پوزیشن اولین رابطه جنسی؛ حساس و گاهی پراشتباه!

دلیل استفاده از پوزیشن های خاص در اولین دخول

معرفی پوزیشن‌‌های من، برای اولین دخول

برای کاهش درد اولین دخول کافی است چند نکته را عایت کنید. اول اینکه بهتر است از زیاده‌روی در سخنان تحریک آمیز جلوگیری کنید زیرا می‌تواند نتیجه مع، داشته باشد. اگر همسرتان بیش از حد ،ت است، می‌تو،د همزمان سوالاتی مانند “آیا احساس خوبی داری؟ “، “آیا درد داری یا لذت میبری؟ ” و سوالات دیگری از این قبیل بپرسید و نظر او را جویا شوید.

رابطه ، شب عروسی اولین تجربه ، برای خانم‌ها است. پوزیشن اولین ، می‌تواند در تجربه رابطه‌ای لذت بخش تاثیر زیادی داشته باشد.

این پوزیشن در بین خانم‌ها محبوب است زیرا باعث تحریک نقطه جی می‌شود و لذت آنها را افزایش می‌دهد. پوزیشن دختر ،چران در حین رابطه ، به گونه‌ای است که مرد به پشت دراز کشیده و پاهای خود را به آرامی دراز می‌کند. سپس زن روی لگن مرد می‌نشیند و دخول انجام می‌شود. این پوزیشن به دلیل تحریک زیاد زن، برای اولین رابطه ، من، است.

پوزیشن لوتوس

اگر مرد خیلی زودتر از آنچه انتظار داشتید ارضا شد، نگران نباشید و ناراحت نشوید. کمی عشق بورزید، بخوابید و دوباره تلاش کنید، بار دوم خیلی راحت‌تر خواهید بود.

درد پاره شدن پرده ، در اولین دخول

قبل از برقراری اولین رابطه ،شویی، سعی کنید با آناتومی بدن خود آشنا شوید. اگر آناتومی بدن را بد،د، می‌تو،د رابطه ، را راحت‌تر و بهتر تجربه کنید.

در مورد نگر،‌های خود با شریک زندگیتان صحبت کنید

پوزیشن میسیونری که به مدل سنتی نیز معروف است رایج‌ترین حالت در حین رابطه ، مخصوصا برای اولین بار محسوب می‌شود. در این حالت زن به پشت دراز می‌کشد و پاهایش را باز می‌کند و به زانوهایش اجازه می‌دهد کمی خم شوند. سپس مرد رو به رو روی او قرار می‌گیرد. پاهای زن در دو طرف بدن مرد قرار می‌گیرند و مرد در این حالت می‌تواند دخول را بسیار آهسته انجام دهد. این پوزیشن به دلیل فشار کم درد کمتری خواهد داشت.

پوزیشن دختر ،چران

یکی از نکات مهم در اولین رابطه ،شویی این است که همدلی و صحبت با همسرتان را جدی بگیرید. اگر در حین اولین رابطه ، عصبی یا نگران آسیب هستید، حتماً آن را با شریک زندگی خود در میان بگذارید. شما و شریک زندگیتان می‌تو،د اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که از نظر جسمی و احساسی تجربه خوبی خواهید داشت.

در مورد چگونگی رسیدن به ارگاسم بیشتر بد،د

پوزیشن در شب زفاف باید به گونه‌ای باشد که مرد به ،مت‌های مختلف بدن زن دسترسی کامل پیدا کند و بتواند تحریکات لازم را انجام دهد، بنابراین روش‌ها و فانتزی‌های پیچیده اصلا برای شب عروسی من، نخواهند بود.

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش اطلاعات عمومی شماست و به منزله تجویز پزشکی نیست.

پوزیشن‌های ، در شب عروسی باید محرک و جذاب باشند. زم، که پوست بدن زن به پوست مرد برخورد کرده و او را تحریک می‌کند هر چه این تحریک قوی‌تر باشد، جذابیت رابطه بیشتر می‌شود. دخول در اولین نزدیکی معمولاً دردناک است، بنابراین باید به کمک روش‌های مختلف و استفاده از انواع پوزیشن‌های ، من، این درد را کاهش داد.

این پوزیشن به زوج‌ها این فرصت را می‌دهد که رابطه ، آرام و لذت بخشی را بدون نیاز به حمل یکدیگر در حین نزدیکی تجربه کنند. در این حالت زوج‌ها به راحتی می‌توانند همدیگر را نوازش کنند و ببوسند. اینگونه می‌توان اولین رابطه را آهسته و بدون استرس برقرار کرد.

پوزیشن دراز کشیدن پهلو

رابطه ، می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. با این حال، به خاطر داشته باشید که باید رابطه ، را به آرامی انجام دهید تا لذت بیشتری را تجربه کنید. سعی کنید در ابتدا از حرکات آهسته و ملایم استفاده کنید و همانطور که در آن حالت احساس راحتی می‌کنید آنها را تغییر دهید. به خصوص در اولین دخول سعی کنید سرعت خود را کم کنید تا عضلات واژن به ، مردانه عادت کنند. کاهش سرعت رابطه ، به شما فرصتی می‌دهد لذت بیشتری ببرید.

زمان کافی را صرف معاشقه کنید

نکته مهم دیگر برای داشتن رابطه ، برای اولین بار استفاده از روان کننده است. استفاده از روان کننده قبل از برقراری اولین رابطه ،شویی کمک زیادی به تسهیل آن و رسیدن به اوج لذت ، می‌کند. البته توجه داشته باشید که هنگام استفاده از کاندوم، باید از روان کننده‌هایی با پایه آب استفاده کنید؛ زیرا استفاده از روان کننده‌های روغنی باعث ایجاد اصطکاک در سطح کاندوم و افزایش احتمال پارگی آن می‌شود و به احتمال بارداری ناخواسته افزایش می‌یابد.

از خوردن غذاهای سنگین قبل از رابطه ، خودداری کنید زیرا باعث خواب آلودگی شما می‌شود. همچنین از نوشیدن الکل خودداری کنید، زیرا نوشیدن الکل می‌تواند نعوظ را دشوار کند.

اشتراک گذاری


منبع: https://drdr.ir/mag/%D9%BE%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D9%87-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%AE%D9%88%D9%84/

پوزیشن‌هایی برای اولین رابطه ، در اوایل ازدواج وجود دارد که درد کمتری را برای زن به همراه خواهند داشت و برای فردی که در این راه بی تجربه است من، خواهند بود. در ادامه بهترین و من،‌ترین پوزیشن‌ها برای اولین دخول را بررسی می‌کنیم:

پوزیشن میسیونری

یکی از دغدغه‌های زوجین هنگام برقراری اولین رابطه ،، کاهش درد اولین دخول برای خانم‌ها خواهد بود. به این منظور توصیه می‌شود اولین رابطه را با رضایت کامل انجام دهید. در اولین دخول و پاره شدن پرده ، نه تنها نباید اجباری در کار باشد، بلکه این دخول باید با نوازش‌های صبورانه و معاشقه‌های پرشور انجام شود و مرد به تدریج زن را برای خول آماده کند.

پاره شدن پرده ، می‌تواند در اولین دخول دردناک و همراه با خونریزی باشد. اما این خونریزی و درد زیاد طول نمی‌کشد و به سرعت از بین می‌رود. برای بسیاری از ،ن، این درد و خونریزی تنها 10 ث،ه طول می‌کشد، پس از آن لذت جایگزین درد خواهد شد.

بنابراین برای کاهش درد اولین رابطه ، مرد باید تمام احتیاط‌های لازم را به عمل آورد و با ملایمت و صبورانه عمل کند، زیرا کوچکترین اشتباهی در شب عروسی، زن را خسته و ناراحت می‌کند و رابطه ، نه تنها با لذت همراه نخواهد بود بلکه خاطره بدی به جای می‌گذارد.

روش‌‌هایی برای کاهش درد اولین دخول

شریک زندگی خود را با صحبت در مورد رابطه ، غافلگیر نکنید. به این فکر کنید که با چه پوزیشن‌هایی اولین رابطه را هم برای خود و هم برای همسرتان به رابطه‌ای به یاد ماندنی تبدیل خواهید کرد.

اولین دخول

در زمان اولین دخول، اعتماد داشتن و حفظ آرامش از هر چیزی مهم‌تر است!

اولین دخول در شب زفاف اهمیت زیادی دارد و با استرس و هیجان بالایی همراه است. در نتیجه باید اطلاعات خود را در زمینه‌های مختلف به خصوص پوزیشن‌های من، بالا ببرید تا تجربه لذت بخشی داشته باشید.

یکی از بهترین پوزیشن‌ها برای اولین دخول قرار گرفتن زن روی مرد است. در این وضعیت، زن کنترل بیشتری بر رابطه دارد و می‌تواند برای کاهش درد، رابطه را کاملا کنترل کند. در این صورت مرد باید کاملاً روی زمین دراز بکشد و دستان خود را در دو طرف بدن خود قرار دهد و زن با کنترل خود دخول را انجام دهد. این پوزیشن، انتخابی من، برای زوج‌های جوان است زیرا با لذت زیادی همراه خواهد بود.

پوزیشن قرار گرفتن در مقابل هم

خانم‌ها در اولین رابطه ، به دلیل از دست دادن پرده ، استرس زیادی را تجربه می‌کنند. راهکارهای زیادی برای کاهش این استرس وجود دارد و یکی از آنها استفاده از پوزیشن‌های من، در اولین رابطه ، خواهد بود.

ترس ،ن از اولین رابطه ، بیشتر ناشی از درد از دست دادن پرده ، است و این موضوع اهمیت رعایت برخی نکات و موارد در اولین رابطه ، را بسیار زیاد می‌کند. پوزیشن برای اولین دخول و قرار گرفتن در موقعیت من، یکی از نکاتی است که باید به آن توجه ویژه داشت که البته بهتر است با مشورت دکتر ،ن در رابطه با آن تصمیم بگیرید.

یکی از بهترین پوزیشن‌هایی که زوج‌های جوان می‌توانند برای اولین رابطه خود انتخاب کنند، رابطه ، از پهلو است. در این پوزیشن زن به پهلو دراز می‌کشد و مرد پشت سر او می‌خوابد. با توجه به اینکه لمس تمام بدن در این رابطه اتفاق می‌افتد، تحریک زوجین خیلی بهتر و قوی‌تر از سایر حالت‌ها انجام می‌شود و این گزینه را می‌توان بهترین پوزیشن برای دخول اول دانست.

اگر در حین رابطه ، مشکلی دارید به پزشک شخصی مراجعه کنید. توصیه می‌شود برای بهتر شدن رابطه خود از مشاوره ، با بهترین متخصصین ،ن، زایمان یا اورولوژی بهره‌مند شوید.

مرد باید اعضای حساس بدن زن را لمس کرده و با او رابطه خوبی برقرار کند. عشق ورزی مهم‌ترین بخش رابطه عروس و داماد در شب عروسی است. از طرفی بهتر است پوزیشن‌ها به درستی انتخاب شوند تا لذت بیشتری به همراه داشته باشند و زن درد کمتری تجربه کند.

این حالت که تا حدودی شبیه به حالت داگ استایل بوده و به این صورت است که زن روی شکم دراز می‌کشد اما دستانش را روی زمین گذاشته و کمی از آن فاصله می‌گیرد و دخول از پشت انجام می‌شود. برای راحتی زن می‌توان دو بالشت زیر شکم او قرار داد تا در اولین رابطه ، فشار زیادی احساس نکند.

پوزیشن قرار گرفتن زن روی مرد

استفاده از کاندوم هنگام رابطه ، برای جلوگیری از بارداری و بیماری ا،امی است. همچنین، ،ن می‌توانند قبل از برقراری رابطه ، نگر،‌های خود را با همسرشان در میان بگذارند تا از پوزیشن‌هایی که باعث افزایش درد می‌شود، اجتناب کنند. همچنین کنترل سرعت و شدت رابطه ، در اولین ، بسیار مهم است و زن و مرد باید احتیاط کنند.

کاهش درد اولین رابطه ،

کاهش درد اولین رابطه ،

برقراری رابطه ، برای بار اول برای ا،ر خانم‌ها استرس زا و همراه با اضطراب‌های زیادی است، این موضوع در ابتدای ازدواج تاثیر زیادی بر رابطه ، اول دارد و به دلیل ترس از آن ممکن است اولین دخول با درد و استرس زیادی همراه باشد.

در این حالت که مدل اسپونینگ نیز نامیده می‌شود، زن و مرد هر دو به پهلو دراز می‌کشند، به طوری که زن جلوی مرد دراز می‌کشد و مرد لگن خود را از پشت به لگن زن می‌،ابند و دخول انجام می‌شود. این پوزیشن نیز برای اولین دخول و اولین ، بسیار من، و همراه با صمیمت فراوان است.

پوزیشن اژدها

برای لذت بردن در این مرحله از رابطه ، سعی کنید قبل از پاره شدن پرده ، زمان زیادی را به معاشقه بگذر،د تا ترشحات واژن افزایش یافته و از دردهای احتمالی کاسته شود. توصیه می‌شود از یک روان کننده استفاده کنید، زیرا در برخی از خانم‌ها به دلیل استرس و اضطراب ترشحات واژن در اولین دخول کافی نیست و همین موضوع باعث ایجاد درد می‌شود. بنابراین، استفاده از روان کننده می‌تواند موثر باشد. روان کننده‌ها همچنین احتمال پاره شدن کاندوم در حین مقاربت را کاهش می‌دهند.

راهکارهایی برای بهبود رابطه ، در شب زفاف

در مورد اولین رابطه ،شویی یا همان شب زفاف نظرات زیادی وجود دارد. برای برخی رابطه ، برای اولین بار با درد شدید یا خونریزی همراه است و برای برخی دیگر این درد و خونریزی تنها چند ث،ه خواهد بود. لازم به یادآوری است که هیچ تعریف روشنی از شرایط اولین رابطه ، وجود ندارد. در ادامه نکاتی را برای بهتر شدن اولین رابطه ، شرح می‌دهیم:

آناتومی بدن خود را بشناسید

این پوزیشن باعث می‌شود که زوجین بتوانند در حین رابطه، چهره یکدیگر را ببینند و لذت یا درد طرف مقابل را بهتر احساس کنند و رابطه کنترل شده‌تری داشته باشند.

معاشقه راهی عالی برای آرام ، ذهن، افزایش آگاهی و تجربه لذت بیشتر است. هر چه معاشقه طول،‌تر و بهتر باشد، کیفیت رابطه ، بالاتر است. همچنین معاشقه به روان شدن واژن کمک می‌کند و اولین دخول را آسان‌تر و بدون درد و خونریزی شدید خواهد کرد.

رسیدن به ارگاسم در حین رابطه ، برای زوج‌ها بسیار مهم است. برخی افراد در اولین باری که رابطه ، دارند به طور طبیعی به ارگاسم نمی‌رسند و این کاملا طبیعی است. رابطه ، مهارتی است که با گذشت زمان می‌تو،د آن را بهبود ببخشید. درست مانند رانندگی یا هر مهارت دیگری، رابطه ،ی نیاز به تجربه و ،ب مهارت دارد. شما می‌تو،د مطالعات لازم را در مورد چگونگی رسیدن به ارگاسم برای خود یا شریک زندگی خود دریافت کنید. سعی کنید در مورد رسیدن به ارگاسم انتظارات واقع بینانه داشته باشید.

اولین رابطه ، را به آرامی انجام دهید

انجام صحیح این پوزیشن‌ها در اولین رابطه ، در کنار سایر موارد می‌تواند آرامش و لذت را به همراه داشته باشد. در همین راستا قصد داریم تا در این رابطه پیش‌آگاهی‌های لازم را در اختیار شما بگذاریم؛ از شما دعوت می‌کنیم تا در ادامه با ما همراه باشید.

دلیل استفاده از پوزیشن‌‌های خاص در اولین دخول

نگران همگام سازی ارگاسم نباشید. بسیاری از ،ن تنها زم، به ارگاسم می‌رسند که تجربه کافی داشته باشند. خیلی بعید است که بتو،د در اولین دخول هر دو به اورگاسم برسید. پس بیشتر خوش بگذارنید و در مورد آنچه شما را خوشحال و راضی می‌کند صحبت کنید.

در این حالت مرد چهار دست و پا یا با پاهای صاف نشسته و سپس زن روی ران‌های او می‌نشیند. در این حالت زن و مرد می‌توانند برای صمیمیت بیشتر همدیگر را در آغوش بگیرند. در پوزیشن لوتوس تحریک نقطه جی زیاد است و به دلیل صمیمیت بالا برای اولین بار من، خواهد بود.

پوزیشن قاشقی

فني وصنايعي ديكورات جبس بورد.