مشاوره آنلاین با متخصص زنان و زایمان مدیست- 118 پزشکی

عفونت را پایش کنید که از طریق چک درجه حرارت چهار بار در روز و اندازه گیری CRP دوبار در هفته صورت می گیرد . ( پس از درمان به وسیله استروئید شمارش گلبول سفید افزایش کاذب دارد ) . دوره ای از آنتی بیوتیک وسیع الطیف بدون توجه به یافته های باکتری شناسی مصرف کنید ، شواهدی داریم که این امر حاملگی را طولانی می کند . همچنین بر اساس حساسیت سواب واژینال ، عفونت قابل توجه بالینی را درمان می کند .

مجموعه “مدیست” در سال ۱۴۰۰ و با هدف خدمت رسانی به مراجعینی که امکان ویزیت حضوری توسط پزشک، به دلایل متعدد ندارند، تاسیس شده است. این لیست شامل شماره تلفن آنها نیز باشد تا در موقع لزوم به سرعت و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید . در سفرتان ، لیستی از افرادی که با آنها در هنگام نیاز به کمک ، احساس راحتی می کنید ، تهیه کنید . یادگیری نحوه کنترل استرس هایتان قبل از حاملگی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بر استرس طبیعی که طی حاملگی یا در دوران والدینی برای شما ایجاد خواهد شد ، فائق آیید . با توجه به مطالعات زیادی که شده است ، استرس با بسیاری از بیماری ها نظیر فشار خون بالا ، حملات قلبی ، سکته مغزی ، بی خوابی ، راش های پوستی ، و درد عضلانی ارتباط داشته است . همسر شما نیز باید بداند که آیا قبلا به این بیماری مبتلا شده است یا واکسن آن را گرفته است و اگر نمی داند باید با پزشک درمورد این که آیا نیاز به واکسیناسیون دارد یا نه مشورت نماید .

مسئله مهمی که درباره تخصص پزشک متخصص می‌بایست مورد پرسش قرار گیرد دارا بودن بورد تخصصی است. بورد تخصصی اعلام می‌دارد که این پزشک مراحل مختلف و سلسله‌وار مهارت آموزی را طی کرده است و صلاحیت‌های پایه‌ای پزشک معتمد واقع شدن را دارا است. بنابراین قبل از همسرداری، حتما درباره بیماری‌های مقاربتی از دکتر زنان و زایمان اطلاعات مفید دریافت کنید. به منظور حل هریک از مشکلات ذکر شده، ویزیت آنلاین دکتر زنان و زایمان نیاز است. مانند یک اسپکولوم که برای پاپ اسمیر استفاده می شود ، به نظر می آید . هر نوع اولتراسوند به دکتر زنان و زایمان شما کمک می کند طول جنین را اندازه بگیرد و نیز در قطعی کردن اینکه چه زمانی از حاملگی شما سپری شده است به او کمک می کند .

جراح و متخصص زنان وزایمان

در برخی حالات هم برای دریافت نوبت از مراکز درمانی لازم است تا به صورت حضوری به آن ها مراجعه شود؛ که در زمان شیوع کرونا بهتر است این کار به صورت غیرحضوری انجام شود. از پزشک عمومی یا خانوادگی خود در مورد پزشک زنان و زایمان خوب سوال کنید. این پزشکان به متخصص غدد درون ریز هم معروف هستند و موارد مربوط به ناباروری، غدد و هورمون های درون ریز را مورد مطالعه قرار می دهند. برای معاینه دقیق داخل رحم از روش تشخیص درمانی هسیروسکوپی استفاده می‌شود.

  • 1- یک معاینه فیزیکی برای اطمینان از اینکه شما وضعیت عمومی سالمی دارید ، و دستگاه تولید مثلتان سالم به نظر می رسد .
  • بسیاری از خانم ها از دوش واژینال قبل از حاملگی ، در طول آن و بعد از بارداری ، باز داشته می شوند .
  • با اسنپ دکتر می‌توانید ۲۴ ساعته و از همه جای دنیا مشاوره پزشکی و مشاوره روانشناسی بگیرید.
  • افزایش وزن رحم طی حاملگی باعث می شود خون از پاها آهسته تر بر گردد ، و این امر باعث متورم شدن وریدها می شود .
  • این دکترها هم برای مراقبت از سلامتی زنان تلاش می‌کنندو هم درباره بارداری و زایمان به خانم‌ها کمک می‌کنند.
  • شما از طریق درمانکده به بهترین فوق متخصص زنان دسترسی دارید و می‌توانید از ایشان مشاوره آنلاین بگیرید و یا نوبت خود را به صورت آنلاین رزرو کرده و ویزیت حضوری داشته باشید.

این زایمان، باید حتما تحت نظر پزشک اتفاق بیفتد تا سلامت مادر و نوزاد تامین گردد. بهترین دکتر زنان و زایمان تهران در زمینه‌ی بارداری و زایمان زنان نیز آموزش دیده‌اند اما به طور کلی در زمینه‌های مختلف از پریود و باروری تا بیماری‌های مقاربتی از جمله تبخال تناسلی و زگیل تناسلی و اختلالات هورمونی همگی به آن‌ها مربوط می‌شود. همچنین بارداری، سیر و کنترل آن و انجام زایمان طبیعی یا عمل سزارین و عوارض آن نیز در این بخش قرار دارند.

در مواردی مثل اختلالات تیروئید ، بیماری های غدد فوق کلیوی و افزایش پرولاکتین خون نیز نازایی دیده می شود که نیازمند بررسی های هورمونی است . همه‌چیز از آنجایی شروع شد که در بخش فناوری بیمارستان‌ها مشغول همکاری بودیم که به یک سؤال مهم برخورد کردیم؛ با همه پیشرفت‌هایی که در بخش سلامت و پزشکی داشته‌ایم اما چرا در بخش خدمات‌رسانی پزشکی دچار مشکلات متعدد مدیریتی هستیم؟ آنجا بود که ایده دکتردکتر در ذهنمان نقش ‌بست. باید اعتراف کنیم، شکست‌هایی زیادی را تجربه کردیم اما روزهای خوب هم از راه رسید. بعد از ورود به پروفایل دکتر، اطلاعات کامل دکتر مانند نام، مدرک پزشکی، آدرس مطب، شماره تماس و… بدن زنان و سیستم تناسلی آن‌ها ساختار متمایز از مردان را دارد؛ بنابراین شرایط سنی، سبک زندگی و بیماری‌های مختلف می‌توانند این سیستم را تحت تأثیر قرار دهند.

اگر شما احساس می کنید ، قبل یا در هنگام بارداری ، با یک STD تماس داشته اید این موضوع را به پزشک یا مامایتان اطلاع دهید . پزشکتان می تواند پس از اینکه با شما و همسرتان صحبت کرد ، میزان خطر را بهتر تعیین کند . اگر پزشکتان صلاح بداند ، می تواند شما را به یک مشاور ژنتیک برای آزمون های آزمایشگاهی پیشرفته و مشاوره قبل از بارداری معرفی کند . در درمان باید تعادلی بین زایمان زودرس ( و خطرات مجله خبری پزشکی آن از نظر موربیدیتی و مورتالیتی جنین ) یا زایمان نکردن ( و ایجاد کوریوآمنیونیت ) برقرار کرد. اگر به طور قطع مایع آمنیون دیده شود ، بسیاری از پزشکان هرگز معاینه واژینال را به علت خطر وارد شدن عفونت انجام نمی دهند . همه چیز درباره پارگی زودرس کیسه آب را در سایت دکتر زنان بخوانید اگر سوالی در مورد پارگی زودرس کیسه آب دارید می توانید در همین مطلب سوال بپرسید با ما همراه باشید .

با رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن شرایط روحی و جسمی را تحت مدیریت در می‌آورند. علاوه بر اختلالات هورمونی و بیماری‌های متعدد مرتبط با آن، سندروم پیش از قاعدگی نیز زنان را به مطب دکتر زنان و زایمان هدایت می‌کند. تغییرات خلق و خو مانند اضطراب، عصبانیت و پرخاشگری و گریه کردن، کاهش تمرکز و گوشه‌گیری از نشانه‌های روحی آن است. درد، خستگی، حساسیت پستان، نفخ شکم و مشکلات گوارشی نیز از علائم جسمی آن است. سبک زندگی، رژیم غذایی و قرص‌های مختلف که مصرف می‌شود باعث اختلالات هورمونی می‌شود. این اختلالات هورمونی باعث ایجاد فولیکول‌هایی در سینه‌ها و کیست‌هایی با ابعاد مختلف در تخمدان و رحم می‌شود؛ بنابراین با علائمی مانند دردهای سینه، بی نظمی قاعدگی و حتی اختلال در خلق و خو باید به متخصصان و جراحان زنان و زایمان مراجعه کرد.

خدماتی که ملاحظه می‌کنید به وسیله بهترین پزشکان ایران و در نرم افزار مدیریت مطب پذیرش۲۴ مورد پیگیری قرار می‌گیرد. در هر زمان و مکانی که باشید، به بهترین متخصصین زنان و زایمان دسترسی داشته باشید. به یاد داشته باشید که ترتیب دادن شرایط مناسب برای زایمان در منزل کار مشکلی است و شما باید مطمئن باشید که این کار بهترین انتخاب برای شما است.

دکتر میترا کیان