معرفی بهترین پزشکان متخصص گوش،حلق و بینی در تهران- 118 پزشکی

در این جلسه متقاضی باید تغییراتی را که مد نظر دارد، با پزشک خود درمیان گذارد. همچنین در خصوص مشکلات تنفسی که انتظار دارد بعد از جراحی بینی برطرف شود، صحبت کند. بینی‌هایی که پوستشان بسیار نازک یا ضخیم است برای جراحی بینی خیلی مناسب نیستند و اعمال تغییرات زیاد بر آن‌ها امکان پذیر نیست.

به این نکته توجه داشته باشید که جراحی زیبایی گوش تاثیری بر روی شنوایی فرد نمی گذارد. در جراحی زیبایی گوش ، بزرگی گوش ، برجسته بودن گوش و غیره درمان می شود. بینی استخوانی به بینی گفته می شود که دارای پوست نازک و استخوان و غضروف محکم باشد، کسانی که دارای این نوع بینی هستند می توانند در جراحی بینی استخوانی مدل بینی طبیعی ، فانتزی و غیره را انتخاب کنند و بهترین نتیجه را به دست آورند. اگر به دنبال آدرس دکتر گوش مشخصی می‌گردید، تنها کافی است نام او را در نوار جستجوی پلتفرم دکتردکتر تایپ کنید. بعد از آن، پروفایل پزشک مورد نظرتان بارگذاری می‌‌شود و با کلیک روی آن، می‌توانید آدرس و اطلاعات تماس مطب را ببینید.

  • وظایف متخصص گوش و حلق و بینی به نوع بیماری و تخصص اضافی آن‌ها بستگی دارد.
  • اما اگر حدود 3 یا 4 ماه بعد از عمل جراحی ام آر آی گرفته‌‌اید، فعلا نیازی به انجام مجدد آن ندارید.
  • اختلالات بلع، مشکلات صوتی و مشکلات نای و مری توسط پزشک گوش و حلق و بینی درمان می‌شوند.
  • یکسری بیماری متخصصین هستند که جراح می باشند و می توانند هماهنگی مشکلات بین گردن و سر را درمان کنند.

همچنین در صورتی که پزشکان برنامه کاری خود را تکمیل کرده باشند، می‌توانید در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید. حتی در این زمینه ها، از جراحان مغز و اعصاب، متخصص غدد درون ریز، آنکولوژیست ها، جراحان دهان و بسیاری از متخصصین دیگر استفاده می شود. میهن پزشک مجله خبری پزشکی از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند. بله ، جهت تسریع بخشیدن دوره بهبودی پس از عمل زیبایی بینی ، بیماران باید مراقبت هایی را انجام دهند که در مقاله ای مجزا به طور کامل درباره آن توضیح داده ایم.

جراحی برای رفع خروپف یا آپنه انسدادی خواب

دکتر منصور نصیری نژاد متخصص گوش، حلق و بینی با بیش از پنج هزار عمل اتوپلاستی موفق از باتجربه‌ترین جراحان در حیطه‌ی جراحی اتوپلاستی گوش هستند. ایشان سابقه جراحی در امریکا، آرژانتین، سوئد، اسپانیا و کشورهای حاشیه خلیج را دارند. برای دریافت نوبت از دکتر گوش، حلق و بینی، بعد از ورود به پروفایل دکتر روی گزینه «دریافت نوبت» کلیک کنید.

متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی زیبایی بینی

به صفحه رزرو آزمایش در منزل درمانکده بروید و آزمایش مد نظر خود را آنلاین رزرو کنید. حلقه ای از عضله معروف به اسفنکتر در انتهای مری معمولاً از حرکت محتویات معده به سمت بالا جلوگیری می کند. در افراد مبتلا به بیماری رفلاکس معده-مری ، این اسفنکتر ممکن است ناکارآمد باشد و عملکرد طبیعی خود را از دست بدهد، که این امر می تواند منجر به سوزش معده، درد قفسه سینه و مشکل در بلع شود. در عارضه ی انحراف تیغه بینی، این دیواره به شدت از خط وسط فاصله گرفته و معمولاً منجر به مشکلات تنفسی و سینوزیت مزمن می شود. این شکاف، یک شکاف در قسمت دهان است که در آن لب، کام یا هر دو به طور کامل در طول رشد جنین رشد نمی کنند و باز میمانند.

بیمارانی که با اختلال در سیستم گوش و شنوایی، تعادلی، بینی و تنفسی، سر و گردن مواجه هستند، به بهترین دکتر متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه می‌کنند. با اینکه خروپف شدید در کودکان نشانه‌ای از یک مشکل و بیماری جدی نیست، اما بهتر است با پزشک اطفال خود در مورد آن مشورت کنید تا ببینید مراجعه به متخصص گوش، حلق و بینی را توصیه میکند یا خیر. این عارضه ممکن است نشانه ای از آپنه خواب باشد که می تواند منجر به مشکل در استخوان های صورت یا شب ادراری شود.

دکتر داریوش عرفانیان تقوائی