نوبت دکتر زنان بهترین متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان و نازایی- 118 پزشکی

خدماتی که ملاحظه می‌کنید به وسیله بهترین پزشکان ایران و در نرم افزار مدیریت مطب پذیرش۲۴ مورد پیگیری قرار می‌گیرد. در هر زمان و مکانی که باشید، به بهترین متخصصین زنان و زایمان دسترسی داشته باشید. به یاد داشته باشید که ترتیب دادن شرایط مناسب برای زایمان در منزل کار مشکلی است و شما باید مطمئن باشید که این کار بهترین انتخاب برای شما است.

  • نازایی بر حسب تعریف عبارت است از ناتوانی در حامله شدن بعد از یک سال نزدیکی بدون جلوگیری از بارداری .
  • با مراجعه به لیستی از بهترین دکتر زنان در دکتر تو و کلیک بر پروفایل هر پزشک، نظرات و امتیاز کاربران را مشاهده کرده و نوبت دکتر زنان مورد نظر خود را ثبت کنید.
  • به یاد داشته باشید شما از طریق درمانکده می‌توانید از بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان تهران نوبت حضوری و یا مشاوره آنلاین بگیرید.
  • این روش برای تشخیص زودرس مشکلات مورد ظن ، نظیر جایگزینی غیر طبیعی جفت ، کمک کننده است .
اگر شما احساس می کنید ، قبل یا در هنگام بارداری ، با یک STD تماس داشته اید این موضوع را به پزشک یا مامایتان اطلاع دهید . پزشکتان می تواند پس از اینکه با شما و همسرتان صحبت کرد ، میزان خطر را بهتر تعیین کند . اگر پزشکتان صلاح بداند ، می تواند شما را به یک مشاور ژنتیک برای آزمون های آزمایشگاهی پیشرفته و مشاوره قبل از بارداری معرفی کند . در درمان باید تعادلی بین زایمان زودرس ( و خطرات آن از نظر موربیدیتی و مورتالیتی جنین ) یا زایمان نکردن ( و ایجاد کوریوآمنیونیت ) برقرار کرد. اگر به طور قطع مایع آمنیون دیده شود ، بسیاری از پزشکان هرگز معاینه واژینال را به علت خطر وارد شدن عفونت انجام نمی دهند . همه چیز درباره پارگی زودرس کیسه آب را در سایت دکتر زنان بخوانید اگر سوالی در مورد پارگی زودرس کیسه آب دارید می توانید در همین مطلب سوال بپرسید با ما همراه باشید .

فلوشیپ نازایی و آی وی اف

این زایمان، باید حتما تحت نظر پزشک اتفاق بیفتد تا سلامت مادر و نوزاد تامین گردد. بهترین دکتر زنان و زایمان تهران در زمینه‌ی بارداری و زایمان زنان نیز آموزش دیده‌اند اما به طور کلی در زمینه‌های مختلف از پریود و باروری تا بیماری‌های مقاربتی از جمله تبخال تناسلی و زگیل تناسلی و اختلالات هورمونی همگی به آن‌ها مربوط می‌شود. همچنین بارداری، سیر و کنترل آن و انجام زایمان طبیعی یا عمل سزارین و عوارض آن نیز در این بخش قرار دارند.

جراح و متخصص زنان – فلوشیپ طب مادر و جنین

در مواردی مثل اختلالات تیروئید ، بیماری های غدد فوق کلیوی و افزایش پرولاکتین خون نیز نازایی دیده می شود که نیازمند بررسی های هورمونی است . همه‌چیز از آنجایی شروع شد که در بخش فناوری بیمارستان‌ها مشغول همکاری بودیم که به یک سؤال مهم برخورد کردیم؛ با همه پیشرفت‌هایی که در بخش سلامت و پزشکی داشته‌ایم اما چرا در بخش خدمات‌رسانی پزشکی دچار مشکلات متعدد مدیریتی هستیم؟ آنجا بود مجله خبری پزشکی که ایده دکتردکتر در ذهنمان نقش ‌بست. باید اعتراف کنیم، شکست‌هایی زیادی را تجربه کردیم اما روزهای خوب هم از راه رسید. بعد از ورود به پروفایل دکتر، اطلاعات کامل دکتر مانند نام، مدرک پزشکی، آدرس مطب، شماره تماس و… بدن زنان و سیستم تناسلی آن‌ها ساختار متمایز از مردان را دارد؛ بنابراین شرایط سنی، سبک زندگی و بیماری‌های مختلف می‌توانند این سیستم را تحت تأثیر قرار دهند.

مجموعه “مدیست” در سال ۱۴۰۰ و با هدف خدمت رسانی به مراجعینی که امکان ویزیت حضوری توسط پزشک، به دلایل متعدد ندارند، تاسیس شده است. این لیست شامل شماره تلفن آنها نیز باشد تا در موقع لزوم به سرعت و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید . در سفرتان ، لیستی از افرادی که با آنها در هنگام نیاز به کمک ، احساس راحتی می کنید ، تهیه کنید . یادگیری نحوه کنترل استرس هایتان قبل از حاملگی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بر استرس طبیعی که طی حاملگی یا در دوران والدینی برای شما ایجاد خواهد شد ، فائق آیید . با توجه به مطالعات زیادی که شده است ، استرس با بسیاری از بیماری ها نظیر فشار خون بالا ، حملات قلبی ، سکته مغزی ، بی خوابی ، راش های پوستی ، و درد عضلانی ارتباط داشته است . همسر شما نیز باید بداند که آیا قبلا به این بیماری مبتلا شده است یا واکسن آن را گرفته است و اگر نمی داند باید با پزشک درمورد این که آیا نیاز به واکسیناسیون دارد یا نه مشورت نماید .

فلوشیپ سرطان شناسی زنان

جهاز البصمة, جهاز بصمة حضور وانصراف.