رابطه جنسی بدون دخول؛ هنجارشکن و لذت‌خش

اثربخشی این روش قدیمی لذت فیزیکی را دست‌کم نگیرید. این کار نه‌تنها لذت ، بسیار زیادی دارد، بلکه به ایجاد یک پیوند قوی با شریک ، نیز کمک می‌کند. بوسیدن و در آغوش گرفتن، می‌تواند حس فوق‌العاده‌ای ایجاد کند.

به طور مثال، دست زدن به ، تناسلی مردان برای آن ها بسیار لذت بخش است. خانم‌ها هم بیشتر اوقات با تحریک کلیتوریس ارضا می‌شوند.

بوسیدن و نوازش ،

با توجه به نظرات مختلف و البته مب، آموزش ، و رابطه ،، عمل دخول به واژن یکی از لذت‌بخش‌ترین اعمال ، است و در بیشتر اوقات به ارضای دو طرف می‌انجامد.

در شرایطی مثل:

  • مرد خیلی نزدیک به واژن شما دچار انزال شود
  • ، تناسلی مرد در حالت نعوظ با واژن تماس پیدا کند

ذرات عفونی تنها در اندام‌های ، یا داخل بدن افراد وجود ندارند. این ذرات می‌توانند روی پوست بیرونی و درونی و همچنین در مایعات بدن نیز زندگی کنند.

طبیعتا تکرار یک روش در ، می‌تواند رفته‌رفته از جذابیت آن کم کند. به همین دلیل، بهتر است گاهی و در صورت ،وم، رابطه ، بدون دخول را امتحان کرد.

رابطه بدون دخول و احتمال بارداری

پوزیشن مته

پوزیشن زامبی

مرد جوری باید روی زانو‌های خود بنشیند که سر زن بین پا‌های او قرار بگیرد. سپس مرد باید آن‌قدری سر خود را جلو ببرد که به ، تناسلی زن برسد. در این حالت مرد باید با دستان خود اندکی کمر زن را بالا بیاورد، جوری که زن به‌صورت کامل نخوابد.

از جمله مزایای ، بدون دخول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفاظت از پرده ، تا پیش از شب زفاف
  • انجام رابطه ، در دوران ،
  • برقراری رابطه ، هنگام بارداری
  • تجربه تنوع در ، برای هر دو طرف
  • گاهی به دلیل استفاده از دارو، برای یکی از زوجین امکان دخول وجود ندارد
  • افزایش صمیمیت بین دو طرف
  • کم ، احتمال باروری
  • تجربه رابطه ، در زمان‌هایی مانند ،
  • تنوع بخشیدن به رابطه ،
  • شناخت بهتر نقاط حساس اندام یکدیگر

معایب رابطه ، بدون دخول

همانطور که توضیح دادیم، ، بدون دخول یکی از راه های رابطه ، است و اتفاقا تنوع پوزیشن ، بالایی هم دارد. اگر در این زمینه به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، می‌تو،د از طریق ،ت دهی اینترنتی دکتردکتر با پزشک مشورت کنید.

در این حالت، پا‌های زن روی گردن مرد قرار می‌گیرند. مرد در حالت ایستاده، پاهایش را به اندازه عرض شانه باز کرده و به‌آرامی زن را اندکی پایین‌تر می‌آورد. سپس او را برمی‌گرداند تا شکم‌هایشان با هم تماس پیدا کنند.

زن می‌تواند پا‌های خود را دور سر و گردن و دست‌هایش را دور کمر مرد قفل کند. مرد نیز باید با دست‌های خود کمر زن را نگه دارد.

پوزیشن مار

در این پوزیشن، زن رابطه را آغاز می‌کند و مرد هم می‌تواند با استفاده از دست‌های خود، زن را تحریک کند یا سر خود را کمی بالا آورده و رابطه ده، داشته باشند.

پوزیشن مته

جذابیت ، حتی بدون دخول در گرو احساسات پنج‌گانه بدن است؛ همگی در یک زمان ومکان برای رسیدن به یک هدف فعال می‌شوند و این زیباست. برای همین دل سپردن به تجربه در همان لحظه، واکنش مغز به ،وان پردازنده اصلی را به سمت و سویی می‌برد که واکنش‌های شیمیایی لازم در بدن فرد اتفاق بیفتد.

در این حالت مرد به صورت برع،، طوری قرار می‌گیرد که دست‌هایش از ناحیه آرنج خم شده و در کنار سرش قرار گرفته باشند. پا‌های او باید صاف و در کنار هم قرار گیرند.

دست‌های مرد نیز روی صورت زن است و حرکات را کنترل می‌کند. اگر زن دوست داشته باشد، می‌تواند به‌صورت هم‌زمان با یکی از دستان خود، واژن خود را تحریک کند.

دخول به حالتی اطلاق می‌شود که ، مرد به داخل واژن زن وارد شده و طی مدت زم، بین 1 تا 30 دقیقه (مدت زمان رابطه ، نرمال بین 7 تا 13 دقیقه است)، بارها به صورتی تن، وارد و خارج از ، می‎شود.

مرد با یک دست ، همسرش و با دست دیگر پای او را می‌گیرد و ، تناسلی او را به دهان خود نزدیک می‌کند. زن نیز می‌تواند با هر دو دست به ، تناسلی شوهرش دسترسی داشته باشد.

ماساژ ،

یکی از اه، برقراری رابطه ، بدون دخول تنوع و خلاقیت بخشیدن به رابطه است. این امر به این م،ی نیست که تمام روابط ، زوجین به این شیوه انجام شوند.

اشتراک گذاری


منبع: https://drdr.ir/mag/%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D9%87-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%DA%A9%D8%B3-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%AE%D9%88%D9%84/

یکی دیگر از پوزیشن‌ها برای رابطه ، بدون دخول، پوزیشن زئوس است. در این حالت مرد می‌ایستد و پا‌ها را به اندازه عرض شانه باز می‌کند.

در این نوع از رابطه بهتر است قبل از شروع حمام رفته و اندام های ، خود را با مواد شوینده آنتی‌باکتریال بشویید.

از طرفی دیگر به کمک ماساژ می‌تو،د با بدن همسر خود بیشتر آشنا شوید و صمیمت بینتان را بیشتر کنید.

یکی دیگر از پوزیشن‌های ، بدون دخول، حالت عقرب است. در این پوزیشن باید زن و مرد به پهلو دراز بکشند و سر خود را به ناحیه تناسلی یکدیگر نزدیک کرده و پا‌های خود را از زانو کمی باز کنند.

دخول معمولا از طریق واژن انجام می‌شود اما یکی از دیگر راه‌های آن، ، مقعدی است که البته توصیه نمی‌شود. رابطه ، مقعدی به دلیل آناتومی مقعد خطرناک است و معمولا درد دارد؛ این در شرایطی است که ، از طریق واژن بسیار ارضاکننده است.

، بدون دخول

مرد در پوزیشن زامبی برای ارضای همسر می‌نشیند و پاهایش را دراز کرده و از زانو کمی بلند و از هم جدا می‌کند.

از نظر تئوری، بیماری‌های مقاربتی می‌توانند از طریق اعمال ، زیر منتقل شوند:

  • بوسیدن
  • تحریک دهان و نوک ،
  • رابطه ، ده،
  • رابطه ، با دست، از جمله انگشت‌گذاری مقعدی و انگشت‌گذاری واژن

زن نیز روی زانو‌های خود در مقابل مرد قرار خواهد گرفت تا سرش نزدیک ، تناسلی او قرار بگیرد. زن می‌تواند از دست‌های خود به شکل تکیه‌گاه استفاده کند و آن‌ها را روی ران مرد قرار دهد. همچنین می‌تواند با دستان خود ، تناسلی مرد را نوازش داده و ماساژ دهد.

پوزیشن یین یانگ

البته زم، که خانم‌ها در دوران قاعدگی قرار دارد یا به هر صورتی طرفین آمادگی برقراری دخول را ندارند، پوزیشن‌های ، بدون دخول بسیار کارآمد هستند. از آن‌جایی که بیشترین میزان مراعات در این نوع از رابطه به‌دلیل شرایط بانوان است، مراجعه به متخصص ،ن در این زمینه، تصمیم درستی است.

در پوزیشن زئوس، مرد سر زن را می‌گیرد و ریتم ، را کنترل می‌کند.

یکی از پوزیشن های رابطه ، بدون دخول، پوزیشن مار است. در این حالت، پا‌های زن روی گردن مرد قرار گرفته، به‌طوری که ، تناسلی او نزدیک صورت مرد باشد.

سپس مرد می‌ایستد و پس از باز ، پاهای خود، همسرش را به آرامی اندکی پایین می‌آورد تا جایی که صورت او در نزدیکی ، تناسلی‌اش قرار بگیرد.

همان‌طور که اشاره کردیم، رابطه ، صرفاً به دخول محدود نمی‌شود. این نوع رابطه ، می‌تواند فرآیند ، بین شرکای ، را از حالت ماشینی خارج کند.

دخول یکی از ارکان مهم رابطه ، است اما اینبار می‌خواهیم کلیشه‌ها را نادیده بگیریم و درباره انواع رابطه ، بدون دخول برایتان بگوییم. ، فعالیتی ، با مشارکت چند حس است که افراد را از نظر بیولوژیکی، شیمیایی و رو، برانگیخته می‌کند.

تعجب کرده‌اید؟ پس با ما باشید تا در ادامه محبوب‌ترین این روش‌ها را به شما معرفی کنیم:

تحریک فیزیکی

در این نوع از رابطه، عمل لیسیدن، مکیدن و خوردن ، ،، اطراف گوش، گردن، کمر و دیگر مناطق جذاب بدن از لحاظ ، برای دو طرف اتفاق می‌افتد.

زن بین پا‌های مرد نشسته و سر خود را رو به بالا و پا‌ها را خم می‌کند و کمی از هم فاصله می‌دهد. یکی از دست‌های زن روی کمر مرد و دست دیگر روی ، تناسلی او قرار می‌گیرد.

بعد از آن زن سر خود را چرخانده و با یک دست پا و با دست دیگر ، تناسلی مرد را می‌گیرد. مرد هم کمر و شکم زن را می‌گیرد و به وسیله دهان رابطه ، برقرار می‌کنند.

همچنین اگر با پارتنر خود به تازگی آشنا شده‌اید، بهتر است از لوازم پیشگیری کننده‌ای مثل کاندوم استفاده کنید. با این کار احتمال انتقال بیماری های مقاربتی مثل اچ پی وی ده، را بسیار کاهش می‌دهید.

استفاده از وسایل ،

بسیاری از افراد اینطور فکر می‌کنند که امکان انتقال بیماری‌های مقاربتی در رابطه ، بدون دخول وجود ندارد؛ این دیدگاه اشتباه است.

خطر باردار شدن به این روش بسیار اندک است زیرا اسپرم فقط برای مدت کوتاهی می‌تواند خارج از بدن زندگی کند. با این حال اگر قصد بارداری ندارید، بهتر است بد،د که احتمال باردار شدن از این طریق وجود دارد.

انتقال بیماری های مقاربتی در رابطه ، بدون دخول

در این زمینه اگر نظری دارید، با ما و دیگر خوانندگان مجله دکتردکتر به اشتراک بگذارید.

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش اطلاعات عمومی شماست و به منزله تجویز پزشکی نیست.

بارداری زم، اتفاق می‌افتد که اسپرم تخمک را بارور می‌کند؛ این اتفاق حتی زم، که رابطه ، بدون دخول دارید هم ممکن است رخ دهد. در صورت تماس اسپرم با واژن ممکن است باردار شوید.

در ادامه با ما همراه باشید، قصد داریم تا انواع پوزیشن ها، معایت و مزایا، بررسی احتمال بارداری و انتقال بیماری‌های مقاربتی در این شیوه از ، را مورد بررسی قرار دهیم.

، بدون دخول؛ بی‌خطر و متنوع

در این حالت، مرد خیلی ساده و در وضعیتی راحت دراز می‌کشد و یک پا را بالا قرار می‌دهد. زن زانو زده و صورت خود را بین پا‌های مرد قرار می‌دهد، به‌طوری که ، او روی شکم مرد باشد و پاهایش کنار صورت او قرار گیرند.

سپس زن جلوی مرد زانو می‌زند (برای راحتی بیشتر، می‌توان یک بالشت کوچک زیر پا قرار داد) تا ، تناسلی مرد درست روبه‌روی دهانش قرار بگیرد.

پوزیشن مار

 تحریک ، ده،

این پوزیشن ، بدون دخول یکی از راحت‌ترین و متداول‌ترین حالت‌های رابطه ، است. در این موقعیت، زن دراز می‌کشد و پا‌های خود را به‌صورت کامل بالا می‌آورد، قوزک پا‌های خود را می‌گیرد و تا جایی که می‌تواند، پا‌ها را از هم باز می‌کند و دوباره به بدن مرد می‌،باند.

امروز برای ایجاد تنوع در هر نوع از ،، وسایل ، وجود دارند که به خوبی فانتری‌های زوج‌ها را جواب می‌دهند.

در این حالت مرد به کنار می‌خوابد و پا‌ها را از هم باز می‌کند. زن نیز کنار مرد دراز می‌کشد، به شکلی که زانوهایش به نزدیکی شانه‌های مرد برسند، پا‌ها را خم می‌کند و صورت خود را به ، تناسلی مرد می‌رساند.

گاهی برای رسیدن به لذتب باید قو،ن را ش،ت؛ ، بدون دخول یکی از همین ش،تن‌هاست. این که افراد بسیاری ، و ارگاسم را تنها و تنها در چارچوب دخول می‌دانند، اشتباهی متداول است که تنها با دسترسی به اطلاعات کافی و البته درست، اصلاح می‌شود. مخصوصا که رابطه ، بدون دخول یکی از روش‌های محبوب برقراری ، بین زوج‌های جوان در دوران عقد و نامزدی است.

سپس زن خم می‌شود، سر خود را به سمت ، تناسلی می‌برد، دست‌های خود را کنار زانو‌ها قرار می‌دهد و ، خود را به صورت مرد نزدیک می‌کند. مرد باید در این حالت دست‌های خود را روی ، همسر خود قرار دهد.

پوزیشن میله

زن با یک دست ، مرد را می‌گیرد تا بتواند به راحتی ، تناسلی مرد را در دهان خود قرار دهد. مرد نیز می‌تواند با دست، ، تناسلی زن را تحریک کند.

پوزیشن ماهی

در این حالت مرد باید روی دستان خود که کمی از هم فاصله دارند، در برابر دیوار بایستد و پا‌های خود را در عین حال که کاملاً صاف هستند، از هم باز کند.

رابطه ، بدون دخول ویژگی جالبی که دارد این است که در این نوع از رابطه، روش‌های مختلفی برای لذت‌بردن وجود دارد و هیچ محدودیتی نیست؛ در واقع رویکرد هر فردی در این رابطه منحصر به‌فرد خودش است. در این نوع از ، نیازی به تقویت و افزایش میل ، مردان نیست.

انواع روش‌های رابطه ، و پوزیشن‌های بدون دخول

در صورت دیدن هر نشانه ای یا نیاز به بررسی بیشتری از این زمینه، خانم ها باید به دکتر ،ن و آقایان باید به دکتر اورولوژ مراجعه کنند.

راه لذت تنها از جاده دخول نمی گذرد، یکدیگر را کشف کنید!

زن باید روبه‌روی مرد ایستاده و پا‌های خود را کاملاً بسته و در کنار هم نگه دارد و سر خود را بین پا‌های مرد قرار دهد.

پوزیشن آویز شدن

ماساژ ،

مزایای رابطه ، بدون دخول

ماساژ به خودی خود بدن را از تنش و گرفتگی رها می‌کند، اما می‌توان با کمی خلاقیت، برانگیختگی و و ، بدون دخول را موجب شود.

در این حالت مرد با پا‌هایی که به اندازه عرض شانه باز شده‌اند، می‌ایستد و از ،مت زانو کمی خم می‌شود.

پوزیشن زئوس

پوزیشن ساعت

بوس و معاشقه

پوزیشن افقی

همانطور که از نام این نوع از رابطه ، پیداست، در این نوع از ، به هیچ ،وان عمل دخول بین زوجین انجام نمی‌شود. نکته جالبی که درباره این نوع از رابطه ، وجود دارد این است که شرکای ، که این نوع از رابطه را امتحان می‌کنند، کاملا از آن لذت برده و به ارگاسم می‌رسند.

دخول چیست؟

رایج‌ترین محرک در هر نوع ،ی، حس لامسه است و نقش بسیار مهمی در برانگیختگی دارد. در بدن انسان 24 مرکز عصبی وجود دارد که با لمس آن‌ها می‌توان عشق بازی کرد.

انواع مختلفی از وسایل ، مانند ویبراتورها، لباس های خاص و لوازم ، نمادین مثل شلاق وجود دارند که بدون نیاز به دخول، به تجربه لذت ، دو طرف کمک می‌کنند.

پوزیشن زئوس

رابطه ده، یکی از روش‌های محبوب رابطه ، بدون دخول است. این عمل لذت‌آور است و در ، با عمل دخول هم معمولا انجام می‌شود.

به همین دلیل، بعضی از بیماری‌های مقاربتی می‌توانند هنگام تماس پوست با پوست یا تماس با مایعات بدن به دیگری منتقل شوند.

پوزیشن یین یانگ

پوزیشن عقرب

Advantages of local domestic helper. Free & easy ad network.