مشاوره آنلاین با متخصص زنان و زایمان مدیست- 118 پزشکی

به همین جهت یافتن یک دکتر زنان زایمان خوب که علاوه بر مهارت در طبابتش، در حفظ اطلاعات و حریم مراجعه کنندگانش کوشا باشد، به صورت ویژه‌ای حائز اهمیت می‌باشد. در ایران برای نخستین بار در سال ۱۲۹۷ رشته مامایی در برنامه مدرسه طب قرار گرفت. در سال ۱۳۰۰، مریضخانه نسوان توسط دکتر امیر اعلم افتتاح شد و با استخدام پزشکان خارجی که در مامایی و بیماری های زنان تخصص داشتند، به کار خود ادامه داد.

  • این لیست شامل شماره تلفن آنها نیز باشد تا در موقع لزوم به سرعت و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید .
  • برای گرفتن نوبت از دکتر زنان، زایمان و نازایی در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای زنان، زایمان و نازایی شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید.
  • فعالیت این متخصصین با توجه به نوع فلوشیپ آن‌ها در زمینه‌‌های انکولوژی زنان، اختلالات کف لگن در زنان، نازایی و ناباروری، پریناتولوژی، لاپاراسکوپی و … متفاوت می‌شود.
  • سونوگرافی جنین معمولا در مطب پزشک زنان انجام شده و معاینات لازم صورت می‌گیرد.
این در حالی است که کیست‌های تخمدانی با علائمی مانند استفراغ، تهوع، فشار بر مثانه و درد هنگام اجابت مزاج همراه هستند. در کلام آخر باید بیان کنیم که دکتر های نام برده شده در این مقاله صرفا برای معرفی بوده و در صورت انتخاب هر کدام از آنها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید. در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد می توانید از طریق سایت پزشکا با ما در میان بگذارید. برای نوبت‌دهی می‌توانید روزهای زوج (از ساعت 9 صبح الی 8 شب) با مطب تماس بگیرید. بنابراین چنانچه دچار اضافه وزن هستید، ابتدا سطح هورمون‌های خود را چک کنید و درصورت طبیعی بودن آن‌ها، می‌توانید از رژیم لاغری اصولی استفاده کرده و نتیجه بگیرید. یکی از دستاوردهایی که دنیای مدرن به همراه داشت، مشاوره پزشکی از راه دور است که به سرعت در سراسر دنیا در حال فراگیرشدن است.

در صورتی که سوالات زیر برایتان پیش آمد، حتما از طریق مشاوره آنلاین دکتر زنان دکترتو ، از دکتر متخصص زنان مشاوره بگیرید. مراقبت های دوران بارداری از جمله حاملگی خارج رحمی، مشکلات جفت در بارداری، مشکلات جنینی در طول دوره ی بارداری، فشار خون حاملگی، دیابت بارداری و … باید توسط متخصص زنان پنجه طلا و کاربلد انجام شود. اگر صحبت مستقیم با پزشک متخصص مجله خبری پزشکی زنان و زایمان به هر دلیلی برایتان سخت باشد، بتوانید در یک فضای مجازی امن و خصوصی، با او گفتگو کنید. هنگامی که پزشکی در مدت زمان نسبتا طولانی و چشم‌گیر با مهارت بالایی در حوزه درمان فعالیت کرده باشد، توسط افراد متعددی از جامعه شناخته شده خواهد بود و در پروسه‌ی جستجو از طرف تعداد کثیری از اطرافیان به شخص بیمار یا همراهانش معرفی خواهد شد.

◀ دکتر فرح فرزانه دکتر انکولوژی زنان در تهران

اتفاقاتی نظیر ” همه‌گیری کرونا ” نیز، به همگان نشان داد که این خدمت، تا چه حد ضروری است. اما چنانچه نیاز دارید که مامای شما دفعات بیشتری شما را معاینه کند باید هزینه آن را پرداخت نمایید. بهتر است برای قرار دادن وسایل ماما یک میز کوچک کنار تخت خواب وجود داشته باشد.

هستید، می‌توانید در این صفحه از میان بهترین متخصصان زنان و زایمان تهران، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک متخصص زنان و زایمان خوب، مشکل خود را درمان کنید. وب سایت اینترنتی میهن پزشک با در اختیار داشتن لیست کاملی از پزشک‌های متخصص در زمینه‌ها و رشته‌های مختلف، آماده ارائه هرگونه خدمات با کیفیت در زمینه معرفی پزشک‌ با تخصص‌های مختلف، به کاربران در اسرع وقت می‌باشد. مجموعه میهن پزشک امکان دسترسی به آدرس، شماره تماس، اطلاعات لازم جهت شناخت نسبی پزشک‌ها، نوبت دهی آنلاین و ….. اگر قصد مراجعه به دکتر زنان و زایمان و استفاده از هرگونه خدمات درمانی مربوطه را دارید، می‌توانید با مراجعه به میهن پزشک به عنوان مرجع معتبر و به روز معرفی متخصصین حوزه درمان بیماری‌ها و مشکلات زنان، با بهترین‌ها آشنا شده و بهترین خدمات را دریافت کنید. دکتر علمی در سال ۱۳۷۶ از رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ‌التحصیل شده است. وی درسال ۱۳۸۰ بورد سراسری تخصصی جراحی زنان و زایمان و نازایی را بارتبه ممتاز اخذ نموده است.دکتر علمی دوره های تکمیلی در رشته های لاپاراسکوپی را در دانشگاه تهران و هندوستان ، و دوره تکمیلی سونوگرافی تخصصی زنان و جنین را در بیمارستانهای تخصصی ایران و امارات با موفقیت سپری کرده اند.

از معاینه واژینال اجتناب شود ، مگر آنکه دلیل مناسبی بر این اعتقاد وجود داشته باشد که مادر در حال زایمان است . محتمل ترین تشخیص پارگی زودرس کیسه آب قبل از شروع دردهای زایمانی است و نگرانی او منطقی است . روش هایی مثل GIFT ( که اسپرم و تخمک به وسیله ابزار مخصوصی در لوله رحمی قرار می گیرد ) ، ZIFT( در این روش تخم به وسیله ابزار مخصوصی در لوله رحمی قرار داده می شود ) ، PESA,TESA,ICSI . یک روز پس از تلقیح اسپرم ، تخم برای اثبات باروری مورد آزمایش قرار می گیرد ، روز بعد به منظور یافتن علایم تقسیم ، مورد آزمایش مجدد قرار گرفته و سپس به رحم منتقل می گردد . اگر با تمام بررسی هایی که در بالا ذکر شد ، علتی برای نازایی پیدا نشود باید از روش های اختصاصی و فرعی تر استفاده نمود . لوله های رحمی علاوه بر باز بودن باید متحرک نیز باشند چرا که قابلیت حرکت باعث می شود لوله های رحمی روی تخمدان قرار گرفته و برداشت تخمک صورت گیرد .

چگونه می توانم با دکتر زنان مشاوره آنلاین ویدئویی داشته باشم؟

سرطان دهانه رحم نوعی بیماری است که با ورود و رشد ویروس پاپیپلوما انسانی به وجود می‌آید. سیکل تخمک‌گذاری در دخترها و زنان با خونریزی‌های ماهانه و آماده سازی رحم برای تخمک‌گذاری است. بعد از آن رحم آماده باروری است که اگر باروری انجام نشود، بافت رحم شروع به ریزش می‌کند. تخمک‌گذاری و تولید هورمون‌های استروژن و پروژسترون در این محل انجام می‌شود؛ بنابراین سلامت این اندام بسیار ضروری است.

نقش ماما حین زایمان طبیعی در خانه

دکتر زنان و زایمان شاید در مراقبت پره ناتال خود سونوگرام را قرار ندهند . دکتردکتر لیست کاملی از متخصصین زنان، زایمان و نازایی سراسر کشور را به شما معرفی می‌کند. کافی است ابتدا شهر خود را انتخاب کنید، لیست پزشکان را ببینید و با توجه به امتیاز و نظرات سایر بیماران درباره دکتر، نوبت خود را رزرو کنید. بعد از تعیین شهر، وارد پروفایل پزشکان شده و اطلاعات آن‌ها را مشاهده کنید. امتیاز هر پزشک و نظرات مراجعه‌کنندگان را بخوانید و بهترین پزشک زنان را انتخاب کنید. خوشبختانه در حال حاضر درمان‌های متعددی برای نازایی تعریف شده و با دریافت وقت ویزیت با بهترین دکتر ناباروری در تهران و دیگر شهرهای کشور، می‌توان مراحل درمان ناباروری و رسیدن به بارداری سالم را طی کرد.

روش اول که به طور قطع نشانگر وجود تخمک گذاری بوده این است که با استفاده از دستگاه مخصوص ( لاپاروسکوپ ) تخمک را گرفته و مشاهده کنیم و یا اینکه سیر حاملگی را در یک خانم باردار ببینیم . این آزمایش باید حداقل 2 بار انجام شده و فاصله دو آزمایش حدوداً دو تا سه هفته باشد قابل توجه این است که آزمایش شمارش اسپرم نباید بعد از تب ، بیهوشی ، عمل واریکوسل و نمونه برداری از بیضه ها انجام شود . بیماری های مقاربتی ممکن است باعث بسته شدن لوله ها و عدم خروج اسپرم شوند . با توجه به آمارهای به دست آمده در مورد نازایی ، حدود 4.5 % خانم ها در سنین سالگی، 31.8درصد در سنین سالگی و 70 % در سنین 40 سالگی و بالاتر دارای مشکل نازایی می باشند.