چگونه دکتر زنان زایمان خوب را پیدا کنیم؟- 118 پزشکی

به این شکل زمان و روزهای آزاد برای مشاوره به شما نمایش داده شده و پس از ثبت و تکمیل درخواست مشاوره، در موعد مشخص شده، امکان برقراری ارتباط با پزشک فراهم خواهد شد. در حال حاضر دکتر تو در شهرهای مختلف فعال است و نوبت گیری اینترنتی بسیاری ازبهترین پزشکان تهران،بهترین پزشکان شیراز،بهترین پزشکان بوشهروبهترین پزشکان بندر عباساز این طریق فعال شده است. علاوه برنوبت دهی آنلاین پزشک، اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی دکتر، آدرس مطب دکتر و تلفن مطب دکتر هم در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است.

دکتر فریده مظفری

حتی ممکن است تعدادی از دکترهای زنان و زایمان که در بخش زایمان تخصص دارند، ترجیح بدهند فقط در زایمان طبیعی حضور داشته باشند و در جراحی‌هایی مثل سزارین دخالت نکنند. به عبارتی هر خانمی که قصد بارداری دارد باید تحت نظر یک متخصص زنان قرار بگیرد تا مراقبت‏ های دوران بارداری و بررسی‏ های لازم را تحت نظر وی انجام دهد. ماما به بهداشت فردی و بیماری‌های جزئی زنان می‌پردازد درحالیکه دکتر زنان مسئول رسیدگی به مسائل تخصصی‌تر و پیچیده است.

در شهریور ۱۳۲۳، نخستین بیمارستان زنان به نام بیمارستان وزیری توسط دکتر جهانشاه صالح پایه گذاری شد. از سال ۱۳۳۰، جراحی‌های زنان در بخش زنان و زایمان بیمارستان گوهرشاد انجام شد و پس از آن در بیمارستان‌های شهرهای تبریز، شیراز، اهواز و مشهد، بخش‌های زنان و زایمان تاسیس شدند. در نهایت در سال ۱۳۴۲ گروه آموزشی بیماری‌های زنان و زایمان تشکیل شد.

نازایی بر حسب تعریف عبارت است از ناتوانی در حامله شدن بعد از یک سال نزدیکی بدون جلوگیری از بارداری . پرداخته ایم شما همچنین میتوانید مطالب اختصاصی درباره زایمان طبیعی و زایمان سزارین را در این بخش ها بخوانید با ما همراه باشید . افزایش وزن رحم طی حاملگی باعث می شود خون از پاها آهسته تر بر گردد ، و این امر باعث متورم شدن وریدها می شود . این گرفتگی های عضلانی به وسیله خم کردن آرام پا ، زمانی که وزن روی آن قرار داده شده ، می توانند بهبود یابند . یک نوار پارچه ای گرم نیز می تواند کمک کننده باشد ( به ورزش های سه ماهه دوم و سوم که در ادامه می آید ، توجه نمایید ) . علت سرخ تر شدن گونه های شما این است که گردش خون شما افزایش یافته است .

همچنین یک پزشک زنان و زایمان خوب باید بسیار باهوش و نکته سنج باشد و از مسائل کوچک به سادگی عبور نکند. زیرا بسیاری از همین علائم کوچک، در صورت عدم توجه می تواند منجر به ایجاد خطرات جانی برای نوزاد یا مادر شوند. چرا که یک خانم در حین زایمان شرایط بسیار حساسی داشته و حرکات و حرف های غیر ارادی بسیاری را از خود بروز می دهد و یک پزشک باید با صبر و حوصله به او آرامش داده و به یاد داشته باشد که مسئولیت جان دو نفر یعنی مادر و کودک به عهده اوست.

پزشکی که در بیمارستان ها و کلینیک های معتبر و به روز تهران فعالیت می‌کند ، نشان دهنده ضمانت درمان است. دکتر مهشید کریمی که به عنوان رتبه برتر در سال 1375 تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه علوم پرشکی تهران را آغاز نمودند. سونوگرافی و اکوی قلب جنین و… البته گاهی لازم است به فوق تخصص زنان طب مادر و جنین (پریناتولوژی) مراجعه کنید. در معرض خطر آلودگی با عوامل عفونی در مطب پزشک زنان یا کلینیک‌ها قرار نگیرید.

اگر شما نیاز به واکسن داشته باشید یا در این ویزیت قبل از بارداری ، یادآوری یک واکسن را دریافت کنید ، شما باید سه ماه ، قبل از تصمیم برای باردار شدن ، منتظر بمانید . تکمیل کردن چک لیست قبل از ویزیت پیش از بارداری با پزشک یا مامایتان به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید کمبودهای اطلاعاتی موجود را برای آنها پاسخ دهید . در هفته 25 حاملگی خطرات زایمان تقریباً نسبت به درمان محافظه کارانه سنگینی می کند و ترجیح بر آن است که پایش های نزدیک به هم در حاملگی به امید پیشرفت حاملگی تا جای ممکن و به طور مطلوب تا سه ماهه سوم انجام شود . سایرین معاینه با کمک اسپکولوم را جهت رویت سرویکس مفید می دانند تا پرولاپس بند ناف رد شود و سواب از قسمت بالایی واژن جهت آزمایش باکتری شناسی ارسال شود ( عفونت با پارگی زودرس کیسه آب همراه است به خصوص استروپتوکوک همولیتیک گروه B– اشریشیاکولی و گونه های باکتروئید ) . اگر کوریوآمنیونیت وجود داشته باشد ، درجه حرارت ممکن است بالا برود و رحم در لمس دردناک شود . وجود ضربان قلب جنینی را امتحان کنید ( تاکی کاردی جنین می تواند نشانگر عفونت باشد ) و سعی کنید که قرار و نمایش جنین مشخص شود ( که می تواند در هفته 25 بسیار مشکل باشد ) .

متخصص زنان و زایمان یکی از پزشک‌هایی است که همه خانم‌ها در طول عمر خود باید به او مراجعه کنند. در این مطلب از درمانکده با رشته پزشکی زنان بیشتر آشنا می‌شوید و می‌خوانید که متخصص زنان چه کار می کند. بارداری از جذاب‌ترین و شیرین‌ترین دلایل مراجعه به پزشک زنان و زایمان است. برای این منظور نیاز به تعیین وقت ویزیت مرتب و منظم در فواصل مشخص برای ملاقات با بهترین پزشک زنان خواهد بود.

دکتر لیلا برزو

لیستی از شرایط ویژه ای که می خواهید در مورد آنها جستجو کنید و اثرات آنها را بر روی حاملگی ببینید ، تهیه کنید . اطلاعاتی راجع به سابقه پزشکی گذشته همسرتان و سابقه پزشکی خانواده تان کسب کنید . شما و همسرتان مجله خبری پزشکی باید این فرم را پر کنید و سپس نتایج آن را به پزشکتان اطلاع دهید تا مطالعه کند . 17- من یک فامیل هم خون با برخی نقایص هنگام تولد دارم یا بیماری وراثتی دارم که در بالا به آنها اشاره نشده است .

  • اين بيمارستان از 15 بهمن سال 1377 با هدف ارائه خدمات مناسب و سريع در كليه رشته‌هاي پزشكي آغاز به كار نمود.
  • البته در نظر داشته باشید که انتقال کرونا در مراکز درمانی، سه برابر اماکن عادی است!
  • برای پزشک یا مسئول مراقبت سلامتی خودتان اطلاعاتی راجع به وضعیت عمومی سلامتی خود در حال حاضر و نیز در مورد وضعیت سلامتی بارداری های قبلی خود آماده کنید .

شما در هر نقطه از ایران که باشید می‌توانید از طریق درمانکده از بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان تهران مشاوره آنلاین بگیرید و یا نوبت خود را به صورت آنلاین رزرو کنید. دکتر زنان در درمان انواع بیماری زنان مانند عفونت واژن، کیست تخمدان و رحم، پریود های نامنظم، رفع مشکلات نازایی، دریافت گواهی سلامت و تمامی مشکلات مربوط به دستگاه تناسلی زنان، نازایی و زایمان به شما کمک میکند. برای دریافت نوبت دکتر زنان و زایمان کافیست از لیست پزشکان دکتر را انتخاب کرده و آنلاین نوبت بگیرید.

回答:. Verfügbar. اهده.