متخصص گوش و حلق و بيني- 118 پزشکی

خدمات جامع پذیرش۲۴ در حوزه سلامت در تلاش است تا تجربه درمان خوبی را برای تمام بیماران رقم بزند. یک جراح برای شناسایی ضایعات مشکوک و تومورها معمولا ابتدا از آن نمونه برداری یا بیوپسی انجام می دهد.. تومور یا ضایعه می توانند در هر نقطه از بدن ایجاد شوند و نمونه برداری برای تشخیص و درمان مناسب ضروری است.اغلب ضایعات کوچک و یا توده های مشکوک در سطح پوست با بی حسی موضعی در محیط درمانگاه یا کلینیک درمان می شود. بسیاری از بیماری ها، از جمله آسیب به تارهای صوتی، ویروس ها، سرطان و ریفلاکس مزمن اسید معده ، می توانند منجر به اختلالات صوتی و گرفتگی، یا ضعیف شدن صدا، خستگی صوتی شوند. افتادگی بیش از حد پلک فوقانی می تواند بخشی از روند طبیعی افزایش سن باشد، اما بیماری های زمینه ای مختلف ماننددیابت، سکته مغزیو تومورهایی با منشا اعصاب و عضلات صورت نیز می توانند این مشکل را ایجاد کنند. در موارد سرطان تیروئید، توده های مشکوک، انسداد نای یا مری، یا پرکاری تیروئید، متخصصان می توانند تمام یا قسمتی از غده تیروئید را بردارند.

  • در سایت پزشک شهر این امکان برای شما کاربران گرامی فراهم شده است که با دکتر مد نظر خودتان به صورت آنلاین صحبت کنید.
  • یکسری بیماری متخصصین هستند که جراح می باشند و می توانند هماهنگی مشکلات بین گردن و سر را درمان کنند.
  • ایشان همیشه سعی کرده است حضور فعال در دوره های متعدد جراحی زیبایی بینی و صورت داشته باشد و تاکنون بیش از 4 هزار عمل جراحی بینی با موفقیت انجام داده است.
  • چرا که هدف ما از ارائه مقاله معرفی ده تا از بهترین دکترهای گوش ، حلق و بینی می باشد تا شانس ما نیز با آنها آشنا شوید.
  • تراكستومي ممكن است به صورت اورژانسی در مواردی مانند سرطان حنجره پیشرفته که با انسداد راه هوایی همراه است ضروری باشد.

افرادی که اختلالاتی در گوش، حلق و بینی دارند، نیاز دارند که نزد یک متخصص مراجعه کنند تا تحت درمان قرار گیرند و تنفس شان بهتر شود. گاهی اوقات ، مشکلات بینایی ، شنیداری و بویایی به خاطر اختلالات سر و گردن به وجود می آید که تشخیص آن برعهده پزشکان این تخصص است. عوامل مختلفی در اختلالات سر و گردن مانند بیماری های ویروسی ، سرطان و یا ضربه تصادفات دخیل هستند. دکتر محمد رضا سماواتی فرد فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی در سال 85 از دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس می باشد. وی دوره تخصصی (رزیدنتی) خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران سال 87 شروع کرد و در سال ۹۰ به عنوان رزیدنت برتر دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزیده شد. هزینه ویزیت دکترهای گوش، حلق و بینی با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است.

وظایف متخصص گوش و حلق و بینی به نوع بیماری و تخصص اضافی آن‌ها بستگی دارد. متخصص گوش، حلق و بینی که در این زمینه باید جراحی گوش و اختلالات عصبی گوش را تشخیص دهند. در صورتی که برای جراحی زیبایی گوش یا جراحی زیبایی بینی به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه می کنید بهتر است برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای او را در مطب مجله خبری پزشکی مشاهده کنید. همانطور که از اسم این تخصص مشخص است، متخصص گوش و حلق و بینی به بررسی، تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با گوش، بینی، حلق و ساختمان های مرتبط با سر و گردن می‌پردازد. نام این تخصص ترجمه انگلیسی «Otolaryngology» می‌باشد و همین طور به اختصار متخصص ENT که اول واژه های Ear Nose ،Throat می‌باشد نامیده می‌شود.

اختلالات صدا

به منظور درمان مننژیت و یا فلج صورت می توان به دکتر مغز و اعصاب نیز مراجعه کرد. عفونت گوش میانی یا التهاب مزمن گوش زمانی رخ می‌دهد که راه شیپور استاش مسدود شود. (شیپور استاش گذرگاهی از پشت بینی به فضای پشت پرده گوش است. ) در واقع اوتیت میانی مزمن هنگامی بروز می‌کند که شیپور استاش به دلایل مختلف مانند آلرژ‌ی، عفونت‌های متعدد، ضربه به گوش یا تورم آدنوئید‌ها به طور مکرر مسدود می‌شود.

و در کلام آخر باید بیان کنیم که دکتر های نام برده شده در این مقاله صرفا برای معرفی بوده و در صورت انتخاب هر کدام از آنها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید. درصورتی که به راهنمایی یا کمک نیاز داشتید با پشتیبانی دکتردکتر تماس بگیرید؛ کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند. سلام يک سوالي از آقاي دکتر پرسيدم جوابش خوب و قانع کننده بود با توجه به اينکه تعطيلات بود و من به پزشک خودم دسترسي نداشتم جواب آقاي دکتر خيلي بهم اميد واري داد تشکر ميکنم.جوابشون کامل بود. هستید از این پس هزینه مشاوره خود را (تا سقف 5 مشاوره)، با کسر سهم بیمه پرداخت کنید. تمامی حقوق این سایت برای درمانکده (شرکت سلامت هوشمند طاهران) محفوظ است.

فهرست سایت

بسیاری از بیماری ها، از جمله آسیب به تارهای صوتی، ویروس ها، سرطان و ریفلاکس مزمن اسید معده می توانند منجر به اختلالات صدا شوند. این بیماری‌ها می‌توانند منجر به گرفتگی صدا، پایین‌تر بودن زیر و بمی صدا، خستگی صوتی و از دست دادن کامل صدا شوند. از دست دادن شنوایی می تواند در افراد در هر سنی رخ دهد و این عارضه، دلایل مختلفی دارد. افزایش سن، قرار گرفتن در معرض صدای بلند، ویروس‌ها، بیماری‌های قلبی، آسیب‌های وارده به سر، سکته مغزی و تومورها میتوانند منجر به کاهش شنوایی تدریجی فرد شوند. اما در برخی از مواقع ، واکس ایجاد شده در گوش تجمع می کند و باعث کاهش شنوایی ، وزوز گوش ، درد گوش و غیره می شود که در این صورت ، بهتر است به یک دكتر فوق تخصص گوش مراجعه کنید تا جرمی را که در گوش تجمع یافته است از آن خارج کند.

می‌توانید در این صفحه از میان بهترین متخصصان گوش، حلق و بینی تهران، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک متخصص گوش، حلق و بینی خوب، مشکل خود را درمان کنید. متخصص گوش و حلق و بینی پزشکی است که به تشخیص ، درمان و جراحی بیماری های در رابطه با اختلالات گوش ، حلق و بینی و هم چنین سر و گردن می پردازد. در ادامه مقاله به بررسی مشکلات این نواحی و نحوه درمان آن توضیح می دهیم. در حال حاضر هزینه ویزیت متخصص حلق و بینی درمانکده در بازه قیمتی ۶۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ تومان متغیر است. لازم به ذکر است که هزینه ویزیت دکتر متخصص گوش حلق بینی که هنگام نوبت‌گیری آنلاین از بیمار اخذ می‌شود، هزینه واقعی پزشک گوش و حلق و بینی مورد نظر است و درمانکده هیچگونه مبلغ مازادی به عنوان کمیسیون از بیماران دریافت نمی‌کند.

متخصص گوش و حلق و بینی، آزمایش‌های مختلفی مانند بررسی حساسیت‌ها، بیماری‌های ویروسی و سرطان را اجرا می‌کند. متخصص گوش و حلق و بینی دارو تجویز کرده، درمان را اجرا، شنوایی را آزمایش و بیمار را به پزشک مربوطه ارجاع می‌دهد. متخصص گوش و حلق و بینی جراحی پلاستیک و ساختاری را نیز به کمک میکروسکوپ‌های قدرتمند انجام می‌دهد.

باید اعتراف کنیم، شکست‌هایی زیادی را تجربه کردیم اما روزهای خوب هم از راه رسید. در مجموع سه مشکل برای بینی‌ها ممکن است وجود داشته باشد که با جراحی بینی می‌توان این مشکلات را برطرف کرد. یک جراح بینی خوب باید علاوه بر داشتن دانش و مهارت کافی، باید از تجربه زیادی برخوردار بوده و نیز اخلاق پزشکی را در حد کمال داشته باشد تا بتواند یک جراحی موفق بینی انجام دهد. هزینه درمان توسط پزشک ENT با توجه به دستمزد پزشک ، نوع بیماری و دارو ها و آزمایشات لازم برای هر فرد متفاوت می باشد که در اولین جلسه مشاوره توسط پزشک مشخص خواهد شد.

Local domestic helper. Join the ranks of savvy entrepreneurs who are revolutionizing their marketing approach with this free ad network today !.