گوش حلق و بینی متخصص گوش حلق و بینی مشکلات گوش حلق و بینی- 118 پزشکی

بهترین متخصصین گوش و حلق و بینی تهران به تومورهای سرطانی و غیر سرطانی در سر و گردن بینی، سینوس‌ها، دهان، گلو، حنجره و قسمت بالای مری از جمله تیروئید و پاراتیروئید برآمدگی در گردن یا تیروئید، سرطان حنجره رسیدگی می‌کند. دکترتو ساده‌ترین راه نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین پزشکان ایران است. پزشکان به کمک دکترتو می‌توانند امکان نوبت دهی اینترنتی و مشاوره تلفنی خود را فعال کنند. به این ترتیب بیمار برای نوبت گیری از دکتر نیاز به روش‌های سنتی مثل تلفن زدن یا مراجعه حضوری ندارد. برای گرفتن نوبت ویزیت حضوری یا تلفنی از بهترین پزشکان ایران کافی است بهسایت نوبت دهی اینترنتیدکترتو یا اپلیکیشن دکترتو مراجعه کنید و ازلیست پزشکان متخصص و فوق تخصصدکترتو در زمان مورد نظر خود نوبت ویزیت بگیرید. این روش می‌تواند تحت بی‌حسی موضعی یا بیهوشی انجام شود و در آن، متخصص گوش، حلق و بینی، پوشش مجرای بینی را از غضروف زیرین جدا می‌کند.

این روش‌ها از نظر مقیاس و پیچیدگی، از جراحی میکروواسکولار تا جراحی که کل ناحیه ی گردن را در بر می‌گیرد، متفاوت است. فهرست روش های درمانی زیر، نمای کلی از دامنه وسیع و گسترده ی کاری متخصصان گوش، حلق و بینی را ارائه می دهد. متخصصان گوش و حلق و بینی با تلفیق دانش پزشکی و مهارت های جراحی برای درمان بیماران خود، میتوانند طیف وسیعی از بیماری‌ها را تشخیص داده و نسبت به درمان آن اقدام کنند. پزشک گوش، حلق و بینی در تشخیص تمام امراضی که به این قسمت های بدن مربوط میشود، تخصص دارد.

دکتر محمد رضا سماواتی فرد فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی در سال 85 از دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس می باشد. وی دوره تخصصی (رزیدنتی) خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران سال 87 شروع کرد و در سال ۹۰ به عنوان رزیدنت برتر دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزیده شد. ایشان همیشه سعی کرده است حضور فعال در دوره های متعدد جراحی زیبایی بینی و صورت داشته باشد و تاکنون بیش از 4 هزار عمل جراحی بینی با موفقیت انجام داده است.

در صورتی که برای جراحی زیبایی گوش یا جراحی زیبایی بینی به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه می کنید بهتر است برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای او را در مطب مشاهده کنید. بهترین متخصص گوش و حلق ،بینی اطلاعات لازم در خصوص اقدامات قبل از جراحی بینی ، گوش ، سر و گردن و مراقبت های بعد از جراحی بینی ، گوش و غیره را در اختیار بیمار بگذارد. افرادی که متخصص گوش و حلق و بینی می شوند، درباره بیماری های گوش و بینی ، تومورهای سر و گردن ، جراحی های زیبایی صورت اطلاعات مفیدی دارند. یک متخصص گوش و حلق و بینی در زمینه‌ی گوش، دهان، گلو و بینی آموزش دیده است.

به صفحه پزشکان گوش، حلق و بینی درمانکده بروید و زمان مراجعه به مطب پزشک دلخواهتان را آنلاین انتخاب کنید. بخش تخصصی گوش و حلق و بینی درمانگاه خیریه حضرت ولی عصر(عج) شهرری با حضور پزشکان مجرب و متخصص در این زمینه آماده ارائه خدمات به مراجعین محترم می باشد. در نظام‌های تحصیلی متفاوت ممکن است مدت دوره متفاوت باشد اما در آمریکا و نظامهای تحصیلی تابع آن دانشجو پس از گذراندن دوره دکترای عمومی یکسال رزیدنتی جراحی عمومی و چهار سال رزیدنتی جراحی گوش ، گلو، بینی و سر و گردن را سپری می‌نماید.

عفونت گوش میانی یا التهاب مزمن گوش زمانی رخ می‌دهد که راه شیپور استاش مسدود شود. (شیپور استاش گذرگاهی از پشت بینی به فضای پشت پرده گوش است. ) در واقع اوتیت میانی مزمن هنگامی بروز می‌کند که شیپور استاش به دلایل مختلف مانند آلرژ‌ی، عفونت‌های متعدد، ضربه به گوش یا تورم آدنوئید‌ها به طور مکرر مسدود می‌شود. در این شرایط باکتری‌های پشت بینی (نازوفارنکس) مجله خبری پزشکی از شیپور استاش عبور کرده و باعث عفونت در فضای پشت پرده گوش (گوش میانی) می‌شوند. در این شرایط ممکن است که عفونت به استخوان ماستوئید پشت گوش سرایت کند (ماستوئیدیت) یا فشار ناشی از تجمع مایع ممکن است پرده گوش را پاره کند یا به استخوان‌های گوش میانی آسیب برساند. زیرا شیپور استاش کودکان کوتاه‌تر، باریک‌تر و افقی‌تر از بزرگسالان است.

دکتر محمدمهدی شجری

با مراجعه به پروفایل هر یک از دکترهای گوش، حلق و بینی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید. مراجعه به پزشک عمومی اغلب می تواند در درمان مشکلات جزئی مربوط به گوش، بینی و حلق موثر باشد و در صورتی که عفونت سینوسی، عفونت گوش یا گلودرد کوتاه مدت داشته باشید، به شما کمک کند. برای تعیین وقت مشاوره و ویزیت در درمانگاه گوش و حلق و بینی بیمارستان بقیة الله روزهای یکشنبه ، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 15 الی 17 با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید. جراحی زیبایی بینی در دوره قاعدگی ، اشکالی ندارد اما بهتر است بانوان پس از اتمام این دوره اقدام به انجام جراحی بینی کنند. جراح بینی ، به بیمار تا مدتی پس از جراحی زیبایی بینی ، اجازه استفاده از عینک آفتابی و طبی را نمی دهد زیرا ممکن است باعث تغییر شکل بینی شود. در این روش جراحی زیبایی بینی جراح بینی یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می کند و پس جدا کردن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز را بر روی بینی اعمال می کند.

بهترین پزشک گوش، حلق و بینی را چگونه در دکتردکتر انتخاب کنم؟

منظور از سرطان ناحیه ی سر و گردن، هر نوع سرطانی است که در سینوس ها، دهان، گلو و حنجره ایجاد می شود. سرطان های پوست سر، صورت و گردن نیز جزو سرطان های ناحیه ی سر و گردن محسوب می شوند و از طرفی، تومورها نیز می توانند روی تیروئید، پاراتیروئید و غدد بزاقی ایجاد شوند. اکثر موارد نارضایتی بعد از جراحی بینی مربوط به این قسمت است، زیرا پزشک نتوانسته به خوبی خواسته بیمار را متوجه شود و یا اگر متوجه شده، در روز جراحی درخواست‌های بیمار را فراموش کرده است. تیم طراح طب با ارائه خدمات اسکن سه بعدی و قالب کنترلی تا حد بسیاری این مشکلات را برطرف نموده است. به صورت کلی زمانی عمل بینی موفقیت آمیز تلقی می‌شود که در مرحله اول عملکرد صحیح راه تنفسی برقرار باشد و فرد به راحتی بتواند نفس بکشد.

  • جهت انجام معاینات مختلف گوش و حلق وبینی و نیز خارج کردن اجسام خارجی آمادگی کامل دارد.
  • درمان پولیپ بینی و سینوزیت یکی از تخصص‌های اولیه هر پزشک گوش و حلق و بینی است.
  • همچنین با کلیک روی پروفایل هر پزشک، می‌توانید نظرات مراجعین قبلی پزشک مورد نظر را بخوانید.
  • واژه‌ی اتولارینگولوژی (گوش و حلق‌شناسی)، با وجود طولانی بودن، مخفف اتورینولارینگولوژی (گوش، حلق و بینی شناسی) است.
  • وی دارای بیش از 20 سال سابقه استخدام رسمی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می باشد.
فني وصنايعي ديكورات جبس بورد.