معرفي و جستجوی پزشکان- 118 پزشکی

بهترین دکتر داخلی در شیراز باید تجربه وسابقه بسیار درخشانی در زمینه درمان بیماری های داخلی در کارنامه شغلی خود ثبت کرده باشد. به همین دلیل پرونده پزشکی فرد به عنوان امانتی نزد پزشک است که هیچ کس از آن مطلع نخواهد شد. دکتر داخلی می تواند در نقش مشاور، در کنار یک فوق تخصص قرار گرفته و درمان بیماری را تسهیل کند در حالی که پزشک عمومی این قابلیت را ندارد.

در ایران[ویرایش]

چه در مواردی که شما به بیماری های عمومی مبتلا شده اید و چه زمانی که بیماری شما پیچیده است، باید معاینات اولیه را تحت نظر یک دکتر داخلی انجام دهید. بنابراین این گونه می توان بیان نمود که یک متخصص داخلی، پزشکی است که مراقبت های اولیه بیمار را بر عهده داشته و از طرفی به عنوان مشاوری برای متخصصین دیگر عمل می کند. به این معنا که اگر متخصص داخلی در حین معاینات خود متوجه نوع خاصی از بیماری گردد که درمان آن نیاز به تخصص دارد، اطلاعات و آزمایش های اولیه را در اختیار پزشک متخصص قرار داده و او را در امر درمان راهنمایی می کند.

دکتر عباس قاسمی

به هر حال، تا اینجا مقاله با ویژگی ها و خصوصیات یک دکتر داخلی آشنا شدید و میدانید که وظایف آن تا حدودی چیست. هدف از این مقاله ارائه و بررسی ۱۰ تا از بهترین دکترهای داخلی در ایران می باشد تا شما هم با آن ها و زمینه فعالیت شان آشنا شوید. متخصصان داخلی با هر گونه بیماری و مشکلی که روبرو می شوند، به درمان آن می پردازند و پیچیدگی یا شیوع آن بیماری اصلا برایشان مهم نیست. چرا که آن ها برای درمان و تشخیص بیماری ها دوره های مختلفی گذرانده اند و می تواند مجله خبری پزشکی چند بیماری را با هم تشخیص بدهند و به درمان آنها بپردازند. این شرکت دانش بنیان با اتکا به توانایی متخصصین جوان و داخلی اهتمام به طراحی پیاده سازی پلتفرم سلامت دیجیتال در قالب اپلیکیشن و وب سایت دکتر مایکو نموده است. همراه گرامی، توجه فرمایید نظر به اینکه خدمت انتخابی شما از نوع ویزیت آنلاین می باشد، لذا پس از دریافت این خدمت نیازی به مراجعه حضوری شما به پزشک نبوده و پزشک در تاریخ و ساعت مشخص به صورت تصویری یا تلفنی با شما تماس خواهد گرفت.

معروف ترین دکتر داخلی تهران

متخصصان داخلی زایمان یا هر نوع عمل جراحی دیگری انجام نمی دهند و هرگز به درمان بیماری کودکان نمی پردازند. اما با این حال، در تشخیص بیماری های پیچیده بزرگسالان به صورت حرفه ای عمل می کنند‌.متخصصان در کنار یادگیری تشخیص و درمان بیماری ها، برای شناسایی و پیشگیری عوامل خطر مانند فشار خون بالا و کلسترول زمانی برای یادگیری در نظر می گیرند. دکتر جواد رضا باهوش موفق به اخذ مدرک تخصصی بیماری های داخلی، غدد و متابولیسم می باشد.

شما هم برای مراجعه به پزشکان متخصص داخلی می‌توانید از نوبت‌دهی مطب آنلاین درمانکده استفاده کنید. دکتر سید علی اکبر بنی هاشمی متخصص داخلی هستند؛ ایشان توانستند با موفقیت مدرک دکترای پزشکی عمومی شان را در سال 1374 از دانشگاه علوم پزشکی شیراز اخذ کنند و پس از آن در سال 1379 دوره تخصص بیماری های داخلی شان را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پایان رساندند و مدرک فلوشیپ غدد و دیابت (دیابتولوژیست) را در سال 1382 از دانشگاه علوم پزشکی شیراز اخذ کردند و فارغ التحصیل شدند. دکتر فاطمه ستوده نیا در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی تهرانقرار دارند که چنانچه نیاز به مراجعه به دکتر داخلی خوبداشته و یا نیاز به مشاوره در مورد روش های مختلف جهت درمان بیماری های داخلی دارید ، می توانید با شماره تلفن ایشان جهت گرفتن نوبت ویزیت تماس بگیرید.همچنین اگر تا بحال توسط دکتر فاطمه ستوده نیا معاینه شده اید خواهشمندیم نظر خود را در مورد ایشان با ما به اشتراک بگذارید. دکتر سارا طاهریان در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی تهرانقرار دارند که چنانچه نیاز به مراجعه به دکتر داخلی خوبداشته و یا نیاز به مشاوره در مورد روش های مختلف جهت درمان بیماری های داخلی دارید ، می توانید با شماره تلفن ایشان جهت گرفتن نوبت ویزیت تماس بگیرید.همچنین اگر تا بحال توسط دکتر سارا طاهریان معاینه شده اید خواهشمندیم نظر خود را در مورد ایشان با ما به اشتراک بگذارید.

  • با استفاده از خدمت نوبت دهی بیمارستان می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی، نوبت خود را رزرو کنید.
  • دکتر علی زمردی در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی تهرانقرار دارند که چنانچه نیاز به مراجعه به دکتر داخلی خوب داشته و یا نیاز به مشاوره در مورد روش های مختلف جهت درمان بیماری های داخلی دارید ، می توانید با شماره تلفن ایشان جهت گرفتن نوبت ویزیت تماس بگیرید.همچنین اگر تا بحال توسط دکتر علی زمردی معاینه شده اید خواهشمندیم نظر خود را در مورد ایشان با ما به اشتراک بگذارید.
  • دکتر آجیلیان در سال 1380 در دانشگاه علوم پزشکی تهران دوره تخصصی خود را در زمینه داخلی، گوارش و غدد فارغ التحصیل شدند.
  • اطلاعات پزشکی و درمانی بیمار را به صورت کامل تحت بررسی قرار می دهد و در صورت درمان بیماری، تاریخچه بیمار و سوابق بیماری را نگهداری می نماید.
  • بسیاری از افراد برای مراجعه به یک دکتر داخلی خوب تلاش می کنند که در ابتدا تحقیقات لازم را داشته باشند.