متخصص زنان و زایمان دکتر زنان متخصص زنان و زایمان جراح زنان زایمان سزارین زایمان طبیعی- 118 پزشکی

هستید از این پس هزینه مشاوره خود را (تا سقف 5 مشاوره)، با کسر سهم بیمه پرداخت کنید.

آیا زایمان طبیعی در خانه توسط متخصص زنان توصیه می شود؟

به طور کلی متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان و نازایی زیادی وجود دارند که هر یک شیوه و استایل مخصوصی برای درمان و تعامل با بیمار دارند. شما باید از بین تمامی آنها بهترین متخصص زنان و زایمانی را انتخاب کنید که با تمامی شرایط مجله خبری پزشکی رفتاری و اخلاقی شما منطبق باشد. شاید یکی از مسائل چالش برانگیز برای هر بیمار، یافتن شماره تلفن پزشکی باشد که می‌خواهد به او مراجعه کند. سایت بلد با هدف تسهیل و تسریع انتخاب بهترین پزشک در زمینه‌های مختلف شکل گرفته است.

  • اما همه ی ما می دانیم ، انتخاب بهترین دکتر در هر زمینه‌ای و در شهرهای بزرگ مانند تهران کار ساده‌ای نیست و نیاز به دقت فراوانی دارد.به طور کلی هر فردی برای انتخاب یک پزشک زنان خوب ، معیار های شخصی و تجربه های فردی خود را در نظر می گیرد.
  • در طول دوره قاعدگی رحم دچار تغییرات تزایدی سلولی و ترشحی می شود .لذا یک هماهنگی بین تغییرات بافت پوششی رحم و دوره قاعدگی وجود دارد .
  • از جمله این بیماری‌ها می‌توان به دیابت بارداری، عفونت‌های دهانه رحم، عفونت ادرار، حاملگی خارج رحم، فشار خون بارداری و…
  • به مطب چند پزشک رفته و از بیمارانی که برای چندمین بار است که به مطب این پزشک مراجعه می کند در مورد رفتار، روش های درمانی و مراقبت های قبل و بعد از جراحی و … پرس و جو کنید.

شما از طریق درمانکده به بهترین فوق متخصص زنان دسترسی دارید و می‌توانید از ایشان مشاوره آنلاین بگیرید و یا نوبت خود را به صورت آنلاین رزرو کرده و ویزیت حضوری داشته باشید. متخصص زنان و زایمان یکی از پزشک‌هایی است که همه خانم‌ها در طول عمر خود باید به او مراجعه کنند. در این مطلب از درمانکده با رشته پزشکی زنان بیشتر آشنا می‌شوید و می‌خوانید که متخصص زنان چه کار می کند. هزینه ویزیت دکتر زنان با توجه به تعرفه‌ای که هر سال برای متخصصین از سوی وزارت بهداشت تعیین می‌شود، مشخص خواهد شد.

دکتر مریم فریدمجتهدی

اگر متوجه شدید هرگونه خونی از نیپل هایتان می آید ، به دکتر زنان و زایمان خود اطلاع دهید .البته این امر به سادگی در اثر تحریک نیپل نیز ایجاد می شود اما باید بررسی شود . در حیطه مسائل مامایی مواردی مثل آزمایشات قبل از بارداری، مراقبت‏ های دوران بارداری، حاملگی طبیعی و سزارین، انواع سقط، خونریزی‏ های دوران بارداری، دیابت دوران بارداری، پرفشاری خون مرتبط با بارداری، تست‏ های ارزیابی سلامت جنین، عفونت‏ های بعد از زایمان، خونریزی ‏های بعد از زایمان، عفونت ادراری دوران بارداری و … تخصص زنان و زایمان رشته‏ ای بالینی است که به پیشگیری، تشخیص، درمان و پیگیری هر آنچه به سیستم تناسلی بانوان و مسائل مرتبط با آن مانند حاملگی، ناباروری و … با انتخاب «رزرو نوبت مطب» یک صفحه برای شما باز خواهد شد که اطلاعات ویزیت پزشک در آن قرار دارد. به این ترتیب روزهای که برای تعیین وقت ویزیت در مطب باز هستند، نمایش داده شده و می‌توانید با انتخاب روز مورد نظر خود، ساعت‌های باز برای تعیین وقت را نیز انتخاب کنید. پس از انتخاب ساعت و روز، به صفحه دیگری منتقل می‌شوید که لازم است برای استفاده از خدمات، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

جراح ومتخصص زنان , زایمان و نازایی

گر گرفتگی ،تپش قلب ،نعریق ، اضطراب و بی خوابی علائمی هستند که در گذر زمان از بین می روند اما مشکلاتی از قبیل خطر ابتلا به پوکی استخوان ، بیماری های قلبی و عروقی و افسردگی همواره وجود خواهند داشت. این بیماری یک بیماری شایع در خانم هاست که معمولا در پی زایمان های طبیعی متعدد ایجاد می شود. در این عارضه عضلات نگهدارنده ی رحم ضعیف می شوند و رحم به داخل کانال واژن فرو می رود. احساس پر بودن یا فشار در لگن، درد در پایین کمر،درد هنگام مقاربت جنسی، مشکل در ادرار یا حرکت روده ها، مشکل در راه رفتن و احساس بیرون آمدن چیزی از واژن از علائم این بیماری است. از دکترتان بخواهید اطلاعاتی در مورد نقاط خطر ، سوء استفاده های خانوادگی ، سرویس های کمک دهنده قانونی و مراکز مشاوره ای در اختیار شما قرار دهد. زمانی که تفکرات خود را روی نوشتن مقاله تان متمرکز کنید ، شاید استرس و اضطرابتان تخفیف یابد .