چگونه دکتر زنان زایمان خوب را پیدا کنیم؟- 118 پزشکی

بسیاری از خانم ها از دوش واژینال قبل از حاملگی ، در طول آن و بعد از بارداری ، باز داشته می شوند . دوش واژینال ممکن است توانایی بدن شما را در مقابله با مجله خبری پزشکی عفونت هایی نظیر واژینوزباکتریال ، کاهش می دهد . تعدادی از دکترهای زنان ترجیح می‌دهند فقط در یکی از این رشته‌ها کار کنند و وارد رشته‌ی دیگر نشوند.

  • دکترتو ساده‌ترین راه نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین پزشکان ایران است.
  • تنبلی تخمدان که در واقع همان تخمدان پلی کیستیک است، باید حتما به وسیله پزشک تشخیص داده شده و برای درمان آن، اقدامات لازم صورت بگیرد.
  • حاملگی پوچ یا مولار به وسیله سونوگرافی و کمک آزمایش خون تشخیص داده شده و با ویزیت اولیه توسط پزشک زنان، ریسک آن مشخص خواهد شد.
  • تشخیص و درمان بیماری‌های زنان مانند قاعدگی دردناک، اختلالات قاعدگی، سرطانهای رحم، سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم، سرطان واژن، نزدیکی دردناک، کیست تخمدان، پیچ‌خوردگی تخمدان، عفونت دستگاه تناسلی (واژینیت) و …

تفسیر آزمایش شمارش اسپرم یک امر تخصصی بوده و اگر با دقت کافی همراه نباشد می تواند مشکلات غیر قابل جبران به وجود آورد . برای بررسی علل نازایی اولین اقدامی که صورت می گیرد ، آزمایش شمارش اسپرم می باشد . برای یافتن علل نازایی باید مرد و زن ، هر دو مورد بررسی قرار گیرند .در 30% موارد نازایی ، فاکتور مردانه دخالت داشته و مرد ممکن است در 20 تا 30 % دیگر نیز نقش داشته باشد .

متخصص زنان و زایمان و نازایی

همسر شما نیز باید بداند که آیا قبلا به این بیماری مبتلا شده است یا واکسن آن را گرفته است و اگر نمی داند باید با پزشک درمورد این که آیا نیاز به واکسیناسیون دارد یا نه مشورت نماید . ممکن است شما بخواهید قبل از انجام این ویزیت ، اطلاعاتی در مورد سابقه سلامتی خانواده همسرتان و خودتان جمع آوری کنید . برای این که اطمینان حاصل کنید تمام نکاتی را که قبل از بارداری باید مواظب آن بود ، رعایت کرده اید ، یک قرار ملاقات با پزشک خودتان بگذارید .

دکتر زنان و زایمان دانش گسترده‌ای در پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های زنان دارد و بنابراین، متخصصین زنان و زایمان، تمام بیماری‌های مربوط به زنان را درمان می‌کنند، اقدامات پیشگیرانه را انجام می‌دهند و زنان باردار را تا زایمان همراهی می‌کنند تا سلامت مادر و فرزند تضمین شود. شایان ذکر است از اشتباهات رایج افراد، ندانستن تفاوت “ماما” و پزشک “متخصص زنان و زایمان” می‌باشد. بعد از تعیین شهر، وارد پروفایل پزشکان شده و اطلاعات آن‌ها را مشاهده کنید.

دکتر زهرا وکیل آزاد

همه چیز درباره پارگی زودرس کیسه آب را در سایت دکتر زنان بخوانید اگر سوالی در مورد پارگی زودرس کیسه آب دارید می توانید در همین مطلب سوال بپرسید با ما همراه باشید . در بررسی های عوامل مربوط به لوله های رحمی مواردی چون ناهنجاری های مادرزادی لوله های رحمی ( مثل فقدان لوله رحمی و تشکیل ناقص لوله ) ، چسبندگی های لوله متعاقب عفونت های قبلی این ناحیه و سایر عوامل مسبب نازایی مورد توجه قرار می گیرند . برای شناخت باز بودن لوله های رحمی پزشکان از وسیله ای به نام هیستروسالپنگوگرام استفاده می نمایند . در صورتی که این هماهنگی از بین برود به عنوان نارسایی مرحله ترشحی ( فاز لوتئال ) تلقی می شود . مثلاً اگر روز 26 قاعدگی نمونه ای از بافت پوششی رحمی برداشته شود و پاتولوژیست آن را روز 24 قاعدگی گزارش کند از این گزارش چنین استنباط می شود که بافت پوششی رحمی دو روز از دوره قاعدگی عقب تر است . همانطوری که می دانید بافت پوششی داخل رحم محل لانه گزینی تخم می باشد .

در هر زمان و مکانی که باشید، به بهترین متخصصین زنان و زایمان دسترسی داشته باشید. در ضمن برای انتخاب پزشک خود می توانید از همین صفحه وارد پروفایل پزشکان شده و اطلاعات تخصصی آنها و نظرات سایر کاربران را بررسی کنید. به یاد داشته باشید که ترتیب دادن شرایط مناسب برای زایمان در منزل کار مشکلی است و شما باید مطمئن باشید که این کار بهترین انتخاب برای شما است. از پزشک عمومی یا خانوادگی خود در مورد پزشک زنان و زایمان خوب سوال کنید. همچنین یک پزشک زنان و زایمان خوب باید بسیار باهوش و نکته سنج باشد و از مسائل کوچک به سادگی عبور نکند.