز دارد و قادر به تشخیص طیف وسیعی از بیماری هایی که بزرگسالان را تهدید می کند، می باشند. حداقل ۳ سال از دوره ۷ ساله پزشکی مجله خبری پزشکی آنها مختص به یادگیری نحوه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های بزرگسالان اختصاص داده شده است. دوره تخصص داخلی بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی آغاز می شود و به کسی که این دوره را طی می کند، متخصص داخلی گفته می شود.

  • به همین دلیل پرونده پزشکی فرد به عنوان امانتی نزد پزشک است که هیچ کس از آن مطلع نخواهد شد.
  • بهترین دکتر داخلی در ایران مشاوره های مرتبط با رژیم های غذایی، فعالیت های بدنی و هم چنین پیشگیری از ایجاد بیماری های بعدی را در برنامه کاری خود قرار می دهد.
  • دکتر داخلی نباید برای معاینه سریع تر و بیشتر بیماران، فرصت صحبت کردن را از آن ها بگیرد.
  • تمرکز این متخصص بر روی سالمندان و مراقبت های بهداشتی آنان است و هدف آن بهبود سلامت با پیش‌گیری و درمان بیماری‌ها و ناتوانی‌ها در سالخوردگان می باشد.
  • زیرا بین دیابت و سایر شرایط، مانند فشار خون بالا و کلسترول بالا، همپوشانی زیادی وجود دارد.
  • کبد بزرگ‌ترین اندام در بدن است و به هضم غذا، ذخیره انرژی و حذف سموم کمک می‌کند.

غضروف سالم بین مفصل و تحت تأثیر قرار می گیرد و باعث می شود که استخوان ها بر روی یکدیگر دچار لغزش شوند در چه مواقعی ممکن است بیمار دچار شکستگی در بین غضروف ها شده علائم این بیماری شامل درد تورم و ناتوانی یا از دست دادن ناحیه دچار مشکل شود. گاهی اوقات احساس خستگی بیش از حد و نداشتن انرژی کافی در طول روز به خاطر وجود بیماری هایی مانند کم خونی ، غده تیروئید ضعیف ، افسردگی و یا مشکلاتی در برنامه خواب وجود داشته باشد. کسانی که با آسم روبرو هستند، راه های هوایی آن ها دچار التهاب و حساس به آلرژن ها هستند. زمانی که دچار آسم می شوید، راه های هوایی باریک تر شده و هوا کمتری وارد ریه ها می شود که در ادامه آن علایمی مانند تنگی قفسه سینه، مشکل تنفسی، سرفه، خس خس و مشکلات تنفسی دیگر ظاهر می شود.

معمولا بسیاری از افراد تحت معالجه، به ویژه با افزایش سن، چندین بیماری طولانی و مزمن را تجربه می‌کنند. برای ارائه خدمات مناسب به این بیماران، یک متخصص داخلی باید درک عمیقی از هر بیماری و راه‌های تعامل آنها با هم داشته باشد. متخصص داخلی هر شرایط را به دقت رصد می‌کند و در صورت لزوم، روش‌های درمانی را بطور منظم به‌روز می‌کند تا بتواند علائم را بهبود دهد. پس از پایان دوره تخصص داخلی، دانش‌آموختگان می‌توانند برای گذراندن دوره فوق تخصص در رشته‌های مختلفی از جمله، بیماری‌های قلب و عروق، بیماری‌های غدد درون‌ریز، بیماری‌های گوارشی، بیماری‌های عفونی، بیماری‎های خون و انکولوژی، بیماری‌های ریه، روماتولوژی و ایمونولوژی اقدام کنند. در حال حاضر زمینه‌ها و تخصص‌های مختلف پزشکی وجود دارد که برای افرادی که به دنبال مراقبت و درمان بیماری خود هستند، می‌تواند گیج‌کننده باشد.