رابطه جنسی خشن یا هارد سکس؛ تجربه‌ای متفاوت

به دلیل فشار و حرکات خشن یا دخول با سرعت زیاد، قرار گرفتن در پوزیشن‌های نامن، به کمر فشار بسیاری وارد شده و آسیب‌های زیادی به این نقاط وارد می‌شود.

مرگ از عوارض رابطه ، خشن

اگر همسرتان با تجربه رابطه ، خشن موافق است، قبل از انجام آن ابتدا روی حد و مرز‌های ایمن توافق کنید. بدون حد و مرز هیچ یک از شما نخواهید دانست که دیگری از چه چیز لذت می‌برد.

رابطه ، خشن ا،اما نشان دهنده اختلالات شخصیتی نیست. هیچ قانونی در رابطه با طبیعت انس، وجود ندارد که شیوه صحیح برقراری عشق‌بازی با همسر را تعیین کند. اما در صورتی که رابطه ، برای هریک از شرکای ، دردناک باشد و لذت‌بردن یکی از طرفین به قیمت آسیب رسیدن به دیگری باشد، این رابطه صحیح نخواهد بود. زیرا به محض اتمام آن، نفر دوم احساس خواهد کرد که مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

بیشتر افرادی که علاقه به رابطه ، خشن دارند، ،وان کرده‌اند که به دلیل یک‌نواختی و خستگی در روابط روی به این نوع رابطه ، آورده‌اند و بسیار نیز از آن راضی هستند. به دلیل اینکه انسان‌ها تنوع طلب هستند استفاده از فانتزی‌های جدید می‌تواند یک انقلاب جدید در رابطه آن‌ها به وجود می‌آورد.

چه زم، رابطه خشن دارای عوارض است؟

البته انتخاب درست برای ،ب اطلاعات بیشتر در خصوص رابطه ، خشن، مشورت با یک متخصص روانشناس در تهران یا هر شهر دیگری است اما این مطلب را در راستای آگاهی رس، برای شما به رشته تحریر در آورده‌ایم؛ از شما دعوت می‌کنیم که با ما همراه باشید.

رابطه ، خشن چیست؟ آیا با BDSM متفاوت است؟

همان‌قدر که ویژگی‌های شخصیتی و سلیقه افراد در همه زمینه‌ها متفاوت است، تمایلات و سلیقه ، افراد نیز می‌تواند تفاوت داشته باشد. از این‌رو همانطور که برخی رابطه ، آرام و رومانتیک را دوست دارند، بعضی نیز گرایش به رابطه ، خشن دارند. برای داشتن رابطه ، خشن یا هارد ، باید چند نکته را در نظر بگیرید:

  • رضایت شریک ،؛ عدم استفاده از روش‌های غیر انس، مانند خفگی، آسیب‌های همراه با خون‌ریزی
  • پر، از داشتن چندین شریک ،؛ انجام آزمایش بیماری‌های مقاربتی قبل از انجام هارد ،

تنوع داشتن در ، برای ،ن و مردان بسیار جذاب است و بسیاری از افراد به‌خصوص خانم‌ها علاقه خاصی به ، خشن یا هارد‌، دارند. اما مهم‌ترین نکته در این روابط، توافقی بودن انجام رابطه ، خشن بین خانم‌ها و آقایان است.

در ، خشن ارباب و برده‌ای، ارباب مرد می‌تواند با ریتم‌های مختلفی اقدام به ، کند حتی با آرام ، دخول به دنبال کنترل ارگاسم زن باشد. اما در ، خشن هدف نمایش قدرت و فشار بیشتر است. بنابراین اگر پارتنر به آن علاقه داشته باشد بدون شک به یک ، لذت‌بخش تبدیل می‌شود. خلاقیت در ، خشن به جذابیت و ارگاسم هر دو طرف کمک بسیاری خواهد کرد.

یکی از عوارض ، خشن سوزش واژن در ،ن است، این عارضه به دلیل اصطکاک زیاد حین رابطه ، و عدم ترشح کافی واژن اتفاق می‌افتد. گاهی ،ن پس از رابطه احساس سوزش، درد، سوختگی و داغ شدن در ناحیه دهانه رحم خود می‌کنند. گاهی هم در حین رابطه ، خشن اطراف واژن زخم شده و منجر به سوزش می‌شود.

خفگی در رابطه ، هارد

همچنین می‌تو،د با همسر خود بر سر یک کلمه توافق کنید که اگر در طول رابطه هر کدام از شما آن را بیان کرد، سریعاً همه چیز متوقف شود. بنابراین اگر در جایی از رابطه یکی از شما احساس ناراحتی ،د عمل در حال انجام متوقف خواهد شد.

۴. کشیدن مو

با صدای بلند با او حرف بزنید، به او بگویید چه کار باید بکند و چه کاری نباید انجام دهد. دستور بدهید. این کار لحظات را خشن‌تر و داغ‌تر می‌کند. در پوزیشن‌های رابطه ، قرار بگیرید که یک نفر مدیریت می‌کند و همزمان دستور بدهید، سیلی بزنید، مو‌های او را بکشید و کارهایی خشن از این قبیل انجام دهید.

باید‌ها و نباید‌های اجرای رابطه ، خشن

دنیای رابطه ، پر از شگفتی است، مثلا رابطه ، خشن یا هارد ،، یکی از انواع رابطه ، پرطرفدار بین زوج‌ها است. البته مرز باریکی به رنگ قرمز بین رابطه ، خشن با خشونت ، وجود دارد که باید درباره آن بد،د؛ مطلبی که در ادامه این مطلب از مجله دکتردکتر قصد داریم درباره آن برایتان بگوییم.

از لذت‌بخش‌ترین ،مت رابطه برای همسرتان، تنبیه ، اوست! او را روی زانوی خود خم کنید و به پشت او ضربه بزنید. می‌تو،د با این کار رد انگشتان خود را روی بدن او ببینید. این اتفاق یکی از مهم‌ترین بخش‌های این نوع رابطه خشن است.

۷. دستور بدهید

، یکی از هیجانات زندگی مش، است. به میز، که تنوع غذایی وجود دارد، تنوع در ، نیز وجود دارد. ، خشن یا هارد ، ی،ی دخول و رابطه ، همراه با قدرت و فشار بسیار زیاد، به گونه‌ای که شریک ،‌تان توانایی انجام حرکات زیادی را نداشته باشد. در ، خشن می‌تو،د از کاندوم‌های تأخیری استفاده کنید و بدون توجه به ارگاسم شدن پارتنرتان به کار خود ادامه دهید.

اگر علاقه به داشتن رابطه ، خشن دارید بهتر است با رضایت همسرتان یک بار آن را تجربه کنید. اما در نظر داشته باشید اگر شریک ،‌تان مخالف این کار بود هرگز به زور او را وادار به برقراری رابطه ، هارد نکنید. زیرا تأثیرات جبران ناپذیری در رابطه شما می‌گذارند.

تفاوت رابطه ، خشن با ،

۱. نقش بازی‌، در هارد ،

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش اطلاعات عمومی شماست و به منزله تجویز پزشکی نیست.

رابطه ، خشن چیست؟

تفاوت رابطه ، خشن با BDSM

به آرامی گردن همسرتان را گاز بگیرید. سپس کم‌کم به سمت پایین بروید و اندام‌های حساس او را با دندان‌هایتان تحریک کنید. همچنین اگر خانم هستید، بسیاری از مردان دوست دارند که با ناخن به کمر آن‌ها بکشید. بنابراین در مورد خواسته‌های همسر خود در رابطه ، خشن سؤال کنید.

۶. تنبیه کنید

در ادامه روش‌های مختلف ، خشن را معرفی می‌کنیم و درباره آن شرح خواهیم داد:

اگر ، خشن را از راه نادرست انجام دهید باعث آسیب رسیدن به خودتان و همسرتان خواهد شد. در ادامه به برخی از عوارض انجام هارد ، غلط اشاره خواهیم کرد:

سوزش واژن

از عوارض مهم ، خشن می‌توان تأثیر آن بر روان را نام برد که برخی افراد به دلیل پرداختن به رفتار‌های غیر متعارف در ، خشن در آینده دچار احساس گناه، عذاب وجدان خجالت و احساساتی از این قبیل می‌شوند. همچنین برخی افراد که رضایت کافی برای انجام این عمل را نداشتند نیز آسیب‌های رو، زیادی مانند افسردگی و یا استرس و خشم را تجربه می‌کنند.

، هارد را با رضایت همسر خود تجربه کنید

از اصول پایه ، خشن یا هارد ، کنترل رابطه است. در این نوع رابطه ۱۰۰% قدرت در دست یک طرف بوده و فرد دیگر به خواسته خود کاملاً مطیع می‌شود. ، خشن معمولاً این‌گونه آغاز می‌شود اما ممکن است پس از دخول محکم، پارتنر شروع به هدایت ، کند و با معاشقه پیش برود.

استفاده از لباس‌های فانتزی زنجیردار، دستبند، ا،سوری‌های ، می‌تواند یک هارد ، جذاب را برایتان ایجاد کند.

۳. حد و حدود تعیین کنید

اشتراک گذاری


منبع: https://drdr.ir/mag/%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D9%87-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D8%AE%D8%B4%D9%86-%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%B3%DA%A9%D8%B3/

بسیاری از مردم خیال پردازی‌های زیادی در مورد رابطه ، دارند. داشتن هارد ، نیز یکی از این خیال پردازی‌هایی است که اگر زوجین آن را دوست داشته باشند می‌توانند آن را اجرا کنند.

، خشن به هیچ‌وجه گونه‌ای از تجاوز نیست! تجاوز ی،ی هر عمل ، که بدون رضایت یکی از طرفین باشد. اگر زوجی آماده ، خشن شوند اما خانم علاقه‌ای به ، آنال (رابطه مقعدی) نداشته باشد و مرد برای نشان دادن خشونت و قدرت در ، به‌صورت ناگه، به دنبال چنین کاری برود با این تصور که در حال انجام هارد ، است، این عمل نوعی تجاوز محسوب می‌شود نه ، خشن!

روش‌های اجرای ، خشن

در انتها از شما می‌خواهیم که اگر در این زمینه تجربه یا نظری دارید، با ما و دیگر خوانندگان مجله دکتردکتر به اشتراک بگذارید.

در ، خشن می‌تو،د از فانتزی‌های خشن مانند بازی نقش تجاوز استفاده کنید.

۲. لباس‌های ، خشن

بعضی اوقات تمایلات برخی به خفه ، همسر خود از دستشان خارج شده و باعث ایجاد آسیب‌های شدید و حتی خفگی در فرد می‌شود.

کمر درد بعد از ، خشن

یکی از لذت‌بخش‌ترین کار‌ها در رابطه ، خشن کشیدن مو‌ها است. دست‌ها را داخل مو‌های همسر خود ببرید و بکشید. این کار اگر به درستی انجام شود می‌تواند بسیار تحریک‌آمیز باشد. دقت کنید که باید تعادل را رعایت کنید، باید با کشیدن مو‌های او احساس دردی خوشایند ایجاد کنید.

۵. گاز گرفتن!

در مواقعی گزارش شده است که افراد با پرداختن به ، خشن و رفتار‌های بی‌دی اس‌ام مثل خفگی، پارگی واژن و خون‌ریزی‌های نامتعارف منجر به مرگ طرف مقابل یا خود شده‌اند.

احساس گناه

در این مطلب به طور کامل و در حد آگاهی عمومی به بررسی نکات مربوط به ، خشن پرداختیم. اگر در این نوع رابطه دچار این بیماری یا آسیب شده‌اید یا حتی نیاز به مشاوره با یک ،‌تراپیست را دارید، می‌تو،د برای دریافت ،ت دکتر از بهترین پزشکان  از سایت دکتردکتر اقدام کنید.

رابطه ، خشن یکی از زیر‌مجموعه‌های BDSM است. رابطه BDSM به رابطه‌ای گفته می‌شود که در آن از خشونت استفاده می‌شود. ، خشن در زمره ،‌های و،لایی قرار می‌گیرد. واژه و،لا از ابداعات جامعه بی‌دی اس‌ام است و برای شناسایی ،، که به سادومازوخیسم گرایشی ندارند به‌کار می‌رود. این اصطلاح به م،ای هیچ برتری یا ضعفی نسبت به هیچ نوع گرایشی نیست. در ، و،لایی عمل ، و دخول اولویت دارد و در کنار آن از نوازش نیز استفاده می‌شود.

روش های اجرای رابطه ، خشن

چرا افراد دوست دارند رابطه ، خشن داشته باشند؟

Advantages of overseas domestic helper. Join the ranks of savvy entrepreneurs who are revolutionizing their marketing approach with this free ad network today !.