معرفی 10 تا از بهترین دکتر داخلی در شیراز️【آپدیت سال 1401】- 118 پزشکی

دکتر ایده کامکار در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی شمال تهرانقرار دارند که چنانچه نیاز به مراجعه به دکتر داخلی خوبداشته و یا نیاز به مشاوره در مورد روش های مختلف جهت درمان بیماری های داخلی دارید ، می توانید با شماره تلفن ایشان جهت گرفتن نوبت ویزیت تماس بگیرید.همچنین اگر تا بحال توسط دکتر ایده کامکار معاینه شده اید خواهشمندیم نظر خود را در مورد ایشان با ما به اشتراک بگذارید. دکتر آیت اله ساسان نیا متخصص داخلی می باشند که در سال 1373 دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به اتمام رساندند و سپس در سال 1383 مدرک تخصصی بیماری های داخلی را اخذ نمودند. دکتر ساسان نیا عضو انجمن متخصصین داخلی ایران و هم چنین دارای سابقه تدریس به مدت پنج سال در دانشگاه علوم پزشکی شیراز واحد پردیس می باشند. دکتر علی اصغر شاه دایی متولد سال ۱۳۴۷ موفق به دریافت مدرک دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران شد.

ایشان در شهر شیراز به عنوان پزشک نمونه، چهار بار برگزیده شده اند و 23 سال سابقه درخشانی را ارائه خدمات نموده اند. دکتر فروغ سبزقبایی پس از گذراندن دوره تخصصی خود، دوره فوق تخصصی نفرولوژی یا بیماری های کلیه و فشارخون را در دانشگاه علوم پزشکی ایران سپری کردند و در نهایت بورد فوق تخصصی را از آن خود کردند. ایشان عضو انجمن نفرولوژی ایران، عضو انجمن جهانی نفرولوژی و هم چنین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشند. از آنجایی که بیماران داخلی اغلب به شدت بیمار هستند و یا اینکه برای تشخیص علت بیماری نیاز به تحقیقات پیچیده دارند، معمولاً محل کار این متخصصین در بیمارستان بوده و رابطه تنگاتنگی با دیگر پزشکان دارند همچنین خدمات، اقدامات مراقبتی و درمانی بسیاری را ارائه می کنند. در این صفحه شما می توانید لیست بهترین پزشکان متخصص داخلی در تهران را مشاهده نمایید.

دکتر داریوش محمدی

با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه پزشک مورد نظر خود را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید. همچنین در صورتی که پزشکان برنامه کاری خود را تکمیل کرده باشند، می‌توانید در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید. البته همان گونه که قبلا بیان کردیم، متخصص داخلی باید تا جایی که می تواند درمان را پیش ببرد اما هر زمان که وجود یک متخصص را لازم دانست باید بیمار را به وی معرفی نموده و خود راهنمای درمان باشد. ایشان عضو اصلی هیئت تحریریه مجله بین المللیTherapy، عضو هیئت علمی مجله Public Health، تالیف کتاب و ترجمه ده کتاب و هم چنین 150 مقاله را در نشریات فارسی و 320 مقاله را در نشریات بین المللی ارائه دادند و در کارنامه نمونه کاری خود به اثبات رساندند. هزینه ویزیت دکترهای داخلی با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل هر یک از دکترهای داخلی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید.

علاوه بر این نقش متخصصان داخلی در آموزش و پژوهش بیماری های مختلف می تواند بسیار محوری و تاثیر گذار باشد. دکتر زالی من پیشش دو بار رفتم.خیابان مفتح هست.توو کلینیک مطب دارن.بعد از 2ماه وقت میدن بعد هم حداقل 3تا4ساعت معطلی داره.کلا 30 ثانیه منو دید با اینکه پزشکان دیگه خیلی نظرات پیجیده داده بودن،اخر گفت نمیدونم اب بخور و ورزش کن!!!!!! پیشنهاد میکنم جایی برید که وقت بذاره برای شنیدن شرح حال بیمار و معاینه کنه. توصیه ما به شما این است که اگر دوره درمانی را نزد یک متخصص داخلی آغاز نمودید، سعی کنید که این دوره را تا پایان ادامه دهید مگر این که بعد از چند جلسه متوجه شوید که این برنامه درمانی نه تنها موثر نبوده بلکه تاثیرات منفی را با خود به همراه داشته است.

واریس مری چیست؟ علائم، عوامل ایجاد و بیماری ها

شما می‌توانید از دکتر تومتخصص زنان زایمان و نازایی،متخصص ارتوپدی،متخصص گوش حلق و بینی،متخصص اطفال و کودکان،متخصص روانپزشکی،فوق تخصص ریه،فوق تخصص روماتولوژی،متخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی)،فوق تخصص غدد،فوق تخصص گوارش و کبد،متخصص جراحی عمومی،متخصص داخلی،متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی)ومتخصص چشم پزشکیمورد نظر خود را بیابید و نوبت بگیرید. علاوه برنوبت دهی مجله خبری پزشکی آنلاین پزشک، اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی دکتر، آدرس مطب دکتر و تلفن مطب دکتر هم در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. اخذ دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه جندی شاپور اهواز، اخذ درجه تخصصی پزشکی هسته ای از دانشگاه علوم پزشکی تهران، طی دوره پزشکی هسته ای در دانشگاه kanazawa ژاپن، طی دوره پزشکی هسته ای در دانشگاه Kyoto ژاپن، طی دوره پزشکی هسته ای در مرکز تحقیقات آموزشی …

  • دکتر فروغ سبزقبایی پس از گذراندن دوره تخصصی خود، دوره فوق تخصصی نفرولوژی یا بیماری های کلیه و فشارخون را در دانشگاه علوم پزشکی ایران سپری کردند و در نهایت بورد فوق تخصصی را از آن خود کردند.
  • متخصصان داخلی همچنین می‌توانند در «آلرژی» و «ایمنی‌شناسی» نیز فوق تخصص بگیرند.
  • با توجه به طیف گسترده بیماری هایی که در این زمینه وجود دارد، تخصص داخلی خود در مرحله فوق تخصصی زیرمجموعه های متنوعی دارد که به طور اختصاصی تر به ارگان مرتبط به خود می‌پردازد.
  • با استفاده از داروهایی که سطح هورمون‌ها را به اندازه‌ی نرمال می‌رسانند هم درمان می‌شود.
  • خدماتی که ملاحظه می‌کنید به وسیله بهترین پزشکان ایران و در نرم افزار مدیریت مطب پذیرش۲۴ مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
  • و نزدیک به دو سال در شهر نیشابور به عنوان متخصص داخلی فعالیت داشتند هم اکنون در منطقه پونک و مارلیک شهر ملارد و تهران فعالیت دارند.

مطلوب فني تيار خفيف لمنصب بخبرة علي الاقل سنة.