پزشکی ایران تنه به تنه پزشکی دنیا می زند

در مرکز تحقیقات دانشگاه تهران به و، دفاع در زمینه جنگهای ش م ر کمک می کردیم. با اتمام جنگ در دوره تخصص شرکت کردم و با کمک خداوند توانستم رتبه اول دانشگاه را ،ب کنم. در سال دوم و سال آ، نیز نفر اول گروه بودم.

حیدر ،تی:به گزارش پایگاه خبری پزشکان ایر،، حسین قناعتی، اکنون رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران است. او متولد مهر سال ۴۲ و بچه ج، تهران است. او پس از اتمام دوران دبیرستان راهی جبهه‌های جنگ می‌شود و در همان دوران جنگ تصمیم به ادامه تحصیل در رشته رادیولوژی می‌گیرد. او معتقد است در زندگی هر چه دارد از محبت اهل‌بیت است و باید قدر این نعمت بزرگ را دانست.

یک پایم در دانشگاه بود و یک پایم در جبهه‌های نبرد

امروز پزشکی ما به قدری رشد کرده است که تنه به تنه پزشکی دنیا می زند، امروز درآمد صنعت توریسم سلامت ما در همین مدت سه برابر شده است و ۱۵۰۰ دانشجوی خارجی از ۵۱ کشور دنیا حتی از آمریکا، هلند، فرانسه ، هندوستان، عراق، نیجریه و … داریم.

آقای دکتر کابلی اصرار داشت که در دانشگاه بمانم و دو رشته اینترونشن و نورواینترونشن را راه اندازی کردم و ۲۷ نوآوری و دو کشف داشتم که برای اولین بار در دنیا رخ داد. یکی از کشفها تزریق سلول بنیادی در زانو و تشکیل غضروف بود و دیگر کشف نیز ایجاد سرطان در ،گوش و درمان آن با روشی نوین است که در آینده از آن رونمایی می شود.

با شهید رحیم علی اکبری آشنا شدم که فرمانده غواص بود. در سال ۶۴ در یک عملیات برون مرزی که دو نیروی پزشکیار آشنا به جنگ می‌خواستند من و رحیم باهم شرکت کردیم که او خیلی زحمت کشید و شجاعت کرد به طوری که دو تا از بچه ها را که در خاک عراق مجروح شده بودند از خاک عراق و از جاده ای که دست ضد انقلاب بود شبانه به خاک ایران بازگرداند.

ماجرای پیشنهاد مهاجرت از ایران

امروز ظرفیت جذب ۶۰۰ دانشجوی دیگر داریم اما توانایی جذب نداریم. امروز دانشگاه تهران در عراق شعبه زده است و عراقی ها یک میلیارد دلار هزینه ساخت آن کرده اند، این دانشگاه در سه رشته کار خود را آغاز کرده است. درآمد ما از آموزش پزشکی ۴ میلیون دلار بوده است.




منبع: https://pezeshkanirani.ir/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D9%81%DB%8C/10178/

قبل از ورود به دانشگاه به دلیل مسائل جنگ، حواسمان به جبهه بود. در یکی از مرخصی‌ها از جبهه آمدم و در کنکور سال ۶۱ دانشگاه شرکت کردم و قبول شدم که مصادف شد با مجروحیت من و نتوانستم شروع کنم ولی در کنکور سال ۶۳ در دانشگاه علوم پزشکی تهران قبول شدم.

در دیدار اخیر نخبگان با مقام معظم رهبری نیز از برخی از محصولات درمان سرطان رونمایی شد. همیشه تلاش کردم معلم خوبی برای دانشجویان باشم. امروز بخش قابل توجهی از تولیدات تج،ات پزشکی کشورمان به خارج از کشور صادر می‌شود و این صنعت پس از انقلاب با حضور شرکتهای دانش بنیان متحول شده است.

پزشکی ایران تنه به تنه پزشکی دنیا می زند

در این مدت تلاش کردم در حد خودم به پیشرفت علم کمک کنم، با مرکز تحقیقات فناوری نوین دانشگاه در زمینه ساخت وسایل پزشکی کمک کردیم که همین ایده  باعث تولید ۱۸۰ محصول نوآورانه در کشور شد و این حرکت بزرگ به وسیله اساتید ایر، رخ داد.

من سال ۱۳۶۱ وارد جبهه شدم. از عملیات بیت المقدس در پشتیب، و کمک رس، به مجروحان شروع کردم و در عملیات‌های رمضان، مسلم ابن عقیل و والفجر حضور داشتم و در عملیات والفجر یک برای اولین بار مجروح شدم، همزمان با حضور در جبهه کنکور داده بودم و سال ۱۳۶۳ وارد دانشگاه شدم. سال ۱۳۶۵ در ،انشاه در بمباران شهر مجروح شدم و زیر آوار بیمارستان ماندیم. همان زمان در جبهه های سومار نیز حضور داشتم که عراق با بمبهای شیمیایی از ما استقبال کرد و شیمیایی شدم.

یک پایم در دانشگاه بود و یک پایم در جبهه‌های نبرد. من به همراه شهید علی اکبری در یک عملیات برون مرزی نیز حضور یافتیم به کردستان عراق رفتیم و از طریق مرز سردشت در عمق  ۶۰ کیلومتری از سردشت. من تا روزهای آ، جنگ در جبهه حضور داشتم و اقدامات ما تنها کارهای مبارزاتی نبود بلکه در کارهای تحقیقاتی نیز به رزمندگان کمک می کردیم.

ورود به دانشگاه

در سال ۱۹۹۶ از رییس بخش رادیولوژی دانشگاه هاروارد پیشنهاد کار داشتم و گفتند از روز اول ماهانه ده هزار دلار حقوق می دهیم، همین الان مجوز کار در اروپا را دارم اما ،ومی نمیبینم. دوستان من در این آب و خاک شهید شدند و باید در همین خاک بمانم.

اما معتقدم رشد اجتماعی بزرگی پیش روی کشور ما است و آینده ایران درخشان است. اگر تحریم ها فشار بیاورد و وضعیت اقتصادی سخت هم شود ما از خدمت به مردم دست نمی‌کشیم و معتقدم باید خودمان در این خاک را بسازیم.

از ثبت ۲۷ نوآوری تا دو کشف جه،

Simple, privacy focused and free ad network for websites in need of new visitors. Advantages of overseas domestic helper.