گوش حلق و بینی متخصص گوش حلق و بینی مشکلات گوش حلق و بینی- 118 پزشکی

همچنین پس از اتمام دوره تخصص ENT، با رتبه یک وارد دوره فلوشیپ فوق تخصصی گوش، حلق و بینی شد. دکتر مجید کاظمی یکی از پرسابقه ترین جراحان زیبایی بینی در ایران هستند که فعالیت بین المللی دارد و بیماران از کشورهای همسایه را هم ویزیت و عمل میکنند. به علت اینکه جراحی بینی در ایران نسبت به جهان ارزانتر است، بیماران زیادی از کشورهای استرالیا کانادا نیوزیلاند و … به دکتر مجید کاظمی که یک جراح گوش و حلق و بینی پرسابقه هستند جهت عمل بینی مراجعه می کنند.

دکتر سید جواد محمدی متخصص گوش ، حلق و بینی دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد. وی دارای بیش از 20 سال سابقه استخدام رسمی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می باشد. کودکان – برخی بیماری‌های گوش، حلق و بینی مادرزادی هستند و باید در سنین پایین درمان شوند. درمان‌ها طیف وسیعی دارند و شامل کاشت حلزون و دیگر دستگاه‌های شنوایی قابل کاشت، جراحی سر و گردن و درمان بیماری‌های نادر از جمله آرترزی کوآن (انسداد پشت مسیر بینی توسط استخوان یا بافت) هستند.

بعد از اخذ مدرک فعالیت خود را در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی بینی و صورت آغاز نمود. برای انتخاب بهترین متخصص گوش ، حلق و بینی پیشنهاد می کنیم ، خواندن ادامه مقاله ما را هرگز از دست ندهید. چرا که هدف ما از ارائه مقاله معرفی ده تا از بهترین دکترهای گوش ، حلق و بینی می باشد تا شانس ما نیز با آنها آشنا شوید. یک متخصص خوب شخصی است که درمان‌هایی بر اساس نیاز بیمار به او پیشنهاد بدهد.

دکتر غلامحسین فامیلی

لیست زیر منتخبی از امراض شایعی است که در حیطه وظایف درمانی متخصصان گوش، حلق و بینی قرار میگیرد. زمینه دوم در افرادی است که تنها به منظور زیبایی به فوق تخصص جراح پلاستیک مراجعه کرده و تمایل دارند که در سر و صورت یا بدن خود تغییراتی ایجاد کنند. این تغییرات می‌تواند شامل عمل زیبایی بینی (رینوپلاستی)، جراحی افتادگی پلک، لیفت صورت و گردن، عمل زیبایی بازو و ران، کاهش چربی شکم و پهلو، جراحی زیبایی ناحیه تناسلی و … برای انتخاب بهترین متخصص گوش ،حلق و بینی می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جست و جو نمایید. جراح گوش و حلق و بینی فردی است که بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی ، وارد رشته تخصصی گوش و حلق و بینی می شود و تمرکز کلی این تخصص در زمینه دستگاه تنفسی است.

دکتر حامد عباسی

این متخصصین تومورهای نادر قاعده‌ی جمجمه از جمله تومورهای غده‌ی هیپوفیز را نیز جراحی می‌کنند. با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکترهای گوش، حلق و بینی می‌توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید. و انتخاب شهر مورد نظر خود می توانید؛ دکترهای متخصص و فوق تخصص گوش حلق بینی فعال را مشاهده کرده و با مراجعه به پروفایل دکتر مورد نظر خود، نوبت‌های آزاد را مشاهده کرده و به صورت آنلاین نوبت بگیرید.

  • بیماری‌های گوش شامل تروما یا آسیب، عفونت، تومورهای خوش خیم، اختلالات مسیر اعصاب که شنوایی انسان و تعادلش را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
  • بنابراین اگر مشکلتان به هر یک از زمینه های نام برده شده مربوط باشد ، دقت داشته باشید که متخصص انتخابی فلوشیپ خاص را داشته باشد.
  • متخصص گوش و حلق و بینی هم‌چنین دوره‌هایی در حوزه‌ی علوم ارتباطی شامل درمان گفتاری و شنیداری، طی کرده است.
  • به صفحه مشاوره آنلاین گوش، حلق و بینی بروید و زمان مشاوره دلخواهتان را (تصویری، صوتی و متنی) آنلاین رزرو کنید.
جدای از تمرکز این رشته بر سیستم تنفسی، متخصص گوش و حلق و بینی به بیماری‌های حنجره، سینوس‌ها و ساختار صورت و گردن نیز تسلط دارد. متخصص گوش و حلق و بینی هم‌چنین دوره‌هایی در حوزه‌ی علوم ارتباطی شامل درمان گفتاری و شنیداری، طی کرده است. وظایف متخصص گوش و حلق مجله خبری پزشکی و بینی به نوع بیماری و تخصص اضافی آن‌ها بستگی دارد. مشکلاتی مثل کم شنوایی، پارگی و آسیب های پرده گوش، ضربه به گوش، گرفتگی کانال گوش، عفونت های حاد و مزمن، التهاب های گوش، تومورهای گوش، اختلالات تعادلی و سرگیجه های مرتبط با لابیرنتیت، بیماری منیر و …