جراح پلاستیک بهتر است یا متخصص گوش، حلق و بینی؟ طراح طب- 118 پزشکی

متخصص گوش حلق بینی همچنین دورههایی در حوزهی علوم ارتباطی شامل درمان گفتاری و شنیداری، طی کرده است. وظایف متخصص گوش و حلق و بینی به نوع بیماری و تخصص اضافی آنها بستگی دارد. بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در جراحی این نوع بینی به بیمار پیشنهاد می کند برای به دست آوردن نتیجه ایده آل از جراحی زیبایی بینی مدل بینی طبیعی را انتخاب کند. با مراجعه مجله خبری پزشکی به صفحه پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی، می‌توانید لیست تمام پزشکان گوش، حلق و بینی ایران را مشاهده کنید. عمل‌هایی که در گذشته انجام شده نشان می‌دهد که میزان موفقیت عمل بینی ارتباطی به این که دکتر مربوطه متخصص گوش، حلق و بینی یا فوق تخصص جراحی پلاستیک باشد، ندارد و بروز مشکلات تنفسی یا ایرادات ظاهری در عمل‌های هر دو امکان پذیر است.

حال دوباره به این سوال باز می‌گردیم که کدام تخصص برای انجام جراحی زیبایی بینی مناسب‌تر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که هر دو متخصص می‌توانند عمل زیبایی بینی را هم به منظور اصلاح ظاهری بینی و هم به منظور اصلاح عملکرد آن انجام دهند. در بسیاری از وب‌سایت‌ها نوشته شده که فوق تخصص جراحی پلاستیک عمل بینی را بهتر می‌تواند انجام دهد یا بلعکس، اما باید گفت که این مطالب به صورت عادلانه جبهه گیری نکرده و بر اساس منافع شخصی افراد نوشته شده است. یک متخصص گوش و حلق و بینی باید تمامی نکات مربوط به درمان مورد نظر را با صبوری و حوصله به بیمار توضیح دهد. رینولوژی – درمان تمام جوانب اختلالات بینی و سینوس شامل آلرژی، عفونت، بیماری‌های التهابی و تومورها.

دکتر داریوش عرفانیان تقوائی

بیماری‌های زیادی مانند عفونت گوش، پولیپ و تومورهای سرطانی وجود دارند که باعث شده تا شما به پزشک متخصص گوش، حلق و بینی نیاز پیدا کنید. برای رهایی از درد و درمان بیماری خود می‌توانید نوبت خود را از لیست بهترین پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی دریافت کنید. بنا بر اظهارات آکادمی آمریکایی گوش و حلق و بینی، تخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن، قدیمی‌ترین تخصص پزشکی در ایالات متحده است. واژه otorhinolaryngology یا مخفف آن از ریشه یونانی واژه‌های otos (گوش)، rhino (بینی)، laryngo (نای) و logos (دانش) گرفته شده است. دکتر گوش و حلق و بینی پزشکی است که در مورد بیماری‌های گوش، بینی، گلو، صورت، سر و گردن آموزش دیده و تمام بیماری‌های مربوط به گوش و حلق و بینی را درمان می‌کند. به عنوان مثال، استخوان‌های گوش داخلی که به اندازه یک برنج کوچک هستند، نقشی حیاتی و مهم در عملکرد گوش را بر عهده دارند.

دکتر سپیده حج فروش

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت، خدمات و محتوای مربوط به آن متعلق به شرکت سپهر سلامت کویر ایساتیس می‌باشد.

دکتر حسین آقا داداشی

این متخصصان بسیاری از بیماری‌های مربوط به گوش، بینی و گلو را تشخیص می‌دهند و درمان می‌کنند. یک متخصص گوش و حلق و بینی باید سوابق خوبی در حرفه کاری خود داشته باشد. خوردن، بلع غذا، صحبت کردن و آواز خواندن همگی وابسته به این بخش حیاتی هستند. اختلالات بلع، مشکلات صوتی و مشکلات نای و مری توسط پزشک گوش و حلق و بینی درمان می‌شوند. ایشان همچنین دوره های تکمیلی جراحی پلاستیک صورت و زیبایی بینی را نزد اساتیدی چون دکتر Most در دانشگاه سان فرانسیسکو ، دکتر منیک در دانشگاه آریزونا و دکتر پله در دانشگاه رم گذراند. عضو جراحان پلاستیک ایران می باشد و به طور تخصصی در جراحی های زیبایی بینی و گوش فعالیت دارد.

  • وی دوره تخصصی (رزیدنتی) خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران سال 87 شروع کرد و در سال ۹۰ به عنوان رزیدنت برتر دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزیده شد.
  • سلام… به احتمال زیاد همان‌طوری که به شما گفتند عصب گوش مادر ضعیف شده و به همین دلیل صدا تولید می‌شود و سوت سر یا سوت گوش دارند.
  • با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکترهای گوش، حلق و بینی می‌توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید.