خرید plc زیمنس s7 کارت2M CPU319 3PN DP فروشگاه اینترتی برق صنعتی و ابزار دقیق

برای برقراری ارتباط سی پی یو اصلی با سی پی یو فرعی در PLC از این قطعه استفاده می‌شود. تاچ پنل یا رابط کاربری ماشین و انسان ، واسط بین فرآیند یا دستگاه و عملگر است. در اصل، این پنل یک اپراتور بوده تا ابزار اصلی و سرپرستان خط برای هماهنگی و کنترل فرآیندها و ماشین آلات صنعتی و تولیدی از آن استفاده نمایند.

خرید plc زیمنس s7 کارت2M CPU319 3PN DP فروشگاه اینترتی برق صنعتی و ابزار دقیق

طراحی این سری از PLC ها به صورتی انجام گرفته که کامپکت باشد و بتوان از خود CPU به تنهایی در پروژه قیمت پی ال سی استفاده کرد. از همین لحاظ بر روی خود CPU زیمنس ورودی و خروجی با توجه به مدل آن درنظر گرفته شده است و در بعضی مدل ها ورودی آنالوگ نیز دارد و بیشتر شبیه به پی ال سی های آسیایی مانند PLC فتک و PLC دلتا می باشد. در برخی از سیستم‌ها که نیاز به عملیات کنترل پیچیده وجود دارد؛ یس ال سی بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • امیدواریم این مطلب شمارا در شناخت برای خرید PLC s زیمنس یاری کرده باشد.
  • با پرداخت ان لاین به راحتی می‌توانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.
  • در جدول زیر می توان مشخصات و تفاوت های CPU 1211C پی ال سی S زیمنس را مشاهده کرد.
  • PLC یا همان Programmable Logic Controller (کنترل‌گر منطقی برنامه‌پذیر) در هر عملیات صنعتی که نیازمند کنترل دقیق و برنامه ریزی شده است، مانند فرایند تولید، مونتاژ و تجهیزات رباتیک نقش بسیار کلیدی دارد.
  • پی ال سی لوگو زیمنس دارای ویژگی های کاربر پسند متعددی همچون قیمت مناسب ، راه اندازی آسان ، عدم نیاز به کابینت نصب می باشد.

تحلیل و بررسی کوتاه PLC زیمنس CPU 1212C AC/DC/RELAY CPU1212C این مدل از یکی دیگر از CPU های زیمنس S می باشد که دارای 8 ورودی و 6 خروجی دیجیتال و دو ورودی آنالوگ می باشد. ایرانی شناخته می شود البته شاید بتوان گفت به همان کیفیت پی ال سی اصلی دلتا نباشد ، اما حدود 80 درصد کارایی را میتوان از آن گرفت که در بیشتر مواقع برای انجام یک اتوماسیون معمولی مناسب است. PLC به عنوان یکی از مهمترین قطعات و کنترلرهای صنعتی در ایران و دنیا شناخته می شود. به طوریکه همینک جزء جدانشدنی بخشهای صنعتی و فرآیندهای اتوماسیون صنعتی شناخته می شود. اما برای درک بهتر اینکه plc چیست و چه کاربردهایی در صنعت دارد پیشنهاد میکنیم به منوی بالای سایت و بخش مفاهیم اولیه نگاهی بیندازید.

پی ال سی های زیمنس خود را به عنوان یک کنترل‌کننده منطقی برنامه‌پذیر پیشرفته و مفید در انواع مقیاس‌ها و کاربری‌های صنعتي ثابت کرده است. کارخانه سازنده PLC زیمنس برای آن نرم افزاری تولید می کند، پس از نصب نرم افزار بر روی کامپیوتر و نوشتن برنامه دلخواه می‌توان آن را از کامپیوتر وارد پی ال سی کرد. Plc s7-400 زیمنس یک کنترلر منطقی قابل برنامه ریزی بسیار پرقدرت است.

قابلیت‌های کنترل حرکت، از محورهای سرعت، محورهای جهت‌یابی، عملکرد همگام نسبی و همچنین انکودرهای خارجی پشتیبانی می‌کند. این سری از قابلیت‌های امنیتی مانند حفاظت از دانش و داده‌ها با رمز عبور در برابر خواندن و یا ویرایش غیر مجاز برنامه‌ها نیز پشتیبانی خواهد کرد. در کل قیمت plc زیمنس بیشتر از دلتا است، اما بسته به نوع پروژه و خواسته برنامه‌نویس، می‌توان مدل زیمنس یا دلتا را تهیه کرد اما در کل، پی ال سی‌های زیمنس محبوب‌تر و کار با آن‌ها بهتر و آسان‌تر می‌باشد. علیرغم اندازه کوچک، این سری پی ال سی در واقع قادر به انجام بسیاری از کارهای پیشرفته است، که یک دلیل دیگر خوب بودن این PLC برای مبتدیان است.

یکجا بودن پردازش و کنترل با امنیت مناسب:

سطح منطقی 0، ولتاژ کمتر از 5 ولت DC و سطح منطقی 1، ولتاژ بالاتر از 15 ولت DC، سطح جریان مصرفی هر ورودی دیجیتال حداکثر 4 میلی آمپر می باشد. لوگو زیمنس پی ال سی با طراحی کمپکت است که استفاده آسانی داشته و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد. طراحی ALL in ON این سیستم با صفحه نمایش و پنل اپراتور یک‌پارچه با کاربری آسان، این سری را برای استفاده در طیف‌های متفاوتی از فرایندها آماده ساخته ‌است.

به طور مثال، ماژول‌ها یکی از این موارد محسوب می‌شوند که شما ناگزیر به یادگیری آن‌ها هستید. آموزش پی ال سی زیمنس برای کسب اطلاع از ساعات آموزشی، کلاس های plc زیمنس لطفا با واحد فنی شرکت تماس گرفته و راهنمایی دریافت نمایید. PLC زیمنس مدل S از جدیدترین مدل های پی ال سی زیمنس می باشد، این مدل با قابلیت هایی همچون ساختار ماژولار ، انعطاف پذیری ، کامپکت بودن ، سرعت عملکرد بالا این مدل را به پر فروش ترین پی ال سی زیمنس تبدیل کرده است.

I / O Module و CPU