متخصص و جراح گوش و حلق و بینی مشاوره آنلاین و تلفنی دکتر ساینا- 118 پزشکی

به همین دلیل دکتر آنلاین گوش و حلق و بینی باید دانش کافی در این زمینه داشته باشد. دکتر انوش قهرمانی متولد سال ١٣۴٨ از مشهد ، با اخذ رتبه ٢۴ کنکور سراسری وارد دانشکده پزشکی شد و در سال ١٣٧۴ دوره دکترای پزشکی عمومی خود در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به پایان رساند. به طور کلی متخصصین گوش و حلق مجله خبری پزشکی و بینی در زمینه بیماری‌ها و درمان اختلالات گوش، بیماری‌های مربوط به سینوس‌ها، بینی و مشکلات سر و گردن تخصص دارد. یک دکتر گوش و حلق و بینی با توجه به سوابق و اظهارات بیمار با انجام آزمایشات و ابزار‌های کمکی پزشکی می‌تواند تمام بیماری‌های مربوط به سر و گردن، سینوس‌ها و بینی و گلو و…

درمان پولیپ بینی و سینوزیت یکی از تخصص‌های اولیه هر پزشک گوش و حلق و بینی است. همچنین همچنین اصلاح ظاهر بینی، جراحی بینی و مشکلات تنفسی نیز وظیفه این پزشکان است. متخصصان گوش و حلق و بینی برای تشخیص علت اختلالات ، آزمایش های مختلفی انجام می دهند. سپس براساس آن نوع درمان را انتخاب کرده و در صورت لازم به پزشک دیگر بیمار را ارجاع می دهند. بیماران ممکن است از یک احساس ناراحتی ساده تا درد شدید گوش‌ها و همین‌طور مشکلات شنوایی، انسداد یا وز وز گوش را تجربه کنند. بیماران دچار مشکلات گوش، حلق و بینی می‌توانند با مشکلات سینوسی، خروپف، از دست دادن حس بویایی یا واکنش‌های آلرژیک نیز مراجعه کنند.

دکتر علی اصغر ذوالفقاری

بر اساس گزارش مؤسسه ملی ناشنوایی و سایر بیماری‌های ارتباطی، NIDCD، سالانه حدود ۴۵۵۰۰ موارد جدید ابتلا به واسطه مشاوره آنلاین با متخصص گوش و حلق و بینی تشخیص داده می‌شوند. اگر چه علت این بیماری ناشناخته است، اما بروز این اختلال باعث تجمع مایع در لابیرنت می‌شود. این امر تعادل طبیعی فرد را بر هم می‌زند و در حرکت سیگنال‌های شنوایی به مغز اختلال ایجاد می‌کند.

  • دکتر منصور نصیری نژاد متخصص گوش، حلق و بینی با بیش از پنج هزار عمل اتوپلاستی موفق از باتجربه‌ترین جراحان در حیطه‌ی جراحی اتوپلاستی گوش هستند.
  • در ناحیه سر و گردن، دکتر گوش و حلق و بینی می‌تواند بیماری‌های عفونی، تومورها خوش‌خیم و بدخیم (سرطانی)، تومورهای صورت و تغییر شکل صورت را درمان کند.
  • بسیاری از بیماری ها، از جمله آسیب به تارهای صوتی، ویروس ها، سرطان و ریفلاکس مزمن اسید معده می توانند منجر به اختلالات صدا شوند.
  • لارنگولوژی مخاطات حنجره و بیماریهای حاصل از صحبت کردن مانند پولیپ و ندول حنجره را بررسی می کند و با لیزر، انقلابی عظیم در جراحی حنجره ایحاد شده است.
  • این متخصصان از لحاظ پزشکی، دانش عمیقی درباره ی ناحیه سر و گردن، دستگاه تنفسی و دستگاه گوارشی ، سیستم های ارتباطی و حواس پنجگانه دارند.
  • دکتر مهدی سلیمانپور ، در سال ۱۳۸۹ مدرک فلوشیپ اتولوژی ( فوق تخصص گوش ) خود را گرفته اند.
این متخصصان از لحاظ پزشکی، دانش عمیقی درباره ی ناحیه سر و گردن، دستگاه تنفسی و دستگاه گوارشی ، سیستم های ارتباطی و حواس پنجگانه دارند. این که کدام روش بهتر است کاملا بستگی به شرایط بیمار و مهارت پزشک دارد و اساسا بهتر است به جای اینکه بپرسیم کدام روش بهتر است بپرسیم کدام روش مناسب‌تر است. بعضی پزشک‌ها در روش رینوپلاستی بسته تبحر بیشتری دارند تا روش باز و بعضی دیگر بلعکس. از طرفی ممکن است شرایط بینی شما به گونه‌ای باشد که یک روش برای شما مناسب‌تر از روش دیگر باشد، اما به هر حال دست بیمار برای انتخاب روش باز است و مطلوب بودن جراحی زیبایی شما بیش از هر چیزی به تبحر و تسلط جراح در آن روش جراحی بستگی دارد. می‌توان گفت که هم در میان جراحان و هم مراجعین روش باز بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است و استفاده از این روش رو به گسترش است. یکی از موارد بسیار مهمی که در جلسه مشاوره عمل بینی مورد بررسی قرار می‌گیرد، نوع بینی فرد و نتیجه بعد از عمل است.

متخصص گوش و حلق و بینی – جراحی بینی

اوتولوژی – تشخیص و درمان عفونت، بیماری و آسیب گوش‌ برای بهبود شنوایی و تعادل. این تخصص شامل جراحی کاشت حلزون است که در آن یک دستگاه الکترونیکی پیچیده‌ی کوچک که عصب شنوایی را تحریک می‌کند، در گوش درونی (حلزون گوش) کاشته می‌شود. با استفاده از خدمات نوبت دهی پزشکی پذیرش۲۴ قادر خواهید بود در کمترین زمان و بدون دغدغه ای جز بیماری، اولین نوبت خالی پزشک مورد نظر خود را ثبت نمایید و در زمان مقرر به مطب پزشک مراجعه نمایید.

دکتر غلامحسین رضاپور

Simple, privacy focused and free ad network for websites in need of new visitors. Useful reference for domestic helper.