آموزش پیش‌نوازی در رابطه جنسی؛ راز زندگی زناشویی پایدار و ایده‌آل

پیش‌نوازی از نظر عاطفی و رو، نیز اهمیت زیادی دارد و باعث برانگیختگی و ایجاد ارتباط و افزایش میل ، می‌شود. عشق بازی صمیمیت بین زوجین را افزایش می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند علایق ، خود را کشف کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

آموزش پیش‌نوازی و روش‌‌های پیش‌نوازی

در این مورد باید اشاره کنیم که پیش‌بازی در رابطه ، بسیار مهم است و هر چه بهتر انجام شود، رضایت طرفین از رابطه ، بیشتر خواهد بود. با این حال اگر از رابطه ، خود با همسرتان چندان لذت نمی‌برید یا نمی‌تو،د رضایت همسرتان را نسبت به رابطه به دست آورید، می‌تو،د با یک روانشناس یا ،‌تراپیست خوب مشورت کنید.

● لب‌ و دهان
● کلیتوریس
● شکم و ناف
● پاها
● واژن
● نقطه جی
● گردن
● سینه‌ها
● ،
● گوش‌ها
● سر
● دست‌ها
● کمر

نقاط حساس در بدن مردان

اگر بخواهیم از یکی از جذاب‌ترین و اصلی‌ترین روش‌ های پیش‌نوازی در میان زوجین که باعث افزایش صمیمیت در میان طرفین شده و یکی از راه‌های افزایش لذت ، در آن‌ها معرفی می‌شود، می‌تو،م از نوازش دست‌ها و پاها و حرکت لب و زبان روی اندام تناسلی شریک ، نام ببریم. پس به آرامی دست خود را روی گونه‌ها و گردن شریک ، بکشید و او را برای ، آماده کنید.

روش دیگری که در لیست روش‌های پیش‌نوازی قرار می‌گیرد، استفاده از ،‌های مخصوص واژن است که مقاربت و ، را لذت بخش‌تر کرده و از درد جلوگیری می‌کند.

موسیقی

با انجام این کار آرامش رو، شما و همسرتان بیشتر شده و برای برقراری یک رابطه ، خوب آمادگی بیشتری به دست می‌آورید.

بوسه

پیش‌نوازی در ، یک هنر است، پس لازم است با نباید‌های این کار نیز به خوبی آشنا شوید. کارهایی که باید از آن‌ها اجتناب کنید، عبارتند از:

شناخت نقاط حساس بدن

در آوردن لباس شریک ،

اغلب افراد بر این باورند که پیش‌نوازی فقط برای ایجاد احساسات نشاط بخش در رابطه ، انجام می‌شود و هیچ‌گونه فایده‌ای برای سلامتی انسان ندارد. اما باید بگوییم که پیش‌نوازی باعث تحریک اعصاب و مغز و هیجان‌ انگیزشدن روح شده و تقویت سیستم ایمنی، مقاومت بهتر در برابر پیری و افزایش عمر را به دنبال دارد. علاوه بر این به کاهش استرس افراد در رابطه کمک می‌کند و احساس صمیمیت، محبت و سرخوشی را در افراد افزایش می‌دهد.

در پیش‌نوازی از انجام چه کار‌هایی باید خودداری کرد؟

متخصصان پیش‌بازی را مجموعه‌ای از اقدامات تحریک کننده مانند لمس‌،، بوسیدن، لیسیدن، صحبت‌های اروتیک، متلک گفتن و کارهایی از این قبیل می‌دانند که میان زوجین رد و بدل می‌شود و با توجه به توافق طرفین، هیچ حد و مرز درست و غلطی برای آن وجود ندارد.

● از انجام حرکات تکراری خودداری کنید.
● اعتماد به نفس داشته باشید.
● خیلی خشن رفتار نکنید.
● در انجام پیش‌نوازی عجله نکنید.
● در رابطه ، ده، خشن رفتار نکنید.
● نوک سینه همسرتان را نچرخ،د؛ زیرا این کار برای او دردآور است.
● زیر گوش همسرتان کلمات تحریک آمیز زمزمه کنید.
● همسرتان را به پیش‌نوازی و برقراری رابطه ، مجبور نکنید.

از تحریک نقطه جی در دیواره داخلی واژن نیز غافل نشوید. این نقطه‌ها محرک بسیار خوبی برای افزایش میل ، بوده و لمس‌ آن‌ها باعث افزایش لذت ، در زن می‌شود.

انتخاب مکان من،

پرسش از پارتنر درباره علایق او در پیشنوازی

پیش‌نوازی،  راز یک رابطه شگفت انگیز!

موارد و رفتارهایی که در بالا ذکر شد، بدون شک خشنودی شما و شریک ،‌تان را به دنبال خواهد داشت. اما فراموش نکنید که زیاده روی در انجام هر عملی باعث ایجاد د،دگی می‌شود. پس در هنگام پیش‌نوازی نیز اعتدال را رعایت کرده و خلاقیت به ،ج دهید.

تعدادی از افراد تصور می‌کنند در رابطه ، فقط ارگاسم است که اهمیت زیادی دارد! اما این تصور کاملا اشتباه بوده و اصل رابطه ،، لذت بردن از آن است نه فقط ارگاسم. ارگاسم در همه رابطه‌ها اتفاق نمی‌افتد اما با پیش‌نوازی می‌تو،د از رابطه ، خود لذت ببرید و نسبت به رابطه خود احساس خوبی داشته باشید.

در این راستا توصیه می‌کنیم تا مطلب نکات مهم قبل و بعد از ، را مطالعه کنید.

صحبت‌، قبل از رابطه

اما فواید پیش‌نوازی چیست و چه اهمیتی دارد؟ در این مطلب از مجله گردشگری دکتردکتر همراه ما باشید.

آموزش پیش‌نوازی قبل از رابطه ،؛ پیش‌نوازی چیست؟

یکی از بهترین روش‌هایپیش‌نوازی، ماساژ همسرتان قبل از رابطه ، است. برای انجام این کار لازم نیست که مانند ماساژور‌های حرفه‌ای کار خود را انجام دهید، تنها پاها، دست‌ها، شانه‌های او را به آرامی فشار دهید، کافی است.

صدای تحریک‌کننده

در آ، اگر شما نیز در مورد روش‌های پیش‌نوازی ، روش خاصی را می‌شناسید که به آرامش رابطه کمک می‌کند، حتما آن را به ما معرفی کنید.

روش‌‌هایی که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم، اغلب برای تمام افراد خوشایند است اما شاید چند مورد از آن‌ها برای شما لذت بخش‌تر باشد. به همین دلیل بهتر است درباره سلیقه و خواسته‌های خود با همسرتان صحبت کنید و نیاز خود را با او در میان بگذارید. این روش‌ها عبارتند از:

نوازش‌، قبل از رابطه ،

این تغییرات باعث می‌شود اصطکاک و دخول ، احساس خوبی را در طرفین به وجود آورد و از ایجاد ناراحتی و درد در آن‌ها جلوگیری کند. همچنین مشکل نعوظ را در مردان برطرف کرده و میل ، آن‌ها را افزایش می‌دهد.

آمادگی فرد برای انجام رابطه ، از لحاظ رو، اهمیت زیادی دارد. پس با گفتن کلمات عاشقانه و محبت آمیز، شریک ، خود را برای تجربه یک رابطه ، لذت بخش آماده کنید.

پیش‌نوازی در رابطه نقش مهمی دارد و باعث بیدار ، احساست ، در دو طرف، اعتماد و پیوند طرفین می‌شود. علاوه بر این پیش‌نوازی به ذهن و بدن زوجین کمک می‌کند که خلق و خوی خود را بهبود ببخشند و راهی برای ایجاد برانگیختگی و لذت پیدا کنند.

پیش‌نوازی بزرگ‌ترین بخش رابطه ، است و به گفته برخی، مهم‌ترین بخش ، است که با تحریک فیزیکی و ذهنی فرد، باعث برانگیختگی و میل ، در او می‌شود. پیش‌نوازی در واقع مرحله آماده سازی فرد برای برقراری رابطه ، محسوب می‌شود.

خوب است بد،د که موسیقی یکی از قوی‌ترین محرک‌ها برای برقراری رابطه ، است. پس سعی کنید قبل از برقراری رابطه، موسیقی‌هایی را در اتاق پخش کنید که رضایت دو طرف را به دنبال داشته باشد و هر دو از آن لذت ببرید.

بدون شک می‌د،د که صداهایی قدرت برانگیختگی شما و شریک ،‌تان را افزایش می‌دهد. این صدا‌ها و آوا‌ها را زیر گوش او زمزمه کنید تا همسرتان به اوج نیاز ، برسد.

استفاده از روغن قبل از رابطه ،

مانند هر چیز دیگری، سلیقه ، در میان افراد متفاوت است. در رابطه ،شویی نیز سلیقه‌ها متفاوت بوده و از روش‌های پیش‌نوازی مختلفی استفاده می‌شود.

همانطور که می‌د،د کلیتوریس از مهم‌ترین نقاط حساس بدن محسوب می‌شود و چون این نقطه اعصاب تحریک پذیر زیادی دارد، پس لمس و تحریک آن برای زن بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

شاید انتخاب مکان من، برای برقراری رابطه ، را نسبت به پیش‌نوازی بدون ربط بد،د. اما مک، که قرار است در آن رابطه ، برقرار شود، باید باعث ایجاد آرامش در طرفین شده و میل شما و شریک ،‌تان را به برقراری رابطه ، افزایش دهد.

شناخت نقاط حساس بدن

با این حال اگر با وجود تلاش‌های فراوان، نتوانستید رضایت همسرتان را از برقراری رابطه ، به دست آورید، خوب است از یک ، تراپیست یا مشاور کمک بگیرید. برای این کار می تو،د از ،ت دهی اینترنتی دکتردکتر استفاده کنید.

بوسه باعث آزاد شدن ا،ی توسین، دوپامین و سروتونین در بدن شده و این عمل شیمیایی سطح کورتیزول (هورمون استرس) را کاهش می‌دهد و باعث ایجاد احساس محبت، پیوند و سرخوشی و لذت در فرد می‌شود.

،ی نیست که بتواند قدرت بوسه برای برقراری رابطه ، را نادیده بگیرد. بوسیدن و بوسیده شدن میل ، را افزایش می‌دهد و تکرار آن باعث آمادگی بیشتر طرفین برای برقراری رابطه ، می‌شود.

چگونه می‌توان از ، یا رابطه ، اوج لذت را تجربه کرد؟ آیا پیش‌نوازی در رابطه ، اهمیت دارد؟ این‌ها از سوالات پر تکرار زوجینی هستند که تازه ازدواج کرده‌اند و به دنبال جواب می‌گردند.

بدون شک شناخت دقیق نقاط حساس و تحریک پذیر شریک ،، نقش اصلی را در برانگیختگی ، فرد دارد. در واقع نقاطی در بدن وجود دارد که با لمس آن‌ها می‌تو،د شریک ، خود را به اوج لذت ، رسانده و او را برای برقراری یک رابطه عالی آماده کنید. در ادامه به نقاط حساس زن و مرد اشاره می‌کنیم.

نقاط حساس بدن ،ن

اهمیت پیش‌نوازی از نظر فیزیولوژیکی و جسمی این است که می‌تواند ، تناسلی و کلیتوریس را تحریک کرده و واژن و در ، تناسلی زوجین ایجاد روان‌‌سازی کند.

همان طور که در بالا اشاره شد، علایق افراد در هر زمینه‌ای متفاوت است. پیش‌نوازی در ، نیز مهم‌ترین بخش رابطه ، محسوب می‌شود و لازم است که به طور کامل با علایق و نیاز‌های شریک ، خود آشنا شوید. پس به طور مستقیم از شریک ، خود سوال کنید که انجام چه کاری میل ، او را بیشتر می‌کند و باعث آرامش رو، او می‌شود.

اشتراک گذاری


منبع: https://drdr.ir/mag/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D9%87-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%DA%A9%D8%B3/

● بیضه‌ها
● ، تناسلی و نقطه F
● لب و دهان
● نواحی داخلی ران
● گوش‌ها
● نوک سینه

فواید پیش‌نوازی در رابطه ، چیست؟

آموزش پیش نوازی قبل از رابطه ،

اهمیت پیش‌نوازی از نظر جسمی و رو،

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش اطلاعات عمومی شماست و به منزله تجویز پزشکی نیست.

بدون شک می‌د،د که خانم‌ها عاشق تعریف و تمجید هستند. پس چه چیزی بهتر از این که این حرف‌ها را از زبان همسرشان بشنوند.

ماساژ

یکی از بهترین روش‌ها برای تحریک ،ن این است که همسر لباس‌های او را درآورد. این کار برای مردان نیز خوشایند خواهد بود. پس برای درآوردن لباس‌ها عجله نکنید و در حین این کار، به تمام بدن او نگاه کنید.

لمس کلیتوریس