مشاور، روانشناس خوب بهترین مشاور، روانشناس پزشک خوب- 118 پزشکی

روان‌درمانی در شاخه‌های گوناگونی از مشکلات می‌تواند کمک‌رسان باشد؛ از مسایلی چون افسردگی وعزت نفس پایین تا اعتیاد و مشاجره‌های خانوادگی و بین فردی. هر شخصی که احساس ناتوانی در حل مسایل و مشکلات خود کند و غرق در گرفتاری باشد، قادر به استفاده از راهنمایی‌های مجله خبری پزشکی است. در بعضی مسایل روانشناس با تشخیص اختلال، مراجع کننده را برای درمان به روان‌پزشک معرفی می‌کند. روانشناس به فردی گفته می‌شود که به مطالعه علم روانشناسی در تمامی حوزه های آن در دنیای آکادمیک و دانشگاهی می‌پردازد. در اکثر کشورها روانشناسی که دوست دارد در حوزه رواندرمانگری فعالیت کند باید به‌طور تقریبی یک تا دو سال تحت نظر روان‌درمانگر دیگری که در این حوزه از علم روانشناسی فعالیت کرده کار کند تا قادر به درمان بالینی و بین فردی باشد.

  • منظور این نیست که چنین افرادی از قبل در زندگی او وجود نداشتند؛ او نمی‌توانست آنها را ببیند یا شاید به افرادی که در زندگیش بودند، اعتماد نمی‌کرد.
  • گاهی ممکن است نیاز باشد که همزمان از چند رویکرد استفاده کنید؛ برای مثال، ممکن است لازم باشد برای درمان دارویی به روانپزشک مراجعه کنید، اما برای صحبت‌کردن درباره مشکلاتی که دارید به‌شکل منظم نزد روانشناس بروید.
  • البته باید بدانید اگر فرد، فوق‌لیسانس روانشناسی در مقطع روان‌سنجی دارد، فقط اجازه‌ی انجام تست‌های روانسنجی، درواقع سنجش روان مراجع را دارد.
  • دکتر حسن حق شناس مدرک دکترای تخصصی روانشناسی بالینی را از انستیتو روانپزشکی دانشگاه لندن در کشور انگلستان اخذ نمودند.

طول مدت درمان معمولاً یک ساعت و یک‌بار در هفته است که با ساختاری کاملاً اصولی و بین فردی پیش می‌رود. شیوه‌های درمانی نیز می‌تواند متشکل از انواع راه‌های ارتباطی مانند حضوری و یا غیر حضوری و به صورت تماس آنلاین از طریق اینترنت باشد. روان‌درمانی گاهی “درمان به شیوه گفتگو” نامیده می‌شود، زیرا در آن به جای دارودرمانی از صحبت کردن استفاده می‌شود. برخی از جلسات درمان کوتاه‌مدت و زیر 10 جلسه هستند و از سوی دیگر برخی طولانی‌مدت‌اند، به طوری که ماه‌ها و سال‌ها ادامه ‌دارند. با منطق همراه باشید تا با معرفی روان‌شناس و ویژگی‌های روانشناس خوب در شهر تهران و ایران، شما را آشنا کرده تا در انتخاب روان‌شناس مناسب، دچار سردرگمی نشوید.

همان طور که می دانید بهترین روانشناسان در شهر تهران هستند و روزانه خیلی از افراد را ویزیت می کنند و به آن ها مشاوره می دهند و برای رفع مشکلات آن ها تلاش می کنند تا هر چه سریع تر رفع شود. برای گرفتن نوبت از دکتر ابراهیمی می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید، آن ها اطلاعات لازم را در اختیار شما می گذارند. بهترین متخصصان آنلاین روانشناسی در پذیرش۲۴ آماده ویزیت حضوری و پاسخگویی به سوالات پزشکی شما هستند.

با توجه به شرایط و مشکلاتی که دارید، نمی‌دانید که باید به روانشناس مراجعه کنید یا روانپزشک؟ در ادمه توضیحات را بخوانید. گام اول پیدا کردن یک روانشناس خوب در نزدیکی محل سکونتتان است تا رابطه‌ای باز، ارتباطی مؤثر و موفق را با او آغاز کنید . پس از این کار برای به حداکثر رساندن سلامتی روان و کمک به زندگی بهتر کافیست با روانشناس خود همکاری کنید. همه، مشکلات زندگی شما را تجربه نکرده‌اند تا اصطلاحا «همدرد» شما باشند اما یک روانشناس آموخته است که چگونه با شما همدلی کند. ممکن است شرایطی که شما در آن قرار دارید برای هر کسی قابل درک نباشد، اما روانشناس با توجه به تجربه‌ای که دارد، می‌تواند شرایط شما را راحت‌تر بپذیرد. ممکن است دوستی با این ویژگی داشته باشید اما پیشنهاد می‌کنیم عجله نکنید و با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

چگونه می توانم از متخصص روانشناسی نوبت حضوری بگیرم؟

همه ما در مقاطعی از زندگی خود استرس، اضطراب، نوسانات خلقی و انواع دیگر ناراحتی‌های ذهنی را تجربه می‌کنیم. ممکن است این تجربیات به دلیل چالش‌های شغلی، قبول نشدن در امتحانی مهم، مشکلات اقتصادی، رابطه عاطفی، از دست دادن شخص عزیزی و سوگواری برای تمام این‌ها… باشد. بیشتر اوقات، بعد از گذشت مدتی ناراحتی‌هایمان به پایان می‌رسند و به زندگی روال گذشته خود باز می‌گردد اما مواقعی وجود دارند که نمی‌توانیم به تنهایی از این چالش‌ها عبور کنیم و به کمک یک متخصص نیاز داریم.

مشاوره آنلاین دکتر روانشناسی، مشاوره تلفنی روانشناسی آنلاین