نوبت دهی بهترین پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی تهران دکتریاب- 118 پزشکی

1- یک معاینه فیزیکی برای اطمینان از اینکه شما وضعیت عمومی سالمی دارید ، و دستگاه تولید مثلتان سالم به نظر می رسد . این معاینه شامل یکتستپاپ اسمیر خواهد بود تا وضعیت سلامتی سرویکس را مشخص نماید . برای پزشک یا مسئول مراقبت سلامتی خودتان اطلاعاتی راجع به وضعیت عمومی سلامتی خود در حال حاضر و نیز مجله خبری پزشکی در مورد وضعیت سلامتی بارداری های قبلی خود آماده کنید . او می تواند به راحتی برای شما آزمایش درخواست کند و در صورت لزوم شما را درمان نماید . پس از همه اینها ، شما معمولاً می توانید در انتظار یک حاملگی طبیعی باشید . مواجهه با هرگونه STD می تواند در سلامت شما و نوزادتان اختلال ایجاد نماید .

جراح و متخصص بیماریهای زنان و زایمان

در این مطلب رسانه اینترنتی پزشک آشنا را همراهی کنید تا علاوه بر آشنایی با مناسب ترین ترفندها برای تشخیص بهترین متخصصین زنان و زایمان ، اطلاعات کاملی در مورد خدمات که این گروه از پزشکان ارائه می دهند را نیز کسب نمایید. متخصصان زنان و زایمان پزشکانی هستند که به طور خاص برای درمان مشکلات رحم ، واژن و دستگاه تناسلی آموزش دیده اند. همچنین تمام جنبه‌های بارداری ، از جمله تشکیل نطفه، 9 ماهه بارداری تا بعد از زایمان را تحت نظر قرار می‌دهند. متاسفانه بنا به شرایط عرفی کشور، نکات لازم درباره پیشگیری از بارداری، به نوجوانان و جوانان، آموزش داده نمی‌شود. توصیه می‌کنیم در یک جلسه مشاوره، خودتان چنین نکاتی را از دکتر زنان و زایمان بپرسید.

  • در مرحله اول باید دکتری که انتخاب می کنید به عنوان بهترین دکتر زنان در تهران در بهترین دانشگاه های تهران و خارج از کشور تحصیلات خود را انجام داده باشد.
  • ایشان در سال ۱۳۹۰ از دوره پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده و با توجه به علاقه به رشته زنان در سال‌های ۹۳ تا ۹۷در دوره تخصص زنان دانشگاه علوم پزشکی ایران مشغول به تحصیل شدند.
  • متخصص و جراح زنان و زایمان با تجویز آزمایش پاپ‌اسمیر، واکسن‌های HPV و آزمایش HPV می‌تواند از رشد زخم‌های سرطانی نشده جلوگیری کند.
  • سلام يک سوالي از آقاي دکتر پرسيدم جوابش خوب و قانع کننده بود با توجه به اينکه تعطيلات بود و من به پزشک خودم دسترسي نداشتم جواب آقاي دکتر خيلي بهم اميد واري داد تشکر ميکنم.جوابشون کامل بود.
  • بيمارستان آتيه در زميني به مساحت 4300 متر مربع و زيربناي تقريبي مترمربع با 12 طبقه مي باشد.

متخصص و جراح زنان و زایمان با تجویز آزمایش پاپ‌اسمیر، واکسن‌های HPV و آزمایش HPV می‌تواند از رشد زخم‌های سرطانی نشده جلوگیری کند. رشته پزشکی زنان و زایمان بر بیماری‌های دستگاه تولید مثل زنان، بیماری‌های پستان مرتبط با این رشته و مراقبت مادر و جنین در حین بارداری و زایمان تمرکز دارد. هزینه ویزیت دکتر زنان با توجه به تعرفه‌ای که هر سال برای متخصصین از سوی وزارت بهداشت تعیین می‌شود، مشخص خواهد شد. با این همه از طریق رزرو آنلاین نوبت پزشک از درمانکده، می‌توانید ویزیت کمتری پرداخت کرده و صرفه جویی در هزینه‌های خود داشته باشید. برای تشخیص اولیه سرطان سینه و شناخت علائم و ارجاع به متخصص پستان و بیماری‌های آن، نیاز به ویزیت‌های دوره‌ای (از سن 32 سالگی به بعد)، نزد دکتر زنان وجود خواهد داشت. تشخیص به موقع این بیماری، از پیشرفت آن جلوگیری کرده و امکان بهبودی کامل را فراهم می‌سازد.

چرا ویزیت آنلاین؟

همچنین یک پزشک زنان و زایمان خوب باید بسیار باهوش و نکته سنج باشد و از مسائل کوچک به سادگی عبور نکند. زیرا بسیاری از همین علائم کوچک، در صورت عدم توجه می تواند منجر به ایجاد خطرات جانی برای نوزاد یا مادر شوند. چرا که یک خانم در حین زایمان شرایط بسیار حساسی داشته و حرکات و حرف های غیر ارادی بسیاری را از خود بروز می دهد و یک پزشک باید با صبر و حوصله به او آرامش داده و به یاد داشته باشد که مسئولیت جان دو نفر یعنی مادر و کودک به عهده اوست.

معرفی بهترین دکتر زنان و زایمان تهران

لکه های قهوه ای روی صـورت شـما به علـت افزایـش هورمون های حاملگی است و معمولاً پس از زایمان بر طرف می شوند . همچنان که رحم شما بزرگتر می شود ، دو لیگامانی که به ماهیچه رحم شما متصل هستند ، نیاز به کشش یافتن دارند ، گویی باند های لاستیکی هستند . با توجه به اینکه روند دریافت نوبت کاملا آنلاین است، می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز نوبت بگیرید و هر زمان که خواستید به صورت رایگان آن را جابجا یا لغو کنید. ضخیم شدن دیواره رحم با درد زیاد، خون‌ریزی شدید و طولانی شدن قاعدگی همراه است. اندومیوز با افزایش سطح هورمون استروژن همراه است؛ بنابراین بعد از پائسگی که سطح هورمون استروژن کم می‌شود از بین می‌رود.