سکس و رابطه جنسی

روش‌های مختلفی برای برقراری رابطه ، یا همان ، وجود دارد. آدم‌ها به شیوه‌های مختلف و از روش‌های گوناگونی به لذت موردانتظار ، می‌رسند اما معروف‌ترین و رایج‌ترین راه برقراری رابطه و رسیدن به لذت دخول ، (Sexual ،) است.

برای اینکه بتو،د رابطه ، خوبی را پشت سر بگذارید، باید خود را دوست بدارید و این را در زمان برهنگی و ، نشان بدهید. رفتاری که درباره اندام طرف مقابل از خود نشان می‌دهید هم روی اعتماد به نفس او اثر می‌گذارد. اگر زن هستید، باید بد،د که مردان هم به‌اندازه ،ن درباره جسمشان نگران هستند و احترام به طرف مقابل در این زمینه را فراموش نکنید.

تلاش زیاد برای خاص‌بودن

از سوی دیگر، مردان هم در بسیاری از مواقع با این اعتقاد که ،ن عاطفی‌تر هستند، فراموش می‌کنند که نیازهایی صرفا ، و جسمی هم برای ،ن وجود دارد و این نیازها و خواسته‌ها را دست‌کم می‌گیرند.

ناآگاهی از نیازهای ، یکدیگر

تجربه افراد از لذت ، متفاوت است. به عبارت دیگر، نظر و ایده هر، درباره این لذت مخصوص به خودش است و همه حس‌ و حالی مشابه را تجربه نمی‌کنند. عوامل مختلفی می‌توانند در رسیدن به رضایت و لذت ، نقش داشته باشند.

باید در نظر بگیرید که سن من، در هر جامعه و برای هر فردی متفاوت است. رسیدن به آمادگی جسمی و رو، و آگاهی از مدیریت رابطه بسیار مهم است. ، در گروه‌های سنی که درک درستی از پیشگیری و مراقبت‌های بهداشتی ندارند با عواقب بسیار ناخوشایندی همراه است.

medicalnewstoday.com

اگر نکته‌ای از نظر ما جا مانده یا پرسشی ذهنتان را مشغول کرده است، سؤالات‌تان را از ما بپرسید. گفتن از مشکلات و تجربه‌هایتان هم می‌تواند برای خودتان و مخاطبان دیگر ما مفید باشد. با ما در ارتباط باشید.

چه جوامع بپذیرند و چه هنوز مقوله ، و گفتن از آن برایشان تابو، خجالت‌آور یا نامطلوب و شرم‌آور باشد، نیاز به آموزش و اطلاع‌رس، در این‌باره بسیار زیاد است. بخش مهمی از سلامت روان و جسم آدم‌های هر جامعه‌ای در گروی آموزش ، و رابطه ، است و از این رو میزان مراجعه خانم‌ها به پزشک ،ن در این رابطه بسیار زیاد است هرچند که مردان هم به همین میزان دغدغه‌مند هستند. در این مقاله می‌خواهیم از تمام نکاتی بگوییم که درباره چنین رابطه‌ای در ذهن‌ها شکل می‌گیرد. با دکتردکتر همراه باشید و پاسخ پرسش‌هایی را بخو،د که معمولا درباره‌شان صحبت نمی‌شود.

، و رابطه ، چیست؟

beintheknow.org

healthline.com

با ترشح هورمون‌ها چنین حالتی به فرد دست می‌دهد و در نهایت، انزال یا همان ،وج مایع منی از اندام تناسلی صورت می‌گیرد. تجربه ارگاسم در ،ن هم با تحریک کلیتوریس و متورم‌شدن آن همراه است.

نوسانات و اختلالات هورمونی، مشکلات جسم، مانند ابتلا به بعضی بیماری‌ها نظیر سرطان‌های مختلف، نارسایی و مشکلات کلیوی یا بیماری‌هایی مانند ام‌.اس (MS) می‌توانند رابطه ، را برای ،ن با چالش‌هایی مواجه کنند.

bbc.com

بعضی از مطالعات نشان می‌دهد، مرد، که زودتر از سن ۱۵ سالگی و در سنین نوجو، شروع به ، می‌کنند، نسبت به افراد دیگر پرخاشگر هستند و رفتارهای ضداجتماعی بیشتری نشان می‌دهند.

مشکل ، مردان و ،ن

بی‌توجهی به تفاوت عشق و ،

پوزیشن های رابطه ،

  • ، واژنی: در ، واژنی، ، مردانه در تماس با واژن قرار می‌گیرد یا وارد آن می‌شود.
  • رابطه ده،: در این نوع از رابطه، طرفین با مکیدن، بوسیدن یا لیسیدن اندام تناسلی یکدیگر رسیدن به لذت را مقدور می‌کنند.
  • رابطه مقعدی: در ، به این شیوه، ، تناسلی مردانه وارد مقعد می‌شود. استفاده از روان‌سازها برای چنین رابطه‌ای مهم است چون مقعد برخلاف واژن، در طول رابطه ، ترشحاتی روان‌کننده ندارد.
  • لمس اروژن (Erogenous tou،g): با استفاده از دست‌ها یا اندام‌های دیگر بدن هم امکان ایجاد تماس ، لذت‌بخش وجود دارد. بوسیدن، لمس نقاط مختلف بدن از جمله ،‌ها در این دسته از انواع ، قرار می‌گیرد.
  • کام‌دهی با دست: برای تحریک اندام ، در این روش از دست‌ها استفاده می‌شود.
  • خودارضایی: لمس بدن خود برای ایجاد احساس لذت ، خودارضایی است. وسایلی هم برای تحریک ، شخصی وجود دارد. این عمل در بسیاری از ادیان به‌،وان گناه شناخته می‌شود و برای همین در بیشتر جوامع پذیرفته نمی‌شود و قبیح به‌شمار می‌رود.

getketish.com

sharecare.com

مردان هم می‌توانند دچار مشکلات ، مختلفی شوند. برای مثال، کاهش هورمون تستوسترون، کم‌شدن میل ، و بی‌علاقگی به ، در کنار اختلالات نعوظ (مشکل در رسیدن به نعوظ و سفت و برافراشته‌نشدن ، در هنگام ارگاسم) هم از مشکلات ، مردان است. انزال دیرهنگام یا زودهنگام هم از مشکلاتی است که مردان در این زمینه تجربه می‌کنند.

اشتباهات رفتاری ،ن و مردان در رابطه ، چیست؟

psyc،logytoday.com

یکی از بخش‌های مهم از اندا تناسلی و آناتومی اندام تناسلی ،ن، پرده ، است که در مطلبی از مجله دکتردکتر به‌طور کامل درباره آن برایتان گفته‌ایم؛ مطالعه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دستگاه تناسلی مردانه

نباید انتظار زیادی از خود و طرف مقابل داشته باشید. قرار نیست که فقط یک بار رابطه ، را تجربه کنید. حتی اگر این‌طور هم باشد، نباید اسیر کمال‌گرایی شوید و بخواهید که همه‌چیز به حالتی ایدئال پیش برود.

مجرای وابران یا واز دفران (Vas deferens) اسپرم‌های بالغ را برای ،وج و انزال به مجرای ادرار می‌برد.

پروستات

pharmeasy.in

منابع:

بیماری‌های مقاربتی از راه مایع منی، ترشحات واژن، تماس پوستی، خون و بزاق منتقل می‌شوند. از بیماری‌هایی که در ، و رابطه ، منتقل می‌شوند، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • HIV
  • سوزاک
  • کلامیدیا
  • سفلیس
  • زگیل تناسلی
  • اچ پی وی
  • هپاتیت B و C
  • تریکومونیازیس

سن شروع رابطه ، و اولین رابطه ، کی است؟

، و رابطه ،

دخول در رابطه ،؛ این واژه معروف در ، به چه م،ا است؟

familydoctor.org

غدد بارتولین (bart،lin ) غده‌هایی در فرج هستند که وظیفه‌شان تولید مایعاتی غلیظ است. زم، که رابطه ، شکل می‌گیرد، این مایعات برای روان‌سازی مسیر دخول ترشح می‌شوند.

رکتوم یا پرینه

برای رسیدن به چنین چیزی، افراد حاضر در رابطه ، باید توافقاتی با هم داشته باشند و با رضایت دست به تجربه ارتباطی جسمی بزنند که هم بدنشان را به لذت می‌رساند و هم روانشان را. برای همین است که اگر یکی از افراد رابطه تمایلی به ادامه نداشته باشد، همه‌چیز باید متوقف شده و اصراری در کار نباشد.

منظور از آن چیست؟ دخول به ورود ، ، مردانه به واژن، دهان یا مقعد طرف مقابل گفته می‌شود. رایج‌ترین شکل ، درمیان مردان و ،ن هم از راه واردشدن ، مردانه به واژن ،ن شکل می‌گیرد.

این بخش هم دهانه مجرایی است که ادرار از آن خارج می‌شود. این مجرا لوله‌ای است که به مثانه متصل می‌شود و ،وج ادرار را ممکن می‌کند. این دهانه دقیقاً زیر کلیتوریس است.

دهانه واژن و واژن

اندام‌های تناسلی ،نه کارکردهای مختلف و متنوعی دارند. برای فرزندآوری و لقاح تخمک و اسپرم به این سیستم نیاز است. بار رساندن ،ن به لذت ، را هم که به دوش می‌کشد. اندام‌های تناسلی که در رابطه ، مشارکت دارند به‌شرح زیر هستند:

  • فرج (farj)
  • لابیای ماژور
  • لابیای مینور
  • کلیتوریس
  • دهانه مجراری ادرار
  • دهانه واژن و واژن
  • غدد بارتولین
  • رکتوم یا پرینه
  • مقعد

در بخش درونی‌تر فرج و بعد از لابیای مانور هم چین‌ و شکن‌های پوستی با ،وان لابیای مینور وجود دارد. با وجود این بخش، دهانه رحم و واژن پوشانده می‌شود.

کلیتوریس

everydayhealth.com

این در حالی است که برای رده‌بندی سنی ۲۰ تا ۳۰سالگی، نیاز و علاقه به ، بیشتر است و حتی شاید بیشتر از هفته‌ای یک‌بار رابطه ، برقرار کنند. در کنار مقوله سن، تعداد نیاز به ، به شرایط و سبک زندگی افراد هم وابسته است.

today.com

تعداد نرمال ، و زمان ،

قلابی‌بودن ارگاسم

برای تقویت و بالابردن میل ،، روش‌های مختلفی وجود دارد. هم راه‌کارهایی طبیعی برای این کار موجود است و هم می‌تو،د با کمک‌گرفتن از روش‌هایی مانند ایجاد آرامش (ریل،یشن) در بدن و روان، میل ، را بیشتر کنید. راه‌کارهای مختلفی برای افزایش میل ، وجود دارد و بنا به شرایط خودتان باید از میان آنها به مورد من، برسید:

  • مدیتیشن و تکنیک‌های ایجاد آرامش
  • افزایش اعتمادبه‌نفس
  • مصرف موادی مانند سیر و ریحان
  • مصرف شکلات
  • خوردن میوه‌هایی مانند موز و انجیر
  • استفاده از آووکادو در غذا و میان‌وعده‌ها
  • مدیریت استرس و اضطراب
  • خواب کافی و باکیفیت
  • ورزش‌،

مشکلات ، مردان و ،ن چیست؟

کاندوم برای رابطه ، امن

نکات بهداشتی رابطه ،

healthline.com

سن شروع ،

روش‌های پیشگیری سدکننده باعث می‌شوند که ترشحات بدن شرکای ، به تن هم راه پیدا نکند و از همین روی، تاحد زیادی مانع از انتقال بیماری‌های مقاربتی می‌شوند. اثرگذاری این روش‌ها (مثلا استفاده از کاندوم) می‌تواند درصد بالایی از ایمنی (در حدود بالای ۸۰درصد در صورت استفاده درست) را به رابطه تقدیم کند.

cancer.ca

این مجرا هم ادرار را از مثانه به سمت ، تناسلی برای تخلیه می‌برد. مایع منی هم از همین مجرا از بدن خارج می‌شود.

پِنیس یا ، مردانه

mayoclinic.org

درباره چیزهایی بگویید که امکان تغییر و بهبود دارند. بدیهی است که بعضی از ویژگی‌های جسمی افراد قابل تغییر نیست. با طرح نقد و ایرادگرفتن از آنها روی روحیه فرد مقابل اثر منفی می‌گذارید و در ضمن، رفتاری ظالمانه از خود بروز می‌دهید.

برای شکل‌گیری رابطه‌ای خوشایند باید پیش از ، و رابطه ، به عشق‌بازی دقت کنید. آماده‌شدن بدن و روان با این کار ممکن می‌شود. بعد از رابطه هم عشق‌بازی و توجه به یکدیگر را فراموش نکنید.

برای طرح انتقاد ،، کلامی آرام و مهربانانه داشته باشید. اگر با دعوا یا بدزب، دیگری را نقد کنید، اثرات بسیار بدی روی رابطه‌تان خواهید گذاشت.

هر رابطه‌ای نیاز به تنوع دارد. ، و رابطه ، هم از این قاعده مستثنی نیست. پس همیشه از یک روش و موقعیت استفاده نکنید و سعی داشته باشید که با ایجاد تنوع در طول ، به آن شور و نشاط بیشتری تزریق کنید.

همه افراد پیش از ، به اندام خود نگاه می‌کنند و دل‌نگر،‌هایی بابت نظر طرف مقابل درباره خود دارند. این موضوع هم در مردان وجود دارد و هم در ،ن. واقعیت این است که نداشتن اعتماد به نفس و عزت نفس کافی در زمینه قضاوت‌، ظاهر خود روی میل ، افراد و طرف مقابلشان اثرگذاری مستقیم دارد.

ارگاسم (،) اوج لذت ، است. زم، که ، و رابطه ، منجر به نهایت لذت می‌شود، فرد به ارگاسم می‌رسد. مردان زم، به ارگاسم می‌رسند که ، تناسلی‌شان بزرگ و سفت شود.

فرقی نمی‌کند که چندساله هستید، سن من، زم، است که برای پرسش‌های زیر پاسخ من،ی داشته باشید:

  • علاقه‌ای به ، در حال حاضر دارید؟
  • به ارتباط با شریک ،‌تان علاقه دارید؟
  • درباره بهداشت و ایمنی ، اطلاعات کافی دارید؟
  • بعد از برقراری رابطه احساس پشیم، و ناراحتی نمی‌کنید؟
  • این کار را با میل شخصی و فقط با خواست خودتان انجام می‌دهید؟
  • توانایی مدیریت رابطه در بخش‌های مختلف را دارید و هرگاه که نیاز به توقف باشد، می‌تو،د نظرتان را اعلام کنید؟

خجالت در اولین رابطه

با شناخت نیازهای ، طرف مقابل می‌تو،د از بروز چنین رفتارهای اشتباهی جلوگیری کنید. مردان هم رفتارهای اشتباهی در این زمینه دارند و گاهی در نظر نمی‌گیرند که ،وما هر زمان که آنها نیاز به ، دارند، طرف مقابلشان هم نیاز و خواسته‌ای مشابه ندارد.

نداشتن عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس کافی

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش اطلاعات عمومی شماست و به منزله تجویز پزشکی نیست.


منبع: https://drdr.ir/mag/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B3%DA%A9%D8%B3-%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D9%87-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C/

منظور از ، و رابطه ، سالم چیست؟ ی،ی زم، که با مراقبت از خود نمی‌گذارید که مشکلاتی نظیر ابتلا به بیماری‌های مقاربتی (STIs)‌ پیش بیاید. رابطه ، ایمن هم رابطه‌ای حفاظت‌شده است که در آن با روش‌های پیشگیری از بارداری مختلف، مانع از لقاح و حاملگی می‌شوید.

بدن ،ن در ، و رابطه ،، او،ی‌توسین (oxytocin)‌ فراو، تولید می‌کند. این هورمون باعث ایجاد وابستگی و علاقه زیادی به طرف مقابل می‌شود. برای همین است که ،ن در ، عاطفی‌تر از مردان رفتار می‌کنند و همین شائبه را برایشان به‌وجود می‌آورد که پای احساس و عشق زیادی در رابطه به‌میان است.

cancer.ca

امکان بروز اشتباهات مختلف در ، و رابطه ، وجود دارد. رفتارهای نادرست می‌توانند لذت‌بردن از چنین رابطه‌ای را مخدوش یا کم کنند. هم ،ن مرتکب اشتباهاتی رفتاری در ، می‌شوند و هم مردان. برای مثال به موارد زیر نگاهی بیاندازید تا ببینید که چطور هریک از زوج‌ها می‌تواند دچار اشتباه شود و رابطه لذت‌بخش را برای خود یا/و دیگری ،اب کند:

  • بی‌توجهی به تفاوت عشق و ،
  • ناآگاهی از نیازهای ، یکدیگر
  • نداشتن عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس کافی
  • تلاش زیاد برای خاص‌بودن
  • نگاه توأم با شرم و خجالت به ،
  • نداشتن تنوع در پوزیشن‌ها و اعمال ،
  • قلابی‌بودن ارگاسم
  • نادیده‌گرفتن عشق‌بازی پیش و پس از رابطه

بهتر است که برای داشتن روابطی سالم در این زمینه، مطالعات خود را بالا ببرید و در صورت وجود هرگونه مشکل از پزشکان کمک بگیرید. برای دریافت ،ت ملاقات با متخصصان این حوزه هم می‌تو،د از سیستم ،ت دهی آنلاین دکتردکتر استفاده کنید.

نخستین تجربه‌ای که از رابطه ، به‌ دست می‌آورید، اثرگذاری زیادی روی دید و نگاهتان نسبت به این موضوع دارد. برای همین است که سن من، شروع رابطه و چگونگی انجام نخستین ، از سوی پزشکان و روانشناسان همیشه مورد تحقیق و بررسی بوده و هست. فرهنگ جوامع و موضوعاتی مانند عرف، سبک زندگی و آمادگی جسم، افراد در این زمینه نقش مهمی بازی می‌کنند.

اگر قصد دارید که درباره چیزی در ، و رابطه ، با طرف دیگر نقدی مطرح کنید، منصف باشید و البته واقع‌بین. بسیاری از خواسته‌هایی که گاهی در ذهن شکل می‌گیرند، در عمل امکان اجرایی‌شدن ندارند.

 به این نکات قبل و بعد رابطه ، توجه کنید

این موضوع در ،ن مشابه نیست و ،، که در سن پایین شروع به برقراری رابطه ، می‌کنند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به افسردگی هستند.

فرج بخش بیرونی ، تناسلی ،نه است و اندام‌های دیگر را درون خودش جای می‌دهد. برای رسیدن به لذت ، به این اندام نیاز دارید. پیش از هرچیز در آموزش ، و رابطه ، باید توجه‌تان را به شناخت این بخش از بدن ،ن جلب کنید. درون فرج اندام‌های مختلفی قرار دارد که یکی‌یکی در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

لابیای ماژور

کیسه یا وزیکول منی غددی هستند که در دو طرف پروستات قرار دارند. بیشتر مایع موجود در ،یب منی را همین غده‌ها می‌سازند. وزیکول‌های منی با مجرای دفران ،یب می‌شوند تا تخلیه منی از مجرای ادراری صورت بگیرد.

مجرای ادرار

اگر چنین چیزی انجام نشود، بسیاری از افراد پس از رابطه دچار احساسات ناخوشایندی می‌شوند. برای مثال، بعضی از افراد حس می‌کنند که بی‌ارزش هستند، تحقیر شده‌اند یا از آنها سؤاستفاده به عمل آمده است.

انتقاد ، چیست؟

اسکروتوم (Scrotum)‌ یا کیسه بیضه  این اندام ی،ی بیضه‌ها را در خود نگه می‌دارد و اسپرم و هورمون‌های ، مردانه را تولید، ذخیره و منتقل می‌کند.

ارگاسم چیست؟

نیازها و شرایط جسم، و رو، افراد با یکدیگر متفاوت است. با این‌حال، متخصصان معتقدند که هفته‌ای یک‌بار برای متوسط افراد کافی است. نیاز و میل به برقراری رابطه ، در سنین مختلف هم متفاوت است. برای مثال، افراد در سنین ۴۰ تا ۵۰ سالگی کمی کمتر از پیش مایل به ، هستند و شاید تعداد نرمال رابطه ،‌شان از هفته‌ای یک‌بار کمتر شود.

واژن همان مجرایی است که ، ، مردانه در زمان دخول به آن وارد می‌شود. این کانال ماهیچه‌ای راهی است که به‌سمت دهانه رحم می‌رسد. دهانه واژن هم در تحریک ، نقش مهمی دارد. از این بخش است که ورود ، تناسلی مردانه به درون واژن شدنی و ممکن می‌شود.

غدد بارتولین

یکی از نقاطی که علاوه بر کلیتوریس در ،ن باعث رسیدن به ارگاسم می‌شود، نقطه‌ای است موسوم به جی (Gräfenberg s،). پیدا، این نقطه کار ساده‌ای نیست. این نقطه و ناحیه در دهانه واژن قرار دارد و یک نقطه به‌خصوص نیست بلکه ناحیه‌ای از ابتدای واژن است که تحریک آن می‌تواند احساس لذت زیادی در رابطه به وجود بیاورد.

انواع ، و پوزیشن های رابطه ، را می‌شناسید؟

دستگاه تناسلی مردانه هم دارای بخش‌های درونی و بیرونی است. بعضی از اندام‌ها داخل لگن قرار گرفته‌اند و بعضی خارجی هستند و در بیرون آن قرار دارند. مردها برای بررسی و درمان مشکلات ، و اندام تناسلی خود به دکتر اورولوژ مراجعه می‌کنند. بخش‌های مختلف دستگاه تناسلی مردان شامل موارد زیر است:

  • بیضه‌ها
  • اپیدیدیم
  • مجرای وابَران یا واز دِفِران
  • پروستات
  • وزیکول یا کیسه منی
  • مجرای ادرار
  • پنیس یا ، مردانه
  • کیسه بیض

دستگاه تناسلی مردانه

بیضه‌ها

معمولا پرسش‌های مختلفی درباره ، و رابطه ، در سنین مختلف برای افراد پیش می‌آید. در بسیاری از جوامع، صحبت‌، از ، و ارتباطات ، کار ساده‌ای نیست. برای همین، بسیاری از پرسش‌های ذهنی افراد بی‌پاسخ می‌ماند.

در این رابطه هم آمادگی روح‌ و روان دخیل است و هم بدن با تمام اعصاب و کارکردهای مختلفی که دارد، سهم ویژه‌ای در این لذت ایفا می‌کند. در واقع، با شکل‌گیری رابطه ، میان آدم‌ها، فقط نزدیکی اندام‌های ، و لذت جسم، نقش ندارد. حرف از ایجاد رضایتی است که هم با لذت‌ تن به‌ وجود می‌آید و هم با خوشحالی خاطر و روان.

در مقوله آموزش ، و روابط ، باید به پروستات هم نگاه ویژه‌ای داشته باشید. این اندام که در عمق لگن، جلوی رکتوم و زیر مثانه قرار دارد، مایعاتی پروستاتیک می‌سازد. این مایع سرشار از پروتئین‌ها، آنزیم‌ها و موادی معدنی است که به حفاظت و تغذیه اسپرم‌ها کمک می‌کند.

یادتان باشد که ، و رابطه ، گاهی سریع است، گاهی طول،‌تر و پر از احساس، گاهی آنچه می‌خواهید پیش نمی‌آید و گاهی هم همه‌چیز به‌ درست‌ترین حالت پیش می‌رود. صحبت از تعامل و ارتباط دو روح و جسم به‌میان است.

این در حالی است که بدن مردان چنین عملکردی ندارد. ،ن باید بیشتر به تفاوت میان عشق و ، دقت کنند تا رفتارهای طرف مقابل برایشان قابل‌درک‌تر شود و خودشان هم به‌اشتباه نیافتند.

برای اینکه بهتر و بی‌دغدغه وارد ، و رابطه ، شوید، باید شناخت خوبی از اندام‌های ، خود داشته باشید. فقط کافی نیست که اندام تناسلی خودتان را بشناسید بلکه باید درباره دستگاه تولیدمثل طرف مقابل هم اطلاعات داشته باشید.

دستگاه تناسلی ،نه

در طول رابطه ،، پروستات مایع مخصوص را تولید می‌کند و آن را از راه مجاری به‌ سمت مجرای ادرار می‌فرستد. این مایع با اسپرم و مایعات دیگر بدن مخلوط می‌شود و در قالب منی از مجرای ادرار مردان بیرون می‌آید.

وزیکول یا کیسه منی

اپیدیدیم (Epididymis) پشت هر بیضه قرار می‌گیرد و سلول‌های اسپرم را تا رسیدن به بلوغ نگهداری می‌کند.

مجرای وابران یا واز دفران

مردان دو بیضه دارند که با کیسه‌ای موسوم به اسکروتوم یا کیسه بیضه پوشانده شده‌اند. این اندام‌ها وظیفه تولید هورمون‌ها (بیشتر تستوسترون) و اسپرم را به‌عهده دارند. تستوسترون هورمونی است که در رشد ، مردان نقش مهمی ایفا می‌کند. رشد ، تناسلی و بیضه‌ها هم در گروی همین هورمون است.

اپیدیدیم

چنین چیزی مانع از آن می‌شود که روابطی سالم و بهداشتی به‌راحتی شکل بگیرند. بروز بیماری‌های ، مختلف و حل‌نشدن مشکلات موجود در ، هم از عواقب اطلاع‌رس،‌های ناقص یا اندک است.

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، ، و رابطه ، در بسیاری از جوامع و برای بسیاری از افراد مقوله شرم‌آوری تلقی می‌شود. چنین نگاهی به رابطه ، می‌تواند مشکلات فراو، به همراه بیاورد.

کلیتوریس و پنیس یا همان ، مردانه دارای پایانه‌های عصبی پرشمار هستند. تماس ، باعث می‌شود که پیام‌های مختلفی به اعصاب برسد و احساس لذت در بدن پخش شود.

نکات قبل و بعد ،

درباره ، و رابطه ، اطلاعات داشته باشید

نگر،‌های رو،، اضطراب و فشارهای فرهنگی و اجتماعی وارد بر ،ن هم می‌توانند روی برقراری رابطه ، سالم و لذت‌آفرین اثر منفی بگذارند. بیماری‌هایی مانند واژینیسموس (Vaginismus) از جمله همین بیماری‌ها است. در چنین وضعیتی، شرم و اضطراب باعث قفل‌شدن واژن و لگن می‌شود.

مشکلات مردان

eu.usatoday.com

رابطه ، انواع مختلفی دارد. افراد گوناگون عادت‌های ، مختلفی دارند و به شکل‌های مختلفی به ارگاسم یا همان اوج لذت ، می‌رسند. از انواع ، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

باید بد،د که ، و رابطه ، باعث درگیرشدن جسم و روح می‌شود. در واقع، در این رابطه هم انرژی جسمی صرف می‌شود و هم مدام از نظر رو، فعالیت می‌کنید. برای همین، بروز احساسات مختلف در قبل، طول و بعد از آن چیز عجیبی نیست.

دروغ‌گفتن در هر رابطه‌ای ناخوشایند است. ،ومی ندارد که درباره رسیدن به ارگاسم دروغ بگویید. قلابی‌بودن ارگاسم پایه‌های بی‌اعتمادی در رابطه را می‌گذارد. شما که چنین چیزی نمی‌خواهید؟ می‌خواهید؟

 

نداشتن تنوع در پوزیشن‌ها و اعمال ،

پنیس یا ، تناسلی مردانه هم بیرونی‌ترین بخش این دستگاه است و از بافت‌های متنوعی شامل پوست، اعصاب، ماهیچه و رگ‌های خونی تشکیل می‌شود.

کیسه بیضه

اندام ، ،ن

فرج

healthline.com

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جسم، افراد بالغ مشکلات ، است. این موضوع در بسیاری از افراد دیده می‌شود و منظور از آن، مشکلاتی است که مانع از لذت‌بردن از رابطه ، می‌شوند. مشکلات ، می‌توانند در بخش‌های مختلف ، و رابطه خود را نشان بدهند:

  • اختلال در تحریک‌شدن؛‌ بعضی از افراد نمی‌توانند به نقطه تحریک من، برسند.
  • مشکلات هورمونی؛ اختلالات سطح هورمون‌ها هم می‌توانند میل ، را تحت تأثیر قرار بدهند.
  • اختلالات ارگاسم؛ در برخی از افراد مشکلاتی برای رسیدن به اوج لذت وجود دارد یا این تجربه با درد همراه است.
  • درد در ،؛ یکی دیگر از مشکلات ، هم بروز درد در هنگام برقراری رابطه است.

مشکلات ، مردان و ،ن چیست؟

مشکلات ،ن

برای رعایت بهداشت در ایمنی ، باید به نظافت دستگاه تناسلی و باقی بخش‌های بدن توجه داشته باشید. استفاده از روش‌های پیشگیری مختلف هم برای حفظ ایمنی و جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری‌های مقاربتی مهم است. روش‌های زیر برای حفظ ایمنی و بهداشت ، من، هستند:

  • استفاده از کاندوم‌های خارجی (از سوی مردان استفاده می‌شوند)
  • استفاده از کاندوم‌های داخلی (از سوی ،ن استفاده می‌شوند)
  • تعویض کاندوم در زمان تغییر پوزیشن و مدل رابطه برای پر، از پارگی و آسیب‌دیدن آن
  • انجام آزمایش‌های مختلف برای آگاهی از وجود بیماری‌های مقاربتی در بدن خود و شریک ،
  • پوشیدن دستکش‌هایی از جنس نیتریل یا لات، در ،ی که کام‌جویی با دست انجام می‌شود.

، رابطه‌ای میان دو نفر است که به آنها برای رسیدن به لذت ، کمک می‌کند. چنین رابطه‌ای با تماس بدنی و کلامی شکل می‌گیرد و به نتیجه‌ای لذت‌بخش می‌رسد. زم، که از ، و رابطه ، صحبت می‌شود، فقط حرف از ارگاسم (رسیدن به اوج لذت ،) به‌میان نیست.

ارگاسم قلابی در ابتدا به هوای ایجاد حس خوشایند در طرف مقابل یا نشان‌دادن توانایی ، انجام می‌شود. در ادامه رابطه و در بلندمدت، چنین رفتار اشتباهی باعث بروز ،دگی‌ها و ناکامیابی می‌شود.

گاهی‌اوقات، برخی از ،ن فکر می‌کنند که مردان همیشه میل به برقراری رابطه دارند. چنین چیزی اشتباه است و باعث می‌شود که ،دگی‌ها و توقعاتی در رابطه میان زن و مرد به‌وجود بیاید.

بسیاری از افراد در نخستین رابطه یا حتی قبل از هربار ، دچار خجالت و شرم می‌شوند. دلایل متنوعی برای این موضوع وجود دارد:

  • ترشح هورمون‌های مختلف باعث بروز احساسات گوناگونی می‌شود که شرم و خجالت هم بخشی از آنها است.
  • دید و نگاهی که به یک رابطه دارید هم می‌تواند روی احساساتتان اثر بگذارد و باعث خجالت شود. برای مثال، نگر، بابت اثرگذاری ، روی رابطه عاطفی‌تان.
  • احساسی که نسبت به ظاهر و بدن خود دارید هم گاهی پایه و اساس نگر، و خجالت را فراهم می‌آورد.
  • ، در بسیاری از جوامع تابو بوده و هست؛ ی،ی موضوعی است که درباره‌اش آزادانه صحبت نشده و گفتن و شنیدن از آن قبیح بوده است. به‌طور ناخودآگاه، چنین دیدگاه‌هایی می‌تواند احساس گناه و خجالت را به افراد منتقل کند.

تعداد نرمال ، و زمان آن را می‌د،د؟

به دهانه راست‌روده رکتوم (،) یا پرینه می‌گویند. این بخش از اندام تناسلی هم حد فاصل میان فرج و مقعد است.

مقعد

این بخش هم دهانه ،مت پایینی راست‌روده است و در واقع، انتهایی‌ترین بخش روده بزرگ به‌شمار می‌رود. مدفوع و ضایعات جامد بدن از همین ،مت خارج می‌شوند.

خجالت‌کشیدن طبیعی است اما باید از پس ، آن برآیید. چنین رفتاری می‌تواند باعث بروز اختلالاتی در برقراری رابطه، رسیدن به ارگاسم و میل ، شود. به هر دلیلی که درگیر چنین نگاهی هستید، زمان آن رسیده که به دنبال ، و رفعش باشید.

پوزیشن‌های مختلفی برای برقراری ، و رابطه ، وجود دارد. از انواع آن می‌تو،م به موارد زیر نگاهی داشته باشیم:

  • چهره‌ به چهره؛ در چنین پوزیشن یا همان موقعیتی، زن روی زمین دراز می‌کشد و مرد بین پاهای او قرار می‌گیرد. شاید در این روش، هردو به یک اندازه به لذت ، نرسند.
  • زن در بالا؛ این اصطلاح برای موقعیتی استفاده می‌شود که زن روی بدن مرد می‌نشیند و در آن دخول عمیقی انجام می‌شود و با تحریک زیاد کلیتوریس زن همراه است.
  • ،؛ در این روش، مرد از پشت سر زن دخول را انجام می‌دهد و ، تناسلی را وارد واژن می‌کند. در این روش، دخول عمیقی رخ می‌دهد.
  • روش اتو صاف؛ در این روش از ، و رابطه ،، زن به سمت صورت روی تخت دراز می‌کشد و پاها را صاف نگه می‌دارد و دخول با درازکشیدن مرد روی بدن او و از پشت انجام می‌شود. دخول در این روش عمیق و تحریک شدید است.
  • رویارویی نشسته؛ یکی از روش‌ها هم این است که زن روی پای مرد می‌نشیند، به‌طوری که چهره‌شان رو در روی هم قرار بگیرد و دخول در این حالت انجام می‌شود.

رابطه ، سالم و رابطه ، ایمن چیست؟

انتقاد، در هر زمینه‌ای آدابی دارد. اگر نقد و نظری درباره رفتار یا موضوعات دیگر ، شریکتان در این زمینه دارید هم باید با در نظرگرفتن اصول صحبت کنید.

به لبه‌های بیرونی فرج لابیای ماژور گفته می‌شود. با بازشدن فرج، این دو لبه در طرفین آن، پیش از هرچیز به چشم می‌خورند و در طول ، و رابطه ، هم حالتی متورم پیدا می‌کنند.

لابیای مینور

به‌جز دخول به شیوه‌های مختلف، نوازش و بوسیدن و آماده‌شدن برای برقراری رابطه می‌تواند رسیدن به اوج لذت ، را تسریع کند. نقاط مختلفی از بدن افراد در لمس از سوی خود یا دیگری لذت ، می‌برند. با کشف این نقاط در بدن خود و طرف مقابل، رسیدن به لذت را ساده‌تر می‌کنید.

روابط انسان‌ها با یکدیگر بسیار پیچیده است و جنبه‌های مختلفی دارد. آموزش ، و رابطه ، هم بخشی از مهم‌ترین روابطی است که از پس تعاملات انس، میان آدم‌ها شکل می‌گیرد. سالیان طول، است که پژوهشگران در حوزه‌های علمی مختلف از روان گرفته تا طب سنتی در تلاش هستند که با ه،وهای پیچ‌درپیچ رابطه انسان‌ها در زمینه ، و نزدیکی بیشتر آشنا شوند.

این‌ها پیچیدگی‌های فراو، دارند و نمی‌تو،د همیشه روندی مطلوب و کمال‌گرایانه را برایشان در نظر بگیرید. بهتر است که انتظاراتتان را در حد متوسط و معقولی نگه دارید و همیشه به‌ دنبال خاص‌بودن نباشید.

نگاه توأم با شرم و خجالت به ،

برای اینکه درک بهتری از دخول و روند رابطه ، داشته باشید، بهتر است که پیش از هرچیز درباره اندام‌های ، و دستگاه تناسلی مردان و ،ن بد،د.

با دستگاه تناسلی ،ن و مردان بیشتر آشنا شوید

در جلوی لابیای مینور و در بخش بالایی درون فرج هم بخش مهمی به نام کلیتوریس (،oris) وجود دارد. این بخش پر است از پایانه‌های عصبی و زم، که ،ن از نظر ، تحریک می‌شوند، پر از خون و متورم می‌شود. رسیدن به ارگاسم در ،ن به مدد وجود این بخش در فرج ممکن می‌شود. لمس و تماس با این بخش احساس لذت ایجاد می‌کند.

دهانه مجرای ادرار

بارداری در نتیجه رابطه‌ای رخ می‌دهد که در آن ، تناسلی مردانه وارد واژن زن می‌شود. امکان انتقال اسپرم به رحم زن به روش‌های مختلف وجود دارد. در واقع، در شکل‌های مختلف ارتباط ، میان مرد و زن، امکان باروری به وجود می‌آید.

،oclue.com

healthline.com

نکاتی وجود دارد که باید قبل و بعد از ، و رابطه ، در نظر بگیرید. چه نکاتی؟

  • از خوردن غذاهای پرادویه و چرب خودداری کنید. این غذاها می‌توانند باعث افزایش اسید معده یا سوزش آن شوند و حال جسمی‌تان را مخدوش کنند.
  • اگر احساس آبریزش بینی دارید، از مصرف آنتی‌هیستامین پر، کنید. همان‌طور که این دارو مخاط بینی را خشک می‌کند، ترشحات دیگر بدن را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد. برای مثال، واژن را خشک می‌کند و این چیزی نیست که شما در ، می‌خواهید.
  • اصلاح موهای زائد بدن پیش از رابطه فکر خوبی نیست و باعث حساسیت و آسیب‌پذیری پوست می‌شود.
  • برای نظافت ناحیه تناسلی ،نه نباید از محصولات معطری استفاده کنید که احتمال ایجاد خشکی و آسیب‌زدن به واژن و فرج را به همراه دارند.
  • پوشیدن لباس‌های تنگ بعد از رابطه فکر خوبی نیست. بهتر است که اجازه بدهید، ترشحات بدن راحت‌تر خارج شوند.
  • اینکه می‌گویند بعد از رابطه سریع به دستشویی بروید و مثانه را تخلیه کنید هم بی‌اساس است. در واقع، برای جلوگیری از عفونت‌های میکروبی چنین کاری آنچنان اثرگذار نیست.
  • اگر از ،اب‌بازی‌هایی برای رابطه ، استفاده می‌کنید، حتما به نظافت آنها پیش از به‌کارگیری دقت داشته باشید.

مدت زمان مطلوب ، و رابطه ، هم در رابطه‌ای واژنی که با دخول صورت می‌گیرد در حدود ۷ تا ۱۳ دقیقه است. رابطه زیر ۲ دقیقه کوتاه و بین ۱۰ تا ۳۰ دقیقه هم طول، محسوب می‌شود.

روش‌های تقویت و افزایش میل ،

درباره وضعیت خود در قبل، طول و بعد از ، با شریک ،‌تان صحبت کنید و نگذارید که نیازها و خواسته‌هایتان ناگفته بمانند. چنین رابطه‌ای قطعا سالم‌تر و بهره‌ورتر خواهد بود.

نادیده‌گرفتن عشق‌بازی پیش و پس از رابطه

در جوامع آزادی مانند آمریکا، تحقیقات و مطالعات نشان می‌دهد که روابط ، زیر ۱۵ سال زود است و عواقب و مشکلاتی به‌ همراه می‌آورد. سنین میان ۱۵ تا ۱۹ سال هم بهترین زمان برای شروع ، ،وان و معرفی می‌شود و اگر نخستین رابطه به بعد از ۱۹ سال موکول شود، ی،ی نخستین رابطه کمی دیر شکل گرفته است.

ارگاسم چیست

Advantages of local domestic helper. Join the ranks of savvy entrepreneurs who are revolutionizing their marketing approach with this free ad network today !.