:: وب سایت انجمن دندانپزشکان عمومی ایران ::.- 118 پزشکی

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی از معرفی دانش آموختگان برتر رشته های تخصصی دندانپزشکی به عنوان اعضای هیات علمی دانشگاه ها خبر داد. علاوه بر این، مجموعه ما، یعنی مجموعه آسپیان –به عنوان تنها نماینده رسمی دانشگاه های چک در ایران- آزمون های ورودی و دوره های فاندیشن دانشگاه های این کشور را در ایران برگزار می کند. دریافت شهریه پایین دانشگاه های چک، همچنین برگزاری آزمون ورودی و دوره های فاندیشن آن در ایران، به این معناست که شما با صرف کمترین هزینه ممکن، می توانید در یکی از بهترین و معتبرترین دانشگاه های اروپا و جهان تحصیل کنید. این موضوع باعث شده تا فارغ التحصیلان دندانپزشکی در اروپا دانشگاه های بتوانند در هر جای دنیا مشغول به کار شوند. دندانپزشکان هر تخصصی که داشته باشند قبل از انجام و شروع درمان های خود نیاز به عکس رادیولوژی دارند.

خلاقیت و مهارت در کار دست و همچنین برخورداری از خلاقیت و دید هنری، دانشجو را در انجام کارهای عملی این رشته و انجام مهارت‌های لازم در پیاده کردن آموخته‌های آن، کمک بسیار می‌کند. همچنین دانشجوی این رشته باید از دست هایی ماهر و توانمند برخوردار باشد چون بسیاری از کارهای دندانپزشکی از تراش دندان گرفته تا بازسازی دندان نیاز به دستهایی هنرمند و توانا دارد تا بتوان به نحو احسن کارهای ظریف دندانپزشکی را انجام داد. بعدها مسئلهٔ آموزش دندان‌پزشکی مطرح شد که پیشگامان این حرکت را می‌توان دکتر فالک کوش میلچارسکی، دکتر محسن سیاح و برخی دیگر از دندان‌پزشکان آن زمان دانست.

خدمات تخصصی ارتودنسی

با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه پزشک مورد نظر خود را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید. همچنین در صورتی که پزشکان برنامه کاری خود را تکمیل کرده باشند، میتوانید در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید. شهریه تحصیلی در جمهوری چک، به عنوان کشوری که در مرکز اروپا قرار دارد، از یورو شروع می شود. طی کردن یک مصاحبه آنلاین که به منظور بررسی هدف شما از تحصیل در رشته دنداپزشکی؛ همچنین سنجش میزان تسلط شما به زبان انگلیسی برگزار می شود. دندانپزشک متخصص از عمل جراحی هایی که روزانه انجام می دهد ، درآمد مجزایی خواهد داشت و اگر در ماه فقط 10 عمل جراحی داشته باشد ، می تواند ماهانه حدود 10 میلیون تومان نیز از طریق جراحی کسب کند.

دکتر زهرا محمدی

به طوری که یک دانشجوی دندان‌پزشکی باید برای اخذ مدرک دکترای عمومی دندان‌پزشکی در یک دورهٔ شش‌ساله تحت آموزش‌های نظری و عملی قرار گیرد که دو سال ابتداییِ این دوره مربوط به علوم پایهٔ پزشکی می‌باشد. دانشجویان می‌توانند پس از اخذ مدرک عمومی خود، به شرط قبولی در آزمون دستیاری، در یکی از شاخه‌های تخصصی این رشته ادامهٔ تحصیل دهند. آموزش های بالینی دندانپزشکی در اروپا بیشتر مبتنی بر انجام کار عملی است. علاوه بر این، دانش فنی خود که در طول دوران تحصیل در دانشگاه یاد گرفته اید را به کار می گیرید.

بازار کار رشته دندانپزشکی در ایران و خارج

دندانپزشکان باید نحوه کار با انواع ابزارهای مجله خبری پزشکی لازم برای بررسی و ترمیم دندان ها از جمله مته ، فورسپس و آینه های دهان را بیاموزند. دندان ها ، فک و لثه ها را از طریق تصویربرداری با اشعه ایکس و معاینه عملی بررسی کنید تا سلامت دهان و دندان و تشخیص مشکلات را ارزیابی کنید. رشته دندان پزشکی هم مانند رشته پزشکی، جزو رشته های دکتری عمومی زیر گروه 1 تجربی است. همچنین رشته دندان پزشکی بعد از رشته پزشکی، یکی از پرطرفدارترین رشته ها بین متقاضیان و داوطلبین کنکور می باشد در نتیجه پیش نیاز این رشته داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی می باشد. باید بگوییم یک متخصص درمان ریشه یا اندودنتیست به طور تخصصی اقدام به درمان ریشه و عصب کشی های سخت می کند.

  • این مجموعه با دارا بودن محیطی کاملا متفاوت و مدرن و کادری مجرب از دندانپزشکان ارائه دهنده کلیه خدمات رایج و درمان های تخصصی می باشد ،این مرکز مجهز به بخش رادیولوژی ( عکس تمام دندانی ) OPG می باشد .
  • سپس دندانپزشک یا متخصص بهداشتی، دندان‌های شما را با استفاده از یک برس چرخان و با خمیر پولیش تمیز و جلا می‌دهد.
  • لازم به ذکر است که دوره طرح دندانپزشکان نیز مانند پزشکی از حقوق مالی مناسبی برخوردار است و افزایش آن منوط به گذراندن طرح در مناطق محروم است.
  • بنابراین بحث عملی در این رشته باتوجه به ترس عمومی جامعه بسیار حائز اهمیت است.

به عنوان یک دندانپزشک عمومی ، اکثر دندانپزشکان انتخاب می کنند که در یک عمل خصوصی انفرادی ، با سایر دندانپزشکان در مشاغل خصوصی مشارکت کنند. در دوران مدرن مراقبت های بهداشتی ، دندانپزشکان از فناوری جدید و پیشرفته ای مانند رایانه، رادیوگرافی دیجیتال، توموگرافی کامپیوتری پرتو مخروطی و تصویربرداری رزونانس مغناطیسی در تشخیص بیماران استفاده می کنند. عصب‌کشی دندان‌های شیری عصب‌کشی دندان شیری کودکان یک روش درمان بی خطر و موثر برای رفع درد دندان و حفظ دندان آ… یک دندانپزشک کودکان در دوره تخصص روانشناسی کودکان را آموزش دیده و به راحتی می تواند با آن ها برخورد کند.

شما می‌توانید با بسیاری از خدمات مهم دندانپزشکی مانند جرم گیری دندان، بلیچینگ، عصب کشی، ترمیم، کامپوزیت ونیر و… در نظر گرفتن کلیه نکات فوق، ضمن انتخاب مناسب یک کلینیک دندانپزشکی تهران، به شما کمک می‌کند تا برای مشکلات دندانپزشکی خود بهتر عمل کنید. مراجعه به دندانپزشکی که تجربه نداشته باشد، فقط مشکلات شما را پیچیده‌تر می‌کند. در نتیجه یکی از انواع خدمات و درمان های دندانپزشکی، میناکاری دندان است که از آن برای ترمیم ایرادهای دندان‌ها استفاده می‌شود.